SLX Публикувано 31 август 2013 Сподели Публикувано 31 август 2013 So, it was you! В такъв случай препоръчваш ли ми да си взема ЕКУ от ВР-4 и да си го сложа на Галанта? И после с кой да се свържа, за настройване? Клик, конверсията от едното към другото ЕКУ не е съвсем проста, тоест трябва си майстор. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bai Mihal Публикувано 7 юли 2014 Автор Сподели Публикувано 7 юли 2014 Сетих се пак за дросела на 6А13 тия дни... Вече близо 2 г. го търся това "Big bore throttle body" и вече почти бях сигурен, че съм го намерил от E-bay (from 3.5 l 6G74 Diamante engine), но... оказа се, че диаметъра на клапата му е 66 мм. Малко е странно, защото на дросела, който в момента е на колата ми, отворът му е 70 мм. Някой осведомен колега би ли споделил какъв по принцип е диаметъра на дроселовата клапа на 6А13? Макар че всъщност не е толкова важно... На тоя етап и идея си нямам е ли възможно изобщо някога, някъде да съществува съвместим с 6А13 дросел с по-голям диаметър - търсих и от двете страни на бившата "желязна завеса", но... нема! Поствам това просто за информация на колегите, които евентуално ще решат да "тунинговат" Весело лято на всички! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 7 юли 2014 Сподели Публикувано 7 юли 2014 Той 6а13 гълта горивото, но не може да направи много с него. Моментният разход на пълна газ 5-та от 160 нагоре със сигурност не е много по-различен от на новия RS6 например или някое назлобено от AMG МВеnz при cick от тази скорост нагоре. Забелязал съм че галанта при поддържане на някаква скорост, дори да е висока, без промяна в натоварването (педала за газ стои фиксиран най-много до 1/2 от хода си) има добър за колите от онези години разход. Той обаче скача при доускорение и основна причина за мен са прекалено дългите предавки. Съвременните автоматични кутии с два съединителя и 8 степени се нагаждат според стила на водача и предусещат какво иска да направи той, респ. превключват своевременно предавка, а често и прескачат една. В резултат, когато не се дава жега, оборотите се държат под 1500 в града (при V8-V10), а често има и с-ма за изключване на цилиндри. В заключение само ще кажа, че средният разход на наш 2.5 V6 е като на новата RS6 - 9,8/100. А ускорението след 100 при тях е по-мощно от нашето до 100. Каузата с моторния тунинг на този двигател е загубена и финансово неоправдана. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rscossworth Публикувано 13 август 2014 Сподели Публикувано 13 август 2014 Той 6а13 гълта горивото, но не може да направи много с него. Моментният разход на пълна газ 5-та от 160 нагоре със сигурност не е много по-различен от на новия RS6 например или някое назлобено от AMG МВеnz при cick от тази скорост нагоре. Забелязал съм че галанта при поддържане на някаква скорост, дори да е висока, без промяна в натоварването (педала за газ стои фиксиран най-много до 1/2 от хода си) има добър за колите от онези години разход. Той обаче скача при доускорение и основна причина за мен са прекалено дългите предавки. Съвременните автоматични кутии с два съединителя и 8 степени се нагаждат според стила на водача и предусещат какво иска да направи той, респ. превключват своевременно предавка, а често и прескачат една. В резултат, когато не се дава жега, оборотите се държат под 1500 в града (при V8-V10), а често има и с-ма за изключване на цилиндри. В заключение само ще кажа, че средният разход на наш 2.5 V6 е като на новата RS6 - 9,8/100. А ускорението след 100 при тях е по-мощно от нашето до 100. Каузата с моторния тунинг на този двигател е загубена и финансово неоправдана. Определено каузата със СИЛОВИЯ тунинг на този двигател е загубена и финансово нецелесъобразна. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Михаил Атанасов Публикувано 6 декември 2014 Сподели Публикувано 6 декември 2014 (редакция) Малко снимки с HD качество от изработката на генерацията http://www.facebook.com/media/set/?set=a.357147427682855.80542.293130840751181&type=3 И аз се опитах да го побутна към турбото, но решил да прави атмосферен змей и това е :P Редактирано 6 декември 2014 от М.А. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jovany1 Публикувано 11 април 2021 Сподели Публикувано 11 април 2021 (редакция) Привет,да повдигнем малко темата нагиоре,а може и случайно някой да е експериментирал със смяна на валовете,примерно като тези: https://dbilas-shop.com/en/engine-valve-train/performance-camshafts/mitsubishi/2-5-v6-6a13/hydro/regrind-standard-camshaft/2225/mitsubishi-2-5-v6-6a13/regrind-standard-camshafts Regrind standard camshafts Mitsubishi Galant 2,5 V6 hydro ( engine 6A13) Applikation : Road Duration: : 264/262Peak timing: : 110Valve lift: : 10,0Lift at TDC: :Valve timing: : 22/62 - 61/21 Valve clearence: : --- standart camshaft valve timing : 15/53 - 53/15 For a easy select, we chose four different camshaft categories. The categories show our recommendation for the application area of the car. Road : This cam type is designed to installed into a standard produktion road car. No other modifications are necessery. All camshafts are delivered with exact installation guide and data, and, if not specified differently, are to be built in like the standard camshafts. It was our intention not to list all vehicles by name to avoid confusion. As said at the beginning, we can regrind the standard camshafts for nearly all vehicles at home and abroad, if there are no blanks available. Редактирано 11 април 2021 от jovany1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.