МИХТИ Публикувано 2 януари 2012 Сподели Публикувано 2 януари 2012 (редакция) Здравейте колеги!Имам на моя галант круиз контрол и си го ползвах до преди 3 дена доволно!Но за съжаление се развали.Та и ето как се почна:Първо преди около месец забелязах ,че трудно запаметява скоростта но не се притесних.След няколко дни обаче най неочаквано сутринта рано в хубавия и качествен студ като пътувах за работа се оказа ,че той не иска да запамети скоростта.На същия ден около обед се беше позатоплило времето ,и той си проработи.Даже няколко пъти го пробвах и нямаше проблем!Но за съжаление днес отказа всякакво запаметяване и при много студ и при затоплена кола.Та въпроса ми е някои имал ли е такъв проблем с круиз контрола и евентуален болен проблем знаели се?Колата и 98 EA2W 2000 бензин ,ръчна скоростна кутия. :icon_crying: Редактирано 17 януари 2012 от HristoGB Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wonderwalker Публикувано 4 януари 2012 Сподели Публикувано 4 януари 2012 И моят не работеше, проблема беше че маркучето към двигателя беше цепнато и не правеше хубав вакум. Провери първо това, а иначе има разни теми за круза из форума. Качи самолета на диагностика и то ще си покаже. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИХТИ Публикувано 4 януари 2012 Автор Сподели Публикувано 4 януари 2012 А благодаря колега е това не съм гледал обстоино!Мерс. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИХТИ Публикувано 5 януари 2012 Автор Сподели Публикувано 5 януари 2012 (редакция) Кофти въздуховода е здрався следват неприятните разглабяния и проверки!А и ше се диагностираме явно нема мине без тва :icon_censored: Редактирано 5 януари 2012 от МИХТИ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 5 януари 2012 Сподели Публикувано 5 януари 2012 Кофти въздуховода е здрався следват неприятните разглабяния и проверки!А и ше се диагностираме явно нема мине без тва :icon_censored:Ако не е от маркучето , трябва си диагностика........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 5 януари 2012 Сподели Публикувано 5 януари 2012 Щом си с ръчни, виж си все пак копченцето на педала на съединителя. Ако ти се е променило положението на педала леко, може да не се натиска до край при пуснат педал и тогава круиза си мисли че е натиснат съединител и не сработва SET-а. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИХТИ Публикувано 5 януари 2012 Автор Сподели Публикувано 5 януари 2012 (редакция) Ха ха жестоко! :icon_rock:Преди този проблем даже и незнаех как работи тази система както незнаех и разположението на контролерите :icon_blush: Днес погледнах прекъсвачите и се указа ,че този на съединитела дава грешката.А причината е възникнал луфт при рамото на педала и щивта на щангата за помпата не се уплътнява в отвора.Съответно рамото не се отваря до край и не прибира напълно(2mm)прекъсвача.Сега всичко работи :icon_thumbup: :icon_dance: Благодаря за съветите колеги :icon_clap: Редактирано 5 януари 2012 от МИХТИ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 6 януари 2012 Сподели Публикувано 6 януари 2012 Щом си с ръчни, виж си все пак копченцето на педала на съединителя. Ако ти се е променило положението на педала леко, може да не се натиска до край при пуснат педал и тогава круиза си мисли че е натиснат съединител и не сработва SET-а.Машаала бе Любо, оправи работата :worthy: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИХТИ Публикувано 14 януари 2012 Автор Сподели Публикувано 14 януари 2012 (редакция) Здравейте колеги!След като отворих прекъсвача на съединителя всико си стана както трябва :first: ,ама за кратко :argue: .След това отворих прекъсвача на спирачната ел система зачистих контакторите(единия чифт пъпк стои като разяден)и отново си тръгна системата.Та до днес когато си я включих и тя си работеше перфектно ,но понеже се смрачи и реших да пусна фаровете.А през цялото време колата се движи с отделни дневни светлини докато не работят фаровете.И така пускам фаровете(ксенон)а круиз контрола спира да работи!!!!!!!!!!!!! :confused1: Но спира да свети само зелениа надпис.До сега не ми се беше случвало .За съжаление сега като се замиля все е работил без фарове и не съм го ползвал с тях.Колеги да имате логично обяснение ?Защото аз съм в шах и не знам какво да кажа :icon_confused:Пропуснах да кажа ,че тази есен си сложих дневните светлини.Да не е някаква екстра за да не заспиш нощно време :hysterical: :hysterical: ?Шегата на страна .Дайте идеи.Поздрави на всички Редактирано 14 януари 2012 от МИХТИ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 14 януари 2012 Сподели Публикувано 14 януари 2012 Ако не си сложил лупи във фаровете, махай ксенона, понеже адски и ужасно заслепява, не и отива на тая кола.. това сериозно.. сега по темата, случайно да си сложил диодни крушки отзад на стоповете ? Поздрав. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИХТИ Публикувано 15 януари 2012 Автор Сподели Публикувано 15 януари 2012 (редакция) Да преди 2 седмици! :confused1:Тогава започнаха и проблемите :icon_crying: А какво общо имат тези диоди?Ксеноните са среголиране от машина и са с 2 нива свалени .Минали са по системата за контрол :icon_bye:А между другото знае ли някои от каде да си намеря фарове с лупи?Поздрави. Редактирано 15 януари 2012 от МИХТИ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 15 януари 2012 Сподели Публикувано 15 януари 2012 (редакция) Да преди 2 седмици! :confused1:Тогава започнаха и проблемите :icon_crying: А какво общо имат тези диоди?Ксеноните са среголиране от машина и са с 2 нива свалени .Минали са по системата за контрол :icon_bye:А между другото знае ли някои от каде да си намеря фарове с лупи?Поздрави. Ами не знам, аз не успях да ги направя да не заслепяват и ги махнах, понеже не ми се занимаваше с лупи. Лупи има тук. Иначе за диодите, сложи на 3-ти стоп поне 1 обикновена крушка. Потърси с търсачката, бях писал подробно в една тема, не помня вече заглавието точно, обаче круиза и ABS-a разбират кога е натиснат стоп-а като си вземат маса през стоп крушките. Като си сложил диодни (както и аз, но на трети стоп си върнах обикновените крушки заради това) диода който е на входа в екуто на круиза (и на ABS) не може да се запуши понеже диодната крушка не е просто жичка както обикновената, а има съпротивление, съответно тези 2 еку-та си мислят че е натиснат стоп-а, за това не ти работи и круиза. На мен дори ми светна лампата на ABSa един път и от там го хванах че е това (загледах се в схемите и разбрах). Пробвай, дано е това и при теб. Поздрав. Редактирано 15 януари 2012 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИХТИ Публикувано 16 януари 2012 Автор Сподели Публикувано 16 януари 2012 (редакция) Като гледам тия ще трябва да се слагат в нашите фарове.Та ще се разлепвад джамците .Аз бях видал колега някога с фабрични такива не доправяни.Дали могат да се намерят,че то за тая машина тунинг нож немога да си намеря пък камули такива фабрични лупи. :icon_doh: А тези неподвижни ли застават вътре?Без реголиране на височина. Редактирано 16 януари 2012 от МИХТИ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 16 януари 2012 Сподели Публикувано 16 януари 2012 Виж mmotors да ти обясни, той последно си слага, виж му и в гаража как са станали. Иначе тези от ebay дето са с готови сложени вътре, не струват, китайски шит са, пластмасарници, не светят .. няма нужда ///. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 16 януари 2012 Сподели Публикувано 16 януари 2012 Като заговорихте за фарове, онзи ден попаднах на този линк: http://www.avto.bim.bg/tursene/%D0%A4%D0%B0%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B5_t18/%D0%A1%D0%B2%D0%B5%D1%82%D0%BB%D0%B8%D0%BD%D0%B8_pt2/MITSUBISHI_b23/GALANT%20%D0%BE%D1%82%201997%20%D0%B4%D0%BE%202004_m348/ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todor V. Публикувано 16 януари 2012 Сподели Публикувано 16 януари 2012 Като заговорихте за фарове, онзи ден попаднах на този линк: http://www.avto.bim....BE%202004_m348/ Това сега с лупи ли е или нормалния фар че не личи особенно от снимката? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 16 януари 2012 Сподели Публикувано 16 януари 2012 Нормален, че и без ел. машинки за регулиране. Заради водния знак 'bim.bg' зъздава илюзията че е с лупи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 16 януари 2012 Сподели Публикувано 16 януари 2012 Това сега с лупи ли е или нормалния фар че не личи особенно от снимката? Идеята ми е че ако не стане добре монтажа на лупите, спокойно после може да си подновиш рефлекторите и стъклата на фаровете Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 17 януари 2012 Сподели Публикувано 17 януари 2012 (редакция) Идеята ми е че ако не стане добре монтажа на лупите, спокойно после може да си подновиш рефлекторите и стъклата на фаровете Голяма игра е Ясоо, голяма, ако ме питаш май не бих се хванал пак да ги пека в печката, не че нещо им стана, ами си е забавление от класа... виж му и в гаража как са станалиТцъ, Любо, махнал съм снимките временно от гаража, по - нататък ще ги сложа пак п.п. Само да вметна за колеги, които искат да си вземат лупи от БКтунинг - не вземайте 10сантиметровите, а от по - големите, че ми скъсаха нервите докато ги направя както трябва...А тези неподвижни ли застават вътре?Без реголиране на височинарегулират се със стандартното копче на таблото, тъй като самите лупи се захващат на мястото на крушката за рефлектора :icon_bye: Редактирано 17 януари 2012 от mmotors Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todor V. Публикувано 17 януари 2012 Сподели Публикувано 17 януари 2012 Само да вметна за колеги, които искат да си вземат лупи от БКтунинг - не вземайте 10сантиметровите, а от по - големите, че ми скъсаха нервите докато ги направя както трябва... Е каква е гаранцията че по-големите ще паснат не е ли нормално по-малките да паснат по-лесно тъй като ще има повече място за тях? Някой слагал ли е от големите лупи да сподели? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 17 януари 2012 Сподели Публикувано 17 януари 2012 Темата отиде в киреча.По - големите ги има сънибоя. Аз съм с малките и:- имаха много гадни отблясъци над чертата, която отрязва късите светлини- релето, което управлява ел. магнита в лупите не е добре направено(това реле върви само с късите лупи, при дългите е съвсем друго)и често единия фар оставаше на дълги.Станах спец по лупите, сега с новото реле и преправените крушки всичко си дойде на мястото...Всичко това получавате с комплекта лупи 10 см, а 12-ките са читави. Хау Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 17 януари 2012 Сподели Публикувано 17 януари 2012 Идеята ми е че ако не стане добре монтажа на лупите, спокойно после може да си подновиш рефлекторите и стъклата на фаровете Ако правилно ти разбирам идеята, не мисля че би ти харесал ефекта от точно тези китайски (най-вероятно) фарове от 133лв парчето .. без да съм ги виждал, подозирам че са ужасни пластмасарници и няма дори да се доближават до светенето на оригиналните, били те и на 10+ години :icon_bye: . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИХТИ Публикувано 17 януари 2012 Автор Сподели Публикувано 17 януари 2012 (редакция) Аз пак да питам.Значи се разлепят стъклата за да се поставят вътре ?Или бъркам.А тези лупи само с биксенон ли са?Може ли да са само на къси?Защото аз искам да са ми само късите.А на дългите си мисля пак за ксенон но под "товар".И на халогените да сложа 3000к или 4300к за да светат в жълтия спектър.Сложих 2лампи в третия стоп и всичко се нареди :icon_thumbup: Редактирано 17 януари 2012 от HristoGB Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 17 януари 2012 Сподели Публикувано 17 януари 2012 Аз пак да питам.Значи се разлепят стъклата за да се поставят вътре ?Или бъркам.А тези лупи само с биксенон ли са?Може ли да са само на къси?Защото аз искам да са ми само късите.А на дългите си мисля пак за ксенон но под "товар".И на халогените да сложа 3000к или 4300к за да светат в жълтия спектър.Сложих 2лампи в третия стоп и всичко се нареди :icon_thumbup:Разлепят се.Биксенон са, но може и само на къси да светят. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hammyv Публикувано 17 януари 2012 Сподели Публикувано 17 януари 2012 Аз пак да питам.Значи се разлепят стъклата за да се поставят вътре ?Или бъркам.А тези лупи само с биксенон ли са?Може ли да са само на къси?Защото аз искам да са ми само късите.А на дългите си мисля пак за ксенон но под "товар".И на халогените да сложа 3000к или 4300к за да светат в жълтия спектър.Сложих 2лампи в третия стоп и всичко се нареди :icon_thumbup: Здрасти колега,фаровете задължително се разлепят за да сложиш прожектори на рефлекторите на късите. Обикновено единия фар отнема около 10-15 мин. за разлепване с пистолет за горещ въздух. По принцип прожекторите, които се вграждат допълнително са би-ксенонови, но ако държиш да светят само на къси просто не им свързваш електромагнитите, които движат блендата. Ето няколко снимки да добиеш представа как светят и как изглежда колата, крушките са на 4300К: http://media.snimka.bg/9940/026135413.jpg?r=0http://media.snimka.bg/9940/026135415.jpg?r=0http://media.snimka.bg/9940/026135561.jpg?r= Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.