mitsubishifen Публикувано 30 декември 2011 Сподели Публикувано 30 декември 2011 Здравейте колеги.Имам следния проблем с часовника на колата.Четох в една тема,че трябва да се презапоят няколко пина,но незнам кой са точно.Ето и снимки,някой,ако може да покаже,ще съм много благодарен. http://mirko90.snimk...hasovnik.643931 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Davidboy Публикувано 30 декември 2011 Сподели Публикувано 30 декември 2011 (редакция) Здравей колега и аз както всички имах проблем с часовника и първо попаднах на тема в която пишеше че с кривене на пинчетата дето влизат в буксата се оправя и ги изкривих, оправи се за няколко дена и така няколко пъти... реших че е време да пробвам и втория начин със презапояването, но първо реших да дам последен шанс на буксата и "разлях" тинол с поялника върху крачетата за да ги удебеля, удебелих и дупките в корпуса на часовника че не можеха да минат :D и проблема пак не се реши. После презапоих четирите спойки които са на ... не знам как се казва това май е куплонг, абе това дето пинчетата са закачени на него. От тогава но проблемо, работи идеално. На снимката дето се отваря от линка ти се пада горе вляво. Надявам се да си ме разбрал че напоследък нещо не ми се получава с обясненията...Тук се пада долу вляво http://media.snimka.bg/9851/025957948.jpg?r=0 Редактирано 30 декември 2011 от Davidboy Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stefan Naydenov Публикувано 3 януари 2012 Сподели Публикувано 3 януари 2012 Накратко - обикновено проблемът е в микропукнатинки в спойките на захранващите пинове, но няма да е лошо да презапоиш всичко, което ти изглежда съмнително (малко количество припой по площадката, тъмна, нелъскава спойка и т.н.) Така и така разглабяш всичко - по-добре да елиминираш всеки възможен проблем... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svilkata_ve Публикувано 5 януари 2012 Сподели Публикувано 5 януари 2012 И моя часовник прави проблеми и ще трябва и аз да извършвам гореописаната процедура :( Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 5 януари 2012 Сподели Публикувано 5 януари 2012 Няма какво да му се плашите, разглобява се елементарно, само трябва да се действа внимателно и на топло за да не се строши някое ухо от кутииката. После само пипвате с поялник с тънка човка всяка от спойките, така че да се разтекат и пак да се втвърдят. Това е достатъчно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svilkata_ve Публикувано 5 януари 2012 Сподели Публикувано 5 януари 2012 (редакция) Пластмасата изпитва ужас от мен.Пука и се чупи редовно като ме види :icon_blush: Редактирано 5 януари 2012 от svilkata_ve Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Михаил Атанасов Публикувано 5 декември 2014 Сподели Публикувано 5 декември 2014 И при мен прекъсва часовникът. Разбрах за припойките, но се притеснявам да не го почупя докато го вадя. Как точно е захванат, може ли да ми покаже със снимка някой, да видя как точно да го извадя !? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 7 декември 2014 Сподели Публикувано 7 декември 2014 С внимателно издърпване Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fosil Публикувано 7 декември 2014 Сподели Публикувано 7 декември 2014 И при мен прекъсва часовникът. Разбрах за припойките, но се притеснявам да не го почупя докато го вадя. Как точно е захванат, може ли да ми покаже със снимка някой, да видя как точно да го извадя !? Хващаш часовника във предната му част,като си впиваш пръстите на двете ръце и силно дърпаш нагоре.Това е достатъчно,отзад ти е буксата която трябва да освободиш за да си работиш по-часовника... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.