Yavors Публикувано 9 декември 2011 Сподели Публикувано 9 декември 2011 Carisma 1.9TD 97г.Преди седмица ми се отвори по дълъг път.Тръгнах да катеря прохода Троян-Карнаре и още в началото видях че температурата минава средата. Веднага отбих и отворих капака и гледам маркуча който излиза от термостата се беше измъкнал.Със триста зора го нагласих и като падна малко температурата долях вода.Върнах се и по инерция до една бензиностанция. Там купих скоба , долях вода и обезвъздушаване. Продължих си по пътя и нямаше проблем. На следващия ден както си карах и парното започна да духа студено Обезвъздуших и се оправи но след време пак същото. Направи ми впечетление, че маркуча който излиза от термостата е кокал корав.Правиха ми няколко проби на течността в разшерителното казанче но няма проблем. Смених термостат пак същото. Нова капачка на разшерителия съд същата работа само, че изхвърля голяма част от антифриза през нея.Дайте идеи какво да гледам защото не ми се иска да я отварят.Възможно ли е от турбото да надува в системата и може ли да се пробва. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
klarnetko Публикувано 9 декември 2011 Сподели Публикувано 9 декември 2011 (редакция) Колега, да не те плаша, но за мен колата ти е издухала гарнитура на главата в най-добрия случай. Моли се да не е спукана глава. Аз имах същия проблем с един нисан примера дизел - стрелката много малко мина над половината, парното започна да духа студено, защото изхвърля течност през капачката, маркучите са вдървени. Оказа се спукана глава на 4 места между клапаните. Много жалко, но е често явление при прегрелите японски дизели. Редактирано 10 декември 2011 от somalietsa Ползвай главни букви в началото на изреченията Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 9 декември 2011 Сподели Публикувано 9 декември 2011 Дайте идеи какво да гледам защото не ми се иска да я отварят. То на кой ли му се иска да му отварят двигателя ама понякога се налага ..Май и в твоят случай е наложително .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Yavors Публикувано 10 декември 2011 Автор Сподели Публикувано 10 декември 2011 (редакция) А като я отворят освен гарнитурата, шлайфане и водна проба трябва ли да се сменя още нещо тъй и тъй ще се отваря Редактирано 10 декември 2011 от Yavors Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pagocTuH Публикувано 8 януари 2012 Сподели Публикувано 8 януари 2012 На първи ред поне гарнитурата и стенд за главата да се види дали е крива. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kotipelto Публикувано 18 март 2012 Сподели Публикувано 18 март 2012 Колеги, най-накрая и аз се сдобих с мечтаната от мен Carisma TD. Но радостта ми не трая дълго:(Налагаше се често да доливам с антифриз и реших да посетя сервиз(защото освен това маркуча от термостата към радиатора ставаше доста твърд). Естествено първото съмнение беше гарнитурата или в по-лошия случай - главата, но все пак при шлайфането на главата стана ясно че не е спукана, нито крива. В последствие майстора ми се обади и ми каза, че първо тази глава е сменена, и е не е от тд, а от обикновен дизел. Но според него това не било проблем - проблема бил, че блока бил крив. Той щял да се опита да го шлайфа и според него щяло да се получи. След 2 дни ми се обади, че колата е готова, че колата поработила доста време при него и водата спряла да се губи. И така аз отидох да я взема от сервиза, но човека, с който контактувах по принцип и който се занимаваше с нея го нямаше и ми я предаде негов заместник. ОК, но след 5 мин работа, маркучите отново започнаха да се надуват, а докато се прибрах до нас вече бяха по-твърди от напомпана гума на велосипед. Тоя, от който я взех ми вика "абе май е най-добре да си намериш нов двигател". Та бих искал по-запознатите да споделят мнение дали това, че е крив блока означава че е практически непоправимо със шлайфане или по какъвто и да е начин и дали е необходимо да търся цял двигател, само блок може ли да се намери и все пак за какви цени би могло да става дума, защото все пак вече доста пари отидоха при майстора видим без резултат. Благодаря предварително на отзовалите се. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doktora_mz Публикувано 18 септември 2016 Сподели Публикувано 18 септември 2016 (редакция) Колеги карам каризма 1.6 90к.с. Нямам проблем с температурата стрелката не мърда от средата даже леко преди средата Не ми включва перка и т.н. Въпроса ми е нормално ли е да са корави маркучите системата работи при налягане 0.9 , така пише на капачката на радиатора При напълно заграл мотор са доста корави стискам ги но се усеща налягане. Не губи антифриз нито избива някъде от маркуч или съединение.Колата като е студена не е палена маркучите се стискат и даже си допирам 2 -та пръста толкова са меки Като загрее колата са доста по твърди. Колеги нормално ли е това ???? Подчертавам колата я карам от 4 години стрелката никога не е минавала средата а перката дори и лятото много рядко включва . Благодаря предварително !!!! Редактирано 18 септември 2016 от doktora_mz Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sviliv Публикувано 27 септември 2016 Сподели Публикувано 27 септември 2016 Колеги карам каризма 1.6 90к.с. Нямам проблем с температурата стрелката не мърда от средата даже леко преди средата Не ми включва перка и т.н. Въпроса ми е нормално ли е да са корави маркучите системата работи при налягане 0.9 , така пише на капачката на радиатора При напълно заграл мотор са доста корави стискам ги но се усеща налягане. Не губи антифриз нито избива някъде от маркуч или съединение.Колата като е студена не е палена маркучите се стискат и даже си допирам 2 -та пръста толкова са меки Като загрее колата са доста по твърди. Колеги нормално ли е това ???? Подчертавам колата я карам от 4 години стрелката никога не е минавала средата а перката дори и лятото много рядко включва . Благодаря предварително !!!!Системата работи под налягане, както си забелязал, карай си колата със здраве и при мен е така. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.