Премини към съдържание

Yavors

Потребител
  • От него общо

    34
  • Регистрация

  • Беше тук

За Yavors

  • Рожден ден 03/18/1984

Местоживеене

  • Град
    Сопот

Информация за профила

  • Пол
    Мъж

Yavors's Постижения

Сътрудник

Сътрудник (5/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Каризмата е 1.9td 97г След смяна на няколко о -пръстена защото помпата протече като лейка, сега колата има странни обороти. Като я запаля са по ниски някъде към 600. Ако форсирам примерно до 3000 оборота падат и остават на 1100. след малко стават нормални после пак се вдигат. Съмнявам се в клапана под авансатора мисля, че турбокоректор се казва, но някой по запознат да каже.
  2. Става въпрос за Каризма 19.тд F8Q двигателя . Някой може ли да обясни по подробно как става проверка на центровката.Какви инструменти са нужни.
  3. Yavors

    Регулиране на помпа lucas

    Не минаха ли десетина дни :icon_thumbup:
  4. Yavors

    Регулиране на помпа lucas

    Ще чакам да ми пратиш като се върнеш
  5. Някой може ли да ми обясни по подробно как се дава предварение и закъснение. Принципа го разбрах но ако някой може да малко снимков материал и повече инфо да пише. Помпата е Lucas а колата Carisma 1.9 97г.
  6. Yavors

    Прегрята или не?

    А като я отворят освен гарнитурата, шлайфане и водна проба трябва ли да се сменя още нещо тъй и тъй ще се отваря
  7. Carisma 1.9TD 97г. Преди седмица ми се отвори по дълъг път.Тръгнах да катеря прохода Троян-Карнаре и още в началото видях че температурата минава средата. Веднага отбих и отворих капака и гледам маркуча който излиза от термостата се беше измъкнал.Със триста зора го нагласих и като падна малко температурата долях вода.Върнах се и по инерция до една бензиностанция. Там купих скоба , долях вода и обезвъздушаване. Продължих си по пътя и нямаше проблем. На следващия ден както си карах и парното започна да духа студено Обезвъздуших и се оправи но след време пак същото. Направи ми впечетление, че маркуча който излиза от термостата е кокал корав.Правиха ми няколко проби на течността в разшерителното казанче но няма проблем. Смених термостат пак същото. Нова капачка на разшерителия съд същата работа само, че изхвърля голяма част от антифриза през нея. Дайте идеи какво да гледам защото не ми се иска да я отварят. Възможно ли е от турбото да надува в системата и може ли да се пробва.
  8. Съвместим ли са тампоните на двигателя на дизеловите и бензиновите Каризми. Става вапрос за този предния отдоло на гредата.
  9. Yavors

    Проблем ГНП

    Смених Всички уплатнения на клапана и сега си е 6.Няма теч и всичко става точно за 50 стотинки.Ако някой се интересува може да покажа и снимки на разглобен клапан.
  10. Yavors

    Проблем ГНП

    Ще го раскапсоловам и ще видя О-прастена сигорно е заминал.
  11. Yavors

    Проблем ГНП

    Този авансатор ако не работи трябва ли да се движе отвътре буталцето,защото моя го свалихме и се вижда че се движи буталцето.От кабела тече доста нафта.Как мога да се уверя, че е за смяна?
  12. Yavors

    Странен резонанс

    Бяха ми зацепили помпата с 1 зъб напред, ама и от това не е.Пак си е саштото.И двигателя си тресе бая.
  13. Yavors

    Странен резонанс

    За това питам защото незнам да не се излагам :icon_blush:
  14. Yavors

    Странен резонанс

    Еми доста време ме нямаше и не я карах.Несам и свикнал доста е дразнещо.Надявам се че скоро ще се реши проблема :icon_crying: след още 1 годинка :D
  15. Yavors

    Странен резонанс

    Здравейте, мина доста време от както писах по темата.Днес случайно прочетох някаде, че този проблем може да е от неправилно зацепване на балансиращия вал.Може ли някой да ми обясни малко по-подробно за какво става въпрос, и дали като са ми сменяли гарнитурата на главата е възможно да са го объркали нещо.Искам да разбера дали може да е от това за да мога да отида до сервиза където ми правиха колата.
×
×
  • Създаване...