MultiPointECI Публикувано 5 декември 2011 Сподели Публикувано 5 декември 2011 Здравейте колеги.От доста време ми се върти тази идея из главата.Осъществявана е от много хора,както в България,така и в чужбина,което улеснява доста намирането на необходимата за тази цел информаиця,но за жалост английският не ми е първи чужд език и срещнах трудности в превода на някои от полезните в чуждите форуми теми.Затова се обръщам към вас,с риск някой да ме нахока,че пак нещо не съм допрочел... Искам да сложа в моето купе атмосферен 4г63 от Еклипс 1г.Интересуват ме следните неща: -Ще паснат ли тампоните на новия двигател без преправяне на моето купе?-Нужно ли е преправяне на окачването,заради по-голямата маса на двулитровия двигател?-Какво друго освен двигателя и неговите компоненти мога да ползвам от Еклипса.Тоест струва ли си да си купя блъснат,или одрязана предница? Също ще съм благодарен,ако ме посъветвате какъв мотор точно да търся.Четох,че се срещат с 6 и 7 болта на маховика,че има 4г63 и 420А,които са идентични.Виждал съм 4г63 с бобинки на всеки цилиндър,също и с една обща.От коя година са най-сполучливи двигателите ? Благодаря предварително на всички,които споделят полезна информация по тази тема Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 8 декември 2011 Сподели Публикувано 8 декември 2011 (редакция) :mitsu-smiley: След като си намерил доста инфо из английските форуми а имаш проблем с превода най-добре си инсталирай Google chrome Browser има страхотен преводач и ще ти стане доста по-лесно. Идеята ти е дoбра и избора на мотор също ! Успех от мен :icon_n_king: :mitsu-smiley: Редактирано 8 декември 2011 от tonino_g3 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s_mitko Публикувано 9 декември 2011 Сподели Публикувано 9 декември 2011 За окачването , ако искаш да не се претрепеш ще е добре да го усилиш , както и спирачките/може и да не ги сменяш , ако си решил да я правиш само за драг / . Мощността хубаво ще я покачиш , но както се казваше в една реклама "Power is nothing without control" ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MultiPointECI Публикувано 14 декември 2011 Автор Сподели Публикувано 14 декември 2011 Няма да подготвям състезателен автомобил.За драг пък въобще не става дума.Искам просто малко по-пъргава кола.Мисля,че по-правилният избор в моя случай е 4g63 SOHC.Бих искал по-голям въртящ момент в ниските,но очудващо видях за Галант 4G63 SOHC 176нм,при 4750об./мин,а за DOHC 175нм при 5500об/мин (от Еклипс 1генерация)Разликата не е много голяма,но това са някакви глобални максимуми.Не можах да намеря цялата графика на въртящия момент на SOHC двигателя,,но все пак е за предпочитане,според мен,за градски автомобил Вие какво мислите,колеги ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsi Публикувано 14 декември 2011 Сподели Публикувано 14 декември 2011 Няма да подготвям състезателен автомобил.За драг пък въобще не става дума.Искам просто малко по-пъргава кола.Мисля,че по-правилният избор в моя случай е 4g63 SOHC.Бих искал по-голям въртящ момент в ниските,но очудващо видях за Галант 4G63 SOHC 176нм,при 4750об./мин,а за DOHC 175нм при 5500об/мин (от Еклипс 1генерация)Разликата не е много голяма,но това са някакви глобални максимуми.Не можах да намеря цялата графика на въртящия момент на SOHC двигателя,,но все пак е за предпочитане,според мен,за градски автомобил Вие какво мислите,колеги ?Колега ние направихме един хубаво върви.Но е много трудоемко.Не си заслужава иска много работа и пари.Ako искаш напиши си номера. Да ти обясня на широко как се прави. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s_mitko Публикувано 14 декември 2011 Сподели Публикувано 14 декември 2011 (редакция) Аз съм с такъв двигател в момента на галант 4G63 Sohc ,но ще минавам на двувалка . Информацията за нм ти е грешна - 159нм от 4500 оборота е по-слабия , но наистина при малко по-ниски обороти . Приятен е за каране , голямото купе на галанта го тегли без да се замисля , ако го боцнеш на колт не ми се мисли . Ако не си намериш двигател драсни едно ЛС , че моят след няколко месеца ще го пенсионирам :mitsu-smiley: П.С. Опс чак сега се усетих , че си писал за по-новите галанти , които са и повече конски сили , но като прочетох еклипс 1Г и си помислих за такива като моя кошник ,че става въпрос . Извинявам се .П.С.Ясно е , че няма да подготвяш състезателен автомобил , но това не значи , че в ежедневни ситуации няма да ти трябват усилени спирачки и ходова част ;) Редактирано 14 декември 2011 от s_mitko Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MultiPointECI Публикувано 15 декември 2011 Автор Сподели Публикувано 15 декември 2011 (редакция) Правилно си забелязал грешката,колега.Наистина 175нм са за следващата генерация "Галант".Трябва да проверя дали той ще пасне без много преправяне в моето купе ;) Редактирано 15 декември 2011 от MultiPointECI Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.