Премини към съдържание

4g15 to 4g63


Препоръчано мнение

Здравейте колеги.От доста време ми се върти тази идея из главата.Осъществявана е от много хора,както в България,така и в чужбина,което улеснява доста намирането на необходимата за тази цел информаиця,но за жалост английският не ми е първи чужд език и срещнах трудности в превода на някои от полезните в чуждите форуми теми.Затова се обръщам към вас,с риск някой да ме нахока,че пак нещо не съм допрочел...

 

Искам да сложа в моето купе атмосферен 4г63 от Еклипс 1г.Интересуват ме следните неща:

 

-Ще паснат ли тампоните на новия двигател без преправяне на моето купе?

-Нужно ли е преправяне на окачването,заради по-голямата маса на двулитровия двигател?

-Какво друго освен двигателя и неговите компоненти мога да ползвам от Еклипса.Тоест струва ли си да си купя блъснат,или одрязана предница?

 

Също ще съм благодарен,ако ме посъветвате какъв мотор точно да търся.Четох,че се срещат с 6 и 7 болта на маховика,че има 4г63 и 420А,които са идентични.Виждал съм 4г63 с бобинки на всеки цилиндър,също и с една обща.От коя година са най-сполучливи двигателите ?

 

Благодаря предварително на всички,които споделят полезна информация по тази тема :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:mitsu-smiley: След като си намерил доста инфо из английските форуми а имаш проблем с превода най-добре си инсталирай Google chrome Browser има страхотен преводач и ще ти стане доста по-лесно. Идеята ти е дoбра и избора на мотор също ! Успех от мен :icon_n_king: :mitsu-smiley:

Редактирано от tonino_g3
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За окачването , ако искаш да не се претрепеш ще е добре да го усилиш , както и спирачките/може и да не ги сменяш , ако си решил да я правиш само за драг / . Мощността хубаво ще я покачиш , но както се казваше в една реклама "Power is nothing without control" ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма да подготвям състезателен автомобил.За драг пък въобще не става дума.Искам просто малко по-пъргава кола.Мисля,че по-правилният избор в моя случай е 4g63 SOHC.Бих искал по-голям въртящ момент в ниските,но очудващо видях за Галант 4G63 SOHC 176нм,при 4750об./мин,а за DOHC 175нм при 5500об/мин (от Еклипс 1генерация)

Разликата не е много голяма,но това са някакви глобални максимуми.Не можах да намеря цялата графика на въртящия момент на SOHC двигателя,,но все пак е за предпочитане,според мен,за градски автомобил :)

Вие какво мислите,колеги ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма да подготвям състезателен автомобил.За драг пък въобще не става дума.Искам просто малко по-пъргава кола.Мисля,че по-правилният избор в моя случай е 4g63 SOHC.Бих искал по-голям въртящ момент в ниските,но очудващо видях за Галант 4G63 SOHC 176нм,при 4750об./мин,а за DOHC 175нм при 5500об/мин (от Еклипс 1генерация)

Разликата не е много голяма,но това са някакви глобални максимуми.Не можах да намеря цялата графика на въртящия момент на SOHC двигателя,,но все пак е за предпочитане,според мен,за градски автомобил :)

Вие какво мислите,колеги ?

Колега ние направихме един хубаво върви.Но е много трудоемко.Не си заслужава иска много работа и пари.Ako искаш напиши си номера. Да ти обясня на широко как се прави.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с такъв двигател в момента на галант 4G63 Sohc ,но ще минавам на двувалка . Информацията за нм ти е грешна - 159нм от 4500 оборота е по-слабия , но наистина при малко по-ниски обороти . Приятен е за каране , голямото купе на галанта го тегли без да се замисля , ако го боцнеш на колт не ми се мисли . Ако не си намериш двигател драсни едно ЛС , че моят след няколко месеца ще го пенсионирам :mitsu-smiley:

П.С. Опс чак сега се усетих , че си писал за по-новите галанти , които са и повече конски сили , но като прочетох еклипс 1Г и си помислих за такива като моя кошник ,че става въпрос . Извинявам се .

П.С.Ясно е , че няма да подготвяш състезателен автомобил , но това не значи , че в ежедневни ситуации няма да ти трябват усилени спирачки и ходова част ;)

Редактирано от s_mitko
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Правилно си забелязал грешката,колега.Наистина 175нм са за следващата генерация "Галант".Трябва да проверя дали той ще пасне без много преправяне в моето купе ;)

Редактирано от MultiPointECI
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...