Премини към съдържание

Джанти от Хонда Акорд на Галант


kalink223

Препоръчано мнение

Абе хора, стават ли джантите от хонди - примерно акорд които са 4х114.4 на Галант. И какви точно трябва да са размерите на централния отвор и офсета които пасват на Галант 1998. Харесал съм си някви 16-ки от хонда обаче не съм сигурен дали ще паснат.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Офсет 35 или най-много 38. Имам едни 17-ки с ЕТ 40 и минават на косъм от веждите отзад.

Централният отвор при галант е 67,1 ако не се лъжа, а при Хондите е 64, но не съм сигурен. Може да стане с втулки, но на Акорда да сложиш галантови джанти... Това ако съм запомнил правилно размерите :icon_blush:

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Офсет 35 или най-много 38. Имам едни 17-ки с ЕТ 40 и минават на косъм от веждите отзад.

Централният отвор при галант е 67,1 ако не се лъжа, а при Хондите е 64, но не съм сигурен. Може да стане с втулки, но на Акорда да сложиш галантови джанти... Това ако съм запомнил правилно размерите :icon_blush:

Хмм...странно! Мойте 16" джанти за лятото са ми ET46 и нямам абсолютни никакви проблеми с гуми 205/55/16.

Товарил съм колата много пъти с по 5 човека и съм карал доста екстремно (във всякакъв смисъл), никога не е имало каквито и да е проблеми. Окачването ми е сток.

 

ПП..MR594967 са джантите, току що ги погледнах 6,5J ET46

Ети и линк към тях: http://www.ebay.de/itm/Alufelgen-Mitsubishi-16-Zoll-MR594967-/330560943000

 

 

Поздрави, Иван!

Редактирано от vanio
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колкото по голямо е ЕТ-то толкова повече се отдалечава от калника. :)

16-ки с ЕТ38 съм карал с гуми 205 и няма проблем. От ЕТ35 надолу почват проблемите... :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колеги,

за полезната информация...апък случайно ако някой продава 16-ки или в по-лошия случай 15-ки за Галант, да се обади :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колкото по голямо е ЕТ-то толкова повече се отдалечава от калника. :)

16-ки с ЕТ38 съм карал с гуми 205 и няма проблем. От ЕТ35 надолу почват проблемите... :)

За 215 говоря аз.

Нали това е разстоянието от централната ос на джантата до нейната монтажна повърхност? Как тогава по-голям офсет означава джантата да седи по-навътре от веждите? Аз мислех че е обратното. Сегашните не знам с какъв са, но в книжката на Борбет-ките пише че са 40. Задна дясна вежда се беше понакъдрила от допиране на гумата във веждата, а със сегашните има сигурно 2 см. разстояние. 205 са.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нали това е разстоянието от централната ос на джантата до нейната монтажна повърхност? Как тогава по-голям офсет означава джантата да седи по-навътре от веждите? Аз мислех че е обратното.

 

Точно така е! Ако приближаваш монтажната повърхност до мислената напречна ос, която разделя джантата на две равни части т.е намаляваш ЕТ-то, следва, че външната повърхност на джантата(борда) се отдалечава от монтажната повърхност и съответно се приближава до калника. :)

 

http://pics.data.bg/storage/pics/17230/14576/03ffc339373362f7df0e04a542733475_399x561.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ясно. Ти говориш за приближаване към калника, а аз за приближаване към веждата. Демек големият офсет (над 40) приближава външната част на гумата към веждата и същевременно отдалечава вътрешния ръб на гумата от калника.

 

Ваньо, моите джанти са 7,5 и гумите са 215. С офсет 40 гумата минава на една идея от веждата. Помня че колата беше с 5 човека, багажника беше догоре та едвам го затворих и на път за Ст. Загора (около Първомай) имаше отсечен асфалт. Минах със 110 км/ч понеже не го видях. Гумите бяха влезли в канлиците, т.е. грайфера седеше вътре във веждата и явно поради изпусналите задни амортисьори малко дясното колело е мръднало с милиметър, което е накъдрило веждата. Бяха се получили 2-3 вълнички :icon_hmm: .

А за сегашните, които също май са Борбет, някъде четох че е ЕТ35, 6,5J и 205 гума. Има достатъчно разстояние. В сравнение с преди си е огромно. Съгласен съм че стават ЕТ46 при това положение.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Демек големият офсет (над 40) приближава външната част на гумата към веждата и същевременно отдалечава вътрешния ръб на гумата от калника.

 

 

 

Точно обратното говоря... :) Големият офсет приближава вътрешния ръб на гумата към калника, респективно отдалечава външния ръб от веждата. Разгледай схемата и помисли! :) Средата на джантата си е винаги среда :), Ако намалим ЕТ-то монтажната повърхност се отдалечава от борда, съответно той се приближава до веждата...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Точно обратното говоря... :) Големият офсет приближава вътрешния ръб на гумата към калника, респективно отдалечава външния ръб от веждата. Разгледай схемата и помисли! :) Средата на джантата си е винаги среда :), Ако намалим ЕТ-то монтажната повърхност се отдалечава от борда, съответно той се приближава до веждата...

Джанти за Галант стават от Хонда Акорд, Нисан Примера, Хюндай Елантра...

Редактирано от somalietsa
Колега, не пиши само с главни букви!
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

sasho tonchev ти пробвал ли си? Щото си трябва струговане... иначе ни-влаа :)

Джантата на резарвната ми е от хюндаи ,преди да я намеря мои приятел с хонда акорд 1994г. ми услужи с неговата .Аз дори шмам 14 цолова джанта от нисан примера но тя на предната главина нестава защото опира в спирачния апарат на задна главина не сам пробвал.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...