kalink223 Публикувано 19 ноември 2011 Сподели Публикувано 19 ноември 2011 Абе хора, стават ли джантите от хонди - примерно акорд които са 4х114.4 на Галант. И какви точно трябва да са размерите на централния отвор и офсета които пасват на Галант 1998. Харесал съм си някви 16-ки от хонда обаче не съм сигурен дали ще паснат. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 19 ноември 2011 Сподели Публикувано 19 ноември 2011 Централен Отвор - 64мм PCD - 4x114,3mm Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 19 ноември 2011 Сподели Публикувано 19 ноември 2011 (редакция) Офсет 35 или най-много 38. Имам едни 17-ки с ЕТ 40 и минават на косъм от веждите отзад.Централният отвор при галант е 67,1 ако не се лъжа, а при Хондите е 64, но не съм сигурен. Може да стане с втулки, но на Акорда да сложиш галантови джанти... Това ако съм запомнил правилно размерите :icon_blush: Редактирано 19 ноември 2011 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanio Публикувано 20 ноември 2011 Сподели Публикувано 20 ноември 2011 (редакция) Офсет 35 или най-много 38. Имам едни 17-ки с ЕТ 40 и минават на косъм от веждите отзад.Централният отвор при галант е 67,1 ако не се лъжа, а при Хондите е 64, но не съм сигурен. Може да стане с втулки, но на Акорда да сложиш галантови джанти... Това ако съм запомнил правилно размерите :icon_blush:Хмм...странно! Мойте 16" джанти за лятото са ми ET46 и нямам абсолютни никакви проблеми с гуми 205/55/16.Товарил съм колата много пъти с по 5 човека и съм карал доста екстремно (във всякакъв смисъл), никога не е имало каквито и да е проблеми. Окачването ми е сток. ПП..MR594967 са джантите, току що ги погледнах 6,5J ET46Ети и линк към тях: http://www.ebay.de/itm/Alufelgen-Mitsubishi-16-Zoll-MR594967-/330560943000 Поздрави, Иван! Редактирано 20 ноември 2011 от vanio Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 20 ноември 2011 Сподели Публикувано 20 ноември 2011 Колкото по голямо е ЕТ-то толкова повече се отдалечава от калника. 16-ки с ЕТ38 съм карал с гуми 205 и няма проблем. От ЕТ35 надолу почват проблемите... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalink223 Публикувано 20 ноември 2011 Автор Сподели Публикувано 20 ноември 2011 Благодаря колеги,за полезната информация...апък случайно ако някой продава 16-ки или в по-лошия случай 15-ки за Галант, да се обади Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 20 ноември 2011 Сподели Публикувано 20 ноември 2011 Моите са с ET38 и влизат точно до калника. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 20 ноември 2011 Сподели Публикувано 20 ноември 2011 Колкото по голямо е ЕТ-то толкова повече се отдалечава от калника. 16-ки с ЕТ38 съм карал с гуми 205 и няма проблем. От ЕТ35 надолу почват проблемите... За 215 говоря аз.Нали това е разстоянието от централната ос на джантата до нейната монтажна повърхност? Как тогава по-голям офсет означава джантата да седи по-навътре от веждите? Аз мислех че е обратното. Сегашните не знам с какъв са, но в книжката на Борбет-ките пише че са 40. Задна дясна вежда се беше понакъдрила от допиране на гумата във веждата, а със сегашните има сигурно 2 см. разстояние. 205 са. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 20 ноември 2011 Сподели Публикувано 20 ноември 2011 Нали това е разстоянието от централната ос на джантата до нейната монтажна повърхност? Как тогава по-голям офсет означава джантата да седи по-навътре от веждите? Аз мислех че е обратното. Точно така е! Ако приближаваш монтажната повърхност до мислената напречна ос, която разделя джантата на две равни части т.е намаляваш ЕТ-то, следва, че външната повърхност на джантата(борда) се отдалечава от монтажната повърхност и съответно се приближава до калника. http://pics.data.bg/storage/pics/17230/14576/03ffc339373362f7df0e04a542733475_399x561.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 21 ноември 2011 Сподели Публикувано 21 ноември 2011 Ясно. Ти говориш за приближаване към калника, а аз за приближаване към веждата. Демек големият офсет (над 40) приближава външната част на гумата към веждата и същевременно отдалечава вътрешния ръб на гумата от калника. Ваньо, моите джанти са 7,5 и гумите са 215. С офсет 40 гумата минава на една идея от веждата. Помня че колата беше с 5 човека, багажника беше догоре та едвам го затворих и на път за Ст. Загора (около Първомай) имаше отсечен асфалт. Минах със 110 км/ч понеже не го видях. Гумите бяха влезли в канлиците, т.е. грайфера седеше вътре във веждата и явно поради изпусналите задни амортисьори малко дясното колело е мръднало с милиметър, което е накъдрило веждата. Бяха се получили 2-3 вълнички :icon_hmm: . А за сегашните, които също май са Борбет, някъде четох че е ЕТ35, 6,5J и 205 гума. Има достатъчно разстояние. В сравнение с преди си е огромно. Съгласен съм че стават ЕТ46 при това положение. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 21 ноември 2011 Сподели Публикувано 21 ноември 2011 Демек големият офсет (над 40) приближава външната част на гумата към веждата и същевременно отдалечава вътрешния ръб на гумата от калника. Точно обратното говоря... Големият офсет приближава вътрешния ръб на гумата към калника, респективно отдалечава външния ръб от веждата. Разгледай схемата и помисли! Средата на джантата си е винаги среда , Ако намалим ЕТ-то монтажната повърхност се отдалечава от борда, съответно той се приближава до веждата... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sasho tonchev Публикувано 10 декември 2011 Сподели Публикувано 10 декември 2011 (редакция) Точно обратното говоря... Големият офсет приближава вътрешния ръб на гумата към калника, респективно отдалечава външния ръб от веждата. Разгледай схемата и помисли! Средата на джантата си е винаги среда , Ако намалим ЕТ-то монтажната повърхност се отдалечава от борда, съответно той се приближава до веждата...Джанти за Галант стават от Хонда Акорд, Нисан Примера, Хюндай Елантра... Редактирано 11 декември 2011 от somalietsa Колега, не пиши само с главни букви! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 11 декември 2011 Сподели Публикувано 11 декември 2011 sasho tonchev ти пробвал ли си? Щото си трябва струговане... иначе ни-влаа Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sasho tonchev Публикувано 14 декември 2011 Сподели Публикувано 14 декември 2011 sasho tonchev ти пробвал ли си? Щото си трябва струговане... иначе ни-влаа Джантата на резарвната ми е от хюндаи ,преди да я намеря мои приятел с хонда акорд 1994г. ми услужи с неговата .Аз дори шмам 14 цолова джанта от нисан примера но тя на предната главина нестава защото опира в спирачния апарат на задна главина не сам пробвал. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.