milflover Публикувано 18 октомври 2011 Сподели Публикувано 18 октомври 2011 (редакция) Добро утро, колегиИмам един въпрос. Вчера едно дърво за малко да падне върху мен и Колт-а ми, докато пътувах за работа. Та въпросното дърво падна точно пред мен,заради силния ватър, като съответно клоните удариха предния капак и предното стъкло. Пораженията ми са пукнато предно стъкло и пробит радиатор.Въпроса ми е има ли пречка да взема стъклото от някой колт на части, дали няма да има пречка да бъде сложено на моя(не мисля, че ще има, ама да питам). А за радиатора, нов ли да търся, понеже ми казват най-евтиния вариант е 208 лева-италиански, или да търсята отново втора ръка такъв. Имате ли някакви опасения за радиаторите секънд хенд? Предварително благодаря за отговорите :mitsu-smiley: Извинявам се за повторенията на темите, нещо нета ми се бъгва.Моля да бъдат изтрити излишните.Благодаря Редактирано 18 октомври 2011 от milflover Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tef4o Публикувано 18 октомври 2011 Сподели Публикувано 18 октомври 2011 (редакция) За радиатор - имам един излишен от 1.6, но не съм обръщал внимание дали е същия. Ако става и ако не намериш нищо по-наблизо - обади се. За стъклото ... прецени добре, дали ново стъкло с все поставянето, няма да ти легне на същата цена, като старо с махането и слагането. Иначе имам и стъкло, но си стои на купето, ако можеш да дойдеш до СЗ и да си го свалиш - подарявам ти го. Редактирано 18 октомври 2011 от tef4o Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milflover Публикувано 19 октомври 2011 Автор Сподели Публикувано 19 октомври 2011 Колеги, моля споделете евентуални минуси на радиатори втора ръка и заслужава ли си да търся такъв. И евентуално от 1.6 или 1.8, или 1.3 колт 5 дали ще пасне на моята кола? Благодаря предварително :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 19 октомври 2011 Сподели Публикувано 19 октомври 2011 Не знам при колт IV как е, но при V-та генерация радиаторите при различните мотори са едни и същи. Риска при втора употреба е да случиш на пукнат или затлачен радиатор. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tef4o Публикувано 20 октомври 2011 Сподели Публикувано 20 октомври 2011 Не знам при колт IV как е, но при V-та генерация радиаторите при различните мотори са едни и същи. Риска при втора употреба е да случиш на пукнат или затлачен радиатор. Съдейки по годината, би трябвало да е 5та генерация на колегата Колта? Или аз бъркам нещо? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shildarov Публикувано 20 октомври 2011 Сподели Публикувано 20 октомври 2011 Радиаторите от 1,3 и 1,6 са различни при 4 генерация.При 1.6 е по голям,незнам дали няма да ти преохлажда мотора ако сложиш такьв,искам да кажа да дьржи по ниска работна температура,все пак си с 1,3 мотор.А за това че ще вземеш 2ра рька радиатор,не е проблем,стига той да е читав.Провери го за течове пьрво! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 20 октомври 2011 Сподели Публикувано 20 октомври 2011 Градски, пали гумите и отивай в Стара Загора. Дори да е различен радиатора - вземи и планките за захващането и разгледай добре перките дали се хващат по един и същ начин. Това, дето ще охлажда двигателя повече - не е вярно! Само ще загрява с една идея по-бавно, оттам нататък термостата ще компенсира - не бери грижа. Само виж захващането. Все пак купетата са еди и същи и разликата може да дойде само от планките и вентилатора. Личното ми мнение е да си вземеш стъкло втора употреба, ако ще да е и на 20 години - е оригинално, а не някой китайски/гаражен ментак. Това е част, която не може да се износи или загуби своите свойства, огледай го за пукнатини и действай! Мани ти Кобра и пр. Че на другия сливенски вятър и подметнат клон или контейнер - може и да ти се пръсне в очите "новото"..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milflover Публикувано 20 октомври 2011 Автор Сподели Публикувано 20 октомври 2011 Колеги, благодаря Ви, че се отзовахте. Вече съм пазарил един радиатор, пък за стъкло ще я смятам, че бюджета не е безкраен. Живи и здрави :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 20 октомври 2011 Сподели Публикувано 20 октомври 2011 Ако купуваш стъкло втора употреба, го огледай да не е очукано от камъчета. Моето например е доста очукано и на слънце е дразнещо, става като калейдоскоп :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HolyMan Публикувано 20 октомври 2011 Сподели Публикувано 20 октомври 2011 Градски, пали гумите и отивай в Стара Загора. Дори да е различен радиатора - вземи и планките за захващането и разгледай добре перките дали се хващат по един и същ начин. Това, дето ще охлажда двигателя повече - не е вярно! Само ще загрява с една идея по-бавно, оттам нататък термостата ще компенсира - не бери грижа. Само виж захващането. Все пак купетата са еди и същи и разликата може да дойде само от планките и вентилатора. Личното ми мнение е да си вземеш стъкло втора употреба, ако ще да е и на 20 години - е оригинално, а не някой китайски/гаражен ментак. Това е част, която не може да се износи или загуби своите свойства, огледай го за пукнатини и действай! Мани ти Кобра и пр. Че на другия сливенски вятър и подметнат клон или контейнер - може и да ти се пръсне в очите "новото"..... Амиии не е като да не се изхабява предното стъкло. Даже в Швейцария има регулация да се сменя на определено време (бая време, но има). С времето стъклото се надрасква и се намалява видимостта през него. Най-вече си личи при насрещна светлина. Аз като сменях на стария Колт предно стъкло, с новото имах чувството че прогледнах. Наистина има голям ефект и не бих си взел стъкло втора употреба. Проблема на евтините китайски стъкла е, че по-лесно се драскат, но за парите си са супер (около 150 лв. беше за колта по спомен).Освен това, предните стъкла задължително са ламинирани, та като се чупят да не се пръскат както останалите, които са само закалени. Мисля че не можеш да си купиш предно стъкло, което да е просто закалено и да става на сол при счупване. За радиатора съм съгласен - по-голям не е проблем, стига да работи термостата Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milflover Публикувано 24 октомври 2011 Автор Сподели Публикувано 24 октомври 2011 93 лева за радиатор с доставка, 12 лева за антифриз, 12 лева за изправна капчка на радиатора...Да се качиш отново в японското малолитражно чудо - безценно! :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tef4o Публикувано 24 октомври 2011 Сподели Публикувано 24 октомври 2011 93 лева за радиатор с доставка, 12 лева за антифриз, 12 лева за изправна капчка на радиатора...Да се качиш отново в японското малолитражно чудо - безценно! :mitsu-smiley:Мога само да ти завиждам за последното Нашия Убавец го разхвърлях преди седмица за профилактика "за 2 часа", после изскочиха други задачки и така и не ми е останало време да го довърша. Сега се мъча със служебния параход (немски ...) и нямам търпение да ми остане малко свободно време да довърша. че и аз да мога да кажа "Да се качиш отново ..." ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.