don_pepone Публикувано 17 октомври 2011 Сподели Публикувано 17 октомври 2011 (редакция) Здравейте колеги. От известно време съм решил сериозно да се сдобия със Еклипс ( ако може и да е Турбо версия),но искам дае такъв,който да върви доста повече от сегашната ми кола,която е 165 коня ( няма да споменавам марка за да не спамя темата). Проблемът обаче е че такъв,който да върви повече е само турбо версията,а като гледам дори и в германия се намират трудно,а цената нее много като за БГ джобовете ни. Та идеята ми е да си взема един обикновен с Двулитров двигател и да го турбинирам после. И накрая да премина към въпроса по конкретно. Интересува ме дали има разлика в буталата,коляновият вал,главата и т.н. между GS иGSX- GST. За буталата знам със сигурност,че са с различни сегменти,поради нуждата от по-ниска компресия на турбо мотора,но според мен нее задължително и самите бутала да са различни,но както и да е .Ще бъда мноого благодарен на всеки,който може да ми предостави компетентно мнение или някаква техническа информация или документация Редактирано 17 октомври 2011 от don_pepone Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Владимир Гетов Публикувано 17 октомври 2011 Сподели Публикувано 17 октомври 2011 Буталата са различни,на атмосверката са с плоско чело и издълбано за клапаните,на Турбо мотора са с вдлъбнато чело.Коляновите валове са различни,както дебитомерите така и ЕКУ-то.Разликата в коляновите валове е предимно в закрепването им към мажовика.Има 6 и 7 болтови мотори.Турбинирането на Еклипс не е от най-простите и лесни,както и евтини неща.На всичкото отгоре повечето Турбо Еклипс-и са 4х4 а и повече от 250 коня само на предно е много зор тръгването.По-добре търси 1Г 4х4 на много по-добра цена са от колкото да вземеш атмосверка и да ходиш по мъките. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefantraikov Публикувано 17 октомври 2011 Сподели Публикувано 17 октомври 2011 Здравейте колеги. От известно време съм решил сериозно да се сдобия със Еклипс ( ако може и да е Турбо версия),но искам дае такъв,който да върви доста повече от сегашната ми кола,която е 165 коня ( няма да споменавам марка за да не спамя темата). Проблемът обаче е че такъв,който да върви повече е само турбо версията,а като гледам дори и в германия се намират трудно,а цената нее много като за БГ джобовете ни. Та идеята ми е да си взема един обикновен с Двулитров двигател и да го турбинирам после. И накрая да премина към въпроса по конкретно. Интересува ме дали има разлика в буталата,коляновият вал,главата и т.н. между GS иGSX- GST. За буталата знам със сигурност,че са с различни сегменти,поради нуждата от по-ниска компресия на турбо мотора,но според мен нее задължително и самите бутала да са различни,но както и да е .Ще бъда мноого благодарен на всеки,който може да ми предостави компетентно мнение или някаква техническа информация или документация Тия дни доста изписахме по тая тема с едно момче което и то е решило да е прави таз гимнастика...Не е трудно,трябва да се въоражиш с търпение и пари...не е толкова трудно,но не става за ден-два.Разлика в буталата има да....атмосвреното е на 9.8 компресия,турбото на 1 ген.е на 9.0 ....2 генерация еклипс е със 8.5 компресия.Турбото двигателя има и пръскалки....атмосверния няма...но това не е болка за умиране.Атмосверните бутала издържат до към 0.7.. 0.8 бар налягане...250,260 коня...но при всички случей трябва да чукнеш перфекната смес....независимо с какви бутала си...иначе чупиш мотор.Колегата ти е казал че има разлика в коляновия вал.....аз съм сигурен че няма разлика между коляновия вал на турбо и на атмосверния 4г63...разликата дали е 6 или 7 болтов ...ако си 1 генерация еклип със сигурност е 6 ...ако е 2 ген...7 болтов....После...трябва ти ТУРБО ЕКУ или ЕПРОМ ЕКУ....да програмирваш чиповете както си искаш.Трябват ти По големи инжектори 450сс.....и 1ва и 2ра генерация 4Г63 са с 450сс инжектори ниско омни с резисторна кутия...но,зависи и какво искаш да правиш..може да си всемеш и по големи инжектори.....Атмосверните са 240сс,в момента в който сложиш турбо те са ти излишни.Атмосверния няма пропка за обратното масло от турбината както и за водата/ако ползваш турбина и с водно охлаждане/.....Скоросните кутий са едни и същи....окачването е едно и също.4Х4....за мен лично има разлика само в старта.....и стила на каране ....Успех....http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_bye.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
don_pepone Публикувано 19 октомври 2011 Автор Сподели Публикувано 19 октомври 2011 Такам да кажа, че моята идея е да сложа готов комплект турбо кит,който най-вероятно ще взема от САЩ,понеже имам доста авери дето ходят там да бачкат и това нее проблем,а итам са по 1000-1200 долара. В тази цена влиза турбото,пътищата,колера,друго ЕКУ,блоу офф и мисля в някой комплекти има и регулатор за налягането на бензина,а също и всички кабели за свързването на всичко това. Като налягане определено не търся повече от 0.6-0.7бар. като за начало, предвид че не мисля да сменя бутала ( било то принудително след чупене или по желание). За 4х4 определено ,мисля чее в + ,но нее болка за умиране ако колата е без него поне до 220-30 коня,че след това няма тръгване. И определено мисля да си взема Еклипс 2,че първата серия ми е малко грозна( без да се обижда никой). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefantraikov Публикувано 20 октомври 2011 Сподели Публикувано 20 октомври 2011 Такам да кажа, че моята идея е да сложа готов комплект турбо кит,който най-вероятно ще взема от САЩ,понеже имам доста авери дето ходят там да бачкат и това нее проблем,а итам са по 1000-1200 долара. В тази цена влиза турбото,пътищата,колера,друго ЕКУ,блоу офф и мисля в някой комплекти има и регулатор за налягането на бензина,а също и всички кабели за свързването на всичко това. Като налягане определено не търся повече от 0.6-0.7бар. като за начало, предвид че не мисля да сменя бутала ( било то принудително след чупене или по желание). За 4х4 определено ,мисля чее в + ,но нее болка за умиране ако колата е без него поне до 220-30 коня,че след това няма тръгване. И определено мисля да си взема Еклипс 2,че първата серия ми е малко грозна( без да се обижда никой). Батинка....знам ги аз тия турбо китове.Но със сигурност ти казвам че вътре не влиза ЕКУто......да знаеш...няма такъв шанс.Но като цяло е добра идея за турбо китовете....вътре има всичко нужно.Тря се подготвиш и да плашташ мито и всякви такива пу***ки майни. Аз галанта ми е 260 магарета и е само на предно и да ти кажа върви като изуглавен.....успех с начинанията....ако има нещо тука сме http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_bye.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 20 октомври 2011 Сподели Публикувано 20 октомври 2011 Като налягане определено не търся повече от 0.6-0.7бар. като за начало, предвид че не мисля да сменя бутала.... Личното ми мнение е, че без смяна на буталата с ТУРБО такива рискуваш чупене на двигателя, не случайно буталата на турбо версията са други... атмосферния двигател и без друго е достатъчно форсиран за да понесе още коне без смяна на определени компоненти... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
don_pepone Публикувано 20 октомври 2011 Автор Сподели Публикувано 20 октомври 2011 Личното ми мнение е, че без смяна на буталата с ТУРБО такива рискуваш чупене на двигателя, не случайно буталата на турбо версията са други... атмосферния двигател и без друго е достатъчно форсиран за да понесе още коне без смяна на определени компоненти...Не бих казал че атмосферният е достатъчно форсиран, предвид само 140 коня на 2.0 16В сори ама са малко, като знам че алфите вадят 147 коня от 2.0 8-клапанов мотор,а и за Японска кола която е с статус на спортна.... нз. Иначе и аз се колебая относно идръжливостта на мотора след поставяне на турбо. Ще видим още дообмислям цялата идея и събирам максимум инфо,а накрая ще го реша дали си струва. Благодаря ви все пак за мненията колеги. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 20 октомври 2011 Сподели Публикувано 20 октомври 2011 До 0.5 бара и леко снижен прекъсвач, мисля че ще даяни доста време мотора Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefantraikov Публикувано 20 октомври 2011 Сподели Публикувано 20 октомври 2011 Не бих казал че атмосферният е достатъчно форсиран, предвид само 140 коня на 2.0 16В сори ама са малко, като знам че алфите вадят 147 коня от 2.0 8-клапанов мотор,а и за Японска кола която е с статус на спортна.... нз. Иначе и аз се колебая относно идръжливостта на мотора след поставяне на турбо. Ще видим още дообмислям цялата идея и събирам максимум инфо,а накрая ще го реша дали си струва. Благодаря ви все пак за мненията колеги. Издръжливоста на двигателя обясних ти зависи от това как ще си направиш сместа ... ако е по богата или по бедна от необхотиното си до там.Другия момент ти е зависи в какво състояние ти е двигателя...но при всички положения се отваря...шлайф,нови чаркалъци от вътре,нови гарнитури,зависи до колко ще надуваш и от там зависи дали да ти е метална карнитурата на главата....и перфекна смес....за да си спокоен.Колкото до 140то коня.....много е относитлно за къде е правена колата....европа,америка,япония....имат разлики в мощноста.Алфите имат савсем друга работа на мотора.....за издражливост вобще няма смисъл да сравняваме 2000 8 клапана с 2000 16 клапана японец. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
don_pepone Публикувано 20 октомври 2011 Автор Сподели Публикувано 20 октомври 2011 незнам но според мен е доста пощаден тоя мотор,просто съм се качал в тойота селика 1.8 192 коня и немисля чее проблем да се изкарат и от 2.0,но както и да е. Въпросът е да се намери читав Ецлипс със читав мотор,а поттам на сетне ще се мисли. А относно гарнитурата на главата,аз не съм фен на металните,защото в повечето случаи гарнитурата остава а главата си заминава :( , но разбира се това е мое мнение и виждане Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 20 октомври 2011 Сподели Публикувано 20 октомври 2011 Въпроса е не дали могат да се извадят 160 коня от 2000 кубика, а дали мотора , заводския, може да го понесе, нещо не си ме прочел правилно явно...Не сравнявай различни двигатели само на базата на кубиците... и аз имам приятел дето неговата хонда сивик е 160 коня от 1,6 двигател заводска...ама при турбиниране работите се променят драстично......въпроса е какъв е заводския допуск в плюс на конете които може да се постигнат без опасност някое бутало да ти покаже неприличен жест.При турбиниране на атмосферен двигател се подхожда с четене на много информация, а не с гол ентусиазъм... не случайно аз се отказах от турбиниране на моя еклипс и си взех друга машина която носи на "бой"......Знам, че темата носи на много спорове но вакт е, че некачествено изпълнение те вкарва в разохд граничещ с този да си купиш заводски турбинирана кола която носи на ъпгреит.Всеки проект от подобен тип трябва да се прави само след прочитането и разбирането на много информация относно двигателя и натоварването което може да понесе при определени условия.Адмирации към ентусиастите, но правете нещата с акъл, не само с адреналинов ентусиазъм... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
don_pepone Публикувано 21 октомври 2011 Автор Сподели Публикувано 21 октомври 2011 Въпроса е не дали могат да се извадят 160 коня от 2000 кубика, а дали мотора , заводския, може да го понесе, нещо не си ме прочел правилно явно...Не сравнявай различни двигатели само на базата на кубиците... и аз имам приятел дето неговата хонда сивик е 160 коня от 1,6 двигател заводска...ама при турбиниране работите се променят драстично......въпроса е какъв е заводския допуск в плюс на конете които може да се постигнат без опасност някое бутало да ти покаже неприличен жест.При турбиниране на атмосферен двигател се подхожда с четене на много информация, а не с гол ентусиазъм... не случайно аз се отказах от турбиниране на моя еклипс и си взех друга машина която носи на "бой"......Знам, че темата носи на много спорове но вакт е, че некачествено изпълнение те вкарва в разохд граничещ с този да си купиш заводски турбинирана кола която носи на ъпгреит.Всеки проект от подобен тип трябва да се прави само след прочитането и разбирането на много информация относно двигателя и натоварването което може да понесе при определени условия.Адмирации към ентусиастите, но правете нещата с акъл, не само с адреналинов ентусиазъм... съгласен съм напълно,че неможе с една дошла идея да правиш такова нещо и точно заради това се опитвам да събера и мнения от хора по-запознати с въпроса и евентуално от такива които са правили подобно нещо. Що се отнася до техническа информация, аз се опитвам да изчета кокото мога повече такава , но сухите знания не са всичко затова искам мнения от практически опитни хора. Съгласен съм и ,че може да се вкарам в голям филм с турбинирането на атмосверка,затова обмислям и варианта да взема едно FTO 2.0 V6 200hp и да присъдя мотора на Еклипс. Сега някой ще каже че ще прахосам ФТО-то заради един еклипс,ами да ама първо ФТО-тата са грозни според мен и второ са с десен волан ,така че .... за около 800-900 паунда има из англия такива и се замислям дали нее по-добрият вариан да сложа МИВЕК мотор Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 21 октомври 2011 Сподели Публикувано 21 октомври 2011 Тази ти идея по-ми харесва... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
don_pepone Публикувано 26 октомври 2011 Автор Сподели Публикувано 26 октомври 2011 Я да видим как ви се струва тази оферта. Двигател с кутия с ЕКУ и всики "карантии" които са необходими от ЕВО 4 на 66000 мили за 1200 паунда Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefantraikov Публикувано 26 октомври 2011 Сподели Публикувано 26 октомври 2011 Я да видим как ви се струва тази оферта. Двигател с кутия с ЕКУ и всики "карантии" които са необходими от ЕВО 4 на 66000 мили за 1200 паунда Цената е добра ако всичко влиза вътре към мотора ...но пак тря го отвориш за да му видиш състоянието. Имам приятел който си взе от англия двигател за НИСАН 200СХ .....2000 паунда близо......Двигателя беше пред основен рамонт...добре че го отворихме преди да го сложи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
don_pepone Публикувано 26 октомври 2011 Автор Сподели Публикувано 26 октомври 2011 Цената е добра ако всичко влиза вътре към мотора ...но пак тря го отвориш за да му видиш състоянието. Имам приятел който си взе от англия двигател за НИСАН 200СХ .....2000 паунда близо......Двигателя беше пред основен рамонт...добре че го отворихме преди да го сложи.Ама от Ebay ли го е взел или просто ей така. Защото ако е от Ебей нещата са по-сериозни,продавача е задължен да даде пълна информация на копувача защото сделките са нотариални и може да се съдя хората. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefantraikov Публикувано 26 октомври 2011 Сподели Публикувано 26 октомври 2011 Ама от Ebay ли го е взел или просто ей така. Защото ако е от Ебей нещата са по-сериозни,продавача е задължен да даде пълна информация на копувача защото сделките са нотариални и може да се съдя хората. Да ти кажа не си спомням от къде,но със сигурност беше от Англия....Двигателя имаше нужда от профилактика....едното бутало беше почти запекло...нови гарнитури,...абе целия го разглобихме.Турбината беше ок.....което не се знае ти на какво ше попаднеш ....ако и тя е пред ремонт смятай . Аз лично много се бях изковал да си взимам 4Г63 турбо двигател и да го бодна дирекно на Мишока,дори го бях платил 2000 долара.....но се отказах,и попаднах на готина компания която ми въстановиха парите.....Тъй като по-прочетох инфо се оказа че Галанта GTI ми е на 90% едентична с VR4 на GALANT с малки разлики.Така че зависи на какво ще попаднеш....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Drive-Maniac Публикувано 27 октомври 2011 Сподели Публикувано 27 октомври 2011 Колеги, прочетох по-нагоре разни грешни неща и искам да ви кажа със сигурност:Както всички знаем 4G63 двигателя се среща в 6 и 7 болтов вариант. При 1Г след май 1992 започва да се слага 7 болтовия. Разликата в турбо и атмосферния двигател са БУТАЛАТА.Главатае една и съша, валовете са различни. Коляновия вал е един и същ. Скоростните кутии са различни.Също така не е вярно че атмосферните мотори са без пръскалки, аз лично съм виждал вече 2 разглобени такива с пръскалки. В това може да си сигурен само като го отвориш и погледнеш.Лично съм на мнение че атмосферния мотор може да понесе 1 бар налягане, че и повече с добри настройки и разгъстен по някакъв начин.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefantraikov Публикувано 27 октомври 2011 Сподели Публикувано 27 октомври 2011 Колеги, прочетох по-нагоре разни грешни неща и искам да ви кажа със сигурност:Както всички знаем 4G63 двигателя се среща в 6 и 7 болтов вариант. При 1Г след май 1992 започва да се слага 7 болтовия. Разликата в турбо и атмосферния двигател са БУТАЛАТА.Главатае една и съша, валовете са различни. Коляновия вал е един и същ. Скоростните кутии са различни.Също така не е вярно че атмосферните мотори са без пръскалки, аз лично съм виждал вече 2 разглобени такива с пръскалки. В това може да си сигурен само като го отвориш и погледнеш.Лично съм на мнение че атмосферния мотор може да понесе 1 бар налягане, че и повече с добри настройки и разгъстен по някакъв начин.... Да,за пръскалките е моя грешката ....може да има ,може и да няма...За другото съм за че издържа на ПАУЪР http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Drive-Maniac Публикувано 28 октомври 2011 Сподели Публикувано 28 октомври 2011 Да,за пръскалките е моя грешката ....може да има ,може и да няма...За другото съм за че издържа на ПАУЪР http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gifИменно, точно за теб се сетих. Ти нали си турбиниран. Двигателя че понася, понася. Просто настройките в този случай трябва са се правят по-прецизно, на леко по-богати смеси за да се намали риска от детонации. Защото детонираш ли много с атмосферните бутала, ще стане белята. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
26800 Публикувано 3 ноември 2011 Сподели Публикувано 3 ноември 2011 Бате Венци(DRIVE MANIAC)е прав атмосверен двигател,6 болтов,разгастен,добре настроен с хубав бензин може да понесе доста повече от 0.6 бара.Аз моят колт(1.8gti 16v 4g67)го карам от 30 000км с gerrett T3 на 1 бар и досега колата не е имала никакви проблеми в никакво отношение.По оношение на скоростната кутия-окакто е турбинирана колата е със кутия от колт 1.6gti 16v(4g61-125bhp)и също няма никакъв проблем.Със един добре подбран сетъп и добри настройки няма да имаш никави грижи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
don_pepone Публикувано 3 ноември 2011 Автор Сподели Публикувано 3 ноември 2011 На мен ми е чудно как може един Колт да се пука от вървеж както е 1.8 а Еклипса да се пука да не варви ( без да обиждам никой ) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefantraikov Публикувано 5 ноември 2011 Сподели Публикувано 5 ноември 2011 На мен ми е чудно как може един Колт да се пука от вървеж както е 1.8 а Еклипса да се пука да не варви ( без да обиждам никой ) За сефте чувам някой да каже че ЕКЛИПС не въвиhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_doh.gif .... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
don_pepone Публикувано 6 ноември 2011 Автор Сподели Публикувано 6 ноември 2011 :D Има си първи път за всичко явно. А сега сериозно- сещам се за доста коли по 150 коня които вървят повече от Еклипса ( говоря за G2 серията),а и разходът му е височък спрямо вървежа Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgyass Публикувано 7 ноември 2011 Сподели Публикувано 7 ноември 2011 :D Има си първи път за всичко явно. А сега сериозно- сещам се за доста коли по 150 коня които вървят повече от Еклипса ( говоря за G2 серията),а и разходът му е височък спрямо вървежа Ами Еклипса е 1400 кг ... Как да върви , колта е 900 кг все пак ... :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.