rumen1 Публикувано 11 септември 2011 Сподели Публикувано 11 септември 2011 Здравейте, може би не си спомняте, но преди около година пуснах една тема за купуването на Додж Стелт R/T Twin Turbo. Винаги съм харесвал този модел, а след разговори с най-емблематичните собственици на 3000GT в България, реших, че това ще е колата, с която да опитам да туширам страстта си към моторите, от които реших да се откажа (поне докато не се появи истинска писта у нас). Купих колата от Англия след МНОГО перипетии и в крайна сметка накрая дойде в България точно преди година. Не беше карана много, но беше доста запусната и се нуждаеше от внимание. Винаги съм бил изключително педантичен към возилата си и затова за да станат нещата достатъчно добри за моите стандарти, трябваше да се свърши доста работа. Колата дойде с проблем – работеше на 4 цилиндъра. Смених срещите, кабелите на свещите, дюзите и половината сензори по мотора, но резултатът си бе същия. Аз обаче така или иначе исках да си ревизирам мотора и да сменя с чисто нови повечето консумативи, така че това така или иначе в някаква степен бе планирано. В крайна сметка се оказа, че проблема идва от централния компютър, който на този модел почти винаги се прецаква – кондензаторите се разтичат и прецакват цялата платка. Взех нов компютър и тъй като прочетох, че има възможност компютъра на окачването и стъпковия мотор също да прецакат главния комп, ако евентуално те се прецакат и окъсят, реших да сменя и тях, като взехоригинален стъпков мотор от по-новата генерация, който работи доста по-безпроблемно. Колата заработи перфектно и започнах да се занимавам с другите работи. От лугата, с която пръскат пътищата в Англия зимата, радиатора и кулерите бяха започнали да се разпадат, така че и те бяха сменени и понеже така и така трябваше да взимам нови, сложих малко по-дебели (и радиатор и кулери), просто за да си се охлажда по-добре цялата система. Кулерите обаче бяха проблем, тъй като никъде не намерих подходящи, а не исках да слагам централен. Просто винаги обичам всичко да си е оригинално или поне като оригиналното. Намерих накрая подходящи – от Рено 5 Турбо. Минимално по-големи като кора и два пъти по-дебели. Едно момче, което работи адски добре с аргон, ми ги направи уникално добре.Като цяло коша бе доста запуснат, така че дадох капака на клапаните за прахово боядисване, заедно с всички стойки на сензори, турбопътища и общо взето всичко желязно в коша. Смених също така и почти всички болтове по колата (поне тези, които успях да достигна и намеря) с нови, неръждаеми. След тях последва смяна на всички помпи, ремъци, ролки и разбира се течности. Окачването тропаше отпред, така че биелетки и накрайници също бяха сменени.В последствие изведнъж колата пак започна да работи по-зле и с логъра, който си купих , за да я разчитам, видях, че едната ламбда сонда е заминала, та взех и сонда. Мислех си, че идва края с механичната ревизия, но не би – съединителят също беше за смяна, а с него за по-сигурно реших да сменя и помпата. Сложих една идея по-силен от оригиналния съединител, за всеки случай. Колата не беше гърчена, така че турбини, компресия на мотора – всичко си е беше перфектно. Забравих да спомена, че понеже оригиналните джанти на Стелта (17 цола) винаги са ми се стрували малки, още от началото исках да сложа други. Намерих си точно каквито исках – Moda R6 19 цола от Англия. Момчето казва, че ги е свалило от 3000GT и аз си казвам – супер, само ги слагам и заминавам. Да, ама не – нeговата била атмосферка и съответно с по-малки спирачки. Джантите oпряха в апаратите и понеже вече бях вкарал в тях сума ти пари за оправяне на забележките и боя, реших, че ще трябва да се занимавам и да ги сложа. Все пак с това междуболтово разстояние трудно има кой да ги купи. Оттам – фланци с централен отвор (пак при аргончика, добре, че е той), по-дълги шпилки на главините, нови гайки и т.н. Въпросът обаче е, че на колата и трябва и снижаване, защото е малко като бъги, особено с подобни джанти с нископрофилни гуми. Затова си взех пружини на GAB -30мм и с тях вече визията, която исках, бе постигната. Сложих си само и диодни габарити отпред (ръчно правени) и допълнителни диодни мигачи отзад (където е светлоотразителя), че да не ме нацели някой, понеже колата е американска и всичко е на една конзола – мигач, габарит и всичко е червено. И така – дойде и финалната част от ревизирането на визията – оправяне на забележките и боя на детайлите, които имаха нужда и цялостно полиране. Спирачните апарати реших да направя сребристи и им добавих Stealth логото. Салонът беше добре – имаше само едно протъркано място на шофьорската седалка, което претапицираха, като реших да претапицирам също и волана и скоростния лост, за да им добавят червени шевове (понеже седалките и мокета са червени). Общо взето с това ревизията в основния си вид бе завършена. Има още неща, които искам да пооправя по колата, но те са по-маловажни и затова сега – ГОДИНА ПО-КЪСНО, най-накрая я подкарах. Всичко гореописано изискваше време, с което аз не разполагах и затова нещата станаха бавно. Честно казано, аз в началото не подозирах, че работата ще е чак толкова, както и средствата, разбира се, Платих колата още 2 пъти и си съсипах доста време, та и нерви, но в крайна сметка аз сам си се вкарах в тоя филм. Взех колата евтино и ми бе ясно, че ще трябва да се вкарат поне още толкова пари, но може накрая, като се тегли чертата... Както и да е де – може би ще ви е интересно да видите какво се получи, така че ето го и новия член на скромното 3S семейство в БГ. Яд ме е, че не пазя снимки от състоянието на колата, когато пристигна, но карай. Скоро ще направя детайлни снимки на сегашното състояние, ако на някой му е интересно.Засега, имам само тези:http://img192.imageshack.us/img192/1025/picture375n.jpg http://img148.imageshack.us/img148/4118/picture371f.jpg http://img199.imageshack.us/img199/8594/picture385c.jpg http://img577.imageshack.us/img577/3962/picture394.jpg [/url]http://img23.imageshack.us/img23/73/picture398w.jpg http://img31.imageshack.us/img31/7729/picture400k.jpg http://img827.imageshack.us/img827/3403/picture402d.jpg http://img638.imageshack.us/img638/6729/picture368s.jpg 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DochoPetkov Публикувано 11 септември 2011 Сподели Публикувано 11 септември 2011 Браво супер е :plane: :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunnyboy115 Публикувано 12 септември 2011 Сподели Публикувано 12 септември 2011 :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 12 септември 2011 Сподели Публикувано 12 септември 2011 Поздравления! С кеф да и надуваш турбините :icon_rock: :icon_rock: :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tzenov Публикувано 12 септември 2011 Сподели Публикувано 12 септември 2011 Е В А Л А ! ! ! http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif п.п. изпитвам огромно желание да я видя на живо и тъй,като си от София ела на някоя от срещите ни на НИМ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gotti Публикувано 12 септември 2011 Сподели Публикувано 12 септември 2011 rumen1Колицата е станала кукла направо. Гледам някакво събиране е имало май. И на бат гого червения звяр до твоята ако не се лъжа. Колкото и пари да си дал си е заслужавало. А и кефа цена няма. ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Farel Публикувано 12 септември 2011 Сподели Публикувано 12 септември 2011 ДЗВЕР, браво колега. Времето, парите и усилията са довели до чудесен резултат! http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_clap.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 12 септември 2011 Сподели Публикувано 12 септември 2011 http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mitsu-smiley.gifhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_rock.gif браво, браво..... и на някоя национална да се видим.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 12 септември 2011 Сподели Публикувано 12 септември 2011 Честито колега, белия лебед.. доста радва като го гледам :mitsu-smiley: :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tinko Публикувано 12 септември 2011 Сподели Публикувано 12 септември 2011 Мн.добра,а къв е модела на червената бегачка до него на последната снимка Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ilian51378 Публикувано 12 септември 2011 Сподели Публикувано 12 септември 2011 Добре изглежда! Със здраве да си я караш! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 12 септември 2011 Сподели Публикувано 12 септември 2011 Мн.добра,а къв е модела на червената бегачка до него на последната снимка 3000 GT Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tinko Публикувано 13 септември 2011 Сподели Публикувано 13 септември 2011 3000 GT Мерси мн. :icon_n_king: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rumen1 Публикувано 14 септември 2011 Автор Сподели Публикувано 14 септември 2011 Благодаря ви много за положителните отзиви. Радвам се, че колата ви харесва и ще се радвам да се видим на някоя сбирка. Фен съм на Митсубиши от много време (всъщност първоначално много исках да си взема Ево 5, но то с ляв волан трудно се намира), но за съжаление не съм много наясно кога се провеждат сбирките на клуба. Ще проуча въпроса и ще гледа да дойда на някоя Иначе снимките с на Жоро колата са от драга в неделя на Божурище. Отидох да го видя след края на състезанието, когато всички се изнесоха. Това е човек, който много ми е помогнал със съвети и който много уважавам. Същото важи и за Аспарух с жълтото 3000Gt. Между другото ми се ще да организираме една сбирка на собствениците на 3000gt и Stealth, но някои от тях все още се лигавят и не мога да организирам сериозно поне тези, които познавам. Жоро май ще трябва да свърши тази работа, понеже той познава всички с такива коли в БГ. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didotoo Публикувано 21 септември 2011 Сподели Публикувано 21 септември 2011 Страхотно е! Винаги съм харесвал повече 3000 гт ,но тоя стелт е уникален ! Би ли споделил как вървят стелтовете и 3000 гт в Англия? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rumen1 Публикувано 25 септември 2011 Автор Сподели Публикувано 25 септември 2011 (редакция) Благодаря. Ами Стелтове в Англия има 5-6 (буквално), защото Стелта е само за САЩ и съответно винаги е с ляв волан. ГТ-тата естествено са си директно от Япония и са си с десен и ако не се лъжа, за около 9000-10 000лв тук може да ти стъпи доста добро ГТ туин-турбо от второто поколение. От първото поколение се намират и за по 1000 лири туин-турбота, но състоянието им естествено е под въпрос. Между другото днес реших да щракна и две снимчици на салона и двигателя: http://img196.imageshack.us/img196/7178/picture037rc.jpghttp://img718.imageshack.us/img718/9139/picture040iy.jpg Редактирано 25 септември 2011 от rumen1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rumen1 Публикувано 2 юни 2012 Автор Сподели Публикувано 2 юни 2012 Ето ги и модификациите за тази година: Нов ксенонови фарове с лупи. Оказа се, че никой в СВЕТА не произвежда такива и съответно никой в света няма истински лупи. По трудния начин разбрах защо... Място просто няма, а лупите са доста по-дълги от оригиналните фарове. В крайна сметка купих нови кристални фарове, за да им ползваме стъклата, взехме най-хубавите лупи на пазара и се наложи да излеем задната част на фара ВЪРХУ оригиналната желязна конструкция за регулация на фара. И в момента когато се показва и се сваля, всичко отзад минава на МИЛИМЕТЪР - БУКВАЛНО. Никой не вярваше, че ще стане, но стана... http://img213.imageshack.us/img213/3369/p6020029small.jpghttp://img515.imageshack.us/img515/3290/p6020028small.jpghttp://img819.imageshack.us/img819/4885/p6020027small.jpg Нови говорители на БОСЕ: http://img407.imageshack.us/img407/3377/p6020035small.jpghttp://img854.imageshack.us/img854/1719/p6020048small.jpg Хромирани рингове на таблото, както и лепенка Стелт Р/Т, която сам си направих: http://img59.imageshack.us/img59/550/p6020057small.jpg Всички елементи от черна кожа бяха подменени с нови, този път с червен шев. Логата на Додж на топката на скоростния лост и на закопчалките на коланите, както и Стелт логото на подлакътника естествено са моя идея Заедно с това пепелника и капачетата от двете страни на касетофона вече също си имат червен шев http://img812.imageshack.us/img812/6650/p6020033small.jpghttp://img543.imageshack.us/img543/6472/p6020032small.jpghttp://img268.imageshack.us/img268/1258/p6020052small.jpghttp://img444.imageshack.us/img444/4871/p6020039small.jpghttp://img20.imageshack.us/img20/9678/p6020038small.jpg И накрая: органайзър за багажник с логото на Додж: http://img337.imageshack.us/img337/249/p6020058small.jpg Надявам се да ви харесва. :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 2 юни 2012 Сподели Публикувано 2 юни 2012 (редакция) Хареса ми.... ако решиш, ела на следващата национална среща, да се видим.... Редактирано 3 юни 2012 от Hristo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tinko Публикувано 3 юни 2012 Сподели Публикувано 3 юни 2012 Уникална кола :X Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rumen1 Публикувано 3 юни 2012 Автор Сподели Публикувано 3 юни 2012 Хареса ми.... ако решиш, ела на следващата национална среща, да се видим.... С удоволствие, но кога точно ще е тя? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 3 юни 2012 Сподели Публикувано 3 юни 2012 С удоволствие, но кога точно ще е тя? Така като гледам, ще е чак на рожденния ден на клуба, началото на СЕПТЕМВРИ. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rumen1 Публикувано 4 юни 2012 Автор Сподели Публикувано 4 юни 2012 Много време има дотогава, но ще видим Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qnito Публикувано 10 юни 2012 Сподели Публикувано 10 юни 2012 У-НИ-КА-ЛЕН :plane: :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.