Премини към съдържание

Газов инжекцион за Галант V6


lambro

Препоръчано мнение

Здравейте Колеги,

 

Както вече повечето от вас сте усетили предполагам с горивото- конкретно с бензина положението стана страшно. До скоро нямах проблем с изхранването на моята "ламя Спаска" Галант 2.5 V6, но от известно време доста пътувам и вече определено ми става тегаво, за това ще помоля всички, които ползвате газов инжекцион да ми препоръчате марка, модел, ценови диапазон, предимства, недостатъци, разлика в разхода и тн. и тн.

Благодаря Ви предварително! :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз също не издържах и в събота ще карам моя към Дупница да му монтират

"Газова инжекционна система Fobos 1 за пропан бутан 5-6 цилиндъра", демек:

 

Кабелаж за газова инжекционна система FOBOS 1 (1*56p) - Без конектори за бензиновите инжектори

Сензор за налягане - Отделни сензори за налягане на газта P1, M.A.P. и температура в общ корпус

Инжекторна рейка Rail Apache

Редуктор изпарител - Tomasetto Artic

(забавих се толкова, защото нямаха Tomasetto и предлагаха Magic:айде-няма нужда :mad: )

Мини кит за шестцилиндров двигател за пропaн бутан

Мини кит за шестцилиндров двигател с 8мм тръба за пропан бутан

Цилиндрична бутилка Олимпик 242/30 910мм -38л

Допълнение за монтаж на цилиндрична бутилка за пропан бутан

Вентилационна кутия за мултиклапан BRC

Мултиклапан (нивомер) BRC

Мобилно зарядно устройство Tomasetto(зареждачка от капачето на резервоара)

Кумът ми ще ги монтира...доверявам му се изцяло, макар че единствените инжекциони, които е

монтирал са на 2-та му Нисана Примера-единият е 1.6(P10), другия GT(P11)

като и двата вече повече от година се държат чудесно.

Ще дам отзиви чак след около месец може би, защото другата седмица ще монтираме,

после ще пътувам, донастройки, туй-онуй...

Та в тая тема може би е мястото да попитам:

 

[b]1.Някой би ли ми казал вътрешният размер на гумените маркучи

към и от радиатора на парното(ако има разлика между тях)?

2.На кой модул можем да открием "+" след контакт, обаче да може да поеме товар

(не някоя кружка примерно)

3.От къде да вземем сигнал за оборотите?

4.С колко кабела ни са ламбд сондите?[/b]

Благодаря!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добър ден колеги.Преди няколко месеца си сложих БРЦ заради високата цена на бензина.Искам само да споделя моето мнение доста мислих по-въпроса не слагайте Ланди Ренцо 1 защото цената която дават 1700лв е пълен боклук от Китай ако се замислите самото газово от фабрика в Италия излиза на цена 2000евр ;) газовото ми е монтирано от приятел ще сложа снимки тези дни.Нямам думи как върви без да прекъсва патка и такива глупости които съм чувал.Без да се дупчат брони или калници до отвора не бензина се слага уреда за зареждане само че всеки път си навивам една джажа,мисля не е проблем.Бутилката ми е 30л направихме я да взима около 28л тя не е на резервата гума аз така пожелах който си мисли че няма място за багаж греши ;) прочетох такава подобна тема без коментар съм момчето беше решило като мен но вие го оборихте и пералня си влиза и всичко а смятам че за дълги разстояния може да сложим и багажник отгоре а не постоянно да се мота резервната гума из багажника.Разхода ми е от 14 до 16 в града смесено 11 извън зависи от карането 7-9.Самата кола е направена да превключва сама на газ на 20градуса сутрин паля след 10 секунди има няма обръща на бензин но времето е все пак топло.И пак работи на бензин зимата ще споделя.Слага се датчик в купето до ТЦЛ ще приложа снимки за обръщане на бензин и показва колко газ има в бутилката.Още утре ще сложа снимки да съм от полза даже преди дни бях обещал но работата ме налегна.2100лв е всикчо ще направя и клипче изминал съм 10-000км точно без проблеми колеги.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да добавя за да се постави по-този начин газовото са необходими 2 дни.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз за момента ще се въздържа по темата тъй като още имам проблеми с моя ГИ и си късам нервите от некадърни и алчни газаджии, като се реши проблема ща го опиша в детайли...

Колага с тоя разход 7-9л/100км изги рибата ...или този разход е на буксир?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

... момчето беше решило като мен но вие го оборихте и пералня си влиза и всичко...

 

:D Малко трудно разбрах, какво пишеш, но не са ме оборили,

направих се че кандисвам за да не пълним темата с излишни спорове.

Бутилката ще бъде 38 л. пура-размерите са в предния ми пост.

Доколкото знам Ланди-то е супер претенциозно към качеството на газта, така че може

и проблемите да са ти оттам?

 

А иначе и аз очаквам разход 9 на дълъг път...

Редактирано от Toranaga
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.Бутилката ми е 30л направихме я да взима около 28л тя не е на резервата гума аз така пожелах който си мисли че няма място за багаж греши ;

За всичко друго - ок, но това не е много хубаво,само 8% резерва да оставите, пропан бутана се разширява при загряване и лятото не е въобще добре това,обикновенно се взимат едни 20-30% от вместимостта на бутилката в полза на разширяването.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За вашите шестаци и руска да сложите, не е проблем ....моторите ви са доста непритенциозни .......ако са монтирани както трябва, то проблем няма да има с мотора, но ако колата ви е снабдена с А/Т ск. кутия, тогава внимавайте как ви слагат дюзите ,на какво разтояние и т.н.......

Фобос са с гъвкави настройки, БРЦ е с добра механика, Ландо Ренцо е с добри защити - не че не се припокриват , но все пак.....

Естествено - най добрата АГУ е с течна фаза на впръскване,където всички недостатъци са премахнати, а мощността дори се повишава, но пък цената е малко ........дебела.... :icon_blush:

Редактирано от DJ Tymbi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Само за сверка да споделя градско Смолян с все още тежък крак 14, извънградско Смолян-Златоград-Ксанти-Солун 11 с клима навсякъде. Според мен градско трябва да го докара до към 12 без клима и нежничко с газта :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Само за сверка да споделя градско Смолян с все още тежък крак 14, извънградско Смолян-Златоград-Ксанти-Солун 11 с клима навсякъде. Според мен градско трябва да го докара до към 12 без клима и нежничко с газта :rolleyes:

Не знам как да съм нежен с тази кола просто е удоволствие да е сръчкам :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За всичко друго - ок, но това не е много хубаво,само 8% резерва да оставите, пропан бутана се разширява при загряване и лятото не е въобще добре това,обикновенно се взимат едни 20-30% от вместимостта на бутилката в полза на разширяването.......

Прав си за това. Но все пак мисля, че няма проблем - споделено ми е мнението с приятел, който заверява бутилките, :)а и нашите бензиностанции ни цакат винаги с 2-3л, така че няма проблем. За да има, трябва да стане вън 79гр.

Редактирано от somalietsa
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Говоря примерно :drive:

Ясно, но не мисля, че някой ще може да я докара и то на газ, 12 градско на бензин не става даже :)

Редактирано от somalietsa
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ясно но не мисля че някой ще може да я докара и то на газ 12 градско на бензин не става даже :)

[/quot

Откакто е с газова да съм изхабил 2-3 бутилки предполагам като поулегне пак ще я закарам да я погледнат . Сега в момента е 14 градско(Смолян) с доста изцеждане (как още не са ме копнали някъде ченгетата) и климатик постоянно.Забелязвам, че до 2000-2500 об/мин колата си върви съвсем прилично даже и 5-та включва а пък ако изключа и климатроника ми се струва ,че е съвсем реално да дойде разхода до към 12 (хайде нека да е 12.5) . Това е мое мнение с 1 месец зад волана на този самолет все пак :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Крумбо колата ти с ръчни скорости ли е или автомат?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз също не издържах и в събота ще карам моя към Дупница да му монтират

"Газова инжекционна система Fobos 1 за пропан бутан 5-6 цилиндъра", демек:

 

Кабелаж за газова инжекционна система FOBOS 1 (1*56p) - Без конектори за бензиновите инжектори

Сензор за налягане - Отделни сензори за налягане на газта P1, M.A.P. и температура в общ корпус

Инжекторна рейка Rail Apache

Редуктор изпарител - Tomasetto Artic

(забавих се толкова, защото нямаха Tomasetto и предлагаха Magic:айде-няма нужда :mad: )

Мини кит за шестцилиндров двигател за пропaн бутан

Мини кит за шестцилиндров двигател с 8мм тръба за пропан бутан

Цилиндрична бутилка Олимпик 242/30 910мм -38л

Допълнение за монтаж на цилиндрична бутилка за пропан бутан

Вентилационна кутия за мултиклапан BRC

Мултиклапан (нивомер) BRC

Мобилно зарядно устройство Tomasetto(зареждачка от капачето на резервоара)

Кумът ми ще ги монтира...доверявам му се изцяло, макар че единствените инжекциони, които е

монтирал са на 2-та му Нисана Примера-единият е 1.6(P10), другия GT(P11)

като и двата вече повече от година се държат чудесно.

Ще дам отзиви чак след около месец може би, защото другата седмица ще монтираме,

после ще пътувам, донастройки, туй-онуй...

Та в тая тема може би е мястото да попитам:

 

[b]1.Някой би ли ми казал вътрешният размер на гумените маркучи

към и от радиатора на парното(ако има разлика между тях)?

2.На кой модул можем да открием "+" след контакт, обаче да може да поеме товар

(не някоя кружка примерно)

3.От къде да вземем сигнал за оборотите?

4.С колко кабела ни са ламбд сондите?[/b]

Благодаря!

Ако си се спрял на ФОБОС-а! ето тук се слага ФОБОС в София - и никъде другаде: http://avtogas.net/ - значи да разясня! :)

Това е нова фирма "Деймос" ! :) - фирмата е направена от бившите свестни техници работили във FOBOS на Г. Богоров София!

 

Тъй като се махнаха от там поради много и всеизвестни причини свързани с неуредици и дразги с шефа им, си направиха фирмичка и сега сами са си шефове! :)

 

Искрен е единствения човек в София дето може да ти сложи качествено и както трябва ГИ ФОБОС !!!

Аз от отдавна съм ги забравил на Г. Богоров като сервиз! Ходя за всичко в кв. Левски при Искрен и колегата му. Да предупредя всички... забравете дори и мисъл да не ви минава за ФОБОС на Г. Богоров!!!

 

Това е телефона на Искрен: 0878 56 26 27 - звънете на него за всичко свързано с ГИ ФОБОС!

 

Мойта е монтирвана в първия и най читав сервиз в Плевен (тогава беше само той) - и там наистина си разбират от работата - но после е профилактирвана всяка година в София от Искрен докато работеше в сервиза им в Г. Богоров, след това в неговия си сервиз в кв. Левски!

В общи линии, от 2007 до момента не съм имал никакви проблеми с ГИ !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За всичко друго - ок, но това не е много хубаво,само 8% резерва да оставите, пропан бутана се разширява при загряване и лятото не е въобще добре това,обикновенно се взимат едни 20-30% от вместимостта на бутилката в полза на разширяването.......

 

Мойта е 50л. и събира 39 преко сили на зор! - поставена е в багажника зад седалките, плътно по цялата дължина! Имам място за багаж ако! - 4 години пре-доволен!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мойта е 50л. и събира 39 преко сили на зор! - поставена е в багажника зад седалките, плътно по цялата дължина! Имам място за багаж ако! - 4 години пре-доволен!

Ми да де, това казвам ,че трябва да пълни с около 25-30% по малко............Бях при Искрен преди месец, ако ходиш там скоро , кажи му че за сега се отказвам да слагам АГУ............той знае защо......... :D :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми да де, това казвам ,че трябва да пълни с около 25-30% по малко............Бях при Искрен преди месец, ако ходиш там скоро , кажи му че за сега се отказвам да слагам АГУ............той знае защо......... :D :D

 

...хахахахах, сложи я кат на аФтобусите - ОТГОРЕ ! :) - ти знаеш кое! :) - хахахахах - голема си претенция! :)

Редактирано от s01o
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Този Искрен е човека за газ в София на Галант 2.5, такова ли е всеобщото мнение?

Между другото там на ценовата листа за 5 и 6 цилиндрови мотори LPG уредбата, това всъщност въпросната АГУ с течна фаза на впръскването ли е (от поста на DJ Tybmbи от 20:44 днеска)?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че не .......едва ли е , АГУ с течна фаза на впръскване е доста скъпа уредба, най евтиното е от 4500лв нагоре......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Мисля че не .......едва ли е , АГУ с течна фаза на впръскване е доста скъпа уредба, най евтиното е от 4500лв нагоре......

 

Пламене, защо задължително да е течна фаза? Новото поколение газов инжекцион са идеални на 4 пъти по-ниска цена. :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...