Премини към съдържание

Горивна клетка сваля разхода на колата до 40%


Препоръчано мнение

Тая тема не я ли видя http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=22315 ?

 

При горивните клетки се цели обратния процес - от газта ток, а не чрез тока да получим газ. Отделно дори и да работи тока, който си вкарал във водородната клетка ще ти вдигне разхода, защото трябва повече енергия за да разделиш водорода и кислорода, от колкото при при изгарянето и на всичко отгоре КПД на двигателя е нисък и вероятно няма да оползотвори вложената в газа енергия.

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не, не съм я видял темата. Не следя секция Каризма. Но може би е трябвало да се разровя първо в google. Излязоха доста теми от форума на БМВ, а и в други форуми. Обаче нямам наблюдения върху хората там и не знам колко да им вярвам. Искаше ми се да чуя мнения от този форум, защото тук има хора, които са реалисти и са с богат опит (темата, която си ми предложил не е особено обогатяваща). Ако наистина има подобрение 1-2-3 литра, а хора от други форуми говорят и за подобряване на динамичните показатели, според мен си струва. Хубаво би било ако някой е правил подобно нещо, или пък познава лично такъв човек, да сподели.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами те са си дали парите и си вярват, но да речем че гори 15/100 и може да има някакво подобрение 1л например дължащо се на някакъв "страничен ефект" породен от клетката, но ако разделя водата на място трябва да внесе нужната енергия за това от някъде т.е. пак от двигателя или акумулатора.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами те са си дали парите и си вярват, но да речем че гори 15/100 и може да има някакво подобрение 1л например дължащо се на някакъв "страничен ефект" породен от клетката, но ако разделя водата на място трябва да внесе нужната енергия за това от някъде т.е. пак от двигателя или акумулатора.

Консумацията е около 20-25А ток .........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Консумацията е около 20-25А ток .........

 

И аз толкова прочетох. Иначе проблемът се решавал с магнитен алтернатор, който произвежда повече ток при по-ниски обороти и не се затормозява двигателя допълнително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

и големите автомобилни производители са го проспали това и сега уволняват калпавите си инженери че не са следили поне в нета как се правят нещата :icon_box:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е много хубаво за горивната клетка с едно изключение, още не е измислено как да се оправят със спирането на производство на водород при спускане на наклони. Или казано по друг начин, горивната клетка произвежда водород постоянно, и като се пускат наклони производството продължава. Този водород се събира в колектори. Питах какво става с него, никой не ми даде задоволителен отговор. Ако двигателя е натоварен постоянно, няма проблеми, но при автомобили няма такъв режим постоянно. Затова се въздържам от монтирането на горивна клетка.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Логично издържано обяснение защо това нещо да работи няма. А иначе бях чел и за системи подобни на газовия изпарител, които да дозират...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Всичко е много хубаво за горивната клетка с едно изключение, още не е измислено как да се оправят със спирането на производство на водород при спускане на наклони. Или казано по друг начин, горивната клетка произвежда водород постоянно, и като се пускат наклони производството продължава. Този водород се събира в колектори. Питах какво става с него, никой не ми даде задоволителен отговор. Ако двигателя е натоварен постоянно, няма проблеми, но при автомобили няма такъв режим постоянно. Затова се въздържам от монтирането на горивна клетка.

Слагаш едно ключе и си го изключваш надолу.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...