Afonya Публикувано 29 юли 2011 Сподели Публикувано 29 юли 2011 ЛИНК Това е видеото Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 30 юли 2011 Сподели Публикувано 30 юли 2011 (редакция) Тая тема не я ли видя http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=22315 ? При горивните клетки се цели обратния процес - от газта ток, а не чрез тока да получим газ. Отделно дори и да работи тока, който си вкарал във водородната клетка ще ти вдигне разхода, защото трябва повече енергия за да разделиш водорода и кислорода, от колкото при при изгарянето и на всичко отгоре КПД на двигателя е нисък и вероятно няма да оползотвори вложената в газа енергия. Редактирано 30 юли 2011 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Afonya Публикувано 30 юли 2011 Автор Сподели Публикувано 30 юли 2011 Не, не съм я видял темата. Не следя секция Каризма. Но може би е трябвало да се разровя първо в google. Излязоха доста теми от форума на БМВ, а и в други форуми. Обаче нямам наблюдения върху хората там и не знам колко да им вярвам. Искаше ми се да чуя мнения от този форум, защото тук има хора, които са реалисти и са с богат опит (темата, която си ми предложил не е особено обогатяваща). Ако наистина има подобрение 1-2-3 литра, а хора от други форуми говорят и за подобряване на динамичните показатели, според мен си струва. Хубаво би било ако някой е правил подобно нещо, или пък познава лично такъв човек, да сподели. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 30 юли 2011 Сподели Публикувано 30 юли 2011 Ами те са си дали парите и си вярват, но да речем че гори 15/100 и може да има някакво подобрение 1л например дължащо се на някакъв "страничен ефект" породен от клетката, но ако разделя водата на място трябва да внесе нужната енергия за това от някъде т.е. пак от двигателя или акумулатора. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 30 юли 2011 Сподели Публикувано 30 юли 2011 Ами те са си дали парите и си вярват, но да речем че гори 15/100 и може да има някакво подобрение 1л например дължащо се на някакъв "страничен ефект" породен от клетката, но ако разделя водата на място трябва да внесе нужната енергия за това от някъде т.е. пак от двигателя или акумулатора.Консумацията е около 20-25А ток ......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Afonya Публикувано 30 юли 2011 Автор Сподели Публикувано 30 юли 2011 Консумацията е около 20-25А ток ......... И аз толкова прочетох. Иначе проблемът се решавал с магнитен алтернатор, който произвежда повече ток при по-ниски обороти и не се затормозява двигателя допълнително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 30 юли 2011 Сподели Публикувано 30 юли 2011 и големите автомобилни производители са го проспали това и сега уволняват калпавите си инженери че не са следили поне в нета как се правят нещата :icon_box: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasch Публикувано 31 юли 2011 Сподели Публикувано 31 юли 2011 Всичко е много хубаво за горивната клетка с едно изключение, още не е измислено как да се оправят със спирането на производство на водород при спускане на наклони. Или казано по друг начин, горивната клетка произвежда водород постоянно, и като се пускат наклони производството продължава. Този водород се събира в колектори. Питах какво става с него, никой не ми даде задоволителен отговор. Ако двигателя е натоварен постоянно, няма проблеми, но при автомобили няма такъв режим постоянно. Затова се въздържам от монтирането на горивна клетка. 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 1 август 2011 Сподели Публикувано 1 август 2011 Логично издържано обяснение защо това нещо да работи няма. А иначе бях чел и за системи подобни на газовия изпарител, които да дозират... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
juvigy Публикувано 24 август 2011 Сподели Публикувано 24 август 2011 Всичко е много хубаво за горивната клетка с едно изключение, още не е измислено как да се оправят със спирането на производство на водород при спускане на наклони. Или казано по друг начин, горивната клетка произвежда водород постоянно, и като се пускат наклони производството продължава. Този водород се събира в колектори. Питах какво става с него, никой не ми даде задоволителен отговор. Ако двигателя е натоварен постоянно, няма проблеми, но при автомобили няма такъв режим постоянно. Затова се въздържам от монтирането на горивна клетка.Слагаш едно ключе и си го изключваш надолу. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.