joreto_v6 Публикувано 23 юли 2011 Сподели Публикувано 23 юли 2011 имам проблем.колата е галант v6 2500 24v tiptronic 1999г на 150 000км.По време на движение ми изчезнаха всичките скорости както автоматични така и рьчни(ни напред ни назад) маслото и филтъра са сменени преди 20 000км.Проверих нивото на маслото(добре е),като запаля колата се чува някакво виене от скоростната кутия.Благодаря ви предварително Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetlin_dbg Публикувано 23 юли 2011 Сподели Публикувано 23 юли 2011 Здравейте,колега!Доста неприятна случка-доколкото съм чел из форума,проблема е доста сериозен!Ето една тема ТУК където проблема е сходен(май даже е същия)на Вашият.Дано всичко се оправи възможно най-бързо и леко от към финанси!Успех! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joreto_v6 Публикувано 23 юли 2011 Автор Сподели Публикувано 23 юли 2011 Здравейте,колега!Доста неприятна случка-доколкото съм чел из форума,проблема е доста сериозен!Ето една тема ТУК където проблема е сходен(май даже е същия)на Вашият.Дано всичко се оправи възможно най-бързо и леко от към финанси!Успех! Благодаря ти много svetlin_dbg. Предполагам че проблема е същия,заемам се с отварянето пък после ще видим,може да има резервни части за продан хи хии :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 23 юли 2011 Сподели Публикувано 23 юли 2011 Благодаря ти много svetlin_dbg. Предполагам че проблема е същия,заемам се с отварянето пък после ще видим,може да има резервни части за продан хи хии :icon_crying:Най вероятно са превъртяли шлиците на торка ........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atila Публикувано 23 юли 2011 Сподели Публикувано 23 юли 2011 имам проблем.колата е галант v6 2500 24v tiptronic 1999г на 150 000км.По време на движение ми изчезнаха всичките скорости както автоматични така и рьчни(ни напред ни назад) маслото и филтъра са сменени преди 20 000км.Проверих нивото на маслото(добре е),като запаля колата се чува някакво виене от скоростната кутия.Благодаря ви предварително Кофти случка.............спомняш ли си с каква скорост се движеше като стана белята? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 23 юли 2011 Сподели Публикувано 23 юли 2011 Сигурно очаквате да каже с около 120км на магистралата Извинявам се за спама, но до колкото знам и аз, няма какво да е друго освен шлиците на торка http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_crying.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joreto_v6 Публикувано 23 юли 2011 Автор Сподели Публикувано 23 юли 2011 (редакция) Кофти случка.............спомняш ли си с каква скорост се движеше като стана белята? между 140 и 160 .Утре ще я свалям.Благодаря ви на всички за мненйята ви,ще ви държа в течение.Мисля да се опитам да си я оправям сам(е надявам се и на малко помощ и от вас) поне докъдето мога,всяко мнение ще ми е от помощ. Благодаря ви предварително :help: Редактирано 23 юли 2011 от joreto_v6 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tzenov Публикувано 25 юли 2011 Сподели Публикувано 25 юли 2011 Много би ми било интересно модераторите да пуснат една анкетка: колко галанта типтроник има във форума и колко от тях НЕ са имали проблем със скоростите ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dinamitko Публикувано 25 юли 2011 Сподели Публикувано 25 юли 2011 имам проблем.колата е галант v6 2500 24v tiptronic 1999г на 150 000км.По време на движение ми изчезнаха всичките скорости както автоматични така и рьчни(ни напред ни назад) маслото и филтъра са сменени преди 20 000км.Проверих нивото на маслото(добре е),като запаля колата се чува някакво виене от скоростната кутия.Благодаря ви предварително Искрено ти съчуствам за проблема колега.Тъй-като вероятно на половината колеги с типтроник ск.кутия са им настръхнали косите като са прочели за проблема ти (понеже се е случило отведнъж, без явни сигнали преди това и при горе-долу нормална експлоатация) би ли казал какво е маслото в кутията? - казваш че е сменено преди 20К И един въпрос към DJ Tymbi - имаш ли наблюдения това превъртане шлиците на торка (явно най-често срещания проблем) на какво се дължи (различно от предписаното масло, неправилна експлоатация на кутията...и др) или просто този проблем ще се появи неизбежно след определени км? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joreto_v6 Публикувано 25 юли 2011 Автор Сподели Публикувано 25 юли 2011 Искрено ти съчуствам за проблема колега.Тъй-като вероятно на половината колеги с типтроник ск.кутия са им настръхнали косите като са прочели за проблема ти (понеже се е случило отведнъж, без явни сигнали преди това и при горе-долу нормална експлоатация) би ли казал какво е маслото в кутията? - казваш че е сменено преди 20К И един въпрос към DJ Tymbi - имаш ли наблюдения това превъртане шлиците на торка (явно най-често срещания проблем) на какво се дължи (различно от предписаното масло, неправилна експлоатация на кутията...и др) или просто този проблем ще се появи неизбежно след определени км? Скоростната кутия я свалих вчера.Проблема е от шлиците на торка(по малкото зло),мое лично мнение че не е от марката на маслото стига да е за скоростна кутия.Всичко това се получава от голямото напрежение когато превклучва на спорт.Аз обожавам да ми превключва от трета на първа и затова сега ще си понеса последствията.Внимаваите със спорта!Ако искате мога да ви кача малко снимков материал. И ви моля ако някой знае колко струва нов торк нека драсне два реда.Благодаря ви предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dinamitko Публикувано 25 юли 2011 Сподели Публикувано 25 юли 2011 Скоростната кутия я свалих вчера.Проблема е от шлиците на торка(по малкото зло),мое лично мнение че не е от марката на маслото стига да е за скоростна кутия.Всичко това се получава от голямото напрежение когато превклучва на спорт.Аз обожавам да ми превключва от трета на първа и затова сега ще си понеса последствията.Внимаваите със спорта!Ако искате мога да ви кача малко снимков материал. И ви моля ако някой знае колко струва нов торк нека драсне два реда.Благодаря ви предварително. Мдааа - напълно те разбирам. Доста е приятно усещането НО за съжаление това удоволствие излиза скъпо:mega_shok: Успех с ремонта Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 25 юли 2011 Сподели Публикувано 25 юли 2011 Неведнъж Пламен е писал на какво би могло да се дължи това нещо - някакъв вал влизал наполовина в шлиците вместо по цялата им дължина. Получава се слаба точка и така. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joreto_v6 Публикувано 25 юли 2011 Автор Сподели Публикувано 25 юли 2011 Неведнъж Пламен е писал на какво би могло да се дължи това нещо - някакъв вал влизал наполовина в шлиците вместо по цялата им дължина. Получава се слаба точка и така. Това е точно така но благодарение на това слабо място скоростната кутия остава непокътната Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 25 юли 2011 Сподели Публикувано 25 юли 2011 (редакция) Много хитър начин да се запазят останалите чаркове. Май нещо не е доизмислено, или типтрониците са на по 300-400 000 км. От трета връща първа викаш. Ми добре е...Всички досега са се скапвали на дълъг път и на ІV-та предавка. Този торк, или там каквото е, е виждал много по-голям зор преди това и е оцелял. Дали пък в някакъв момент на компютъра на типтроника не му прищраква да върне втора при 160 или пък на първа за по-ефектно?!...Тази кутия има ли защита в ръчен режим? Да речем карам със 160 на ІV-та и бутам три пъти напред, ще върне ли първа? Редактирано 25 юли 2011 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alex2511 Публикувано 25 юли 2011 Сподели Публикувано 25 юли 2011 Колега имам здрав торк. Може да ми звъннеш на тел. 0899400255 Алекс Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joreto_v6 Публикувано 25 юли 2011 Автор Сподели Публикувано 25 юли 2011 Колега имам здрав торк. Може да ми звъннеш на тел. 0899400255 Алекс Колега,колко му търсиш Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 25 юли 2011 Сподели Публикувано 25 юли 2011 Това е точно така но благодарение на това слабо място скоростната кутия остава непокътнатаТази логика нещо не мога да я разбера, но мойте разсъждения ме насочват към една друга тема - ЦЪК Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atila Публикувано 25 юли 2011 Сподели Публикувано 25 юли 2011 Скоростната кутия я свалих вчера.Проблема е от шлиците на торка(по малкото зло),мое лично мнение че не е от марката на маслото стига да е за скоростна кутия.Всичко това се получава от голямото напрежение когато превклучва на спорт.Аз обожавам да ми превключва от трета на първа и затова сега ще си понеса последствията.Внимаваите със спорта!Ако искате мога да ви кача малко снимков материал. И ви моля ако някой знае колко струва нов торк нека драсне два реда.Благодаря ви предварително. Погледни си и шлиците на вала дали не са изтъркани, щото ако са тръгнали и те пак ще те сполети същата съдба. не питай старило,а питай патило :yes3: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joreto_v6 Публикувано 25 юли 2011 Автор Сподели Публикувано 25 юли 2011 Погледни си и шлиците на вала дали не са изтъркани, щото ако са тръгнали и те пак ще те сполети същата съдба. не питай старило,а питай патило :yes3: За мой късмет шлиците на вала не са мръднали иначе заминаваше на части.Някой знае ли тази скоростна кутия дали има втори филтър за да знам дали да я отварям или не. :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atila Публикувано 25 юли 2011 Сподели Публикувано 25 юли 2011 За мой късмет шлиците на вала не са мръднали иначе заминаваше на части.Някой знае ли тази скоростна кутия дали има втори филтър за да знам дали да я отварям или не. :icon_hmm: Има,да. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joreto_v6 Публикувано 25 юли 2011 Автор Сподели Публикувано 25 юли 2011 (редакция) Има,да. А имаш ли представа каде е,и има ли смисал да го сменявам.какво ще ме посъветвате въобще не искам да я отварям повече,ама ако трябва ще я отворя.Благодаря предварително за помоща ви. Редактирано 25 юли 2011 от joreto_v6 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 25 юли 2011 Сподели Публикувано 25 юли 2011 Втория филтър е вътре.....Ама то така или иначе трябва да я отворите за да премерите вала. Така наглед може да не ти изглежда износен, но като го извадите ще видиш разликата (спрямо неработилата част от шлиците). Иначе при такъв ремонт ако искаш сигурност и здравина......купи си нов торк и нов вал. Вярно че цената им е почти колкото цената на колата, ама ...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joreto_v6 Публикувано 25 юли 2011 Автор Сподели Публикувано 25 юли 2011 Втория филтър е вътре.....Ама то така или иначе трябва да я отворите за да премерите вала. Така наглед може да не ти изглежда износен, но като го извадите ще видиш разликата (спрямо неработилата част от шлиците). Иначе при такъв ремонт ако искаш сигурност и здравина......купи си нов торк и нов вал. Вярно че цената им е почти колкото цената на колата, ама ...... Неработилата част от шлиците се вижда перфекно и е сащата както и работната част.За филтъра е ясно че е вътре,но каде по точно' от коя страна да отворя скоростната кутия Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 25 юли 2011 Сподели Публикувано 25 юли 2011 И един въпрос към DJ Tymbi - имаш ли наблюдения това превъртане шлиците на торка (явно най-често срещания проблем) на какво се дължи (различно от предписаното масло, неправилна експлоатация на кутията...и др) или просто този проблем ще се появи неизбежно след определени км?По мои наблюдения се получава от умора на материала....и колкото повече "ръчкаме" колата,толкова по бързо идва умората.......Много би ми било интересно модераторите да пуснат една анкетка: колко галанта типтроник има във форума и колко от тях НЕ са имали проблем със скоростите ?Лично аз не съм виждал такъв случай да няма проблем, но в това отношение можете да не ми вярвате, защото все пак при мен идват все счупени коли ,така че .......Ти нали щеше да идваш бре?Скоростната кутия я свалих вчера.Проблема е от шлиците на торка(по малкото зло),мое лично мнение че не е от марката на маслото стига да е за скоростна кутия.Всичко това се получава от голямото напрежение когато превклучва на спорт.Аз обожавам да ми превключва от трета на първа и затова сега ще си понеса последствията.Внимаваите със спорта!Ако искате мога да ви кача малко снимков материал. И ви моля ако някой знае колко струва нов торк нека драсне два реда.Благодаря ви предварително.То аз друго и не очаквах........нов торк е много скъп както каза колегата Милен и цената му е около 2000 евро,но колко точно не знам ,тъй като когато купувах такъв ,го поръчвах заедно с вала......лично за мен е неоправдана инвестиция ,но хора бол......... Неведнъж Пламен е писал на какво би могло да се дължи това нещо - някакъв вал влизал наполовина в шлиците вместо по цялата им дължина. Получава се слаба точка и така.Точно така е, но има и други една две подробности ,които си оказват влияние ........едното е ,че разтоянието на шлиците е 2.25 мм зъб-зъб,когато почне да се износва, то това разтояние се увеличава и е неравномерно за всеки зъб, но идва някъде на около 2.50-2.85мм и зъбите стават триъгълни ,а не трапецовидни ( те не са точно трапец ,но няма по точна дума от тази ) Също така височината им е по малка на всеки зъб - т.е. имаме предпоставка за износени зъби..........Другото което става ,е умората на материала на стената на главината на торка.......Всички досега са се скапвали на дълъг път и на ІV-та предавка. Този торк, или там каквото е, е виждал много по-голям зор преди това и е оцелял. Дали пък в някакъв момент на компютъра на типтроника не му прищраква да върне втора при 160 или пък на първа за по-ефектно?!...Тази кутия има ли защита в ръчен режим? Да речем карам със 160 на ІV-та и бутам три пъти напред, ще върне ли първа?Няма как да стане това нещо, тъй като упрвлението е електронно и ЕКУ-то ( INVECT III ) не може да върне две предавки на долу преди да се съобрази с редица параметри и логики ........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 25 юли 2011 Сподели Публикувано 25 юли 2011 За филтъра я цепиш на две, а не от капака на клапанния блок......То от другаде неможе и да се отвори. Пък за вала щом се виждат шлиците добре, макар че те с виджане десети едва ли се мерят, пък ако се мереха значи торка нямаше да се счупи. Дано след 5-6000км да не изревеш пак. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.