Премини към съдържание

проблем с автоматик


Препоръчано мнение

имам проблем.колата е галант v6 2500 24v tiptronic 1999г на 150 000км.По време на движение ми изчезнаха всичките скорости както автоматични така и рьчни(ни напред ни назад) маслото и филтъра са сменени преди 20 000км.Проверих нивото на маслото(добре е),като запаля колата се чува някакво виене от скоростната кутия.Благодаря ви предварително

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,колега!

Доста неприятна случка-доколкото съм чел из форума,проблема е доста сериозен!

Ето една тема ТУК където проблема е сходен(май даже е същия)на Вашият.

Дано всичко се оправи възможно най-бързо и леко от към финанси!

Успех!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,колега!

Доста неприятна случка-доколкото съм чел из форума,проблема е доста сериозен!

Ето една тема ТУК където проблема е сходен(май даже е същия)на Вашият.

Дано всичко се оправи възможно най-бързо и леко от към финанси!

Успех!

 

Благодаря ти много svetlin_dbg. Предполагам че проблема е същия,заемам се с отварянето пък после ще видим,може да има резервни части за продан хи хии :icon_crying:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти много svetlin_dbg. Предполагам че проблема е същия,заемам се с отварянето пък после ще видим,може да има резервни части за продан хи хии :icon_crying:

Най вероятно са превъртяли шлиците на торка ........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

имам проблем.колата е галант v6 2500 24v tiptronic 1999г на 150 000км.По време на движение ми изчезнаха всичките скорости както автоматични така и рьчни(ни напред ни назад) маслото и филтъра са сменени преди 20 000км.Проверих нивото на маслото(добре е),като запаля колата се чува някакво виене от скоростната кутия.Благодаря ви предварително

 

 

Кофти случка.............спомняш ли си с каква скорост се движеше като стана белята?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно очаквате да каже с около 120км на магистралата :)

 

Извинявам се за спама, но до колкото знам и аз, няма какво да е друго освен шлиците на торка http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_crying.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Кофти случка.............спомняш ли си с каква скорост се движеше като стана белята?

 

 

 

между 140 и 160 .Утре ще я свалям.Благодаря ви на всички за мненйята ви,ще ви държа в течение.Мисля да се опитам да си я оправям сам(е надявам се и на малко помощ и от вас) поне докъдето мога,всяко мнение ще ми е от помощ. Благодаря ви предварително :help:

Редактирано от joreto_v6
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много би ми било интересно модераторите да пуснат една анкетка: колко галанта типтроник има във форума и колко от тях НЕ са имали проблем със скоростите ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

имам проблем.колата е галант v6 2500 24v tiptronic 1999г на 150 000км.По време на движение ми изчезнаха всичките скорости както автоматични така и рьчни(ни напред ни назад) маслото и филтъра са сменени преди 20 000км.Проверих нивото на маслото(добре е),като запаля колата се чува някакво виене от скоростната кутия.Благодаря ви предварително

 

 

Искрено ти съчуствам за проблема колега.

Тъй-като вероятно на половината колеги с типтроник ск.кутия са им настръхнали косите като са прочели за проблема ти (понеже се е случило отведнъж, без явни сигнали преди това и при горе-долу нормална експлоатация) би ли казал какво е маслото в кутията? - казваш че е сменено преди 20К

 

И един въпрос към DJ Tymbi - имаш ли наблюдения това превъртане шлиците на торка (явно най-често срещания проблем) на какво се дължи (различно от предписаното масло, неправилна експлоатация на кутията...и др) или просто този проблем ще се появи неизбежно след определени км?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Искрено ти съчуствам за проблема колега.

Тъй-като вероятно на половината колеги с типтроник ск.кутия са им настръхнали косите като са прочели за проблема ти (понеже се е случило отведнъж, без явни сигнали преди това и при горе-долу нормална експлоатация) би ли казал какво е маслото в кутията? - казваш че е сменено преди 20К

 

И един въпрос към DJ Tymbi - имаш ли наблюдения това превъртане шлиците на торка (явно най-често срещания проблем) на какво се дължи (различно от предписаното масло, неправилна експлоатация на кутията...и др) или просто този проблем ще се появи неизбежно след определени км?

 

Скоростната кутия я свалих вчера.Проблема е от шлиците на торка(по малкото зло),мое лично мнение че не е от марката на маслото стига да е за скоростна кутия.Всичко това се получава от голямото напрежение когато превклучва на спорт.Аз обожавам да ми превключва от трета на първа и затова сега ще си понеса последствията.Внимаваите със спорта!Ако искате мога да ви кача малко снимков материал. И ви моля ако някой знае колко струва нов торк нека драсне два реда.Благодаря ви предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Скоростната кутия я свалих вчера.Проблема е от шлиците на торка(по малкото зло),мое лично мнение че не е от марката на маслото стига да е за скоростна кутия.Всичко това се получава от голямото напрежение когато превклучва на спорт.Аз обожавам да ми превключва от трета на първа и затова сега ще си понеса последствията.Внимаваите със спорта!Ако искате мога да ви кача малко снимков материал. И ви моля ако някой знае колко струва нов торк нека драсне два реда.Благодаря ви предварително.

 

 

Мдааа - напълно те разбирам. Доста е приятно усещането НО за съжаление това удоволствие излиза скъпо:mega_shok:

Успех с ремонта

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Неведнъж Пламен е писал на какво би могло да се дължи това нещо - някакъв вал влизал наполовина в шлиците вместо по цялата им дължина. Получава се слаба точка и така.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Неведнъж Пламен е писал на какво би могло да се дължи това нещо - някакъв вал влизал наполовина в шлиците вместо по цялата им дължина. Получава се слаба точка и така.

 

Това е точно така но благодарение на това слабо място скоростната кутия остава непокътната

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много хитър начин да се запазят останалите чаркове. Май нещо не е доизмислено, или типтрониците са на по 300-400 000 км.

От трета връща първа викаш. Ми добре е...

Всички досега са се скапвали на дълъг път и на ІV-та предавка. Този торк, или там каквото е, е виждал много по-голям зор преди това и е оцелял. Дали пък в някакъв момент на компютъра на типтроника не му прищраква да върне втора при 160 или пък на първа за по-ефектно?!...

Тази кутия има ли защита в ръчен режим? Да речем карам със 160 на ІV-та и бутам три пъти напред, ще върне ли първа?

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това е точно така но благодарение на това слабо място скоростната кутия остава непокътната

Тази логика нещо не мога да я разбера, но мойте разсъждения ме насочват към една друга тема - ЦЪК :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Скоростната кутия я свалих вчера.Проблема е от шлиците на торка(по малкото зло),мое лично мнение че не е от марката на маслото стига да е за скоростна кутия.Всичко това се получава от голямото напрежение когато превклучва на спорт.Аз обожавам да ми превключва от трета на първа и затова сега ще си понеса последствията.Внимаваите със спорта!Ако искате мога да ви кача малко снимков материал. И ви моля ако някой знае колко струва нов торк нека драсне два реда.Благодаря ви предварително.

 

 

Погледни си и шлиците на вала дали не са изтъркани, щото ако са тръгнали и те пак ще те сполети същата съдба. :yes3:

 

 

не питай старило,а питай патило :yes3: :yes3:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Погледни си и шлиците на вала дали не са изтъркани, щото ако са тръгнали и те пак ще те сполети същата съдба. :yes3:

 

 

не питай старило,а питай патило :yes3: :yes3:

 

 

За мой късмет шлиците на вала не са мръднали иначе заминаваше на части.Някой знае ли тази скоростна кутия дали има втори филтър за да знам дали да я отварям или не. :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За мой късмет шлиците на вала не са мръднали иначе заминаваше на части.Някой знае ли тази скоростна кутия дали има втори филтър за да знам дали да я отварям или не. :icon_hmm:

 

Има,да.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има,да.

 

А имаш ли представа каде е,и има ли смисал да го сменявам.какво ще ме посъветвате въобще не искам да я отварям повече,ама ако трябва ще я отворя.Благодаря предварително за помоща ви.

Редактирано от joreto_v6
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Втория филтър е вътре.....Ама то така или иначе трябва да я отворите за да премерите вала. Така наглед може да не ти изглежда износен, но като го извадите ще видиш разликата (спрямо неработилата част от шлиците).

Иначе при такъв ремонт ако искаш сигурност и здравина......купи си нов торк и нов вал. Вярно че цената им е почти колкото цената на колата, ама ......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Втория филтър е вътре.....Ама то така или иначе трябва да я отворите за да премерите вала. Така наглед може да не ти изглежда износен, но като го извадите ще видиш разликата (спрямо неработилата част от шлиците).

Иначе при такъв ремонт ако искаш сигурност и здравина......купи си нов торк и нов вал. Вярно че цената им е почти колкото цената на колата, ама ......

 

Неработилата част от шлиците се вижда перфекно и е сащата както и работната част.За филтъра е ясно че е вътре,но каде по точно' от коя страна да отворя скоростната кутия

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

И един въпрос към DJ Tymbi - имаш ли наблюдения това превъртане шлиците на торка (явно най-често срещания проблем) на какво се дължи (различно от предписаното масло, неправилна експлоатация на кутията...и др) или просто този проблем ще се появи неизбежно след определени км?

По мои наблюдения се получава от умора на материала....и колкото повече "ръчкаме" колата,толкова по бързо идва умората.......

Много би ми било интересно модераторите да пуснат една анкетка: колко галанта типтроник има във форума и колко от тях НЕ са имали проблем със скоростите ?

Лично аз не съм виждал такъв случай да няма проблем, но в това отношение можете да не ми вярвате, защото все пак при мен идват все счупени коли ,така че .......

Ти нали щеше да идваш бре?

Скоростната кутия я свалих вчера.Проблема е от шлиците на торка(по малкото зло),мое лично мнение че не е от марката на маслото стига да е за скоростна кутия.Всичко това се получава от голямото напрежение когато превклучва на спорт.Аз обожавам да ми превключва от трета на първа и затова сега ще си понеса последствията.Внимаваите със спорта!Ако искате мога да ви кача малко снимков материал. И ви моля ако някой знае колко струва нов торк нека драсне два реда.Благодаря ви предварително.

То аз друго и не очаквах........нов торк е много скъп както каза колегата Милен и цената му е около 2000 евро,но колко точно не знам ,тъй като когато купувах такъв ,го поръчвах заедно с вала......лично за мен е неоправдана инвестиция ,но хора бол.........

 

Неведнъж Пламен е писал на какво би могло да се дължи това нещо - някакъв вал влизал наполовина в шлиците вместо по цялата им дължина. Получава се слаба точка и така.

Точно така е, но има и други една две подробности ,които си оказват влияние ........едното е ,че разтоянието на шлиците е 2.25 мм зъб-зъб,когато почне да се износва, то това разтояние се увеличава и е неравномерно за всеки зъб, но идва някъде на около 2.50-2.85мм и зъбите стават триъгълни ,а не трапецовидни ( те не са точно трапец ,но няма по точна дума от тази ) Също така височината им е по малка на всеки зъб - т.е. имаме предпоставка за износени зъби..........

Другото което става ,е умората на материала на стената на главината на торка.......

Всички досега са се скапвали на дълъг път и на ІV-та предавка. Този торк, или там каквото е, е виждал много по-голям зор преди това и е оцелял. Дали пък в някакъв момент на компютъра на типтроника не му прищраква да върне втора при 160 или пък на първа за по-ефектно?!...

Тази кутия има ли защита в ръчен режим? Да речем карам със 160 на ІV-та и бутам три пъти напред, ще върне ли първа?

Няма как да стане това нещо, тъй като упрвлението е електронно и ЕКУ-то ( INVECT III ) не може да върне две предавки на долу преди да се съобрази с редица параметри и логики ........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За филтъра я цепиш на две, а не от капака на клапанния блок......То от другаде неможе и да се отвори. Пък за вала щом се виждат шлиците добре, макар че те с виджане десети едва ли се мерят, пък ако се мереха значи торка нямаше да се счупи. Дано след 5-6000км да не изревеш пак.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...