javor_vd Публикувано 19 юли 2011 Сподели Публикувано 19 юли 2011 Здравейте колеги,От известно време обикалям и търся да си купя галант и на почти всички (да не кажа всички) имат една избила ръждичка на ботуша на предния амортисьор. Боята е надигната и явно тя разяжда от ботуша по посока двигателния отсек. Аз почвам да си мисля, че е "нормална" тази ръжда там... все пак е кола на 13+ години.Прилагам линк със снимка за да съм по-ясен:Снимка Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 19 юли 2011 Сподели Публикувано 19 юли 2011 Здравейте колеги,От известно време обикалям и търся да си купя галант и на почти всички (да не кажа всички) имат една избила ръждичка на ботуша на предния амортисьор. Боята е надигната и явно тя разяжда от ботуша по посока двигателния отсек. Аз почвам да си мисля, че е "нормална" тази ръжда там... все пак е кола на 13+ години.Прилагам линк със снимка за да съм по-ясен:СнимкаТова е характерно за коли от Швейцария, това значи че бутушите са тръгнали да изгниват,и скоро ще станат дупки.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 19 юли 2011 Сподели Публикувано 19 юли 2011 Аз имам ръжда на същото място. :icon_crying: Моят е тиролец. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
javor_vd Публикувано 19 юли 2011 Автор Сподели Публикувано 19 юли 2011 Това е характерно за коли от Швейцария, това значи че бутушите са тръгнали да изгниват,и скоро ще станат дупки.... А, прилага ли се ефикасен ремонт? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolov22 Публикувано 19 юли 2011 Сподели Публикувано 19 юли 2011 преобразовател за ръжда на вюрт (воден)и много силикон и шегре :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 19 юли 2011 Сподели Публикувано 19 юли 2011 А, прилага ли се ефикасен ремонт?По принцип има много начини за прилагане, но всички те все някога издават багажа и пак се появяват дупки.........Аз на няколко съм им свалял амортесиорите , и с тел. четка яко от двете страни.......... ако има малки дупчици ,то тогава ги обработвам с качествени преобразуватели на ръжда, поосле със спец влакнест кит и каквото има за грундиране, боядисване и т.н. ...........като от долу -от към аморт. му наянасям и яко спец покритие от типа на сукобита..........а отгоре го боядисвам с боята му......но ако излезнат яко дупки и големи , тогава се изрязват бомбетата и се слагат други ,здрави или нови........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedFox Публикувано 23 юли 2011 Сподели Публикувано 23 юли 2011 А да попитам тук за да не отварям нова тема - предстои ми покупка на Галант и като го поразгледах отдолу ми направи впечатление че е намазан почти навсякаде даже и по ръбовете на купето с нещо като черна гума или боя ама върху някакво гумено покритие... това заводско ли е или някои се е погрижил вече? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vetov Публикувано 23 юли 2011 Сподели Публикувано 23 юли 2011 Колега не е заводски някои се е опитал да се погрижи за ръждата,но спасение от нея няма :( Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedFox Публикувано 23 юли 2011 Сподели Публикувано 23 юли 2011 Другата седмица ще се разбере как е положението с ръждите... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.