Pepper Публикувано 17 юли 2011 Сподели Публикувано 17 юли 2011 (редакция) Здравейте колеги, още докато боядисвах колата, забелязах че 1-ва и 2-рата свещ отляво надясно са ми плувнали в масло. Сега от 2-3 дена колата прекъсва губи, мощност. Искам да ви попитам от коя гарнитура нахлува масло чак при свещите, за да почвам да я търся. Също търся и иридиеви свещи за колата, че 3 години не съм ги сменял, минал съм 65 к. километра. Редактирано 17 юли 2011 от Pepper Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 17 юли 2011 Сподели Публикувано 17 юли 2011 (редакция) Сваляш всмукателния колектор, дроселовата клапа, ангренажния ремък, помпата за високото налягане........И всичко останало което се намира около разпределителните валове. После има около 36 болта, разцепва се главата на две и ще видиш гарнитурата от която пълни свещите с масло......Добре ще е като се прави тази процедура да се комбинира с почистване на дюзи, нагара в колектора, смяна на гумички на клапани.....може да се прегледат и повдигачите. И ред други неща за да си спестиш евентуално повторно разглобяване за дреболии. П.С. Свещите не са голям проблем , има ги в почти всеки магазин.....Ама с това масло я добре си прегледай и лулите, че ако са прецакани струват доста повече от свещите. Редактирано 17 юли 2011 от Milen_z Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 17 юли 2011 Автор Сподели Публикувано 17 юли 2011 Сваляш всмукателния колектор, дроселовата клапа, ангренажния ремък, помпата за високото налягане........И всичко останало което се намира около разпределителните валове. После има около 36 болта, разцепва се главата на две и ще видиш гарнитурата от която пълни свещите с масло......Добре ще е като се прави тази процедура да се комбинира с почистване на дюзи, нагара в колектора, смяна на гумички на клапани.....може да се прегледат и повдигачите. И ред други неща за да си спестиш евентуално повторно разглобяване за дреболии. П.С. Свещите не са голям проблем , има ги в почти всеки магазин.....Ама с това масло я добре си прегледай и лулите, че ако са прецакани струват доста повече от свещите. Ох, Милене. Направо ме отчайваш. Лулите бяха се понапълнили с масло, днес ги почистих с памучен парцал, а бе направо са плувнали в масло. Дано не са се прецакали и те. Свещи си поръчах вече, а тая гарнитура така и не разбрах как се казва, за да мога да я поръчам и нея. Струва ми се, че е трябвало да си обърна внимание на двигателя, а не на боята. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 17 юли 2011 Сподели Публикувано 17 юли 2011 Сваляш всмукателния колектор, дроселовата клапа, ангренажния ремък, помпата за високото налягане........И всичко останало което се намира около разпределителните валове. После има около 36 болта, разцепва се главата на две и ще видиш гарнитурата от която пълни свещите с масло......Добре ще е като се прави тази процедура да се комбинира с почистване на дюзи, нагара в колектора, смяна на гумички на клапани.....може да се прегледат и повдигачите. И ред други неща за да си спестиш евентуално повторно разглобяване за дреболии. П.С. Свещите не са голям проблем , има ги в почти всеки магазин.....Ама с това масло я добре си прегледай и лулите, че ако са прецакани струват доста повече от свещите. :giggle: Те са така GDI-тата........... :tooth: :tooth: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 18 юли 2011 Сподели Публикувано 18 юли 2011 :giggle: Те са така GDI-тата........... :tooth: :tooth: О, Боже.....!!!!Не се вижда, че кара Икарус - тръгнал с джедайките да се заяжда....http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_doh.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 18 юли 2011 Сподели Публикувано 18 юли 2011 :giggle: Те са така GDI-тата........... :tooth: :tooth:Те пък MPI- тата нали са много стока ..:D Присмял се хърбела на щърбела ..:icon_doh: 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 18 юли 2011 Сподели Публикувано 18 юли 2011 Напоследък не ми се влиза във форума. Жегата ли ви хвана :mad: Остана ли един модел на :mitsu-smiley: който да не е оплют тук.Много са си гот колите. На тези години и за тези пари... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 18 юли 2011 Сподели Публикувано 18 юли 2011 О, Боже.....!!!!Не се вижда, че кара Икарус - тръгнал с джедайките да се заяжда....http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_doh.gifИкаруса ви взима и старта, и ускорението , че и разхода ви за единица тегло................. :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 18 юли 2011 Сподели Публикувано 18 юли 2011 Напоследък не ми се влиза във форума. Жегата ли ви хвана :mad: Остана ли един модел на :mitsu-smiley: който да не е оплют тук.Много са си гот колите. На тези години и за тези пари... Много си прав Краско.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 18 юли 2011 Сподели Публикувано 18 юли 2011 Икаруса ви взима и старта, и ускорението , че и разхода ви за единица тегло................. :icon_dance:То за единица тегло - и БЕЛАЗ-а ще те бие..... Ама я да я махнем тази единица...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 19 юли 2011 Автор Сподели Публикувано 19 юли 2011 Свещите са сменени и слава-богу колата литна, няма проблем в бобините, нито в лулите. Успокойте страстите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 19 юли 2011 Сподели Публикувано 19 юли 2011 А как разбра, че няма проблеми в кабелите и лулите? Това, че е "литнала" не е гаранция... Най-добре иди елконаджия да ги провери. Прецакани лули и кабели водят до скапване на бобините. Действително не са толкова скъпи, аз на скоро си ги смених на колта превантивно... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 19 юли 2011 Сподели Публикувано 19 юли 2011 Икаруса ви взима и старта, и ускорението , че и разхода ви за единица тегло................. :icon_dance: Ела и ма вземи на ускорение и разход с тоя икарус.... Най много да вземеш насъбралия се народ от някой спирка :rofl: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 19 юли 2011 Сподели Публикувано 19 юли 2011 (редакция) То няма кабели директно 4 бобини с лули за всяка свещ. Основната опасност е прекъсване на лулата (повреда на контактните пружинки в двата края); Иначе има много материал по тях и се съмнявам да пробие, освен ако не е прекъсната. Редактирано 19 юли 2011 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 19 юли 2011 Сподели Публикувано 19 юли 2011 Ела и ма вземи на ускорение и разход с тоя икарус.... Най много да вземеш насъбралия се народ от някой спирка :rofl:Отлично знам постиженията на твоята перушинка :D и смея да ги докараме на чертата , пък там каквото сабя покаже............ :D Може и леко да ме дръпнеш първите метри ,но после............ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 19 юли 2011 Сподели Публикувано 19 юли 2011 Свещите са сменени и слава-богу колата литна, няма проблем в бобините, нито в лулите. Успокойте страстите.Смяната на свещите е временно решение, ти каза че има масло, плувнали са свещите и т.н. ......ако е така, то докато не смениш въпросните О-пръстени ,пак ще има масло в свещите по някое време.......най добре е да се оправи проблема, но това си е 1 цял ден работа и доста пари ........за едни О-пръстенчета........ :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 19 юли 2011 Сподели Публикувано 19 юли 2011 Не са "О" пръстени, а си е цяла доста прилична гарнитура.Номера и е MD346062. Pepper един съвет......купи си нещата от Ратола, може би цената няма да ти хареса особенно на гумичките, но поне ще са качествени. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 19 юли 2011 Сподели Публикувано 19 юли 2011 Не са "О" пръстени, а си е цяла доста прилична гарнитураЕ добре де, такава е думата................ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 20 юли 2011 Автор Сподели Публикувано 20 юли 2011 Всичко, ще бъде сменено, което има нужда, само да я вкарам в бокса. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.