Премини към съдържание

Масло при свещите


Препоръчано мнение

Здравейте колеги, още докато боядисвах колата, забелязах че 1-ва и 2-рата свещ отляво надясно са ми плувнали в масло. Сега от 2-3 дена колата прекъсва губи, мощност. Искам да ви попитам от коя гарнитура нахлува масло чак при свещите, за да почвам да я търся. Също търся и иридиеви свещи за колата, че 3 години не съм ги сменял, минал съм 65 к. километра.

Редактирано от Pepper
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сваляш всмукателния колектор, дроселовата клапа, ангренажния ремък, помпата за високото налягане........И всичко останало което се намира около разпределителните валове. После има около 36 болта, разцепва се главата на две и ще видиш гарнитурата от която пълни свещите с масло......

Добре ще е като се прави тази процедура да се комбинира с почистване на дюзи, нагара в колектора, смяна на гумички на клапани.....може да се прегледат и повдигачите. И ред други неща за да си спестиш евентуално повторно разглобяване за дреболии.

 

П.С. Свещите не са голям проблем , има ги в почти всеки магазин.....Ама с това масло я добре си прегледай и лулите, че ако са прецакани струват доста повече от свещите.

Редактирано от Milen_z
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сваляш всмукателния колектор, дроселовата клапа, ангренажния ремък, помпата за високото налягане........И всичко останало което се намира около разпределителните валове. После има около 36 болта, разцепва се главата на две и ще видиш гарнитурата от която пълни свещите с масло......

Добре ще е като се прави тази процедура да се комбинира с почистване на дюзи, нагара в колектора, смяна на гумички на клапани.....може да се прегледат и повдигачите. И ред други неща за да си спестиш евентуално повторно разглобяване за дреболии.

 

П.С. Свещите не са голям проблем , има ги в почти всеки магазин.....Ама с това масло я добре си прегледай и лулите, че ако са прецакани струват доста повече от свещите.

 

Ох, Милене. Направо ме отчайваш. Лулите бяха се понапълнили с масло, днес ги почистих с памучен парцал, а бе направо са плувнали в масло. Дано не са се прецакали и те. Свещи си поръчах вече, а тая гарнитура така и не разбрах как се казва, за да мога да я поръчам и нея. Струва ми се, че е трябвало да си обърна внимание на двигателя, а не на боята.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сваляш всмукателния колектор, дроселовата клапа, ангренажния ремък, помпата за високото налягане........И всичко останало което се намира около разпределителните валове. После има около 36 болта, разцепва се главата на две и ще видиш гарнитурата от която пълни свещите с масло......

Добре ще е като се прави тази процедура да се комбинира с почистване на дюзи, нагара в колектора, смяна на гумички на клапани.....може да се прегледат и повдигачите. И ред други неща за да си спестиш евентуално повторно разглобяване за дреболии.

 

П.С. Свещите не са голям проблем , има ги в почти всеки магазин.....Ама с това масло я добре си прегледай и лулите, че ако са прецакани струват доста повече от свещите.

:giggle: Те са така GDI-тата........... :tooth: :tooth:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:giggle: Те са така GDI-тата........... :tooth: :tooth:

 

О, Боже.....!!!!

Не се вижда, че кара Икарус - тръгнал с джедайките да се заяжда....http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_doh.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:giggle: Те са така GDI-тата........... :tooth: :tooth:

Те пък MPI- тата нали са много стока ..:D Присмял се хърбела на щърбела ..:icon_doh:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Напоследък не ми се влиза във форума. Жегата ли ви хвана :mad:

Остана ли един модел на :mitsu-smiley: който да не е оплют тук.

Много са си гот колите. На тези години и за тези пари... :yes3:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

О, Боже.....!!!!

Не се вижда, че кара Икарус - тръгнал с джедайките да се заяжда....http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_doh.gif

Икаруса ви взима и старта, и ускорението , че и разхода ви за единица тегло................. :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Напоследък не ми се влиза във форума. Жегата ли ви хвана :mad:

Остана ли един модел на :mitsu-smiley: който да не е оплют тук.

Много са си гот колите. На тези години и за тези пари... :yes3:

Много си прав Краско..........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Икаруса ви взима и старта, и ускорението , че и разхода ви за единица тегло................. :icon_dance:

То за единица тегло - и БЕЛАЗ-а ще те бие..... Ама я да я махнем тази единица......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Свещите са сменени и слава-богу колата литна, няма проблем в бобините, нито в лулите. Успокойте страстите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А как разбра, че няма проблеми в кабелите и лулите? Това, че е "литнала" не е гаранция... Най-добре иди елконаджия да ги провери. Прецакани лули и кабели водят до скапване на бобините. Действително не са толкова скъпи, аз на скоро си ги смених на колта превантивно...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Икаруса ви взима и старта, и ускорението , че и разхода ви за единица тегло................. :icon_dance:

 

Ела и ма вземи на ускорение и разход с тоя икарус.... Най много да вземеш насъбралия се народ от някой спирка :rofl:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То няма кабели директно 4 бобини с лули за всяка свещ. Основната опасност е прекъсване на лулата (повреда на контактните пружинки в двата края); Иначе има много материал по тях и се съмнявам да пробие, освен ако не е прекъсната.

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ела и ма вземи на ускорение и разход с тоя икарус.... Най много да вземеш насъбралия се народ от някой спирка :rofl:

Отлично знам постиженията на твоята перушинка :D и смея да ги докараме на чертата , пък там каквото сабя покаже............ :D Може и леко да ме дръпнеш първите метри ,но после............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Свещите са сменени и слава-богу колата литна, няма проблем в бобините, нито в лулите. Успокойте страстите.

Смяната на свещите е временно решение, ти каза че има масло, плувнали са свещите и т.н. ......ако е така, то докато не смениш въпросните О-пръстени ,пак ще има масло в свещите по някое време.......най добре е да се оправи проблема, но това си е 1 цял ден работа и доста пари ........за едни О-пръстенчета........ :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не са "О" пръстени, а си е цяла доста прилична гарнитура.Номера и е MD346062. Pepper един съвет......купи си нещата от Ратола, може би цената няма да ти хареса особенно на гумичките, но поне ще са качествени.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...