nank 0 Публикувано 3 юли 2011 Сподели Публикувано 3 юли 2011 (редакция) Здравейте, колеги.Колта започна да гори масло, та ми се иска да сменя двигателя със нещо по-мощно.Ще съм много благодарен, ако споделите опит и знания със какъв двигател може да се замени най-лесно?Колта ми е с двигател 1.3, модификацията на купето е glx. Редактирано 3 юли 2011 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 3 юли 2011 Сподели Публикувано 3 юли 2011 "Модела на модета" ??? Кажи коя генерация ти е колта... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 3 юли 2011 Сподели Публикувано 3 юли 2011 здравеите колеги колта започна да гори масло та ми се иска да сменя двигателя със нещо по мощно 6те сам много благодарен ако споделите опит и знания със кои двигател 6те се замени наи лесно модела на модета ми е glx1.3 "Модела на модета" ??? Кажи коя генерация ти е колта... По-добре инвестирай в ремонт. Или направо в нов автомобил... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nank 0 Публикувано 3 юли 2011 Автор Сподели Публикувано 3 юли 2011 ако не се лъжа е 5та генерация Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 3 юли 2011 Сподели Публикувано 3 юли 2011 ако не се лъжа е 5та генерация Ами можеш да му сложиш 1.6 90 к.с. мотора от същата генерация. Ще ти трябва двигателя с инсталацията му и ЕКУ-то. Тампоните на мотора са на едни и същи места. Скоростната кутия е една и съща. Има разлика в предавателното число на главния диф само. Ще вдигаш малко по-малки скорости, но ще ускоряваш по-бързо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nank 0 Публикувано 7 юли 2011 Автор Сподели Публикувано 7 юли 2011 Ако някой има информация какви двигатели(и скоростни кутии евентуално) могат да влязат в коша Моля да сподели. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 7 юли 2011 Сподели Публикувано 7 юли 2011 Емо ти каза по-горе но явно не ти харесва. Потърси из форума - става и 4G63 да се напъха. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 7 юли 2011 Сподели Публикувано 7 юли 2011 А предтсавяш ли си какъв кеф би било да му лепнеш един шестак, а, Миленски? Може и без скоростна кутия..... И без електрониката може..... Между другото - ти твоя двигател карбураторният какво го направи? Дали няма да пасне? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 8 юли 2011 Сподели Публикувано 8 юли 2011 Замина на отпадъци за съжаление. Но беше 1.2 но въпреки това дърпаше прилично и гореше малко 6.2 газ. Ей Микрата на майка ми не мога да я науча да гори малко 1000сс е а хапва 6.8 поне :(И кво излиза - карбураторните харчат по малко... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HolyMan Публикувано 8 юли 2011 Сподели Публикувано 8 юли 2011 (редакция) Човек, и аз се бях замислил за същата процедура, но са толкова разправии, че няма смисъл. Затова продадох 1.3 колта и се метнах на 1.6, който е много по-лесен за подсилване. За да сложиш примерно 1.6 или 1.8 в 1.3 купе, са нужни двигател с всички прилежащи неща, окабеляване, ЕКУ, ЕКУ на имобилайзера, ключалки, ключове, много работа и много пари. А примерно за да направиш от 1.6 колт на 1.8 ти е нужен само блок от 1.8 каризма, даже без главата. При по-голямата мощност освен това стои проблема със спирачките, по-големи гуми, по-добро окачване... Там парите са още по-големи. Винаги излиза, че е по-добре да смениш колата. Иначе ако решиш да си я ремонтираш, започни от гумички на клапани, който е супер евтин ремонт и при моя 1.3 свали разхода на масло от литър на 1000 до 0 на 10 000 Редактирано 8 юли 2011 от HolyMan Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nank 0 Публикувано 8 юли 2011 Автор Сподели Публикувано 8 юли 2011 (редакция) Питам понеже 4г13 го намирам в Гугъл сложен и в Спейс Стар в Каризма и Лансер... Тук не се гони толкова да сложа по-голям и по-мощен двигател... колкото колата да продължи да се използва. До сега не е имала кой знае какви проблеми. А за продажба едва ли ще и взема много пари... иначе е и с редовни документи. Редактирано 8 юли 2011 от nank 0 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nank 0 Публикувано 12 юли 2011 Автор Сподели Публикувано 12 юли 2011 Влиза ли двигател от Каризма 1.6 1997 година, че намерихме един достана оферта...? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 12 юли 2011 Сподели Публикувано 12 юли 2011 Би трябвало да влезе защото е същия като на моя колт...нека и други да кажат... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 12 юли 2011 Сподели Публикувано 12 юли 2011 Влиза ли двигател от Каризма 1.6 1997 година, че намерихме един достана оферта...?Влиза и даже остава място за още един двигател ..:D А може и Д15 със суапната глава от в-тек да се качи :P само брат ти да не разбере от къде си го взел ..:lol: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nank 0 Публикувано 13 юли 2011 Автор Сподели Публикувано 13 юли 2011 Влиза и даже остава място за още един двигател ..:D А може и Д15 със суапната глава от в-тек да се качи :P само брат ти да не разбере от къде си го взел ..:lol: Ааа тука MIVEC трябва!! :D :D. Двигателя за който става дума бил със БУБИНА, а не с ДЕЛКО(така ми го обясниха)... Какво ще рече това? И аджаба с кои части ще трябва да се снабдя? (двигател? инсталация? кутия? комп? и т.н.) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 14 юли 2011 Сподели Публикувано 14 юли 2011 Двигателя е с две бубини ако става дума Ето как изглежда 4G92 цък. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niko Публикувано 26 юли 2011 Сподели Публикувано 26 юли 2011 Не збаравяйте, че Каризмите са с "европейски" скорости и най-вероятно няма да пасне на кутия от Колт. Иначе като размери са почти еднакви мисля чак до 2-литровия. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shildarov Публикувано 27 юли 2011 Сподели Публикувано 27 юли 2011 По принцип и аз съм с 4Г92 двигател,но не съм със бубини,а с делко,и има някакви външни разлики с тоя който Емо е качил на снимката,явно от значение е кога е произведена колата! :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HolyMan Публикувано 27 юли 2011 Сподели Публикувано 27 юли 2011 Не збаравяйте, че Каризмите са с "европейски" скорости и най-вероятно няма да пасне на кутия от Колт. Иначе като размери са почти еднакви мисля чак до 2-литровия. Каризмите са с европейски скорости, ама са с фланец. Двигателя си е 4g92, 4g93 и скоростите си стават на колт и от 1.3 и от 1.6. Със съединителя и маховика от 1.3 или 1.6. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 28 юли 2011 Сподели Публикувано 28 юли 2011 По принцип и аз съм с 4Г92 двигател,но не съм със бубини,а с делко,и има някакви външни разлики с тоя който Емо е качил на снимката,явно от значение е кога е произведена колата! :icon_hmm: Да колега така е. На колт IV и V двигателите са 4Г92. Първия е 113 к.с., втория е 90 к.с. Разположени са в противоположни посоки, първия е с по-стар тип запалителна система и ЕКУ. Разлкика има е в ъглите на гърбиците на разпределителния вал, от там е разликата и в мощността... Също и на версията киборг мотора е 4Г92, но там конете са 175 и има още повече разлики Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niko Публикувано 28 юли 2011 Сподели Публикувано 28 юли 2011 Каризмите са с европейски скорости, ама са с фланец. Двигателя си е 4G92, 4G93 и скоростите си стават на Колт и от 1.3 и от 1.6. Със съединителя и маховика от 1.3 или 1.6.Аха. Преди време дискутирахме суап на 2-литров от Галант в Каризма и до колкото разбрах проблем се оказаха различните скоростни кутии зад двигателя. Също и на версията Киборг мотора е 4G92, но там конете са 175 и има още повече разлики Този звяр в Колт или Каризма влиза ли?И къде може да се намери? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 28 юли 2011 Сподели Публикувано 28 юли 2011 Аха. Преди време дискутирахме суап на 2-литров от Галант в Каризма и до колкото разбрах проблем се оказаха различните скоростни кутии зад двигателя. Този звяр в Колт или Каризма влиза ли?И къде може да се намери? Влиза безпроблемно... Но ти трябва мотора, кутията и цялата му електроника. Може да се намери от Япония, Англия, Кипър... Там където се карат коли с десен волан, защото киборга е само и единствено с десен волан. Бях пускал линк към тема от чужд форум, където немец беше си го сложил този мотор на колт който е бил с 1.3 75 к.с. :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HolyMan Публикувано 28 юли 2011 Сподели Публикувано 28 юли 2011 MIVEC мотора е добре в Колта, ама аз виждам два проблема - първо, запазен такъв с работеща MIVEC система се намира трудно, второ въртящия му момент е супер зле. На коне го докарва, защото се развърта до над 8000 оборота, ама не си струва играта с тоците, компа, смяна на спирачки и т.н. Иначе скоростите от 1.3 стават на MIVEC-а, а тея от 1.6 са кофти заради final drive-a и респективно различните предавателни числа. Пък и скоростни кутии от Cyborg RS само си струват занимавката, защото имат LSD, амаааааа успех с търсенето на такава.Просто не си струва мивешкия мотор.Виж, да се сложи 1.8 и да се турбинира е нещо съвсем друго... Според хората до 0.5 бара държал без проблем без смяна на железата. Но това вече е дискутирано, че кола, направена така е СУПЕР опасна ако не се направят сериозни подобрения по окачване и спирачки. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 28 юли 2011 Сподели Публикувано 28 юли 2011 (редакция) То има и 1.8 турбиниран, ако става на въпрос, но е напълно достатъчен 1,8 DOHC, ако не се прави колата с някаква по-особена цел. Иначе по-рентабилно би било с двигател от EVO, ако може да се навре. Иначе може да се сложи и на каризма 1.6 MIVEC: даже има клипче със 6А12 MIVEC. Редактирано 28 юли 2011 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niko Публикувано 29 юли 2011 Сподели Публикувано 29 юли 2011 Иначе може да се сложи и на каризма 1.6 MIVEC ...Момчето от клипа пише, че е сменил двигателя със скоростите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.