Nickky Публикувано 5 юни 2011 Сподели Публикувано 5 юни 2011 (редакция) Здравейте, колеги. Колата е Галант ЕА2А 4Г63 97ма година. Проблема е, че задните тампони са в лошо състояние, като единия тампон на задния десен долен носач вече скърца силно при всяка неравност. Когато разгледах внимателно положението на задницата, реших да разглобя всичко, да изчистя и боядисам ръждивите детайли и да сменя всичките тампони ... с други думи състоянието на задното окачване е зле.Оказа се обаче, че намирането на тампоните е голям проблем. Тези, които видях като легнах под колата са: 3 тампона на долен носач, 3 на шенкел и 2 на горен носач. Оказа се, че оригиналните се продават с шенкела и носачите ... не по отделно, което в Балканстар излиза 2700лв с 10 % отстъпка, така че оригиналните тампони отпадат, а алтернативни не можах да ги намеря всичките.Някой, ако знае от къде може да се намерят, ще съм благодарен, ако сподели.Има и още един вариант - полиуретанови тампони. Ето тази фирма "http://www.polyurethan.me" може да изработи всякакви тампони от мостра, само че аз няма как да им дам моите, защото колата ми трябва да стои разглобена поне седмица, а няма къде. Молбата ми е, ако някои колега е сменял тампони на задницата и пази старите, моля да ми ги даде, за да ги пратя на хората и те да изработят полиуретановите тампони. Мисля, че това ще е полезно и за други колеги, защото веднъж изработени, хората от фирмата, ще ги добавят в каталога и всеки ще може да си поръча полиуретанови тампони за Галант ЕА. В други форуми, четох много добри отзиви за тези хора от Стара Загора. Благодаря ви за вниманието и се извинявам за дългия пост. Редактирано 5 юни 2011 от Nickky Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
XEN Публикувано 5 юни 2011 Сподели Публикувано 5 юни 2011 (редакция) Колега аз минах през тази процедура - свалих всичко, смених втулките и почистих ръждата.Втулките най-евтино излизат ако ги поръчаш от щатите - по 5-6 долара.Най-често се къса тази която е горе на шенкела MR223673, същата втулка е и едната от долните. Аз си я поръчах от САЩ, но провери в Ратола сигурно я имат.Другата проблемна е тази на реглжната щанга MB809170, тя е по-особена - в двата и края външния размер е различен и малко с чалъм се сменя. Аз я купих от Ратола, само че не оригинална - алтернативна на 22лв/бр.Реглажния болт на 90% се къса, новите са 18лв/брой.Сваляш, чистиш ръждадта, мажеш с Боди, сменяш втулките и наобратно. После на реглаж. Ако искаш може и снимки да изровя. Редактирано 5 юни 2011 от XEN Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nickky Публикувано 5 юни 2011 Автор Сподели Публикувано 5 юни 2011 Колега аз минах през тази процедура - свалих всичко, смених втулките и почистих ръждата.Втулките най-евтино излизат ако ги поръчаш от щатите - по 5-6 долара.Най-често се къса тази която е горе на шенкела MR223673, същата втулка е и едната от долните. Аз си я поръчах от САЩ, но провери в Ратола сигурно я имат.Другата проблемна е тази на реглжната щанга MB809170, тя е по-особена - в двата и края външния размер е различен и малко с чалъм се сменя. Аз я купих от Ратола, само че не оригинална - алтернативна на 22лв/бр.Реглажния болт на 90% се къса, новите са 18лв/брой.Сваляш, чистиш ръждадта, мажеш с Боди, сменяш втулките и наобратно. После на реглаж. Ако искаш може и снимки да изровя.Мерси колега, а тампоните от къде ги намери? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
XEN Публикувано 5 юни 2011 Сподели Публикувано 5 юни 2011 Мерси колега, а тампоните от къде ги намери?Аз по-горе написах, само че вместо тампони ги наричам втулки.http://autopartmaster.com/imgbank/cat/mitsubishi/image.asp@cd=E2&imageid=83185664На носача с номер 41309 от картинката съм сменил тампона който е отпред и е MR223673 по оригинален номер.На 41617 тампона е MB809170. Поне при мен тези бяха разбити. Званиш в Ратола и по тези номера ще ти дадат цени.По принцип на тампоните които свалих оригиналните номера се четяха. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nickky Публикувано 5 юни 2011 Автор Сподели Публикувано 5 юни 2011 Мерси, колега :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 5 юни 2011 Сподели Публикувано 5 юни 2011 Имам съвсем читави горни носачи задни, Ник ако искаш ще ти ги подаря. Пиши лс. Имам и едните от долните ръце читави, другите скърцат. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nickky Публикувано 5 юни 2011 Автор Сподели Публикувано 5 юни 2011 Мерси, Любо, нали ще се видим тази седмица и ще говорим и за това. Иначе на мен ми се иска да събера всички тампони и да ги пратя на тези хора от Стара Загора, да направят полиуретанови и вече няма да се проблем тези задни тампони. Освен това казват, че били по-здрави, а излизат доста евтино. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 6 юни 2011 Сподели Публикувано 6 юни 2011 ...и адски твърдо вози с тях .. според мен веднъж сменени ще забравиш за тях докато е твоя колата.. ако все пак ще правиш полиуретанови, направо им прати старите си ръце и носачи... мисля че предлагаха подобна опция... :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niko Публикувано 6 юни 2011 Сподели Публикувано 6 юни 2011 ... и адски твърдо вози с тях ... Гледайки клипчето от сайта не твърдо ами направо си без окачване.Но това при вагените почти не се усеща явно :tooth: Тези тампони по нашите пътища ще ти разтрошат колата направо.Аз не бих сложил такива. ... според мен веднъж сменени ще забравиш за тях докато е твоя колата ...Май сме далеч от този момент.Ще трябва да ги гресира всяка година ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 6 юни 2011 Сподели Публикувано 6 юни 2011 Май сме далеч от този момент.Ще трябва да ги гресира всяка година ...Кое да гресира ... ? Това е нов момент за мен.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunnyboy115 Публикувано 6 юни 2011 Сподели Публикувано 6 юни 2011 (редакция) Кое да гресира ... ? Това е нов момент за мен.. Редакция. Цитат: ......Затова всички производители препоръчват обилно смазване с грес(в нашия случай морска грес), както при монтажа, така и поне веднъж годишно. Редактирано 6 юни 2011 от sunnyboy115 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 6 юни 2011 Сподели Публикувано 6 юни 2011 С тези тампони ще си потрощшите колите за има няма 1 месец ..............състезателната кола е с такива и няма да ви казвам какво е там..........след два шигела , после ходя на зъболекар .......освен това стават адски твърдо и стегнато окачването ви и за кола като Галант ще е грехота да се слагат такива, става като кормилачка........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 6 юни 2011 Сподели Публикувано 6 юни 2011 Редакция. Цитат: ......Затова всички производители препоръчват обилно смазване с грес(в нашия случай морска грес), както при монтажа, така и поне веднъж годишно.Аз може да не го написах добре, но имах предвид да си смени всичко с нормални тампони и че с такива едва ли ще се наложи смяна докато колата е негова .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 6 юни 2011 Сподели Публикувано 6 юни 2011 Аз може да не го написах добре, но имах предвид да си смени всичко с нормални тампони и че с такива едва ли ще се наложи смяна докато колата е негова ..Да, но ще се наложи да смени всичко друго по окачването около тези тампони....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nickky Публикувано 7 юни 2011 Автор Сподели Публикувано 7 юни 2011 Щом возят толкова твърдо полиуретановите, няма да слагам, замислих за тях понеже в сайта бяха написали, че има три вида твърдост и можело да станат като обикновените, ама явно е ала бала. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niko Публикувано 8 юни 2011 Сподели Публикувано 8 юни 2011 ... в сайта бяха написали, че има три вида твърдост и можело да станат като обикновените ... Може и така да е. Аз коментирах видеото.Ако са снимали най-твърдите, пък има по-меки варианти - постът ми е непълен и заблуждаващ. Трябва ни мнение от човек слагал и карал с такива тампони.Иначе само си говорим ... Гресирането остава при всички случаи де :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ФЕРАРИСТ Публикувано 8 юни 2011 Сподели Публикувано 8 юни 2011 С тези тампони ще си потрощшите колите за има няма 1 месец ..............състезателната кола е с такива и няма да ви казвам какво е там..........след два шигела , после ходя на зъболекар .......освен това стават адски твърдо и стегнато окачването ви и за кола като Галант ще е грехота да се слагат такива, става като кормилачка........Карайки състезателна кола, предполагам разбираш разликата между твърдост и директност на окачването......и че освен че си с полиуретан, предполагам си и с спортни амортисьори и спортни пружини, който допълнително "втвърдяват" уравнението....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 8 юни 2011 Сподели Публикувано 8 юни 2011 Карайки състезателна кола, предполагам разбираш разликата между твърдост и директност на окачването......и че освен че си с полиуретан, предполагам си и с спортни амортисьори и спортни пружини, който допълнително "втвърдяват" уравнението.......Отлично разбирам каква е разликата ,но тук говорим не за състезателни коли, а за автомобил като Галант,дадох го като пример - разбираш ли каква е разликата....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ФЕРАРИСТ Публикувано 8 юни 2011 Сподели Публикувано 8 юни 2011 Мда...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
totomoto Публикувано 27 юни 2011 Сподели Публикувано 27 юни 2011 И на мен ми трябват тези втулки...някой който ги е пазарувал да каже от къде и цени? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
totomoto Публикувано 30 юни 2011 Сподели Публикувано 30 юни 2011 Аз по-горе написах, само че вместо тампони ги наричам втулки.http://autopartmaster.com/imgbank/cat/mitsubishi/image.asp@cd=E2&imageid=83185664На носача с номер 41309 от картинката съм сменил тампона който е отпред и е MR223673 по оригинален номер.На 41617 тампона е MB809170. Поне при мен тези бяха разбити. Званиш в Ратола и по тези номера ще ти дадат цени.По принцип на тампоните които свалих оригиналните номера се четяха.Колеги задното окачване на V6 и EA2A еднакво ли е? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 30 юни 2011 Сподели Публикувано 30 юни 2011 (редакция) Колеги задното окачване на V6 и EA2A еднакво ли е? С изключение на амортисьорната група, където може да има разлики (но по-скоро между комби и седан), другото е еднакво.Вземи вин-а на донора и гледай.Ако питаш за тампоните отзад на правите носачи, носачите са еднакви при всички от серията, така че и тампоните ще са същите. Редактирано 30 юни 2011 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
totomoto Публикувано 4 юли 2011 Сподели Публикувано 4 юли 2011 (редакция) Купих втулките по 10 лв./бр от M&S_auto от форума всичко пасна,но при смяната почна голямо "тегло" горене...не излизане на реглажния болт(требе да го спасим)....направо ги съжалих "тигрите"(майсторите)....на втората втулка отидох да пия много дълго кафе....обадиха ми се направили реглаж на задницата всичко било наред....казаха ми повече няма да "лапа" гумите.Аз ги питам -Сигурни ли сте?,а те -"Глава на дръвник..." :worthy: Поживьом увидим... Редактирано 4 юли 2011 от totomoto Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nickky Публикувано 7 септември 2011 Автор Сподели Публикувано 7 септември 2011 Купих втулките по 10 лв./бр от M&S_auto от форума всичко пасна,но при смяната почна голямо "тегло" горене...не излизане на реглажния болт(требе да го спасим)....направо ги съжалих "тигрите"(майсторите)....на втората втулка отидох да пия много дълго кафе....обадиха ми се направили реглаж на задницата всичко било наред....казаха ми повече няма да "лапа" гумите.Аз ги питам -Сигурни ли сте?,а те -"Глава на дръвник..." :worthy: Поживьом увидим...Колега, пазиш ли номерата на втулките, които си сменил /без значение оригиналните или алтернативните/, че и аз мисля да поръчвам, ама не знам как да им обясня на M&S кои точно втулки ми трябват.Благодаря предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
totomoto Публикувано 7 септември 2011 Сподели Публикувано 7 септември 2011 Колега, пазиш ли номерата на втулките, които си сменил /без значение оригиналните или алтернативните/, че и аз мисля да поръчвам, ама не знам как да им обясня на M&S кои точно втулки ми трябват.Благодаря предварително. MB809170 това е оригиналния номер по него ще те снабдят...успех. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.