nakata3280 Публикувано 31 Май 2011 Сподели Публикувано 31 Май 2011 Купих галант, комби, 2.0 TD Искам да изкажа първите си впечатления от автомобила,като не все още фен на марката и модела.Малко предварителна информация...- купих колата от Ямбол, от Слави- година 98, километража показва 171 000км. със сигурност е над 271 000км.- сервизна книжка налична, водона до 150 000км до 2005г.Така, мисля това е достатъчно като увод!Плюсове:+ агресивен дизайн (харесва се на момчета, жените мислят че изглежда сърдит)+ голямо багажно пространство,(под кората има пластмасова втора кора с много ниши, чудно много ме радва!+ ергономично оформен интериор, всичко ел. работи...невороятно но факт.+ седалката на водача има доста регилировки.+ никога не съм мислил,че този мотор може да има такава тяга, явно въртящия момент! + скоростите са добре сметнати и придават задоволителна еластичност на ДВГ-то, когато влязат разбира се!+ комфортна возия.Минуси:- управлението е ''меко'', не достатъчно директно- доста се накланя в завой- задната спирачна система е с барабани спирачки- скоростната кутия често дефектира, най-вероятно е механизъмът за придвижване на синхронизаторът(аз на втора включвам само с междинна газ) иначе не!- криви спирачни дискове, на баща ми грандиса е с същия проблем - според мен интеркулера е сложен не на място, не се охлажда добре така- най-големия минус...има едно задържане на оборотите при смяна на предавките, за секунда остават същите с които си карал и след това падат, при което се получава едно слабо придърпване. Невороятно ме дразни това, като при опелите.(дали е само при мен? или си е от управлението на мотора? може ли да се промени?) Та като заключение искам да кажа, че колата като цяло си заслужава парите, повече...мисля че би трябвало да струва повече. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 31 Май 2011 Сподели Публикувано 31 Май 2011 Предните амортисьори на моята са за кофата, а не се накланя по завоите. Ако е австриец, шансът този автомобил да е поглезен с нови амортисьори по време на съществуването си е нищожен. Колкото до спирачките, при всеки модел се правят според това колко бързо набира и колко бързо върви. Те не са силна страна не само при твоята модификация, макар че аз им давам 8 от 10 точки. При моята са по-яки, но чувството си остава субективно. Определено не са като на БМВ, та било то Е36.Относно задържането на оборотите - не трябва да е така. Изглежда си доволен, което е добре. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nakata3280 Публикувано 31 Май 2011 Автор Сподели Публикувано 31 Май 2011 Колата е от Белгия.имам чуство че е доста висока и като минава през спящи полицай направо подскача от зад. С две пружини е задното окачване. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 31 Май 2011 Сподели Публикувано 31 Май 2011 Купих галант, комби, 2.0 TD Искам да изкажа първите си впечатления от автомобила,като не все още фен на марката и модела.Малко предварителна информация...- купих колата от Ямбол, от Слави- година 98, километража показва 171 000км. със сигурност е над 271 000км.- сервизна книжка налична, водона до 150 000км до 2005г.Така, мисля това е достатъчно като увод!Плюсове:+ агресивен дизайн (харесва се на момчета, жените мислят че изглежда сърдит)+ голямо багажно пространство,(под кората има пластмасова втора кора с много ниши, чудно много ме радва!+ ергономично оформен интериор, всичко ел. работи...невороятно но факт.+ седалката на водача има доста регилировки.+ никога не съм мислил,че този мотор може да има такава тяга, явно въртящия момент! + скоростите са добре сметнати и придават задоволителна еластичност на ДВГ-то, когато влязат разбира се!+ комфортна возия.Минуси:- управлението е ''меко'', не достатъчно директно- доста се накланя в завой- задната спирачна система е с барабани спирачки- скоростната кутия често дефектира, най-вероятно е механизъмът за придвижване на синхронизаторът(аз на втора включвам само с междинна газ) иначе не!- криви спирачни дискове, на баща ми грандиса е с същия проблем - според мен интеркулера е сложен не на място, не се охлажда добре така- най-големия минус...има едно задържане на оборотите при смяна на предавките, за секунда остават същите с които си карал и след това падат, при което се получава едно слабо придърпване. Невороятно ме дразни това, като при опелите.(дали е само при мен? или си е от управлението на мотора? може ли да се промени?) Та като заключение искам да кажа, че колата като цяло си заслужава парите, повече...мисля че би трябвало да струва повече. Поздравлявам те с покупката! :icon_thumbup: От десет месеца карам същия и съм много доволен.Колкото по го караш, толкова по ще ти харесва. Ще взема отношение само по недостатъците:- моето впечатление е, че комбито има доста по-твърдо окачване от лимузината. Навремето битуваше мнението, че комбитата имат усилено окачване и по-твърди пружини предвид предназначенията им. За да се накланя провери пружини и амортисьори и самото окачване.- задните спирачко се барабанни защото /според мен/ е комби и е под 100 коня.- общо за скоростите и спирачните дискове. Преди време си позволих в този форум да задам въпроса "Къде ги намирате тези Галанти с дефектни скорости и криви спирачни дискове?". Сега вече знам. Изглежда това си е слабо място на модела ЕАХХХ. При Е15 и Е33 каквито бях карал преди това, такива проблеми нямаше. За Е52 не знам как е. На ЕА6W дисковете са 256 мм. което явно е слабо за това купе. На Е15 и ЕЗЗ при по-леко купе са 276 мм. Това го установих след като купих ЕАХХХ.- за задържането на оборотите, има такъв момент, но е минимален и чак да е дразнещ. Виж да не ти отделя високо съединителя и да изостава отнемането на газта.За интеркулера нищо не казвам, защото не знам как си го установил и нямам база за сравнение. Това ми е първия дизел.Поздрави и само радости с новата придобивка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 31 Май 2011 Сподели Публикувано 31 Май 2011 Щракни няколко снимки да видим за какво иде реч. Ама отблизо ги направи. Ще гледаме стойката на колата, няма да се вторачваме в перлите На място и добре загряла пак ли не падат веднага оборотите? Ако студен подам газ да мина на по-горна предавка, вместо с 1400, няколко секунди ще бръмчи с 2200 оборота. Не че те подценяваме, но да стане ясно кога го прави. Не ми се струва нормално това да отнемеш газта и да продължава да бръмчи при горещ двигател. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 31 Май 2011 Сподели Публикувано 31 Май 2011 Доколкото съм запознат, всички дизелови галанти са с барабани отзад, но какво от това - колата си спира прилично. Относно задържането на оборотите - това го считам по-скоро за плюс. Така не се губят обороти при превключване, съответно ускорението е по-добро. Ако се отпуска по-плавно съединителя няма да придърпва, според мен... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nakata3280 Публикувано 31 Май 2011 Автор Сподели Публикувано 31 Май 2011 (редакция) тука сбърках Редактирано 31 Май 2011 от nakata3280 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nakata3280 Публикувано 31 Май 2011 Автор Сподели Публикувано 31 Май 2011 Сега съединителя отделя много горе, или е много натегнат или е свършил...а това с оборотите...не си ли карал инжекцион к-жетроник,подаваш газ и оборотите се качват, пускаш газта и сякаш за кратко остават там където си пуснал газта и тогава падат, това е горе долу същото. Най-интересното е че когато е на свободна и си играя с газта всичко е ок, това става само когато двигателя е натоварен от смяна от ниска на висока. Но сега с тоя съединител може да е от него, че само като го пипна и е отделил! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 31 Май 2011 Сподели Публикувано 31 Май 2011 Имах дизелов галант и знам за какво говориш, даже тия дни го покарах - оборотите си ги задържа, но не придърпва. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitovbishi Публикувано 1 юни 2011 Сподели Публикувано 1 юни 2011 Имах дизелов галант и знам за какво говориш, даже тия дни го покарах - оборотите си ги задържа, но не придърпва.Подкрепям - и при мен ги задържа понякога - явно автоматиката на двигателя го прави това. И не е дефект. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 1 юни 2011 Сподели Публикувано 1 юни 2011 Мотора е с турбина, при малко по високи обороти, след отнемане на газта е нормално да има забавяне. Както при подаване рязко на газ, има момент в който се изчаква турбината да направи налягане(мисля, че се водеше "турболаг".. не съм сигурен), преди да се усети силата и. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nakata3280 Публикувано 1 юни 2011 Автор Сподели Публикувано 1 юни 2011 (редакция) Мотора е с турбина, при малко по високи обороти, след отнемане на газта е нормално да има забавяне. Както при подаване рязко на газ, има момент в който се изчаква турбината да направи налягане(мисля, че се водеше "турболаг".. не съм сигурен), преди да се усети силата и.Тогава когато турбината е надула, отнемеш газта и след това като подадеш пак газ се получава нещо като дупка за кратко време, това както си го описал е турболага и е проблем по скоро при бензинови турбо бегачки, понеже пичовете преследват мах сила постоянно Аз нямам чак такива очаквания към галанта, но явно това управление на турбото с моя прецакан съединител се получава доста досадно придърпване, пък и обичам по бързо да сменям скоростите. Иначе при по бавна смяна нещата се получават. :good: Редактирано 1 юни 2011 от nakata3280 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 1 юни 2011 Сподели Публикувано 1 юни 2011 Ти пак си сменяй скоростите бързо, но пускай съединителя плавно! Навремето, като млад шофьор, отпусках плавно само на първа, при тръгване. На всички други скорости просто си отмествах крака . Тогава ме посъветваха за по-добър комфорт, особено на возещите се да действам по-внимателно със съединителя на всички предавки. Така правя и до днес, но това не означава непременно бавното им сменяне... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nakata3280 Публикувано 1 юни 2011 Автор Сподели Публикувано 1 юни 2011 Ти пак си сменяй скоростите бързо, но пускай съединителя плавно! Навремето, като млад шофьор, отпусках плавно само на първа, при тръгване. На всички други скорости просто си отмествах крака . Тогава ме посъветваха за по-добър комфорт, особено на возещите се да действам по-внимателно със съединителя на всички предавки. Така правя и до днес, но това не означава непременно бавното им сменяне... Браво колега, стигнал си до съвършенство :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hondata Публикувано 14 юли 2011 Сподели Публикувано 14 юли 2011 Браво колега, стигнал си до съвършенство :icon_clap: Здравей колега, какъв ти е галанта да не е тъмно сино комби с теглич, че често засичам един такъв и особено сутрин като ходя на работа по улица Панорамна до статуята на Богородица ... Я кажи ти ли си ? :icon_rock: :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedFox Публикувано 15 юли 2011 Сподели Публикувано 15 юли 2011 Още сме в очакване на снимки... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.