MB200ce Публикувано 29 Май 2011 Сподели Публикувано 29 Май 2011 Колеги,моля пак за помощ.Японеца лека полека започна да "умира".След доста проблеми сега вече и не иска да върви.Онзи ден на връщане от Варна започна да прекъсва някой цилиндър при ускорение.Прекъсва и на газ и на бензин.Даже на бензин се усеща повече.Прави го в интервала от 2-4к обороти може и по-нагоре.Как да разбера кой цилиндър прави проблем?На празен ход си държи стабилни обороти и не прекъсва.Възможно ли е ТПС-а да е проблемен?И не знам дали ТПС-а участва работата на газ. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 29 Май 2011 Сподели Публикувано 29 Май 2011 Провери ли кабели, бубини, свещи? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MB200ce Публикувано 29 Май 2011 Автор Сподели Публикувано 29 Май 2011 Точно това се чудя.Как да ги проверя?Защото на празен ход двигателя си работи напълно нормално.Който и кабел да махна ще си промени работата.Тези свещи май излязоха менте.Ако не съм хвърлил старите,май пак ще ги върна на мястото им. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 30 Май 2011 Сподели Публикувано 30 Май 2011 Точно това се чудя.Как да ги проверя?Защото на празен ход двигателя си работи напълно нормално.Който и кабел да махна ще си промени работата.Тези свещи май излязоха менте.Ако не съм хвърлил старите,май пак ще ги върна на мястото им. Сменай свещи и ще разбереш. Имах същия проблем и се оказаха свещите ,че покрай тях и бобината замина.Сменай ги при първа възможност! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MB200ce Публикувано 30 Май 2011 Автор Сподели Публикувано 30 Май 2011 Оф,още утре ще ги сменя.Пълно с ментета в тази държава...Ще пиша. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sasho Публикувано 30 Май 2011 Сподели Публикувано 30 Май 2011 И аз бях така, смених свещи и кабели и за сега е добре. Прекъсваше ми на 1800 оборота и след 6000. Успех!А. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 30 Май 2011 Сподели Публикувано 30 Май 2011 Поръчай си оригинални Дензо или NJK свещи от ратола! Ако имаш път на сам, имам стари лули и кабели, свирни да ти ги дам за тест, но ако не си ги сменял, смени ги задължително, да не сменяш бубини после... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MB200ce Публикувано 30 Май 2011 Автор Сподели Публикувано 30 Май 2011 Поръчай си оригинални Дензо или NJK свещи от ратола! Ако имаш път на сам, имам стари лули и кабели, свирни да ти ги дам за тест, но ако не си ги сменял, смени ги задължително, да не сменяш бубини после...Емо къде да търся Ратола,това магазин ли е?Аз ако знаех,че така ще стане за 2 седмици 2 пъи прескачам до Варна.Утре ще върна старите свщи и ако проблема се реши, ще си търся хубави свещи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 30 Май 2011 Сподели Публикувано 30 Май 2011 Пиши ЛС на този пич направо да ти прати един комплект.Около двадесет и няколко лева са.Прати му и № на рамата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lentqq Публикувано 31 Май 2011 Сподели Публикувано 31 Май 2011 Емо къде да търся Ратола,това магазин ли е?Аз ако знаех,че така ще стане за 2 седмици 2 пъи прескачам до Варна.Утре ще върна старите свщи и ако проблема се реши, ще си търся хубави свещи. :mitsu-smiley: От кръговото движение за Варна,тръгваш в посока "КАРФУР","МЕТРО".След магазин "ПЕЖО" има една синя сграда "КОДОСКО БИЗНЕС ЦЕНТЪР".Там на третият или четвърти етаж бе магазин "РАТОЛА".Момчето се казва Костадин Диков.Той работи с Мирослав-"РАТОЛА" Пловдив. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MB200ce Публикувано 31 Май 2011 Автор Сподели Публикувано 31 Май 2011 Пичове,проблем!Комплексен проблем.От единият "пръстен" тоест гарнитурата на 4-ти цилиндър или първи не съм сигурен кой е.Та от там тече масло,вътре към свеща.Лулата на бубината имаше доста омаслено,вътре в пружинката и на болта на бубината.Едно малко парченце е отчупено в самият край,където се съединява с гуменото уплътнение на лулата.Не знам дали представлява проблем.От там тази свещ беше с леко напукана керамика.Та сега имах 6 почти нови мерцедесови свещи шампион,сложих тях за сега.Колата работи много добре на бензин,форсира се,не се замисля и ускорява добре.Сега трябва да се ориентирам за цени за всички тези гарнитури на капака на клапаните,за да отстраня течовете ,после бубина и свещи.Това е за сега,ще видя цените как са,че ми предстои сваляне на автоматична кутия и монтиране на ръчна на другата кола,и не се знае там колко пари ще фръкнат още.Благодаря а всички отзовали се. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MB200ce Публикувано 16 юни 2011 Автор Сподели Публикувано 16 юни 2011 Сложих този път някакви по-истински НЖК ,обаче на бензин тресе мотора,и не ускорява добре.Да не би да трябва да се адаптира нещо?На газ няма проблем - държи хубави обороти,двигателя не мърда,ускорява добре.Започвам да си мисля,че някой инжектор не работи добре. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 16 юни 2011 Сподели Публикувано 16 юни 2011 Правилно си мислиш ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MB200ce Публикувано 16 юни 2011 Автор Сподели Публикувано 16 юни 2011 Ще му заредя повечко бензин и малко добавка и ще видя какво ще стане. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HolyMan Публикувано 17 юни 2011 Сподели Публикувано 17 юни 2011 Аз преди имах подобен проблем от нерегулирани клапани... Пробвай да направиш един бърз реглаж... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.