Премини към съдържание

Mitsubishi Galant 2.0 TDI


<Niki>

Препоръчано мнение

Здравейте, аз имам Mitsubishi Galant 2.2 TDI около 130к.с 1986-87 ретро е вече :) Голям вървеж има и съм доста доволен от тази кола за тези годинки, но искам нещо по ново вече . Набелязал съм си Mitsubishi Galant 2.0 TDI 1999-2001 година. Интересува ме тези мотори 2.0 TDI сполучливи ли са, някакви дефекти дават ли, среден разход и т.н. Който с каквото може да помогне .Благодаря предварително :mitsu-smiley:

Редактирано от mario64
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 90
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Е тези от 2000г. не са толкова сполучливи .. От 2000 кубика вадят само 90 к.с. моШТност ..:D

Мен ако питаш, карай си звяра от 80-те години, цели 130 коня е (че и по малко) и тези новите ще ти се сторят много умрели ..:lol:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За да са в ниските данъци :)

 

МММ даа така си е. А и колегата гледам че е от Варна а тук данъците не са от най-ниските за България... Иначе колкото до мотора не съм чъвал до сега да дава някъкви дефекти освен слуховете че пукал глава лесно. По отношение на разхода... не съм го засичал с точност ама някъде към 7/100 мисля е моя (климатика не го спирам и не я карам спортно)

Редактирано от Todor V.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За да са в ниските данъци :)

Шегаджия, :D когато са мислили какъв мотор да сложат, едва ли таблицата с данъците в БГ им е била пред очите...Впрочем още при предния модел де...4D68 си е доста вехт...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Разход на дълъг път към 6.3 - 6.5 с работещ климатроник, при скорост 100 - 150. Градско не съм се занимавал да засичам разход.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А като варвеж за тези 90к.с варвили стабилно на баирите на равното :rolleyes: паргавичка ли е или е мудна :)

Редактирано от <Niki>
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

[quote name=' timestamp='1303208651' post='212696]

А като варвеж за тези 90к.с варвили стабилно на баирите на равното :rolleyes: паргавичка ли е или е мудна :)

 

Спрямо другите такива дизели е по пъргава(до 100 след това, разлика няма голяма), говоря в сравнение с Нисан Примера. За ходене има тенденция с по-нормална нафта да си пълни километража. За баири по мое мнение се държи добре като за 90 коня, аз съм доволен. Като кола за по-дълъг път мен ме устройва напълно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз сам доволен от този галант които карам и се навих много на този по новия до колкото разбрах наи големия проблем е този с пукането на главата общо взето, като цяло колата си я бива до колкото разбирам :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А като варвеж за тези 90к.с варвили стабилно на баирите на равното :rolleyes: паргавичка ли е или е мудна :)

Спрямо твоят стария Галант дето е към 130 коня (че и по малко :D) този 90 коньовият ще ти се струва като 140/150 к.с.

Понеже твоят не е 2.2, а е 2.3 турбо дизел 84 к.с. и е по тежък от тези новите .

Тъй че скачай смело, шом от вървежа на стария си доволен, от този ще си пре- доволен ..:icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

[quote name=' timestamp='1303210404' post='212701]

Аз сам доволен от този галант които карам и се навих много на този по новия до колкото разбрах наи големия проблем е този с пукането на главата общо взето, като цяло колата си я бива до колкото разбирам :mitsu-smiley:

 

Ами относно пукането на глави, миналия Януари с братовчеда купихме 2 такива Галанта.. до момента моя мотор не е пипан, братовчеда сменя гарнитура. Преди време Светльо обясни причина за пукането на глави. При даване на много зор на колата когато е студен мотора. Аз съм склонен да се съглася с неговото мнение. Най-добре сам пробвай такъв Галант и сам ще разбереш дали колата е за теб или не :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз сам доволен от този галант които карам и се навих много на този по новия до колкото разбрах наи големия проблем е този с пукането на главата общо взето, като цяло колата си я бива до колкото разбирам :mitsu-smiley:

 

Ники, и аз ще ти споделя моето впечатление от моя галант 2.0 ТДИ 1998 г. Още от както го купих миналата година март месец има изключително нисък разход на гориво градско около 7-8 (софия) а извънградско съм го засичал много пъти и дава разход 5,3 до 5,7 л/ 100 км. Като вървеж е пъргава, предполагам не може да се мери с бензините, но и на баир и на дълго, галанта е много добър. Единственото което се наложи да правя още първите месеци след като го взех беше скоростната кутия, като ремонта беше значително скъп (1000 лева). Така че внимавай, при избора си, дали има проблем при превключването на скоростите. Като возия, галанта мога да го сравня с Aуди А6 и дори Mерцедес S-Klasse. До момента не е имало проблем с двигателя и си върви напълно прилично, не гори масло или е поне минимално. Приемайки факта че купуваш стара кола и все ще изскочи нещо за оправяне и коригиране, мога единствено и само да ти препоръчам да се сдобиеш с този вариант на Митсубиши Галант :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Kато динамика се усеща по-добре от 120к.с. бензин, защото заради турбината и въртящия момент в ниски обороти разполагаш с повече мощност. След 2200 оборота си дърпа доста добре докъм 3500-4000. Като цяло в града също е по-приятна за каране от бензинов автомобил , защото не търсиш обороти . Като цяло страдат почти всички екземпляри от синхронизатори на скоростите и трудното превключване от 3та на 2ра е почти сигурен признак, че проблемите почват. Също не са рядкост и спуканите глави . Горивния филтър строго препоръчително дасе сменя през смяна на маслото или 15-20 000км. Софтуерни ъпгрейти(чип) са невъзможни заради старото поколение дизелов мотор. ПОдгревните свещи оригиналните са скъпи и се случва да изгорят, но с Шампион забравяш за това, а и цената им е в пъти по-ниска и паленето става безпроблемно. Премахването на катализатора се усеща , както и въздушния филтър за да събереш всички коне. Като цяло не е много икономичен и динамичен автомобил сравнен с други дизели от тези години, но е приятен за каране , а и интериора на Галант е един от най-ергономичните от това поколение автомобили. Аз под 7/100 разход не съм постигал, като не съм се и старал, става въпрос при нормално каране. Това , което казва Виктор за 6.5 при 100-150 не виждам как може да се получи. Карал съм и с 17" джанти , като разхода се променя леко нагоре, но спирането се влошава , а и автомобила почва да следи неравностите по пътя. Управлението е доста директно , съчетано с подредбата на уредите вътре направо интуитивно. Обезшумяването и термоизолацията не са на ниво, като склонността към ръжди по задните вежди и други детайли от купето си е като цяло недостатък на модела.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тодоре, нямам намерение да споря с теб или да ти доказвам. За разлика от другите колеги няма да навлизам в спор с теб, че пак ще стигнем до аудитата. Споделих това което засякох - 800 киломерта 50 литра нафта, както искаш си ги смятай (имаше и други хора с мен, когато засичах.. надявам се да не стигаме и то тяхно потвърждение)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пфф докато чета и се надахвам все повече да си взема такав автомобил :drive: :mitsu-smiley: Благодаря за обилно предоставената информация колеги :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами относно пукането на глави, миналия Януари с братовчеда купихме 2 такива Галанта.. до момента моя мотор не е пипан, братовчеда сменя гарнитура. Преди време Светльо обясни причина за пукането на глави. При даване на много зор на колата когато е студен мотора. Аз съм склонен да се съглася с неговото мнение. Най-добре сам пробвай такъв Галант и сам ще разбереш дали колата е за теб или не :mitsu-smiley:

Не е задължително условие, но е много вероятно това с главата. Пожелавам ти да не го разбираш. :drinks: А това със напъването на студен мотор няма как да е причина, обсъдихме го и в темата тогава.

За разхода казвам, как е било при мен. Също така не се опитвам да споря с теб, просто многократно при мен е било така при засичане пълно-пълно. :) В крайна сметка не караме нови коли, че да спорим за разхода и да взимаме колите си за еквивалент на заводските стойности. Най-малкото София - Пловдив и Пловдив -София се минава в едната посока с повече гориво, като разликата е около литър на 100 по-малко в първия случай.

 

 

П.С.: А Ауди не виждам какво общо има в случая за да стигаме до там. В почти всички теми някой го намесва , защото карам такава кола в момента, като един вид се изхожда от позицията, че едва ли не нямам право на мнение след като не карам вече Галант или доводи от сорта, как съм можел да кажа нещо за :mitsu-smiley: след като при Ауди било не знам си как и прочие глупости. Абсурдно е , като дори на моменти избива на заяждане на дребно. Ако се върнеш в коментарите ми, ще видиш сам, че никъде не съм започвал АЗ да правя сравнения или да изтъквам някакви качества или недостатъци спрямо двете марки. Сори за краткия оф-топик, но държа да го изясним този въпрос, защото впечатлението ти не се покрива с реалността.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...Като возия, галанта мога да го сравня с Aуди А6 и дори Mерцедес S-Klasse...

Де да беше така.

Повечето от нас (сигурно 90%) купувайки си галант са преминали към по-голям, по-съвременен, по-комфортен, по-стабилен, по-уютен, по-ергономичен, с по-хубав дизайн ако щете ... и по-скъп автомобил. Едно е чувството за уют и комфорт ако до вчера сме движили с Вектра "А" и друго е, ако слизаш от А6 и сядаш зад волана на Галант. S-класата си е ес-класа, та ако ще да ми е набор. Даже с Е-клас не би трябвало да ги сравняваме. Но разни автомобили + разни хора = различни усещания. Е-класата стъпва тежко и сигурно на пътя, не усеща така неравностите. Не знам как са ги направили немците, но са и по-маневрени :blink:

 

130 коня, а :icon_pinokio:

Не съм запознат с дизеловия двигател :giggle:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тодоре, нямам намерение да споря с теб или да ти доказвам. За разлика от другите колеги няма да навлизам в спор с теб, че пак ще стигнем до аудитата. Споделих това което засякох - 800 киломерта 50 литра нафта, както искаш си ги смятай (имаше и други хора с мен, когато засичах.. надявам се да не стигаме и то тяхно потвърждение)

 

Само да вметна и аз че и на мен не ми е стигала до 8/100 колата въпреки че я карам основно градско и предимно на кратки разстояния...

Редактирано от Todor V.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

130 коня, а :icon_pinokio: Не съм запознат с дизеловия двигател :giggle:

120 съм написал :callgsm: ...алооо :D

В една друга тема обсъждахме точно 2.0 136 к.с. и 90 к.с. дизела и правихме сравнение между диаграмите на двата мотора. Доколкото си спомням при 3000 оборота дизела беше с толкова коне колкото и бензина и по-голям въртящ момент...При бензините пика на к.с. е към 4-5 000оборота, а дотогава караш 70-90 к.с. кола...Нещата като усещане ги описвам , а и заради турбото са леко субективни, но да не превръщаме темата в любимата ми :D ....бензин срещу дизел :drinks:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

120 съм написал :callgsm: ...алооо :D

Визирам <Niki>.

Навремето първия купен за мен галант беше точно 2.0 тди, но без да знам моите хора както са го капарирали, така са се отказали, защото нещо съм бил измрънкал по телефона. Помня как се радвах на факта, че имам галант най-сетне. Ако модела имаше 2.5 тди, но не комън рейл (или както го пишат понякога по обявите "комо рай"), или ПД (говоря за по-съвременна разработка), щях да взема такъв, понеже по онова време бензинът струваше 2,50 и нещо, а нафта можех да намеря за лев и 40. Просто като видях колко сипах за 30 лева и :icon_doh: викам олеле, какво си купих.

Няма особен смисъл да вихрим спор бензин срещу дизел най-малко по две причини. Първо - темата е за съвсем друго, и второ - без да се засягат момчетата, но този двигател е архаичен и не може да се мери с ВАГ двигателите 1.9 (с поне една червена буква в TDI), или дори дизелак на ФИАТ или ПСА. Харчат един каскет нафта на 100 км. и вървят доста повече. При мен номера с пробутването на лански круши не минава. Имам предвид че този двигател се предлагаше и в предния галант 1:1.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Andy Van Der Drift написа на 19 април 2011 - 17:53 :

 

130 коня, а :icon_pinokio: Не съм запознат с дизеловия двигател :giggle:

120 съм написал :callgsm: ...алооо :D

 

Репликата на Анди не е към теб, алоооо .:D

Прочети първият пост в темата ..:icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Анди въпреки че е вехт мотора, най-големия недостатък са скоростите...Освен чупливи са и скопени...Досвидяло им се е една шеста скорост да му сложат... B) Иначе мотора е порядъчно здрав. Темите за турбини и помпи са рядкост...но пък за глави има ... Иначе най смотания дизел през тези години е на БМВ. А нашия е просто старо поколение. :dqdo:

 

 

Andy Van Der Drift написа на 19 април 2011 - 17:53 :

 

130 коня, а :icon_pinokio: Не съм запознат с дизеловия двигател :giggle:Репликата на Анди не е към теб, алоооо .:D

Прочети първият пост в темата ..:icon_thumbup:

То за това трябва да се ползват цитати, защото ей го на , стават грешки :drinks: :D

А първия пост направо ме стресира, какъв регрес са постигнали :mitsu-smiley: за 10 години по въпроса с дизелите :lol:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...