MelkoR Публикувано 8 април 2011 Сподели Публикувано 8 април 2011 (редакция) Здравейте на всички. Имам следния проблем на галанта ми 98 TD 2.0. Вкарвам ключа и давам на контакт, но нищо не свети нито една лампичка по таблото. Завъртам да запаля - нищо не се случва, всякаш съм прекъснат от цялата електроника на автомобила. Случи ми се и преди 2-3 пъти и след няколко опита се оправяше, но сега въобще не иска да светне нищо и да запали. От какво може да е проблема? Редактирано 27 Май 2011 от Brigadiro Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 8 април 2011 Сподели Публикувано 8 април 2011 (редакция) Виж дебелия кабел за маса (към купето). Провери и връзките на акумулатора. Тези коли чак толкова сложна електроника нямат, спокойно..... или контактния ключ, щом се оправя периодично. Редактирано 8 април 2011 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
seducer Публикувано 9 април 2011 Сподели Публикувано 9 април 2011 Може и от клемореда да е Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todor V. Публикувано 9 април 2011 Сподели Публикувано 9 април 2011 Може и от клемореда да еПровери плюсовата клема на акумулатора. Често когато не е добре стегната така се случва. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 9 април 2011 Сподели Публикувано 9 април 2011 Провери плюсовата клема на акумулатора. Често когато не е добре стегната така се случва.... или много мръсна. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nickky Публикувано 11 април 2011 Сподели Публикувано 11 април 2011 Клемите на акумулатора. С годините метала се "разтяга" и колкото и да затягаш болтчето на клемите, те пак си остават хлабави. Пробвай да ги почистиш и затегнеш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 11 април 2011 Сподели Публикувано 11 април 2011 Имах подобен проблем с ТД-то. От много пристягане в един момент двата края на клемата се опират. Оправя се лесно: маха се болта и после двата края се поизпилват за да се увеличи разстоянието между тях. После се стяга с мярка... Но това е в случай, когато не може да се стегне повече, при колегата може да са просто разхлабени клемите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MelkoR Публикувано 11 април 2011 Автор Сподели Публикувано 11 април 2011 дам от тях беше проблема , смазах ги пристегнах ги и всичко се оправи , обаче има нещо друго което ме тормози .. понеже си взех галанта преди 2 седмици и отначало палеше от раз и със всяко едно следващо палене при студен двигател започва леко да се дави преди да запали и всеки следващ път леко покачва като че ли времето за което се дави преди да запали , а като запали и докато не е загряла при подаване на газ и качване на обороти се чува едно виене което се оправя като загре. от какво може да са тези проблеми ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MelkoR Публикувано 11 април 2011 Автор Сподели Публикувано 11 април 2011 (редакция) Колата е 2.0 тд 98 обслужена сменил съм и всички ремъци и ролки масло и маслен филтър само горивния и въздушния не са сменени , че за виенето при покачване на оборотите при студен двигател някой ми казваха ангренажен ремък но едва ли е от него.. Редактирано 11 април 2011 от MelkoR Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 12 април 2011 Сподели Публикувано 12 април 2011 обаче има нещо друго което ме тормози .. понеже си взех галанта преди 2 седмици и отначало палеше от раз и със всяко едно следващо палене при студен двигател започва леко да се дави преди да запали и всеки следващ път леко покачва като че ли времето за което се дави преди да запали , а като запали и докато не е загряла при подаване на газ и качване на обороти се чува едно виене което се оправя като загре. от какво може да са тези проблеми ? Вземи си една добавка TDA и я сипи в резервоара и след като изгориш нафтата, сменяй горивният филтър ..След това сипвай само на Лукойл, ЕКО или OMV и няма да имаш ядове с паленето .За "виенето" провери си ремъка на динамото, дали не е прекалено хлабав .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitovbishi Публикувано 12 април 2011 Сподели Публикувано 12 април 2011 Вземи си една добавка TDA и я сипи в резервоара и след като изгориш нафтата, сменяй горивният филтър ..След това сипвай само на Лукойл, ЕКО или OMV и няма да имаш ядове с паленето .За "виенето" провери си ремъка на динамото, дали не е прекалено хлабав ..За ремъка съм съгласен, ама аз точно от нафта на Лукойл пострадах 2 зими подред и то 2 пъти.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 12 април 2011 Сподели Публикувано 12 април 2011 За ремъка съм съгласен, ама аз точно от нафта на Лукойл пострадах 2 зими подред и то 2 пъти....то щото на другите бензиностанции нафтата е от другаде Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 12 април 2011 Сподели Публикувано 12 април 2011 За ремъка съм съгласен, ама аз точно от нафта на Лукойл пострадах 2 зими подред и то 2 пъти....Просто смени бензиностанцията, а не цялата верига ..:icon_thumbup:Ти може и да не си съгласен, но аз от как съществуват, карам предимно с тяхни горива и до сега проблеми не съм имал .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitovbishi Публикувано 13 април 2011 Сподели Публикувано 13 април 2011 Просто смени бензиностанцията, а не цялата верига ..:icon_thumbup:Ти може и да не си съгласен, но аз от как съществуват, карам предимно с тяхни горива и до сега проблеми не съм имал ..Аз това и направих - смених бензиностанцията. Тъй като в Плевен няма голям избор сега зареждам в OMV или GENIMEX. Лошото е че двата пъти беше от различни бензиностанции на Лукойл - едната в Кюстендил, а другата в Плевен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.