Mirama Публикувано 31 март 2011 Сподели Публикувано 31 март 2011 (редакция) Здравейте отново от мен. Поредният проблем с любимият Галант. Преди 2дни, на връщане от Румъния започна да ми прави следните мизерии - не мога да включа на никаква предавка. Примерно съм на 4та, искам да превключа на 3та, и не и не. Нито мога да се върна после обратно на 4та, нито на каквато и друга. Налага ми се на 3пъти да включвам аварийни и да отбивам. (преди поне само 2ра предавка зор се включваше)При спряла кола и превключване на място, няма никакъв проблем. Само в движение ги прави тези мизерии. Пристигнах все пак в БГ, тук нищо. Мъжа ми днес отиде на работа и решил да вдигне капака. Установява, че целият двигател е омазан, отделно от някъде изпуска масло, което отивало чак не знам си къде (май към съединителя). Сега ни трябват - помпа за съединител, горна с казанче (няма, в няколко магазини, в които проверихме). Открих комплект съединител, но дали има смисъл цялото това чудо да го купувамеhttp://drive.bg/index.php?cPath=10150&ModelId=3430&osCsid=03eb2c053ea787858d37346f88c425d9 както и гарнитура за главата Един майстор вече му е казал, че ще му смени каквото там трябва, заедно със шлайфане (ако така се казва)на главата и т.н., за около 450лв. Как смятате, това ок ли е като цена? Редактирано 31 март 2011 от mario64 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mirama Публикувано 31 март 2011 Автор Сподели Публикувано 31 март 2011 Тъй като не мога да редактирам, не знам защо...извинявам се, линка е за бензинов галант, а не за дизел. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 31 март 2011 Сподели Публикувано 31 март 2011 Аз не съм монтьор, но както го описваш съединителят на колата не отделя. Не мисля че трябва да се сменя, а да се направи да отделя. Има ли течност в това казанче за помпите на съединителя? Намалява ли поне?Може да се превключва и така, но трябва много точно да целиш оборотите. Голямо мъчение е и хъркане сигурно ще има, но не е невъзможно. На мен ми се е налагало и знам какво е :icon_blush: Гарнитура за главата или гарнитура за капака на клапаните? Разликата е че ако е второто, може да го смениш и ти. И по-евтино също. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 31 март 2011 Сподели Публикувано 31 март 2011 Аз не съм монтьор, но както го описваш съединителят на колата не отделя. Не мисля че трябва да се сменя, а да се направи да отделя. Има ли течност в това казанче за помпите на съединителя? Намалява ли поне?Може да се превключва и така, но трябва много точно да целиш оборотите. Голямо мъчение е и хъркане сигурно ще има, но не е невъзможно. На мен ми се е налагало и знам какво е :icon_blush: Гарнитура за главата или гарнитура за капака на клапаните? Разликата е че ако е второто, може да го смениш и ти. И по-евтино също. Не, не е на капака, защото тогава не се налага шлайфане, последното се налага, когато галантът, който си си купил преди 6 месеца е боклук и се налага да се сменя гарнитура на главата. Всъщност по-малкото зло е, когато се скъса пръстен около маслена магистрала от външната страна, тогава олива върху скоростната кутия. ако се скъса другаде, обаче може да пусне в цилиндрите или да смеси маслото с вода. Има доста повреди, при които просто изгърмява пръстенчето около маслената магистрала на гарнитурата и се налага само тя да се смени, без шлайф. Мисля, че имам една помпа останала, но не си спомням дали е долна или горна, със сигурност има нужда от ремонтен комплект, защото стои от две години на сухо, ако кажеш, ще ти я пратя срещу една бира гинес. Но също почти сигурно твоите помпи могат също да се поправят с ремонтни комплекти. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 31 март 2011 Сподели Публикувано 31 март 2011 Тъй като не мога да редактирам, не знам защо...извинявам се, линка е за бензинов галант, а не за дизел. Аз мога ..:icon_thumbup: Редактирал съм го, само не се стряскай от цената :D и аз мисля че проблема не е в съединителя .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mirama Публикувано 31 март 2011 Автор Сподели Публикувано 31 март 2011 mario64, видях я цената, не е особено приятна. ) Andy Van Der Drift, не го знам отделя ли, не отделя ли съединителя. Факт е, че това го направи 3пъти, и след това се оправи, не е имало проблеми. SLX, честно не ме интересува дали е боклук, или не колата, а искам да се оправи. ) А и все пак майстора се е изказал без да я е виждал, така че вероятно и той говори с предположения. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 31 март 2011 Сподели Публикувано 31 март 2011 (редакция) Аз не можах да разбера общото с гарнитура на главата..... Отделно цената за сваляне, слагане и шлайф ми се види множко..... За справка - шлайфане, проверка на водачите, пасване на клапани, смяна на гумички на 4 цилиндров 16 клапанов автомобил в Сф струваше преди 2 години 110 лв. А за труд 340 е несериозно. Виж, ако това включва и цената на гарнитурата, ремонтните комплекти на помпите ... и още нещо, може. П.П. Най-лесно ще разбереш като припомпиш с педала на съединителя, ако се оправи - е от помпите - 99% според мен. Редактирано 31 март 2011 от rosko Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mirama Публикувано 31 март 2011 Автор Сподели Публикувано 31 март 2011 rosko, включва си и гарнитурата и останалите чудеса. Като човека е казал, че и ние може да си купим частите и ще работи с каквото му занесем. Утре ще я караме да видим за какво става въпрос и да види и колата все пак. Просто се чудя, дали не може да се пробва първо с нещо по-дребно, и ако не се оправи, да се прибягва до тези стъпки. Че точно в момента, не ме бият 500лв за ремонт, само преди седмица и нещо сменяхме масло и филтри. ( Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 31 март 2011 Сподели Публикувано 31 март 2011 Щом е омазана кутията - според мен е долната помпа. А ремонтни комплекти на двете помпи едва ли струват повече от 100 лв и мах 50 за труд. А главата не разбутвайте, ако това е причината - не виждам как може да се отрази главата на съединителя. Няма начин, според мен. Ако ти загрява, ако ти меша масло и вода, ако губи вода - ОК, ама със съединителя какво е общото - не разбирам.... Губи ли ти масло? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mirama Публикувано 31 март 2011 Автор Сподели Публикувано 31 март 2011 rosko, масло не е губила (ако говорим да гори масло), за 12хил.км. мъжа ми е долял едва 100мл. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 31 март 2011 Сподели Публикувано 31 март 2011 А защо ще пипате главата тогава? Няма никаква логика.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mirama Публикувано 31 март 2011 Автор Сподели Публикувано 31 март 2011 rosko, масло не е губила (ако говорим да гори масло), за 12хил.км. мъжа ми е долял едва 100мл. Не знам, така каза мъжо. Не знам какво е гледал днес, и какво са му обяснявали разбирачите покрай него. ) Така че да гледаме само на съединителя чудесата, помпата и др. покрай нея? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 31 март 2011 Сподели Публикувано 31 март 2011 Бе щом не грее мотора, нямаш загуби на масло и не губи антифриз, не ти излизат балончета газове в разширителният съд, не ти надува маркучите - няма да пипате главата, това си е деликатна работа! Гледайте помпите първо, според мен е от тях! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 1 април 2011 Сподели Публикувано 1 април 2011 mario64, видях я цената, не е особено приятна. ) Andy Van Der Drift, не го знам отделя ли, не отделя ли съединителя. Факт е, че това го направи 3пъти, и след това се оправи, не е имало проблеми. SLX, честно не ме интересува дали е боклук, или не колата, а искам да се оправи. ) А и все пак майстора се е изказал без да я е виждал, така че вероятно и той говори с предположения. Нямам предвид, че твоята кола е боклук, нито отправям упреци към теб, че си си купила боклук. А че колата ще се оправи, бъди съвсем сигурна. Наскоро срещнах почти същия случай, при който се беше скъсал един от пръстените на гарнитурата на главана в най-външния й край, откъм скоростната кутия. Изтече цялото масло за няколко минути и то върху скоростната кутия, респ. съединителя. Но това е отделен въпрос от невъзможността да се включват предавки. Последното се дължи или на помпите на съединителя - заминали уплътнения или непоправимо износени цилиндри или на жилата за превключване на скоростите, които понякога се откачат или усукват. Да не забравиш да пишеш какво й е на колицата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mirama Публикувано 1 април 2011 Автор Сподели Публикувано 1 април 2011 SLX, извинявам се тогава, но снощи бях яко ядосана, та самата аз я наричах с доста по-лоши имена от "боклук". ) Благодаря много за съветите и разбира се непременно ще пиша къде точно е бил проблема. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mirama Публикувано 1 април 2011 Автор Сподели Публикувано 1 април 2011 Момчета, а някой може ли да ми каже, дали помпата за съединителя, горната на моя галант е същата като на по-новите модели? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 2 април 2011 Сподели Публикувано 2 април 2011 Момчета, а някой може ли да ми каже, дали помпата за съединителя, горната на моя галант е същата като на по-новите модели?Да, помпите на съединителя на всички модели Галант от 97 до 2003 са еднакви. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 2 април 2011 Сподели Публикувано 2 април 2011 Да, помпите на съединителя на всички модели Галант от 97 до 2003 са еднакви.То това е ясно Слави, тя попита дали нейната помпа е еднаква с тези след 97г. .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 2 април 2011 Сподели Публикувано 2 април 2011 (редакция) Момчета, а някой може ли да ми каже, дали помпата за съединителя, горната на моя галант е същата като на по-новите модели?Ако Галанта ти е до 96 година ,т.е. Е5хА а не ЕАхА,не са еднакви,но може да се приспособят..........Разгледай тази тема: http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=1257 Редактирано 2 април 2011 от DJ Tymbi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
echik Публикувано 2 април 2011 Сподели Публикувано 2 април 2011 И аз имам проблем със скоростите и реших че е от горната помпа и я смених но същата работа ,и един приятел майстор каза че щом не се оправя от помпата значи съединителя вече е много износен и е за смяна , та имам излишна помпа ако ти трябва дадох 60 лв. за нея Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mirama Публикувано 2 април 2011 Автор Сподели Публикувано 2 април 2011 DJ Tymbi, рамата е JMBSNE57A...тоест по това, което ти си написал, си правя сметката, че не са еднакви. echik, а твоята помпа каква е? до 96г или след нея...ще драсна на лични Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 2 април 2011 Сподели Публикувано 2 април 2011 DJ Tymbi, рамата е JMBSNE57A...тоест по това, което ти си написал, си правя сметката, че не са еднакви. echik, а твоята помпа каква е? до 96г или след нея...ще драсна на личниНе, не са еднакви ............ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
echik Публикувано 3 април 2011 Сподели Публикувано 3 април 2011 моят Галант е 97 г. 2000куб. бензин Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mirama Публикувано 5 април 2011 Автор Сподели Публикувано 5 април 2011 Здравейте отново, след голямо търсене на горна помпа и поръчка на една, която уж е точно за нашият модел, се оказа, че отново не е същата. Взехме само комплект гумички, от който комплект се оказа, че има само 1бр гумичка за буталото (на което са 2бр гумички)Все пак мъжа ми смени едната гумичка на буталото, която изглеждаше по-зле. Сега буталото обаче много трудно върви, и даже накрая остана вътре в помпата (това пробвано на ръка). Нормално ли е да е така при сменена само 1гумичка? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 5 април 2011 Сподели Публикувано 5 април 2011 А масло имаше ли в помпичката,като я пробва мъжо ти? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.