emo.0064 Публикувано 17 февруари 2011 Сподели Публикувано 17 февруари 2011 (редакция) Здравейте, имам голям проблем с оборотите - имам МИЦУБИШИ ЛАНСЕР, 2000г., автоматик. Обиколих докъдето сервиз знам и всеки казва различни верси и никой не може да ми реши проблема.При стартиране на двигателя вдига обороти до 1800 и след това ги сваля до 1400,по време на загрял двигател почва да ги мени, ту ниски, ту високи. Приемам всякакви съвети :help: :icon_doh: Редактирано 19 февруари 2011 от valboss Правопис! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zatvornik Публикувано 17 февруари 2011 Сподели Публикувано 17 февруари 2011 Здравеите имам голям проблем сас оборотите имам МИЦОБУШИ ЛАНСЕР 2000г автоматик.обиколих докадето сервиз знам и секои казва разли1ни верси и никои неможе дами реши проблем .При стартиране на двигателя дига обороти до 1800 ислет това ги сваля до 1400повреме на загрял двигател рочва даги мени ту ниски ту високи ПРИЕМАМ СЯКАКВИ САВЕТИ :help: :icon_doh:Оборотите ги регулира стъпковото моторче. Възможно е то да се базика. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emo.0064 Публикувано 17 февруари 2011 Автор Сподели Публикувано 17 февруари 2011 (редакция) Оборотите ги регулира стъпковото моторче. Възможно е то да се базика.А къде се намира това моторче? Редактирано 17 февруари 2011 от somalietsa Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 17 февруари 2011 Сподели Публикувано 17 февруари 2011 Здравейте, имам голям проблем с оборотите - имам МИЦУБИШИ ЛАНСЕР, 2000г., автоматик. Обиколих докъдето сервиз знам и всеки казва различни верси и никой не може да ми реши проблема.При стартиране на двигателя вдига обороти до 1800 и след това ги сваля до 1400,по време на загрял двигател почва да ги мени, ту ниски, ту високи. Приемам всякакви съвети :help: :icon_doh:Какъв е мотора ??? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 17 февруари 2011 Сподели Публикувано 17 февруари 2011 Какъв е мотора ???Е как какъв бе Пламене? Някой от добре известните на всички :mitsu-smiley: ! :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 18 февруари 2011 Сподели Публикувано 18 февруари 2011 От като храните поскъпнаха и най-вече боба не щете да гледате на боб май. Ей тази криза много ни удари в джоба, щом за боб пари нямате! :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emo.0064 Публикувано 18 февруари 2011 Автор Сподели Публикувано 18 февруари 2011 Какъв е мотора ???1.6/ 16 винтила Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emo.0064 Публикувано 18 февруари 2011 Автор Сподели Публикувано 18 февруари 2011 Здравейте, имам голям проблем с оборотите - имам МИЦУБИШИ ЛАНСЕР, 2000г., автоматик. Обиколих докъдето сервиз знам и всеки казва различни верси и никой не може да ми реши проблема.При стартиране на двигателя вдига обороти до 1800 и след това ги сваля до 1400,по време на загрял двигател почва да ги мени, ту ниски, ту високи. Приемам всякакви съвети :help: :icon_doh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 18 февруари 2011 Сподели Публикувано 18 февруари 2011 1.6/ 16 винтилаТози мотор има стъпков мотор който управлява оборотите на празен ход, но според мен е е той, а е нещо, откъдето смуче въздух след дебитомера ..........огледайте въздуховода дали е стегнат добре със скобите, дали някой маркуч не се е извадил и от там да смуче въздух ............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autogad Публикувано 18 февруари 2011 Сподели Публикувано 18 февруари 2011 (редакция) А къде се намира това моторче? И за мен е стъпковото моторче,може да дава грешни стойности и така чека няма да светне (жълта лампичка свети ли ????? :icon_angel: След даване на контакт, трябва да светне една жълта лампа и след запалване да угасне??? Има я нали?? Ако свети жълта лампичка на запален мотор, закачи го на тестер, (кодочетец ) и чак след изчитане на грешката давай да ти ровят по колата , а не на принципа " ПРОБА-ГРЕШКА И ПАК ПРОБА - ДОКАТО СТАНЕ ИЛИ НЕ УГАСНЕ ЗАВИНАГИ" :icon_dance: Ако трябва иди при "дилъра " или сервиз за марката, поне само за точната диагностика, пък после може да ти го направи и " баба ми" :icon_bye: :icon_thumbup: :icon_rock: Редактирано 19 февруари 2011 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emo.0064 Публикувано 19 февруари 2011 Автор Сподели Публикувано 19 февруари 2011 (редакция) и за мен е стъпковото моторче,може да дава грешни стойности и така чек няма да светне (жълта лампичка свети ли ????? :icon_angel: след даване на контакт трябва да светне една жълта лампа и след запалване да огасне??? имая нали?? ) ако свети жълта лампичка на запален мотор закачи го на тестер, (кодочетец ) и чак след изчитане на грешката давай да ти ровят по колата , а не на принципа " ПРОБА-ГРШКА И ПАК ПРОБА ДОКАТО СТАНЕ ИЛИ http://www.mitsubish...default/tok.gif НЕ ОГАСНЕ ЗАВИНАГИ" :icon_dance: ако трябва иди при "дилъра " сервиз за марката поне само за точната диагностика пък после може да ти го направи и " баба ми" :icon_bye: :icon_thumbup: :icon_rock:Жълтата лампа свети всичко както трябва. И на диагностика е качвана и няма никакви грешки - просто нещо се прецаква от време на време. Не знам какво да мисля вече... В тази скапана страна, всички са майстори.... Язък, че имат добри компютри, а не знаят да работят с тях .КИПЪР.... :icon_doh: Редактирано 19 февруари 2011 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 19 февруари 2011 Сподели Публикувано 19 февруари 2011 жалта та лампа свети всичко както трябва Ина диагностика е качвана и няма никакви греешки /просто нештосе прецаква от време на време не знам какво да мисля вече втази скапана страна сичкиса майстори и язък че имат добри компютри а незнаят да работят с тях КИПЪР :icon_doh: Тогава докарай колата от Кипър тук - хем ще се поразходиш, хем автомобила ще ти е наред. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 19 февруари 2011 Сподели Публикувано 19 февруари 2011 Тогава докарай колата от Кипър тук - хем ще се поразходиш, хем автомобила ще ти е наред.Не може .. Няма път през морето ..:D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 19 февруари 2011 Сподели Публикувано 19 февруари 2011 Както и са я закарали! С ферибота, бре..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autogad Публикувано 20 февруари 2011 Сподели Публикувано 20 февруари 2011 (редакция) Жълтата лампа свети всичко както трябва. И на диагностика е качвана и няма никакви грешки - просто нещо се прецаква от време на време. Не знам какво да мисля вече... В тази скапана страна, всички са майстори.... Язък, че имат добри компютри, а не знаят да работят с тях .КИПЪР.... :icon_doh: Познат ходи в Кипър и ми разправя куриози точно за техните сервизи (много мързеливи и непукисти). По познатия пратих тампон за двигател, който струва около 50лв - там беше 200-250лв само тампона. Пак беше за японец или кореец.Относно проблема развален стъпков мотор( джиджавката която регулира оборотите на празен ход), той не е отказал, а подава грешни стойности ( все едно си подал леко газ) така, че компютъра вече не помага, а трябва опит и проби с работещ такъв (примерно от същия модел кола без споменатия проблем)стъпков мотор. :good: :icon_thumbup: Редактирано 20 февруари 2011 от valboss Правописни грешки. Колега, хайде постарай се повечко... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 21 февруари 2011 Сподели Публикувано 21 февруари 2011 Бе тоя стъпков мотор въобще стъпков ли е?Има една проста задача - да прекара въздух от едната страна на дроселовата клапа до другата, когато двигателя е студен. Като се загрее двигателя трябва да се затвори клапъна. В повечето случаи се управлява от две жици, а за да се управлява стъпков двигател, трябват поне 4. Според мен някой сензор "лъже" компютъра и той пуска повече гориво от нормалното. Но дали го лъже за температурата или количеството въздух или за двете.Ако брат ми беше жив щеше да ти помогне, но за съжаление преди 4 години почина в Кипър. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 21 февруари 2011 Сподели Публикувано 21 февруари 2011 Бе тоя стъпков мотор въобще стъпков ли е?Има една проста задача - да прекара въздух от едната страна на дроселовата клапа до другата, когато двигателя е студен. Като се загрее двигателя трябва да се затвори клапъна. В повечето случаи се управлява от две жици, а за да се управлява стъпков двигател, трябват поне 4. Според мен някой сензор "лъже" компютъра и той пуска повече гориво от нормалното. Но дали го лъже за температурата или количеството въздух или за двете.Ако брат ми беше жив щеше да ти помогне, но за съжаление преди 4 години почина в Кипър.Ти въобще виждал ли си неговия ,че говориш така? :icon_blush: Неговия си е баш стъпков, и има не 4 ,а 6 жици............МПХ не упоравлява мотора само когато е студен , а по всяко време го управлява ...........когато вкл. компресора на климатика ,кой управлява мотора да вдигне оборотите ? Когато вкл. някакъв консуматор, било то фарове,парно,реотаните за задния прозорец и т.н. кой го управлява?Твоя Лансер няма стъпков мотор, тъй като той е с ел. дросел и не му трябва такъв мотор ......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 22 февруари 2011 Сподели Публикувано 22 февруари 2011 :icon_doh: Мойта я остъй! Тя по-умна от мене, но и неговата нали е автомат и тя умна! :D Да си призная, това да караш нова кола е като да си бебе. Само ядеш и спиш, т.е. сипваш и караш. Мозакът ти закърнява, защото няма с какво да го тренираш. Бе същото като с GSM-мите - не си мъчиш мозака да помниш телефони и той атрофира! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DANI MG Публикувано 22 февруари 2011 Сподели Публикувано 22 февруари 2011 Емо, покани DJ-я на гости в Кипър и след няколко дена колата ти ще е като нова! :icon_thumbup: Пък и след неговото гостуване ще си по-начетен от тамошните майстори и ще може да им оправяш колите. :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 22 февруари 2011 Сподели Публикувано 22 февруари 2011 Емо, покани DJ-я на гости в Кипър и след няколко дена колата ти ще е като нова! :icon_thumbup: Пък и след неговото гостуване ще си по-начетен от тамошните майстори и ще може да им оправяш колите. :DИххааа,няма да му откажа въобще............ :D Имам изисквания : 1. 5 звезден хотел,2. ЕВО Х MR400 ,по възможност черен на цвят,3.личен шофьор,който да го возя аз ............ :D 4. Яхта с мин. две мачти и кил.............. :D аааа, и няколко хилки в паунда ............. :D :D Дани , а ти ако искаш ,можеш да се включиш в компанията............ :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Нейчев Публикувано 23 февруари 2011 Сподели Публикувано 23 февруари 2011 (редакция) Здравейте, аз съм нов. Имам Мицубиши CARIZMA GDI 1.8. Проблема ми е, че все си мени оборотите и студена и загряла. Много неща й смених, но ефект никакъв. Моля, дайте съвет ! Редактирано 23 февруари 2011 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 23 февруари 2011 Сподели Публикувано 23 февруари 2011 Прочете ли как работи този двигател. Нормално е да си мени оборотите. Ако все пак се съмняваш че нещо не е наред - човека се казва MilenZ от Пловдив има телефон в профила му. Свъжи се с него - доволен ще останеш! И не пипайте нищо че особенно във Варненско положението е трагично от към майстори. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Нейчев Публикувано 23 февруари 2011 Сподели Публикувано 23 февруари 2011 (редакция) Досега на майстор не съм ходил - всичко сам съм си сменял и правил, но тези обороти ме дразнят. Благодаря все пак. Редактирано 23 февруари 2011 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autogad Публикувано 23 февруари 2011 Сподели Публикувано 23 февруари 2011 Досега на майстор не съм ходил - всичко сам съм си сменял и правил, но тези обороти ме дразнят. Благодаря все пак. Хубаво е първо да обесниш какво точно си сменял и правил, къде и колко си бутал,колко за тебе са високи обороти? Че чак тогава със сигурност дали от мен или от някой ще получиш по точен съвет или мнение.По подробно описание на проблема по голям шанс за по точно и компетентно мнение.някога не става само по форуми и домашни условия, а трябва и ръка,око,ухо на специалист, тестер който спестява много излишни проби,време и пари. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zatvornik Публикувано 23 февруари 2011 Сподели Публикувано 23 февруари 2011 Иххааа,няма да му откажа въобще............ :D Имам изисквания : 1. 5 звезден хотел,2. ЕВО Х MR400 ,по възможност черен на цвят,3.личен шофьор,който да го возя аз ............ :D 4. Яхта с мин. две мачти и кил.............. :D аааа, и няколко хилки в паунда ............. :D :D Дани , а ти ако искаш ,можеш да се включиш в компанията............ :D То тогава по-добре колегата да си купи друга кола :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.