RIDER Публикувано 10 февруари 2011 Сподели Публикувано 10 февруари 2011 Здравейте колеги,Имам еклипс 1г 1994 2000кубика 150коня.Ония ден както си карах, нещо изръчка(странен шум под капака) и колата загасна.Въртях много на стартер, но уви няма и признак на живот.2 дена се занимаваме с един приятел, проверихме всички предпазители, датчици, бензинова помпа, свещи и какво ли още не.Днес запали, но много странно, на 500оборота.Не може да се форсира, работи като на 3 цилиндъра.Както и да е... запали, подкарах я с 300 зора, но защо ли.Направих едно мъчително кръгче, след което я форсирах на място до към 5000оборота,и след секунди нещо прехлопа и се чуваше като развлечен ремък.Колата угасна, и вече не може да запали.Утре ще разглабяме капаците над ремъците че днес не остана време.Достигнахме до извода че ремъка е превъртял и валовете(клапаните) са се разминали Въпроса ми е може ли да е срещнала клапаните, има ли някаква защита двигателя(4G63)? Ще бъда благодарен на всеки който може да помогне! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 10 февруари 2011 Сподели Публикувано 10 февруари 2011 Няма защита, колега, ако е прескочил зъби, лоша работа......Щом е е изтряскало нещо под капака, не е трябвало да въртите, още по-малко пък да я форсираш...., но станалото станало.... отваряйте и гледайте... после сподели как е работата.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 10 февруари 2011 Сподели Публикувано 10 февруари 2011 Ааако се е скъсал ремъкът - гарантирано си ги ударил..... Ако върти стартерът, може и да не се е стигнало дотам... Преди да разглобяваш капаци и пр. - махни капачката за наливане на масло, хвани комшията да завърти стартера, а ти гледай през дупката на капака на клапаните - ако се върти разпределителният вал - минал си метър.... Което не означава, че не е прескочил зъб, разбира се. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 11 февруари 2011 Сподели Публикувано 11 февруари 2011 Въпроса ми е може ли да е срещнала клапаните, има ли някаква защита двигателя(4G63)? Единствената защита на този мотор е качествени ремъци и ролки ..Не само че ги среща клапаните, а понякога и ги чупи направо ..http://media.snimka.bg/2353/010961303-big.jpg?r=0И буталото става с отвор за вентилация ..:( http://media.snimka.bg/2353/010961300-big.jpg?r=0Не е трябвало изобщо да я палиш, нито да я форсираш, а най напред да провериш ремъците, ролките и газовият обтегач . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RIDER Публикувано 12 февруари 2011 Автор Сподели Публикувано 12 февруари 2011 (редакция) Здравейте отново, и благодаря на всички за помощта.Вчера свалихме капака на ангренажния ремък и съответно се беше скъсал.Ето картинка на случилото се:http://media.snimka.bg/8061/022377793-big.jpg?r=0Всеки е на мнение че е срещнала клапаните.Мислим днес да разглабяме:(Ще са ми нужни добри ремъци(GATES или подобни), вероятно клапани, водачи и гумички. Някой може ли да ми препоръча магазин за добри компоненти и на добри цени(да закупя евентуално всичко заедно).Ще съм ви много благодарен. Ако имате бързо решение, моля на:тел: 0885 555 877skype: goran_manolov Редактирано 12 февруари 2011 от RIDER Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 12 февруари 2011 Сподели Публикувано 12 февруари 2011 Мислим днес да разглабяме:(Ще са ми нужни добри ремъци(GATES или подобни), вероятно клапани, водачи и гумички. Някой може ли да ми препоръча магазин за добри компоненти и на добри цени(да закупя евентуално всичко заедно).Ще съм ви много благодарен. Интересно късане на ремък ..Като гледам се е качвал по бертовете на някоя ролка, което ме навежда на мисълта, за изтървал газов обтегач, или блокирала ролка ....С компоненти на супер цени и добро качество, мога да те снабдя още утре но най добре е да не бързаш, а първо да отворите мотора и да видите всички последствия, клапани, водачи, ролки, обтегачи и т.н. и чак тогава да търсиш необходимото ..:good:Клапаните например вървят в комплекти по 4 бр. и няма нужда да купуваш 16 бр, ако ти трябват само няколко ..:DЗа това, запретвай ръкавите и нека разглобяването почне сега .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RIDER Публикувано 12 февруари 2011 Автор Сподели Публикувано 12 февруари 2011 Благодаря ти колега mario64,Остави ми ако ти е удобно на лично телефон за връзка.Ние отиваме да разглабяме Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Drive-Maniac Публикувано 13 февруари 2011 Сподели Публикувано 13 февруари 2011 Мда, много интересно скъсан ремък...На твое място бих сменил и обтегача + ролките. Макар че няма да ти дойде много евтино.Относно клапаните, при такава среща най-вероятно ще имаш доста ударени. Продават се и също така на бройка, аз лично съм подменял 2, около 13-15лв. им беше бройката си спомням. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 13 февруари 2011 Сподели Публикувано 13 февруари 2011 Мда, много интересно скъсан ремък...На твое място бих сменил и обтегача + ролките. Макар че няма да ти дойде много евтино.Относно клапаните, при такава среща най-вероятно ще имаш доста ударени. Продават се и също така на бройка, аз лично съм подменял 2, около 13-15лв. им беше бройката си спомням.Защо да е интересно? Просто е скъсал малкия ремък и той се е навил долу в ремъчната шайба на кол. вал и в резултат на което големия ремък го е захапал и е прескочил, както по стъпки , така и по хоризонтално положение ..............т.е. тръгнал е да излиза от ремъчните шайби и само капака го е задържал...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RIDER Публикувано 13 февруари 2011 Автор Сподели Публикувано 13 февруари 2011 Здравейте отново колеги.Днес успяхме да разглобим машината.Относно ремъците - скъсан е само ангренажа, никой друг.От всичко което видяхме - 2 от клапаните са изкривени и не са се върнали.Вижте и вие: http://media.snimka.bg/8069/022392606-big.jpg?r=0 http://media.snimka.bg/8069/022392604-big.jpg?r=0 http://media.snimka.bg/8069/022392607-big.jpg?r=0 Вероятно ще са ми нужни доста компоненти:( Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 13 февруари 2011 Сподели Публикувано 13 февруари 2011 Защо да е интересно? Защото е интересно ..:P Малкия ремък не къса така големият ..:nono:Тука е намесен обтегача .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 13 февруари 2011 Сподели Публикувано 13 февруари 2011 Защото е интересно ..:P Малкия ремък не къса така големият ..:nono:Тука е намесен обтегача ..Ти ще кажеш ..........Точно по срещан проблем е малкия като се скъса, отива под големия и го изкарва "извън релси" ..........от там сам си представяш какво става с големия.........по скоро на колегата е редък случая ,от колкото случай по "дефолт"........В случая ремъка се е отхлабил , било то от масления обтегач или ролката се е разхлабила от винта........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 13 февруари 2011 Сподели Публикувано 13 февруари 2011 Здравейте отново колеги.Днес успяхме да разглобим машината.Относно ремъците - скъсан е само ангренажа, никой друг.От всичко което видяхме - 2 от клапаните са изкривени и не са се върнали.Вижте и вие: Вероятно ще са ми нужни доста компоненти:(Не се заблуждавай че не се виждат други поражения ,освен това ,което виждаш на око...............според мен всичките изпускателни клапани са за смяна, но това ще се види най добре когато ги откачите от пружините и видите кои задират във водача..........дори и това не е гаранция , за това ги пуснете на струг да ги върти на бързи обороти, ако са криви ,то те ще "мятат" ...........който е крив, смяна, а с това и водача, но за да стане както трябва, сменете всички водачи и гумичките на клапаните......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 13 февруари 2011 Сподели Публикувано 13 февруари 2011 Не изпускателните само......а всичките са криви. А това с ремъка ми прилича да е от чуждо тяло попаднало там. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 13 февруари 2011 Сподели Публикувано 13 февруари 2011 .Точно по срещан проблем е малкия като се скъса, отива под големия и го изкарва "извън релси" .....То че е по срещан проблем, така е, но в случая малкият няма нищо общо, даже и колегата го е потвърдил ..:icon_thumbup:Малкият ремък не къса големият така от външната страна, точно за това казах "интересно късане" Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Drive-Maniac Публикувано 13 февруари 2011 Сподели Публикувано 13 февруари 2011 Да, и аз щях да спомена, не се заблуждавай от това което виждаш с просто око, т.е. 2 клапана са "явно" криви, но другите 14 са със сигурност криви, просто уредите ще го покажат.Тъй като гледам всички са имали лоша среща с буталото така че... отивай направо на HEAD сервиз да ти проверят и леглата как са, сменяш клапаните, пасване, лек шлайф, нова гарнитурка и си готов. След това ремък, ролки, обтегач и МНОГО ВАЖНО някой който наистина знае как да ти зацепи ремъка! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 14 февруари 2011 Сподели Публикувано 14 февруари 2011 Тъй като гледам всички са имали лоша среща с буталото така че... отивай направо на HEAD сервиз да ти проверят и леглата как са, сменяш клапаните, пасване, лек шлайф, нова гарнитурка и си готов.При това положение май най удачно ще е да си търси друга глава по моргите .. Ще му излезе по евтино .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RIDER Публикувано 15 февруари 2011 Автор Сподели Публикувано 15 февруари 2011 И така, работния процес продължава.Закарах главата в специализиран сервиз в гр.Враца.Решихме да сменим всички клапани и гумички.Поръчах си всички компоненти, за което благодаря на модераторите за светкавичната и коректна намеса. В крайна сметка целия проблем се оказа в газовия обтегач на ролката, който беше заклинил в крайно горно положение, и не можахме да го натиснем и с менгеме.Та моят съвет към всички, на които им предстои пълно обслужване на еклипса, задължително да го сменят.Скъп е, но пък е гарант за безпроблемна работа. Надявам се от петък да започваме да събираме машината, вече много ми липсва :icon_crying: Поздрави на всички! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 15 февруари 2011 Сподели Публикувано 15 февруари 2011 Няма как обтегача да заклини в извадено положение, просто е излязло буталцето след скъсването на ремъка..., че не сте успели да го приберете и с менгеме не е показателно, минах го този път....прибира се ама много трудно.....Може и да е наред, ама няма как да ти кажа без да го видя..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RIDER Публикувано 22 февруари 2011 Автор Сподели Публикувано 22 февруари 2011 Здравейте отново колеги.Извинявам се за закъснелия отговор, но имахме доста довършителни дейности.След всичките проблеми и ремонти, колата е вече в движение :icon_thumbup: Благодаря на всички отзовали се, и специално на:Mario64, HristoGB и DJ Tymbi,Без чиято помощ нямаше да се справим. Чисто информативно, ако някой се интересува, ремонта ми излезе около 1150лв,Като не съм жалил средства, компромис със компоненти и време. Благодаря ви отновоСъс здраве :drinks: 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kapchoo Публикувано 22 февруари 2011 Сподели Публикувано 22 февруари 2011 Значи съм късметлия със 8 клапана и ремонт 400лв Радвам се че вс е ок. И аз патих.... :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.