Премини към съдържание

Запушени дюзи при каране на газ


Препоръчано мнение

Зависи на коя фирма препарати се ползват......Аз лично тази технология съм я ползвал доста с добавките на Протек, но незнам как да коментирам резултата......Кола която изобщо не работеше на бензин (след 6год. каране само на газ) стана като нова, а при кола с леко запушени дюзи ефекта беше никакъв.

 

А какъв е принципът на работа на тази технология? Миналата година дюзите бяха чистени с ултразвук и резултатът беше отличен, сега бих казал, че са леко до средно зацапани, като е студена забива нос при рязко подаване на газ и има нещо като дупка при 1500 оборота до като загрее...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Спира се бензиновата помпа в резервоара, откачат се мъркучите за гориво до реиката с дюзите и на тяхно място се свързват други през които се пуска добавката........С компресор през редуциращ вентил се създава налягане което е равно на работното на бензина. И автомобила се пали да работи само с добавката, понеже количеството в стандартната опаковка е по-малко от 400мл е добре да се разреди 1:1 с бензин.......Но идеята е двигателя да работи само с добавката. Въпреки всичко не е оправдано нито като цена, нито като труд......По-добре си е на ултразвук, труда по разглобяването и почистването, заедно с консумативите е същия.

Редактирано от Milen_z
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А какъв е принципът на работа на тази технология? Миналата година дюзите бяха чистени с ултразвук и резултатът беше отличен, сега бих казал, че са леко до средно зацапани, като е студена забива нос при рязко подаване на газ и има нещо като дупка при 1500 оборота до като загрее...

 

И аз имам същите симптоми и се чудя как да процедирам. А нормално ли е така да се запушват всяка година? И след като резултатът е бил отличен, защо не се върнеш към него (та дори и на същото място, на което си го правил)?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам същите симптоми и се чудя как да процедирам. А нормално ли е така да се запушват всяка година? И след като резултатът е бил отличен, защо не се върнеш към него (та дори и на същото място, на което си го правил)?

 

 

Защото си чистих дюзите при газаджиите, които ми монтираха ГИ в Плевен, а аз съм от Търново и не ми се блъска толкова път смао заради едно чистене, било то с отличен резултат. Предполагам и тук в Търново ще се справят не по-зле. Въпросът е дали тази "нова технология" е нещо повече... :icon_hmm: На доста места чета, че колкото по-нови са автомобилите, толкова "по-нормално" е да се запушат след определен пробег, в моя случай около година или към 10 000км на газ.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Защото си чистих дюзите при газаджиите, които ми монтираха ГИ в Плевен, а аз съм от Търново и не ми се блъска толкова път смао заради едно чистене, било то с отличен резултат. Предполагам и тук в Търново ще се справят не по-зле. Въпросът е дали тази "нова технология" е нещо повече... :icon_hmm: На доста места чета, че колкото по-нови са автомобилите, толкова "по-нормално" е да се запушат след определен пробег, в моя случай около година или към 10 000км на газ.

По добре си блъскаай толкова път ,за да не останеш разочарован........и най кофтито е ,да не можеш да запалиш после колата.........

В твоя случай, инжектора има 6 отвора ,през които излиза горивото и се разпрашава..........на по стартите са с по 3 и 4 отвора, а на по новите -дори и с по 10 .........проблема е че колкото е по нова колата, толкова отворите са повече ,но за сметка на това - по фини и малки, за да може горивото да се атомизира по добре..........колкото са по малки отворите, толкова е по голяма вероятността да се запуши дюзата........за това става така.......с новата "технология" нищо не се постига поради няколко причини.........

1. защото на входа на дюзата има много фиинна цедка, която задържа плаката .........ако ти вкарваш добавката под налягане , почти нищо няма да стане ,тъй като тя си оставя в цедката........най много да я скъсаш и всички боклуци да отидят в иглата на инжектора и да го съсипят.........

2. в канала на иглата също има котлен камък ,плака и т.н..........само с едно почистване от 1л разтвор , не може да се изчисти, а пък с 2,3,4 и т.н .литра също не е ясно какво може да очакваш...........

3. отворите от вътрешната страна също са натрупани с боклуци, които няма как да се премахнат без много зор и добавки.........освен това ,можеш да увредиш отворчетата и тогава дюзата да пикае...........

За това ,дюзите се свалят, слагат се на стенд за роба и се пуска да работи , гледа се в едни епруветки дали равно хвърлят гориво как го хвърлят и т.н.

Аз лично имам симулатор, на който се закачат дюзите , и в една ванаа се потопяват в разтвор специален , и пускам симулатора да цъка и имитира ЕКУ-то управлението на дюзите, а в същото време ги "обстрелвам" с ултразвук в утра ваната..........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Защото си чистих дюзите при газаджиите, които ми монтираха ГИ в Плевен, а аз съм от Търново и не ми се блъска толкова път смао заради едно чистене, било то с отличен резултат. Предполагам и тук в Търново ще се справят не по-зле. Въпросът е дали тази "нова технология" е нещо повече... :icon_hmm: На доста места чета, че колкото по-нови са автомобилите, толкова "по-нормално" е да се запушат след определен пробег, в моя случай около година или към 10 000км на газ.

Няма да ходиш до никакъв Плевен.... Мой приятел е монтьор в Търново, каза ми, че има почистване с ултразвук някъде на втора спирка на Пишмана. 10 лв на дюза. Обади му се и го питай къде точно се намират, каза, че е най-добре там. Казва се Камен, 0884 07 98 75. Много поздрави от Роско му кажи, ще те опъти

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

... Мой приятел е монтьор в Търново, каза ми, че има почистване с ултразвук някъде на втора спирка на Пишмана. 10 лв на дюза...

САКЪН,точно там недей да ходиш!!!Пиши ми да те пратя където трябва.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

САКЪН,точно там недей да ходиш!!!Пиши ми да те пратя където трябва.

 

Е пиша ти, казвай сега къде да ходя? :D

 

Офертата, която ми дадоха е от сервиза зад Пежо срещу Практикер. Човекът, който се занимава с това ако не се лъжа се казва Венци.

 

Разбрах и че в Багира Пежо в Търново имали ултразвук, ще намина и там да проуча нещата. Не ми се рискува с този метод без разкачане и с налягане да не прецакат дюзите. Ще търся ваничка и стенд.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 8 месеца ...
  • преди 2 седмици ...

Караш ли на газ, винаги ще имаш проблем на бензин.

Това абсолютно не е вярно за MPI двигателите на Мицубиши!

 

Само аз карам 5 години на газ и допреди година колата си вървеше чудесно и на бензин.

А съм с обикновена газова!

 

Ако се чудиш защо допреди година ...

тогава изгоря бензиновата помпа, която виеше откак съм взел колата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 7 месеца ...

Здравейте, реших да попитам в тази тема.

Знаете ли къде в Пловдив мода да занеса инжекторите да ги почистят с ултразвук?

Мерси предварително за инфото.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...