Peter P Публикувано 7 март 2011 Сподели Публикувано 7 март 2011 Зависи на коя фирма препарати се ползват......Аз лично тази технология съм я ползвал доста с добавките на Протек, но незнам как да коментирам резултата......Кола която изобщо не работеше на бензин (след 6год. каране само на газ) стана като нова, а при кола с леко запушени дюзи ефекта беше никакъв. А какъв е принципът на работа на тази технология? Миналата година дюзите бяха чистени с ултразвук и резултатът беше отличен, сега бих казал, че са леко до средно зацапани, като е студена забива нос при рязко подаване на газ и има нещо като дупка при 1500 оборота до като загрее... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 7 март 2011 Сподели Публикувано 7 март 2011 (редакция) Спира се бензиновата помпа в резервоара, откачат се мъркучите за гориво до реиката с дюзите и на тяхно място се свързват други през които се пуска добавката........С компресор през редуциращ вентил се създава налягане което е равно на работното на бензина. И автомобила се пали да работи само с добавката, понеже количеството в стандартната опаковка е по-малко от 400мл е добре да се разреди 1:1 с бензин.......Но идеята е двигателя да работи само с добавката. Въпреки всичко не е оправдано нито като цена, нито като труд......По-добре си е на ултразвук, труда по разглобяването и почистването, заедно с консумативите е същия. Редактирано 7 март 2011 от Milen_z Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Afonya Публикувано 7 март 2011 Сподели Публикувано 7 март 2011 А какъв е принципът на работа на тази технология? Миналата година дюзите бяха чистени с ултразвук и резултатът беше отличен, сега бих казал, че са леко до средно зацапани, като е студена забива нос при рязко подаване на газ и има нещо като дупка при 1500 оборота до като загрее... И аз имам същите симптоми и се чудя как да процедирам. А нормално ли е така да се запушват всяка година? И след като резултатът е бил отличен, защо не се върнеш към него (та дори и на същото място, на което си го правил)? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter P Публикувано 7 март 2011 Сподели Публикувано 7 март 2011 И аз имам същите симптоми и се чудя как да процедирам. А нормално ли е така да се запушват всяка година? И след като резултатът е бил отличен, защо не се върнеш към него (та дори и на същото място, на което си го правил)? Защото си чистих дюзите при газаджиите, които ми монтираха ГИ в Плевен, а аз съм от Търново и не ми се блъска толкова път смао заради едно чистене, било то с отличен резултат. Предполагам и тук в Търново ще се справят не по-зле. Въпросът е дали тази "нова технология" е нещо повече... :icon_hmm: На доста места чета, че колкото по-нови са автомобилите, толкова "по-нормално" е да се запушат след определен пробег, в моя случай около година или към 10 000км на газ. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 7 март 2011 Сподели Публикувано 7 март 2011 Защото си чистих дюзите при газаджиите, които ми монтираха ГИ в Плевен, а аз съм от Търново и не ми се блъска толкова път смао заради едно чистене, било то с отличен резултат. Предполагам и тук в Търново ще се справят не по-зле. Въпросът е дали тази "нова технология" е нещо повече... :icon_hmm: На доста места чета, че колкото по-нови са автомобилите, толкова "по-нормално" е да се запушат след определен пробег, в моя случай около година или към 10 000км на газ.По добре си блъскаай толкова път ,за да не останеш разочарован........и най кофтито е ,да не можеш да запалиш после колата.........В твоя случай, инжектора има 6 отвора ,през които излиза горивото и се разпрашава..........на по стартите са с по 3 и 4 отвора, а на по новите -дори и с по 10 .........проблема е че колкото е по нова колата, толкова отворите са повече ,но за сметка на това - по фини и малки, за да може горивото да се атомизира по добре..........колкото са по малки отворите, толкова е по голяма вероятността да се запуши дюзата........за това става така.......с новата "технология" нищо не се постига поради няколко причини.........1. защото на входа на дюзата има много фиинна цедка, която задържа плаката .........ако ти вкарваш добавката под налягане , почти нищо няма да стане ,тъй като тя си оставя в цедката........най много да я скъсаш и всички боклуци да отидят в иглата на инжектора и да го съсипят.........2. в канала на иглата също има котлен камък ,плака и т.н..........само с едно почистване от 1л разтвор , не може да се изчисти, а пък с 2,3,4 и т.н .литра също не е ясно какво може да очакваш...........3. отворите от вътрешната страна също са натрупани с боклуци, които няма как да се премахнат без много зор и добавки.........освен това ,можеш да увредиш отворчетата и тогава дюзата да пикае...........За това ,дюзите се свалят, слагат се на стенд за роба и се пуска да работи , гледа се в едни епруветки дали равно хвърлят гориво как го хвърлят и т.н.Аз лично имам симулатор, на който се закачат дюзите , и в една ванаа се потопяват в разтвор специален , и пускам симулатора да цъка и имитира ЕКУ-то управлението на дюзите, а в същото време ги "обстрелвам" с ултразвук в утра ваната.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 7 март 2011 Сподели Публикувано 7 март 2011 Защото си чистих дюзите при газаджиите, които ми монтираха ГИ в Плевен, а аз съм от Търново и не ми се блъска толкова път смао заради едно чистене, било то с отличен резултат. Предполагам и тук в Търново ще се справят не по-зле. Въпросът е дали тази "нова технология" е нещо повече... :icon_hmm: На доста места чета, че колкото по-нови са автомобилите, толкова "по-нормално" е да се запушат след определен пробег, в моя случай около година или към 10 000км на газ.Няма да ходиш до никакъв Плевен.... Мой приятел е монтьор в Търново, каза ми, че има почистване с ултразвук някъде на втора спирка на Пишмана. 10 лв на дюза. Обади му се и го питай къде точно се намират, каза, че е най-добре там. Казва се Камен, 0884 07 98 75. Много поздрави от Роско му кажи, ще те опъти Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gepito-vt Публикувано 8 март 2011 Сподели Публикувано 8 март 2011 ... Мой приятел е монтьор в Търново, каза ми, че има почистване с ултразвук някъде на втора спирка на Пишмана. 10 лв на дюза...САКЪН,точно там недей да ходиш!!!Пиши ми да те пратя където трябва. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter P Публикувано 8 март 2011 Сподели Публикувано 8 март 2011 САКЪН,точно там недей да ходиш!!!Пиши ми да те пратя където трябва. Е пиша ти, казвай сега къде да ходя? :D Офертата, която ми дадоха е от сервиза зад Пежо срещу Практикер. Човекът, който се занимава с това ако не се лъжа се казва Венци. Разбрах и че в Багира Пежо в Търново имали ултразвук, ще намина и там да проуча нещата. Не ми се рискува с този метод без разкачане и с налягане да не прецакат дюзите. Ще търся ваничка и стенд. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pai4one Публикувано 2 декември 2011 Сподели Публикувано 2 декември 2011 (редакция) Караш ли на газ, винаги ще имаш проблем на бензин. Редактирано 2 декември 2011 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niko Публикувано 13 декември 2011 Сподели Публикувано 13 декември 2011 Караш ли на газ, винаги ще имаш проблем на бензин.Това абсолютно не е вярно за MPI двигателите на Мицубиши! Само аз карам 5 години на газ и допреди година колата си вървеше чудесно и на бензин.А съм с обикновена газова! Ако се чудиш защо допреди година ... тогава изгоря бензиновата помпа, която виеше откак съм взел колата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n.dimov Публикувано 16 юли 2012 Сподели Публикувано 16 юли 2012 Здравейте, реших да попитам в тази тема.Знаете ли къде в Пловдив мода да занеса инжекторите да ги почистят с ултразвук?Мерси предварително за инфото. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 16 юли 2012 Сподели Публикувано 16 юли 2012 Колеги, струва ми се, че не гласувате в анкетата, м? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.