Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Мнение


navis

Препоръчано мнение

Васко, сигурно ще се съгласиш с мен, че колата се държи еднакво добре при всякакви условия, а на сняг и лед е просто невероятна като ускорение и спиране.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дойде ред да подкрепя доста от неща, които Васил каза. Окачването страхотно издръжливо, вярно още е в Гаранция, но и аз като него както повечето знаят карам, а не се возя. Такива неравности и не остри дупки, въобще не им намалявам :) има само "летя със колата, летя със колата :)" и така. Освен това Дизеловия двигател направо спи, само онзи филтър за твърди частици ме тормози :), но такова ръчкане му правя, че съм много доволен, освен това го ползвам и за спиране, много рядко не свалям предавки, редно при сваляне влиза над 3500 оборота. Просто да чукам на дърво, ще се отнася до техническата част мисля, че колата е много на ниво. Моята е на 50000км юнашко каране, проблемите ми са същите като на Васил, малко спирачки, бързото износване на накладките /10 000км/ и един път едно тампонче май ми сменяха и сега след зимата май ще трябва да се смени пак някое. Просто що се отнася до техническата част, мисля че колата е класа!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е хайде и аз барабар Петко с мъжете........Имам комшия който караше Сивик(тук въобще не говоря за сравнения),един ден се видяхме пред блока и го попитах къде е Хондата,че се разкарва със служебна неуДачия?Момчето направи оная физиономия,която казва (мани мани добре,че я продадох).Малко преди да му изтече гаранцията се е спасил,защото постоянно му е била в сервиза.Сега кара Опел Инсигния и неможе да и се нарадва.Та не ви правя сравнения Хонда-Митсубиши или Опел,а това ми каза човек който е бил крайно недоволен от Сивика :icon_crying:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дойде ред да подкрепя доста от неща, които Васил каза. Окачването страхотно издръжливо, вярно още е в Гаранция, но и аз като него както повечето знаят карам, а не се возя. Моята е на 50000км юнашко каране, проблемите ми са същите като на Васил, малко спирачки, бързото износване на накладките /10 000км/ и един път едно тампонче май ми сменяха. Просто що се отнася до техническата част, мисля че колата е класа!

Ранга, моята е на 70 000км и отгоре малко, подложена на същото каране, че даже и малко отгоре заради местонахождението ми през зимата. :icon_thumbup:

Колата си е 6ти номер. Безкрайно съм щестлив, че толкова малко неща не ми издържаха на карането! :icon_dance:

Редактирано от Vasil Sivkov-Noby
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е хайде и аз барабар Петко с мъжете........Имам комшия който караше Сивик(тук въобще не говоря за сравнения),един ден се видяхме пред блока и го попитах къде е Хондата,че се разкарва със служебна неуДачия?Момчето направи оная физиономия,която казва (мани мани добре,че я продадох).Малко преди да му изтече гаранцията се е спасил,защото постоянно му е била в сервиза.Сега кара Опел Инсигния и неможе да и се нарадва.Та не ви правя сравнения Хонда-Митсубиши или Опел,а това ми каза човек който е бил крайно недоволен от Сивика :icon_crying:

На Бербатов майка му пък от Мерцедес,слезе на Сивик и не иска и да чуе повече за друга кола!Това не са реални и миродавни сравнения,от всичко има доволни и недоволни хора,според мен и двете коли са готини и която и да вземе колегата ще е доволен и ще си заслужава парите и подръжката.Щом има пари за висок клас японска кола,не е толкова страшно какво ще избере,важното е като я паркира,да се обръща по 5 пъти след нея преди да се прибере вкъщи.Някой хора носят в сърцето си Хонда,някой Мицубиши,други Опел,това също е много важно,има хора,на които колкото и да им сравняваш и обясняваш,че от Рено(примерно) нищо не става,винаги ще си купуват Рено!Като се качи да кара която го грабне тази,пък каквато се уцели такава!

:icon_peace:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

[има хора,на които колкото и да им сравняваш и обясняваш,че от Рено(примерно) нищо не става,винаги ще си купуват Рено!Като се качи да кара която го грабне тази,пък каквато се уцели такава!

:icon_peace:

Ха сега де!?Предната кола ми беше Рено Лагуна и смело мога да заявя,че по возия и разположение на таблото като функцйоналност,направо слага в малкия си джоб :mitsu-smiley: Лансер.Ама стара и много трошлива заради възраста...... иначе.Тая дупка на Лансера дето са я сложили под климата надали знаят и те за какво е,а возията я оправдавам със спортното окачване.А иначе Реното си е Нисан,ама то и Дачията е Рено,та всичко вече е един голям мармалад.А някой хора умрат за Фолцваген,даже си купуват безумно скъпи Шкоди,щото били Фолцваген.Жена ми има ФолцВагон.....да речем,че съм пристрастен :mitsu-smiley: :rulez: :first: :good: Ще ме попитате,защо не си взех пак Рено?Един хубав ден видях на пътя Лансер и обезумях,а когато видях и Спортбека дори пика на кризата 2009,неможа да ме спре!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Алфата е убиийствена от към визия,ако технически е "грамотна",взимай една такава!!!Карабинерите в Италия само с такива се разхождат!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Алфата е убиийствена от към визия,ако технически е "грамотна",взимай една такава!!!Карабинерите в Италия само с такива се разхождат!!!

Ама разликата е, че за тях ги правят специално и нямат нищо общо, с това което ще си купи от магазина! :icon_rock:

Така че Хондата е за предпочитене и ако не се лъжа даже, 2.0 дизел е най добър за 2007г или 2008г! :good:

Редактирано от Vasil Sivkov-Noby
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за ви мненията...реших да не взимам нова....спрял съм се на Acord или Alfa 159 след 2006 година.

С тоя Акорд как ще се наиграеш...

 

 

Така че Хондата е за предпочитене и ако не се лъжа даже, 2.0 дизел е най добър за 2007г или 2008г! :good:

Васко говориш наизуст ...Двигателя е 2.2, а не 2.0..., наистина стана дизелов мотор на годината за 2006, но времето доказа, че не струва. Ако почна да изброявам проблемите му, ще отнеме доста време, както и недостатъците на Акорд като цяло...Най-малкото колекторите му са като консуматив и се пукат задължително, турбините не държат много...мотора е с верига и цените на частите за обслужването са... :icon_doh: , страдат от няколко датчика постояно, честичко дюзите текат и т.н. Изобщо легендата за Японските автомобили и здравината им след 97а година е просто един мит...особено при Хонда и Тойота...Няма такава гадна ширпотреба и качество по-зле от това на Опел...

Избораът за дизел при Японски автомобил е съвсем друг, но няма да влизам в подробности...

Редактирано от todor
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С тоя Акорд как ще се наиграеш...

 

 

Васко говориш наизуст ...Двигателя е 2.2, а не 2.0..., наистина стана дизелов мотор на годината за 2006, но времето доказа, че не струва.

Тошко, написъл съм много ясно "ако не се лъжа", така че грешката ми е оправдана. :icon_angel:

Това първо!

Второ, имам двама много добри приятели с Акорди, единият е с дизел, а другият е с бензинов.

Та те ги купиха колите 1г преди мене(2007)и до ден днешен не съм ги чул да се оплакват от каквото и да е!

Случайно имам и друг приятел, също с който почти всеки ден сме заедно! Та той се "наигра", както ти казваш или както аз му казах прееба, с много добре изглеждаща италянка, която се оказа едно огромно кълбо от нерви, проблеми, загубено време и грешно похарчени пари! Така че незнам кое от двете, които колегата е набелязъл ще е наигравката! :icon_thumbup:

Редактирано от Vasil Sivkov-Noby
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Специално за дизела гаранция ти давам ,че не става...Бензиновия Акорд долу -горе бива...въпреки че разход от 13-15 градско изобщо не искам да го коментирам, а с автоматичната кутия е по-зле...Аз ти говоря за дизелов , който също е на приятел и човека го подеържа само в Хонда и никъде другаде...Лятото пращахме колекторите на ди-джея да ги заваряват в София, като преди това го е правил същото упражнение два пъти и ги е смянял с втора употреба веднъж...Тук във форума имаше човек с акорд, който твърдеше същото , че им е слабо място...и той със същия проблем. Освен колектори сменяхме и турбина...Първо се мъчихме старата да я рециклираме, но не се получи и се купи втора ръка за 1000лв...Това кола на няма 200 000км...Окачването трудно изкарва година без да се разхлопа, всичко що е хром се люпи и бели, а боята е под всякаква критика...Фаровете ги полирахме това лято, защото и те се матираха и им слагах ксенон , защото светеха като газени лампи...Има навигация, но посмъртно не може да се накара да работи в БГ...За смяна на веригата и обтегач , ролки и т.н., части се поръчваха не помня от къде, защото цените в Бг бяха умопомрачителни и излизаше над 2500лв , ако не ме лъже паметта...ПРез няколко месеца протича по някоя дюза, сменят едни дифтунги и до нови срещи...Колата се кара наравно с една Мазда Премаси 2002 година, която купихме малко след Хондата от Плевен, дори я водихме в на "Бате Плевен" сервиза...Е тая Маздда се кара нон-стоп в квартал черно море в Несебър, където няма пътища и улици изобщо...Досега за същото време е сменен един датчик на нафтовата помпа, който течеше, две биалетки и един лагер главина, понеже я купихме със виещ такъв...

Понеже и аз се бях зарибил да си купувам такъв Акорд, дори тема имам в Хонда форума, доста почетох , говорил съм със собственици , сервизи и със всеки от който мога да получа инфо от първа ръка и накрая се отказах...

Друг е въпроса , че при колите от това поколение, проблемите са чести и има няколко доказали се като по издържливи, но Акорд не е сред тях...За Алфата, която споменава колегата нямам поглед, но възможно е и там положението да е подобно...Поне мотора със сигурност по-добре...

P.S.:Аааа, забравих , че и алтернатора правихме на Хондата... :D

Редактирано от todor
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Eто моята тема от Хонда форума...

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=18402&st=0

А тук друга, в която единствения собственик на колата също има проблем с турбината...Забележете, в сервиза са му казали, че "нещо е изхвърчало от мотора и е предизвикало проблема..." :icon_doh: Какво може да изхвърчи от мотора, клапан, сегмент , бутало...

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=56303

Друго , което ми направи впечатление, понеже карахме Акорда да го пребоядисват заради некачествената боя, целия капак беше в ръждиви язвички , а имаше и други забележки по целия автомобил...Та като свалиха предната броня и видях радиторите и интеркулера, напрво бях потресен...И едните и другите бяха се превърнали в почти гладка повърхност от замазан станиол все едно...Питите бяха направени от толкова тънък и мек алуминий,повече приличащо на фолио, че просто се бе замазало всичко и отворите за охлаждани през които да преминава въздух почти изчезнали...Съжалявам, че не го снимах...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Eто моята тема от Хонда форума...

Остави сега техния форум, тука не сме такива сектанти.

Верно е че има пристрастяване, но не е болестно състояние! :icon_thumbup:

Ей гледай мене, джипка си купих, мама не е :mitsu-smiley: . Тъста и куп приятели имат :mitsu-smiley:, карал съм ги и Аз ама нещо не ме грабнаха. Пък и скъпиииии и си се развалят, а подръжката не е евтина.

Аз си купих Land Rover Defender 90, 2.5D на уникална цена. Проучил съм резервни часи и консумативи, ами да ти кажа по-евтини са от тези на УАЗка!

Ама както е казано, кола и жена се взимат на късмет! :icon_rock:

Аз и на двете съм случил! :icon_dance:

Редактирано от Vasil Sivkov-Noby
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...