bokoto Публикувано 14 януари 2011 Сподели Публикувано 14 януари 2011 Здравейте ,колеги,от няколко дена Звездичката ми започна да вие много странно.Отначало помислих,че се чува силният вятър навън,но на другия ден вятър нямаше ,а виенето си беше там.Чува се когато съм в купето,от ляво на волана.Като вдигна капака почти не го чувам и немога да определя от къде идва.забелязах,че го прави когато температурата навън е 7" или по-ниска,и оборотите са около 900-1000-1100,затова мисля,че може да е от автоматичния смукач,само че незнам къде да го търся.... :icon_hmm: Моля,ако някой се е сблъсквал с подобен проблем да сподели.. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Светла Публикувано 14 януари 2011 Сподели Публикувано 14 януари 2011 Заслушай се да не идва от задните седалки, помпата в резервоара например. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokoto Публикувано 14 януари 2011 Автор Сподели Публикувано 14 януари 2011 Заслушай се да не идва от задните седалки, помпата в резервоара например.Определено се чува отпред,вляво от волана :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 14 януари 2011 Сподели Публикувано 14 януари 2011 Определено се чува отпред,вляво от волана :icon_crying:Може да е рейката,провери си дали имаш достатъчно масло в казанчето за хидравликата и ако няма - долей..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokoto Публикувано 15 януари 2011 Автор Сподели Публикувано 15 януари 2011 Може да е рейката,провери си дали имаш достатъчно масло в казанчето за хидравликата и ако няма - долей.....Проверих маслото-има.Само да доуточня,че това виене го има само при студен двигател и температура по-ниска от 6-7градуса.На място или в движение,няма значение-студено ли е вие.Когато оборотите паднат,и виенето изчезва :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 15 януари 2011 Сподели Публикувано 15 януари 2011 Съединител. Като натиснеш педала, променя ли се? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokoto Публикувано 15 януари 2011 Автор Сподели Публикувано 15 януари 2011 Съединител. Като натиснеш педала, променя ли се?Не,не се променя.Това виене или свистене звучи като че въздушна струя преминава през тясно място,и то само когато е студено,топло ли е-всичко е о.к. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 15 януари 2011 Сподели Публикувано 15 януари 2011 Не може да е от въздушна струя, ако си на място.... Откъде ще дойде тази струя? Да не би да е лекичко просвирване на ремък в студа? Или да ти "вие" хидравликата, на място - друго не се сещам какво може да бъде..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 15 януари 2011 Сподели Публикувано 15 януари 2011 Проверих маслото-има.Само да доуточня,че това виене го има само при студен двигател и температура по-ниска от 6-7градуса.На място или в движение,няма значение-студено ли е вие.Когато оборотите паднат,и виенето изчезва :icon_hmm:Хидравликата ти вие, имай напредвид че в рейката на празен ход или окооло 1000-1500 об./мин. налягането е към 4-5 атм. и ако нещо не е наред с нея ,е възможно да вие............ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 16 януари 2011 Сподели Публикувано 16 януари 2011 Хидравликата ти вие, имай напредвид че в рейката на празен ход или окооло 1000-1500 об./мин. налягането е към 4-5 атм. и ако нещо не е наред с нея ,е възможно да вие............Пламка, то налягането в рейката на празен ход или на пълен ход :D е все едно и също, за това е отговорен клапана за налягане в помпата .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokoto Публикувано 16 януари 2011 Автор Сподели Публикувано 16 януари 2011 Благодаря за отзивчивоста,колеги :icon_clap: Ще продължавам да търся виновника за това виене и ако го намеря :icon_box: :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 16 януари 2011 Сподели Публикувано 16 януари 2011 Пламка, то налягането в рейката на празен ход или на пълен ход :D е все едно и също, за това е отговорен клапана за налягане в помпата ..Ми не е същото ,защото на рейката има клапан, който я затяга след определена скорост, на този модел мисля че беше след 120 км./ч. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 16 януари 2011 Сподели Публикувано 16 януари 2011 Е да, ама тук ставаше дума за празен ход ..:D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 16 януари 2011 Сподели Публикувано 16 януари 2011 Е да, ама тук ставаше дума за празен ход ..:DМи да де, ако този клапан е дал на късо някъде по ел. веригата , най често маса ,и той стои затворен, ще му съска и вие странно, но това е само една хипотеза ............клапана се управлява от ЕКУ-то по маса......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokoto Публикувано 16 януари 2011 Автор Сподели Публикувано 16 януари 2011 Е да, ама тук ставаше дума за празен ход ..:DИ на място,и в движение-докато не загрее малко-виие.Отначало като запаля-нищо,след няколко секунди усещам лека промяна на оборотите и започва да вие-първоначално силно,след което става едно монотонно и дразнещо.имало е случай дори като стигна до работата (9км)все още да се чува.Изгасям,после веднага паля-няма го :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 16 януари 2011 Сподели Публикувано 16 януари 2011 Ми да де, ако този клапан е дал на късо някъде по ел. веригата ...... А какъв е оригиналния номер на този клапан. Че на мен ми трябва такъв. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 17 януари 2011 Сподели Публикувано 17 януари 2011 А какъв е оригиналния номер на този клапан. Че на мен ми трябва такъв.Добор въпрос :giggle: направо е за първа сигурна сума ..:DНа мен не ми трябва, ама ако има кой да го покаже тоз клапан на схемата, веднага ще ти кажа какъв е номера ..http://www.japancars.ru/cat/mitsubishi/image.php?area=M60&img=137_0503AS3B7T&s=0.6 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 17 януари 2011 Сподели Публикувано 17 януари 2011 :mitsu-smiley: Колега подобно виене може да дойде от стара хидравлична течност , на студен старт първите няколко минути точно в тези обороти помпата вие , случи ми се на премасито смених течността и виенето изчезна, друго което може да е от ремъци и ролки, или лагерчета на динамото. Каваш че се чува от ляво но никога неможе шум да се определи точно от къде идва, може да провериш тези неща. Запали колата и изчкай да се появи виенето след това мръдни леко волана в ляво-дясно ако виенето се промени значи е точно помпата- смени си течността. Успех :mitsu-smiley: :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dim Публикувано 17 януари 2011 Сподели Публикувано 17 януари 2011 Здравей колега, при мен също се чуваше подобно виене, когато колата не беше загряла, все едно вятър вие, но при мен ми се струваше, че идва от дясно.Щом колата загрее оборотите от 1000 падат на 800( при празен ход) и точно в този момент виенето спира.Това се чуваше само в купето, като вдигна капака на двигателя и не можех да го чуя, може би беше по-шумно когато работи двигателя.Да отбележа, че това беше само зимно време, когато температурите падаха под 3, 4 градуса, случая мисля, че е сходен с твоя.Това беше миналата зима, тогава отворих тема във форума , имаше различни коментари, но така и не разбрах причината. Тази зима не съм го чувал,а от тогава не съм сменял ремъци или консумативи, ако някой мисли, че може да е от тях. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 17 януари 2011 Сподели Публикувано 17 януари 2011 (редакция) А какъв е оригиналния номер на този клапан. Че на мен ми трябва такъв.Бе няма стандартно така както го разбирам, но има Каризма с 1.8 двувалов мотор 140 коня и той е с такъв клапан и него съм го правил.........проблема не беше като на колегата, но там бееше тежичък волана ,и аз в началото не вярвах че има, но уви ,имаше..........Каризмата е вкарана от Русия и е някак си по странна от тия ,дето съм виждал.......На колега с проблема, може и да нямаш клапан на рейката, но може да си ударил някой от металните маркучи и той да е сплескан и да свисти от там...........може помпата да е проблем нещо...........може и да е кофти течността и да се наложи подмяната й..............На Галанта ми имаше същия проблем но на празен ход се чуваше най много и при загрял мотор...........така го караш 2 години докато един ден не отворих капака да си видя маслата и т.н. и видях че серво помпата е прокапала.след ремонта спря да вие .............. Редактирано 17 януари 2011 от DJ Tymbi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 17 януари 2011 Сподели Публикувано 17 януари 2011 На колега с проблема, може и да нямаш клапан на рейката, но може да си ударил някой от металните маркучи и той да е сплескан и да свисти от там...........може помпата да е проблем нещо...........може и да е кофти течността и да се наложи подмяната й..............На Галанта ми имаше същия проблем но на празен ход се чуваше най много и при загрял мотор...........така го караш 2 години докато един ден не отворих капака да си видя маслата и т.н. и видях че серво помпата е прокапала.след ремонта спря да вие ..............На колегата проблема изобщо не е в хидравликата както го описва и той и останалите с подобен шум ..:PНе знам кво толкова си се хванал за тази хидравлика, като сам казваш , че при теб е виела предимно на топло, а при тях е на студено ..:cold:И айде те може за пръв път да карат Мицубиши, ама ти поне се пишеш за стар фен, а не ти идва на акъла, че всички динама на мицубиши на студено го вадят този шум, докато позаредят акумулатора .. И колкото по стар и незареден е акумулатора, шумът е по силен и продължителен ..:DТая седмица го дават да се захлажда, така че очаквай и ти характерното виене ..:P Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokoto Публикувано 18 януари 2011 Автор Сподели Публикувано 18 януари 2011 Здравейте,определено не е от хидравликата-като завъртя волана виенето не се променя,за всеки случай смених и маслото-същата работа!За динамото....незнам,може колегата mario64 да е прав,ще заредя акумулатора и ще пиша какво е станало.Но все пак някой знае ли дали звездичката ми има автоматичен смукач и ако има къде точно се намира? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 18 януари 2011 Сподели Публикувано 18 януари 2011 Дизелова кола със смукач няма бе колега .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 18 януари 2011 Сподели Публикувано 18 януари 2011 Ми то май вече и бензинова няма със смукач. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 18 януари 2011 Сподели Публикувано 18 януари 2011 Абе, като чета и се смаях.... Колега, да не би да ти вие лекичко моторчето на парното? Включен ли ти е климатроник, или там каквото имаш? Заранта като водих малкия на яслата се сетих за тази възможност.... Че моето малко тегаво захапва сутрин рано, само на студено..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.