Sphinx Публикувано 6 декември 2010 Сподели Публикувано 6 декември 2010 Здравейте. Имам митсубиши колт 1.6 16в 113 к.с. 94г. и много ми се иска да сложа всмукателни и изпускателни колектори от КОЛТ 1,8 ГТИ и след това чип. Някой правил ли е такъв проект и дали ще стане? И от къде мога да си купя "бърз" разпределителен вал с керамичен съединител и олекотен маховик? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 6 декември 2010 Сподели Публикувано 6 декември 2010 Чип няма как да сложиш...Ако някой ти каже, че ще ти сложи такъв просто го подмини с усмивка А да слагаш генерация с по-голям диаметър, ще вдигнеш повече врява от колкото да има особен ефект... Мен ако питаш или си карай колта така, или му пускай 2.0 DOHC мотор от еклипс 1г. Поздрави... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sphinx Публикувано 6 декември 2010 Автор Сподели Публикувано 6 декември 2010 Говоря за оригинална изпускателна система от КОЛТ ГТИ, която едва ли ще вдига повече врява, а целта е газовете да излизат по-свободно.А чип-а да са след всички модификации, а там вече има смисъл Преди съм си мислел за вариант от 2.0 мотор от еклипс 1-ва генерация, но незнам кой може да го направи. Нито от къде мога да си поръчам необходимите тампони и други необходими части за присаждане, дали те ще паснат, как ще се припасва предното окачване, понеже оригиналното от КОЛТ няма да стане... Има много повече неясноти и трудности от колкото този проект който съм замислил (ако стане). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 6 декември 2010 Сподели Публикувано 6 декември 2010 (редакция) Според мен лично с генерация от ГТИ няма да има никакъв ефект, а и застъпването на газовете е сметнато за конкретния мотор... Ако очакваш ефект, има спортни генерации за 4Г92, но са си цифра... Що се отнася за чип, мицубиши нямат такъв Софтуера е в самия процесор. Модификации могат да се правят директно върху твоя софт посредством лаптоп, кабел и софтуер. Не съм сигурен, че тук има човек което може да направи това нещо. Имай в предвид, че ако ти прецака софта, може да се наложи да си търсиш нов ЕКУ. За повече и точна информация питай Милен. Що се отнася до еклипсовия мотор, виж тия момчета как са се справили Edit: Ето ти примерна генерация за твоя мотор Редактирано 6 декември 2010 от Emil Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sphinx Публикувано 6 декември 2010 Автор Сподели Публикувано 6 декември 2010 Цялостната идея е не само за изпускателен колектор, а за всмукателен и изпускателен колектор и бърз вал и още няколко неща. Има във Варна кой да човърка в софтуера на колите. Просто искам да знам дали пасват колекторите от 1.8 ГТИ на 1.6 и от къде мога да си купя олекотен маховик, бърз вал и керамичен съединител Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 6 декември 2010 Сподели Публикувано 6 декември 2010 Само с разпределителен вал няма да стане работа Ще трябват и по-корави пружинки, има цели китове. Иначе нещата за които питаш ги има в нета, просто потърси... Тук в бг ще те разочаровам но няма да намериш нищо за тези мотори... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sphinx Публикувано 7 декември 2010 Автор Сподели Публикувано 7 декември 2010 Никой ли незнае дали пасват всмукателите и изпускателите от 1.8 на 1.6 ???и никой ли не си е модифицирал силово колата да ми каже от къде си купува части??? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MB200ce Публикувано 21 декември 2010 Сподели Публикувано 21 декември 2010 Аз ползвам мегаскуирт,по-лесно е от колкото да се чипва нещо,пък конкретно в случая не може да се чипва..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 21 декември 2010 Сподели Публикувано 21 декември 2010 Има ли полза осезаема от електрониката при теб ? Замервал ли си го ? С широколентова ламбда сонда ли си ? А TPS ? Дай малко инфо за какво става въпрос, че ми е интересно... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MB200ce Публикувано 22 декември 2010 Сподели Публикувано 22 декември 2010 Монтирана е на другата ми кола,и там има доста разлика.Най-хубавото е,че не се ползват скъпите ламбда сонда и дебитомер.Трябва само ТПС (който вероятно ще стане оригиналния) и МАП сензор,който е вграден в мегата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Policaqqq Публикувано 9 август 2015 Сподели Публикувано 9 август 2015 На този двигател няма по принцип какво да му се прави. Ако искаш да правиш бегачка вариянта е или 2.0 еклипс или 4г92 90к.с. Понеже моята е тотализирана (същата като твоята) ще взимам донор 1.3. Ще правя опит да я запаля с електроника от 1.3 понеже няма дебитомер и е с мап сензор. Приготвил съм турбина ККК к24, изпускател от 2.0 4г63 тръбен за фланец за турбото, ще търся пружини за клапаните от тойота селика понеже са малко по твърди. Маховика на 1,3 е малко по лек и него ще пробвам да сменя със скоростната кутия. тампоните ги напълних полиуретанов силикон, и усетих разлика. Генерацията ще мина на ф55 или ф60. Дросел от голф 2.0 и още малко дреболии от други коли. Надявам се да стане моя замисъл и да изкара добро вървене. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7efani Публикувано 26 юни 2016 Сподели Публикувано 26 юни 2016 Колегата май смени колата вече :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.