roco Публикувано 8 ноември 2010 Сподели Публикувано 8 ноември 2010 (редакция) Здравейте!Колата ми е Мицубиши Галант 2.5 24V 1997 г. Имам проблем със серво управлението-лагерите ми вият.Дайте съвет сменями ли са,какъв размер са, на всички галанти ли са еднакви и къде се продават.Ще бъда благодарен. Поздрави! Редактирано 8 ноември 2010 от mario64 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 9 ноември 2010 Сподели Публикувано 9 ноември 2010 Здравейте!Колата ми е Мицубиши Галант 2.5 24V 1997 г. Имам проблем със серво управлението-лагерите ми вият.Дайте съвет сменями ли са,какъв размер са, на всички галанти ли са еднакви и къде се продават.Ще бъда благодарен. Поздрави! Колега, я обясни първо кога и как вият лагерите на сервото, защото може да се окаже, че е от ролката или е хлабав ремъка (при завиване на волана в единия или другия край). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KJ_Stamatini Публикувано 10 ноември 2010 Сподели Публикувано 10 ноември 2010 Я и аз да се включа в темата: от няколко дни когато въртя волана (и в двете посоки) се чува някакъв шум, като че ли скърцаща гума или кожа. Тихичък звук - ама то знае ли човек, понякога от дреболиите излиза голямо главоболие. Не знам дали това не е "виенето" за което говори колегата, ама си е "червена лампичка". Ще съм благодарен ако някой от гурутата се изкаже по въпроса. Хубав ден на всинца Ви :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todor V. Публикувано 10 ноември 2010 Сподели Публикувано 10 ноември 2010 Я и аз да се включа в темата: от няколко дни когато въртя волана (и в двете посоки) се чува някакъв шум, като че ли скърцаща гума или кожа. Тихичък звук - ама то знае ли човек, понякога от дреболиите излиза голямо главоболие. Не знам дали това не е "виенето" за което говори колегата, ама си е "червена лампичка". Ще съм благодарен ако някой от гурутата се изкаже по въпроса. Хубав ден на всинца Ви :rulez:И при мен е така от както имам колата (отскоро) така че и аз се присъединявам към чакащите някъкво мнение по въпроса. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 10 ноември 2010 Сподели Публикувано 10 ноември 2010 (редакция) И при мен е така от както имам колата (отскоро) така че и аз се присъединявам към чакащите някъкво мнение по въпроса.Скърцането идва от гумено-металните елементи по колата- долните и горни криви и прави носачи и по точно шарнирите им, в по-редки случаи предните биалетки и накрайниците на рейката. Особено ако при дъжд скърцането изчезва, търсете проблема там. Лагерът на помпата на хидравликата или по точно двата лагера, на които лагерува оста са стандартни, нямам им размерите и спецификацията, но подлежат на смяна и се намират. Проблемът е, че разбит лагер рано или късно води до изкривяване на оста на помпата. Това, ако е вече крива, се вижда и с просто око по аксиалния луфт на шайбата на помпата... Тогава тя започва да издава жужащ звук в работния си ход (не само крайно ляво или дясно положение). Редактирано 10 ноември 2010 от SLX Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todor V. Публикувано 10 ноември 2010 Сподели Публикувано 10 ноември 2010 Скърцането идва от гумено-металните елементи по колата- долните и горни криви и прави носачи и по точно шарнирите им, в по-редки случаи предните биалетки и накрайниците на рейката. Особено ако при дъжд скърцането изчезва, търсете проблема там. Лагерът на помпата на хидравликата или по точно двата лагера, на които лагерува оста са стандартни, нямам им размерите и спецификацията, но подлежат на смяна и се намират. Проблемът е, че разбит лагер рано или късно води до изкривяване на оста на помпата. Това, ако е вече крива, се вижда и с просто око по аксиалния луфт на шайбата на помпата... Тогава тя започва да издава жужащ звук в работния си ход (не само крайно ляво или дясно положение).Хм, това беше ценно като отговор. А това че звука идва от гумено-металните елементи на носачите означава ли че са износени (щото аз май нямам луфт) или просто гумата старее и си е променила качествата но пак може да се карат така. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 10 ноември 2010 Сподели Публикувано 10 ноември 2010 Стандартни надявам се означава приемлива цена, или не е така? И моята е като на Тодор и Стаматини - издава звук като настъпен котарак при въртене на волана на място и пак откакто го имам. Пък аз мислех че стеснявам списъка с нещата за ремонт :icon_doh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 10 ноември 2010 Сподели Публикувано 10 ноември 2010 Хм, това беше ценно като отговор. А това че звука идва от гумено-металните елементи на носачите означава ли че са износени (щото аз май нямам луфт) или просто гумата старее и си е променила качествата но пак може да се карат така.Може да се кара, щом няма луфт, но все пак е добре с една щангичка да се прегледат за хлабини долни прави-криви и горните носачи, както и накрайниците. При вдигната на подемник кола няма да се чува шумът поради отсъствието на теглото на колата. Ако напръскаш шарнирите на долните криви и прави носачи и шарнирчето на горния крив с ВД40 и шумът изчезне, ясна е работата. А щом няма луфт, давай газ, скоро ще проима.Анди, лагерите са обикновени и евтини, но не съм сигурен какво точно имаш предвид мяукане на помпата. Проблемите от виещи лагери са едни, а от изкривяване на оста и повреждане на елементите вътре в помпата други. Освен това повредите в помпата водят и до увеличаване на необходимото усилие при въртене на волана. Но си трябва внимателен оглед и диагностика, да не стане като със скоростната кутия... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todor V. Публикувано 10 ноември 2010 Сподели Публикувано 10 ноември 2010 Може да се кара, щом няма луфт, но все пак е добре с една щангичка да се прегледат за хлабини долни прави-криви и горните носачи, както и накрайниците. При вдигната на подемник кола няма да се чува шумът поради отсъствието на теглото на колата. Ако напръскаш шарнирите на долните криви и прави носачи и шарнирчето на горния крив с ВД40 и шумът изчезне, ясна е работата. А щом няма луфт, давай газ, скоро ще проима.Анди, лагерите са обикновени и евтини, но не съм сигурен какво точно имаш предвид мяукане на помпата. Проблемите от виещи лагери са едни, а от изкривяване на оста и повреждане на елементите вътре в помпата други. Освен това повредите в помпата водят и до увеличаване на необходимото усилие при въртене на волана. Но си трябва внимателен оглед и диагностика, да не стане като със скоростната кутия...А тя самата помпа какво и се поврежда вътре че аз имам чувството че по време на движение като че ли полагам по-голямо усилие с волана. Не знам на другите галанти как е. За сравнение другото ми мицубиши което е колт без хидравлика по време на движение значително по-лесно му се върти волана. Гумите ми са 185/70/14 не знам дали и това не оказва влияние. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 10 ноември 2010 Сподели Публикувано 10 ноември 2010 Разбира се че размера на гумите има значение. Налягането в гумите също е от голямо значение. В движение от 40 км/ч нагоре дали една кола има серво усилвател, или няма, не може да се усети. Поне аз не мога да разбера. Също така, ако има повреда по окачването, ефектът от сервото се намалява и воланът е по-твърд. При мен като въртя на място се чува шумче от помпата. След смяна на пистовия ремък положението е същото. Не че съм очаквал да се промени де. Иначе лесно се върти волана, не мога да се оплача. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 10 ноември 2010 Сподели Публикувано 10 ноември 2010 А тя самата помпа какво и се поврежда вътре че аз имам чувството че по време на движение като че ли полагам по-голямо усилие с волана. Не знам на другите галанти как е. За сравнение другото ми мицубиши което е колт без хидравлика по време на движение значително по-лесно му се върти волана. Гумите ми са 185/70/14 не знам дали и това не оказва влияние. Колега, съветвам те да отидеш да си провериш предното окачване и най-вече правите носачи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todor V. Публикувано 10 ноември 2010 Сподели Публикувано 10 ноември 2010 Колега, съветвам те да отидеш да си провериш предното окачване и най-вече правите носачи.Ехее аз от любопитство попитах а тя стана дебела работата май Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
roco Публикувано 11 ноември 2010 Автор Сподели Публикувано 11 ноември 2010 Не търся причината, знам от къде идват проблемите.Достатъчно грамотен съм да знам какво ми скърца и от къде.Интересуват ме само размерите на лагерите.Колата не скърца, когато се движи, а когато е на едно място.Какво значи стандартни-за лагерна количка :) ?????Дай някакви номера... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rafaelo Публикувано 11 ноември 2010 Сподели Публикувано 11 ноември 2010 (редакция) Айде и аз да се включа. Като навия волана до край, се чува някакъв звук от натоварване, сякаш помпа с течност се натоварва много.... това е примерно като правя обратен. На място не съм го пробвал защото не е хубаво да се мъчи така (поне така знам). Тези звуци нормални ли са ? В повечето коли в които съм се качвал не съм чувал никога някакъв страничен звук като се навие волана до край. Отделно от това, ми се е случвало като навия волана на едната страна, после ако тръгна да давам малко газ и започна да го въртя в обратана посока, се чува един як силен шум като... търкане на желязо с пластмаса и аз не мога да го опиша... за секунда се чува и после спира... Редактирано 11 ноември 2010 от rafaelo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 12 ноември 2010 Сподели Публикувано 12 ноември 2010 Не търся причината, знам от къде идват проблемите.Достатъчно грамотен съм да знам какво ми скърца и от къде.Интересуват ме само размерите на лагерите.Колата не скърца, когато се движи, а когато е на едно място.Какво значи стандартни-за лагерна количка :) ?????Дай някакви номера...Като грамотен човек, би трябвало да знаеш, че лагери които се къпят постоянно в масло, няма как да скърцат ..Проблема най вероятно е в клапана за регулиране на налягането при различни обороти ..А и няма как да ти даде № на лагерите, защото всъщност лагери няма ..:D Помпата е с бабитови втулки (като при дизеловите помпи ) ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.