Премини към съдържание

ДИЗЕЛИ


Krasko

Препоръчано мнение

Здравейте колеги,

както споменах, от два месеца имам нов Галант 2.0 ТД Комби.

Тъй като досега несправедливо /оказа се/ съм пренебрегвал "печките" - имам само обща представа за дизеловите

двигатели. Имам доста въпроси, но не можах да намеря всички отговори в нашия форум.

Приятно впечатление ми направи форума на клуб "Опел" където имат специален подфорум "Дизели" и има много информация. Но..аз имам повече доверие на нашия форум.

Та предложението ми е - ако модераторите преценя, би могло и при нас да се обособи подфорум "дизелови модификации", където мисля, че ще има много колеги, които да споделят ценна информация.

Поздрави!

Краско

Редактирано от valboss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен няма нужда от такъв раздел. Разделите които имаме са достатъчно, а дизеловите агрегати на мицубиши се броят на пръсти. Ако не намираш конкретна информация която те интересува спокойно може да пуснеш тема, в раздела за съответния модел на марката. Поздрави.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По принцип бензин/дизел трябва да е 50/50.

Форума все повече се превръща в секта.

Живейте и се развивайте..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По принцип бензин/дизел трябва да е 50/50.

Форума все повече се превръща в секта.

Живейте и се развивайте..

 

По какво прецени, че форума се превръща в секта :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е как по какво... Може ли така да говориш баш ти, дизелджията... Дето сте амен само с Краско и бай Марин, за едно каре белот едвам се събирате :-)

Колега Краско, Любимата ми марка има 3 широкоразпространени дизелови агрегата, като в леките коли се монтира 2,0. На Паджеро слагат 2,5 и 2,8. Ако за теб това е 50/50, не сме ние сектантите. Мицубиши зарязват развитието на дизеловите си автомобили, за сметка на ГДИ технологията. Затова и на Паджеро, Лансър, Аутлендър, Колт и какво ли не се монтира всичко друго, но не и Мицубиши-дизел. То не са Рено, Пежо, ФоуЦваген, Мерцедес....

Та така за развитието ни. Ние сме се просветили и развили. И след като форумът съществува така и му е добре, така ще си е.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.Явно дизелите са пренебрегнати от :mitsu-smiley: но тези които имат са безсмъртни.Стига да се полагат грижи и да се сменяват консумативи навреме.Вярно е ,че от дизел бегачка не става но какво от това.За мен най голямото предимство на дизела е в това ,че винаги се намира гориво по евтино. :icon_devil: .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с дизелче и не се оплаквам изобщо. Много съм си доволен от колицата, за сега болежки само по окачването имам.. ама аз така си я взех :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

. Много съм си доволен от колицата, за сега болежки само по окачването имам.. ама аз така си я взех :icon_blush:

Сигурно са ти сменили окачването с такова от бензинова, за това имаш проблеми..:lol:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно са ти сменили окачването с такова от бензинова, за това имаш проблеми..:lol:

Абе и аз така си мисля :) ще дойда на анализ, за да потвърдиш :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Странно,защо напоследък се споменават такива думи като СЕКТА и СЕКТАНТСКИ относно форумът ни? На мен лично (и не ангажиращо http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif) така си ми харесва! Дали и при другите форуми е така.............не ги чета????

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нищо си ни няма на нас... Какво да ни е...

Дори разбирам колегата - то не бе TDI, TDCI, JDI, HDI, DI-D, D4D какво ли не ДИ... Хубаво, ама при нас няма....

Да имаше - щеше да има и тема ДИЗЕЛ, че да си споделят проблемите колегите.... Ама то - няма....

Иначе, както е казал поетът - ЖивеЙм и сА развИвамИ

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Интересен е новия агрегат 1.8-ЛИТРОВ DI-D MIVEC ТУРБО Дизел който се монтира на ASX и е с мощност 150 к.с. Ще чакаме да си го купят и да споделят впечатления. А ако вземат да го сложат на колт този мотор? :icon_blush:

 

http://www.mitsubishi-motors.bg/images/upload/ASX_45.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Приемам, че малко съм се поизхвърлил със "сектата", но явно има ефект.

Ако някой лично се е засегнал - ИЗВИНЕНИЯ!

Съотношението 50/50 не съм го смятал по броя на двигателите или броя на собствениците,

а по "линията" бензин - дизел. Дори ако сложим водородните и електродвигателите, и хибридите

пак остават едни 20% за дизелите.

Подразних се от категоричното отрязване.

Другите форуми /след като в нашия не намерих отговорите/ имат такива раздели с десетки страници

информация и най-вече опит, но не са за Митсубиши.

Какво пречи да имаме едно "разделче"???????????

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблема не е в раздела, а в това че много ще се накъсат нещата. Ако се пусне тема дизел в нея ще трябва да има под теми с различните модели на мицубиши, щото аз с Галанта едва ли ще намеря нещо, което ще ми върши работа при някой друг модел, като се има в предвид, че мицубиши имат малко дизелови мотори и ползват доста чужди дизелови мотори. А ако трябва да търся неща за Галанта измежду всички дизели, по-удобно ще ми е да търся само в раздела Галант. Също така голяма част от колегите с бензинови мотори, няма да следят дизеловия раздел и аз например като имам запитване за нещо по окачването, къде да питам в дизеловия раздел или в бензиновия.. (мисля, че няма разлики в окачването или ако има е минимално)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблема не е в раздела, а в това че много ще се накъсат нещата. Ако се пусне тема дизел в нея ще трябва да има под теми с различните модели на мицубиши, щото аз с Галанта едва ли ще намеря нещо, което ще ми върши работа при някой друг модел, като се има в предвид, че мицубиши имат малко дизелови мотори и ползват доста чужди дизелови мотори. А ако трябва да търся неща за Галанта измежду всички дизели, по-удобно ще ми е да търся само в раздела Галант. Също така голяма част от колегите с бензинови мотори, няма да следят дизеловия раздел и аз например като имам запитване за нещо по окачването, къде да питам в дизеловия раздел или в бензиновия.. (мисля, че няма разлики в окачването или ако има е минимално)

Ето за това говоря.....

На теб няма да ти върши работа.

За бензиновите има море от информация, а за дизелите тук там в различните теми.

Не може ли да се събере на едно "мъничко" място в отделна тема или каквото и да е?

Извинявай, ама ми намирисва на чиновническо отношение.

Според мен форума трябва да е удобен за потребителите, а не за администраторите...

Както и да е....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето за това говоря.....

На теб няма да ти върши работа.

За бензиновите има море от информация, а за дизелите тук там в различните теми.

Не може ли да се събере на едно "мъничко" място в отделна тема или каквото и да е?

Извинявай, ама ми намирисва на чиновническо отношение.

Според мен форума трябва да е удобен за потребителите, а не за администраторите...

Както и да е....

 

Колега, не бързай със заключенията, просто не всички предложения са много отдачни...

Говорих ти от гледна точка на потребител, аз не се занимавам с подръжка на темите, така че това с нищо не ме притеснява.

Като собственик на дизелов Галант ти споделих мнението си, като ти дадох примери. Какво ще решат колегите и дали ще пускат такъв раздел си е тяхна работа, аз няма да пиша повече по тази тема, за да не се притесняваш от статуса ми.

Ако съм сгрешил с моето мнение, би трябвало останалите колеги с дизелови автомобили да подкрепят предложението ти. До сега не виждам голям наплив :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, не бързай със заключенията, просто не всички предложения са много отдачни...

Говорих ти от гледна точка на потребител, аз не се занимавам с подръжка на темите, така че това с нищо не ме притеснява.

Като собственик на дизелов Галант ти споделих мнението си, като ти дадох примери. Какво ще решат колегите и дали ще пускат такъв раздел си е тяхна работа, аз няма да пиша повече по тази тема, за да не се притесняваш от статуса ми.

Ако съм сгрешил с моето мнение, би трябвало останалите колеги с дизелови автомобили да подкрепят предложението ти. До сега не виждам голям наплив :icon_hmm:

Така е!

Аз също спирам.

Нищо лично...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Именно от гледна точка на потребител е по-трудно, не те разбирам? Тасо ти е дал добър пример - къде ще си постнеш и къде ще търсиш решение на проблем по окачването - при дизела, или при бензина? Колите са едни и същи, с разлика в двигателя. А това, че няма информация (или не можеш да я намериш) - доказва, че няма нужда от подобни раздели. Или причината е това, че (както казва Марин) дизелите не се чупят и хората не пишат.

Съветът ми е да ползваш търсачката...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:icon_thumbup: Дизела е си е номер 1. Относно новия двигател 1.8 DID- това е разработка на :mitsu-smiley: изпробван в Париж-Дакар и е уникален ,като всеки двигател на :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:icon_thumbup: Дизела е си е номер 1. Относно новия двигател 1.8 DID- това е разработка на :mitsu-smiley: изпробван в Париж-Дакар и е уникален ,като всеки двигател на :mitsu-smiley:

С първото изречение съм напълно съгласен ..:icon_thumbup:

Ама относно второто, само си спомням че уникално бързо отпаднаха от ралито ..:(

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не беше никак бързо, за кола с нов двигател, дори и завършили имаше, ако не ме лъже паметта - в десятката.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,колеги.Другите форуми си нямат бай Марин и за това имат отделни раздели за дизелите. :mitsu-smiley: :icon_clap: .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

причината е това, че (както казва Марин) дизелите не се чупят и хората не пишат.

 

:icon_clap::icon_clap::icon_clap:

 

Здравейте колеги. Аз ако имам някакъв проблем бягам при DJ-я , след което нямам проблем. Те (проблемите) за сега са само обслужване на автомобила. Но и аз го имам от сравнително скоро.

:mitsu-smiley::mitsu-smiley::mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

... Относно новия двигател 1.8 - това е разработка на :mitsu-smiley: изпробван в Париж-Дакар и е уникален, както всеки двигател на :mitsu-smiley:

 

В Дакар мисля караха с по-сриозен дизелак с 4 турбини. Голямо чудовище беше.

В един от етапите най-слабия ни пилот (от 4-мата) беше ударил всички ФВ-та в земята.

В началото шоферите разказваха как трябвало да сменят стила си на каране заради нечовешкия торг ...

 

Още ме е яд колко нелепо отпаднаха Петерхансел и Люк Алфонд.

Тъкмо бяха почнали да "настъпват". Щяха да разцепят TDI-тата.

За дебют на двигател щеше да е смазващо ...

 

Иначе дизел и въглища ...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...