Krasko Публикувано 11 октомври 2010 Сподели Публикувано 11 октомври 2010 (редакция) Здравейте колеги,както споменах, от два месеца имам нов Галант 2.0 ТД Комби.Тъй като досега несправедливо /оказа се/ съм пренебрегвал "печките" - имам само обща представа за дизеловитедвигатели. Имам доста въпроси, но не можах да намеря всички отговори в нашия форум.Приятно впечатление ми направи форума на клуб "Опел" където имат специален подфорум "Дизели" и има много информация. Но..аз имам повече доверие на нашия форум.Та предложението ми е - ако модераторите преценя, би могло и при нас да се обособи подфорум "дизелови модификации", където мисля, че ще има много колеги, които да споделят ценна информация.Поздрави!Краско Редактирано 11 октомври 2010 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 11 октомври 2010 Сподели Публикувано 11 октомври 2010 Според мен няма нужда от такъв раздел. Разделите които имаме са достатъчно, а дизеловите агрегати на мицубиши се броят на пръсти. Ако не намираш конкретна информация която те интересува спокойно може да пуснеш тема, в раздела за съответния модел на марката. Поздрави. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 11 октомври 2010 Сподели Публикувано 11 октомври 2010 На едната ръка :drinks: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 11 октомври 2010 Автор Сподели Публикувано 11 октомври 2010 По принцип бензин/дизел трябва да е 50/50. Форума все повече се превръща в секта.Живейте и се развивайте.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 11 октомври 2010 Сподели Публикувано 11 октомври 2010 По принцип бензин/дизел трябва да е 50/50. Форума все повече се превръща в секта.Живейте и се развивайте.. По какво прецени, че форума се превръща в секта :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 12 октомври 2010 Сподели Публикувано 12 октомври 2010 Е как по какво... Може ли така да говориш баш ти, дизелджията... Дето сте амен само с Краско и бай Марин, за едно каре белот едвам се събирате Колега Краско, Любимата ми марка има 3 широкоразпространени дизелови агрегата, като в леките коли се монтира 2,0. На Паджеро слагат 2,5 и 2,8. Ако за теб това е 50/50, не сме ние сектантите. Мицубиши зарязват развитието на дизеловите си автомобили, за сметка на ГДИ технологията. Затова и на Паджеро, Лансър, Аутлендър, Колт и какво ли не се монтира всичко друго, но не и Мицубиши-дизел. То не са Рено, Пежо, ФоуЦваген, Мерцедес.... Та така за развитието ни. Ние сме се просветили и развили. И след като форумът съществува така и му е добре, така ще си е. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n67 Публикувано 12 октомври 2010 Сподели Публикувано 12 октомври 2010 Здравейте.Явно дизелите са пренебрегнати от :mitsu-smiley: но тези които имат са безсмъртни.Стига да се полагат грижи и да се сменяват консумативи навреме.Вярно е ,че от дизел бегачка не става но какво от това.За мен най голямото предимство на дизела е в това ,че винаги се намира гориво по евтино. :icon_devil: . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 12 октомври 2010 Сподели Публикувано 12 октомври 2010 Аз съм с дизелче и не се оплаквам изобщо. Много съм си доволен от колицата, за сега болежки само по окачването имам.. ама аз така си я взех :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 12 октомври 2010 Сподели Публикувано 12 октомври 2010 . Много съм си доволен от колицата, за сега болежки само по окачването имам.. ама аз така си я взех :icon_blush:Сигурно са ти сменили окачването с такова от бензинова, за това имаш проблеми..:lol: 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 12 октомври 2010 Сподели Публикувано 12 октомври 2010 Сигурно са ти сменили окачването с такова от бензинова, за това имаш проблеми..:lol:Абе и аз така си мисля ще дойда на анализ, за да потвърдиш :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tzenov Публикувано 12 октомври 2010 Сподели Публикувано 12 октомври 2010 Странно,защо напоследък се споменават такива думи като СЕКТА и СЕКТАНТСКИ относно форумът ни? На мен лично (и не ангажиращо http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif) така си ми харесва! Дали и при другите форуми е така.............не ги чета???? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 12 октомври 2010 Сподели Публикувано 12 октомври 2010 Нищо си ни няма на нас... Какво да ни е... Дори разбирам колегата - то не бе TDI, TDCI, JDI, HDI, DI-D, D4D какво ли не ДИ... Хубаво, ама при нас няма....Да имаше - щеше да има и тема ДИЗЕЛ, че да си споделят проблемите колегите.... Ама то - няма....Иначе, както е казал поетът - ЖивеЙм и сА развИвамИ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 13 октомври 2010 Сподели Публикувано 13 октомври 2010 Интересен е новия агрегат 1.8-ЛИТРОВ DI-D MIVEC ТУРБО Дизел който се монтира на ASX и е с мощност 150 к.с. Ще чакаме да си го купят и да споделят впечатления. А ако вземат да го сложат на колт този мотор? :icon_blush: http://www.mitsubishi-motors.bg/images/upload/ASX_45.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 13 октомври 2010 Автор Сподели Публикувано 13 октомври 2010 Приемам, че малко съм се поизхвърлил със "сектата", но явно има ефект.Ако някой лично се е засегнал - ИЗВИНЕНИЯ!Съотношението 50/50 не съм го смятал по броя на двигателите или броя на собствениците,а по "линията" бензин - дизел. Дори ако сложим водородните и електродвигателите, и хибридитепак остават едни 20% за дизелите.Подразних се от категоричното отрязване.Другите форуми /след като в нашия не намерих отговорите/ имат такива раздели с десетки странициинформация и най-вече опит, но не са за Митсубиши.Какво пречи да имаме едно "разделче"??????????? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 13 октомври 2010 Сподели Публикувано 13 октомври 2010 Проблема не е в раздела, а в това че много ще се накъсат нещата. Ако се пусне тема дизел в нея ще трябва да има под теми с различните модели на мицубиши, щото аз с Галанта едва ли ще намеря нещо, което ще ми върши работа при някой друг модел, като се има в предвид, че мицубиши имат малко дизелови мотори и ползват доста чужди дизелови мотори. А ако трябва да търся неща за Галанта измежду всички дизели, по-удобно ще ми е да търся само в раздела Галант. Също така голяма част от колегите с бензинови мотори, няма да следят дизеловия раздел и аз например като имам запитване за нещо по окачването, къде да питам в дизеловия раздел или в бензиновия.. (мисля, че няма разлики в окачването или ако има е минимално) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 13 октомври 2010 Автор Сподели Публикувано 13 октомври 2010 Проблема не е в раздела, а в това че много ще се накъсат нещата. Ако се пусне тема дизел в нея ще трябва да има под теми с различните модели на мицубиши, щото аз с Галанта едва ли ще намеря нещо, което ще ми върши работа при някой друг модел, като се има в предвид, че мицубиши имат малко дизелови мотори и ползват доста чужди дизелови мотори. А ако трябва да търся неща за Галанта измежду всички дизели, по-удобно ще ми е да търся само в раздела Галант. Също така голяма част от колегите с бензинови мотори, няма да следят дизеловия раздел и аз например като имам запитване за нещо по окачването, къде да питам в дизеловия раздел или в бензиновия.. (мисля, че няма разлики в окачването или ако има е минимално)Ето за това говоря.....На теб няма да ти върши работа.За бензиновите има море от информация, а за дизелите тук там в различните теми.Не може ли да се събере на едно "мъничко" място в отделна тема или каквото и да е?Извинявай, ама ми намирисва на чиновническо отношение.Според мен форума трябва да е удобен за потребителите, а не за администраторите...Както и да е.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 13 октомври 2010 Сподели Публикувано 13 октомври 2010 Ето за това говоря.....На теб няма да ти върши работа.За бензиновите има море от информация, а за дизелите тук там в различните теми.Не може ли да се събере на едно "мъничко" място в отделна тема или каквото и да е?Извинявай, ама ми намирисва на чиновническо отношение.Според мен форума трябва да е удобен за потребителите, а не за администраторите...Както и да е.... Колега, не бързай със заключенията, просто не всички предложения са много отдачни...Говорих ти от гледна точка на потребител, аз не се занимавам с подръжка на темите, така че това с нищо не ме притеснява.Като собственик на дизелов Галант ти споделих мнението си, като ти дадох примери. Какво ще решат колегите и дали ще пускат такъв раздел си е тяхна работа, аз няма да пиша повече по тази тема, за да не се притесняваш от статуса ми.Ако съм сгрешил с моето мнение, би трябвало останалите колеги с дизелови автомобили да подкрепят предложението ти. До сега не виждам голям наплив :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 13 октомври 2010 Автор Сподели Публикувано 13 октомври 2010 Колега, не бързай със заключенията, просто не всички предложения са много отдачни...Говорих ти от гледна точка на потребител, аз не се занимавам с подръжка на темите, така че това с нищо не ме притеснява.Като собственик на дизелов Галант ти споделих мнението си, като ти дадох примери. Какво ще решат колегите и дали ще пускат такъв раздел си е тяхна работа, аз няма да пиша повече по тази тема, за да не се притесняваш от статуса ми.Ако съм сгрешил с моето мнение, би трябвало останалите колеги с дизелови автомобили да подкрепят предложението ти. До сега не виждам голям наплив :icon_hmm:Така е!Аз също спирам.Нищо лично... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 13 октомври 2010 Сподели Публикувано 13 октомври 2010 Именно от гледна точка на потребител е по-трудно, не те разбирам? Тасо ти е дал добър пример - къде ще си постнеш и къде ще търсиш решение на проблем по окачването - при дизела, или при бензина? Колите са едни и същи, с разлика в двигателя. А това, че няма информация (или не можеш да я намериш) - доказва, че няма нужда от подобни раздели. Или причината е това, че (както казва Марин) дизелите не се чупят и хората не пишат.Съветът ми е да ползваш търсачката... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
иво дизела Публикувано 13 октомври 2010 Сподели Публикувано 13 октомври 2010 :icon_thumbup: Дизела е си е номер 1. Относно новия двигател 1.8 DID- това е разработка на :mitsu-smiley: изпробван в Париж-Дакар и е уникален ,като всеки двигател на :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 13 октомври 2010 Сподели Публикувано 13 октомври 2010 :icon_thumbup: Дизела е си е номер 1. Относно новия двигател 1.8 DID- това е разработка на :mitsu-smiley: изпробван в Париж-Дакар и е уникален ,като всеки двигател на :mitsu-smiley:С първото изречение съм напълно съгласен ..:icon_thumbup:Ама относно второто, само си спомням че уникално бързо отпаднаха от ралито ..:( Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 13 октомври 2010 Сподели Публикувано 13 октомври 2010 Не беше никак бързо, за кола с нов двигател, дори и завършили имаше, ако не ме лъже паметта - в десятката..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n67 Публикувано 13 октомври 2010 Сподели Публикувано 13 октомври 2010 Здравейте,колеги.Другите форуми си нямат бай Марин и за това имат отделни раздели за дизелите. :mitsu-smiley: :icon_clap: . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niksun Публикувано 27 ноември 2010 Сподели Публикувано 27 ноември 2010 причината е това, че (както казва Марин) дизелите не се чупят и хората не пишат. :icon_clap::icon_clap::icon_clap: Здравейте колеги. Аз ако имам някакъв проблем бягам при DJ-я , след което нямам проблем. Те (проблемите) за сега са само обслужване на автомобила. Но и аз го имам от сравнително скоро. :mitsu-smiley::mitsu-smiley::mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niko Публикувано 28 ноември 2010 Сподели Публикувано 28 ноември 2010 ... Относно новия двигател 1.8 - това е разработка на :mitsu-smiley: изпробван в Париж-Дакар и е уникален, както всеки двигател на :mitsu-smiley: В Дакар мисля караха с по-сриозен дизелак с 4 турбини. Голямо чудовище беше.В един от етапите най-слабия ни пилот (от 4-мата) беше ударил всички ФВ-та в земята.В началото шоферите разказваха как трябвало да сменят стила си на каране заради нечовешкия торг ... Още ме е яд колко нелепо отпаднаха Петерхансел и Люк Алфонд.Тъкмо бяха почнали да "настъпват". Щяха да разцепят TDI-тата.За дебют на двигател щеше да е смазващо ... Иначе дизел и въглища ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.