Премини към съдържание

От къде се обезвъздушава L 300


Препоръчано мнение

Вчера на път по магистрала Хемус още в началото буса започна да ми вдига зверски температурата!Спрях източих водата от пробката и сипах нова (добре,че имах защото цялата система е 5 литра)!И от там на татък ми се разгони фамилията!Трябваше да стигна до едно село след Правец и единственото,което ме спаси беше наклона на Витиня!Изключих от скорост,загасих двигателя и тя истина!Абе с две думи стигнах!Обаче връщането беше истинско приключение,защото трябваше да мина пак през Витиня!Спирал съм около 7-8 пъти да точа и доливам!Питането ми е знае ли някой от вас като се сипе водата(антифриза) в радиатора как да го обезвъздуша,защото мисля че има въздух и от там идва цялата работа!?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вчера на път по магистрала Хемус още в началото буса започна да ми вдига зверски температурата!Спрях източих водата от пробката и сипах нова (добре,че имах защото цялата система е 5 литра)!И от там на татък ми се разгони фамилията!Трябваше да стигна до едно село след Правец и единственото,което ме спаси беше наклона на Витиня!Изключих от скорост,загасих двигателя и тя истина!Абе с две думи стигнах!Обаче връщането беше истинско приключение,защото трябваше да мина пак през Витиня!Спирал съм около 7-8 пъти да точа и доливам!Питането ми е знае ли някой от вас като се сипе водата(антифриза) в радиатора как да го обезвъздуша,защото мисля че има въздух и от там идва цялата работа!?

Аз съм имал два такива буса и никога не ми се е налагало да ги обезвъздушавам. Би трябвало да нямаш проблеми, след като си напълнил радиатора догоре. Чувал съм, че не е хубаво да се точи водата при прегрял двигател и да се налива студена, защото може да пукнеш главата от рязката промяна на температурата. В такива случаи се оставя двигателя да се охлади сам и тогава можеш да му смениш водата. Със сигурност имаш някакъв проблем в охлаждащата система - възможно е датчика на вентилатора да се е прецакал, или термостата да не е наред.

Моля колегите да ме поправят, ако поста ми не е съвсем точен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Вчера на път по магистрала Хемус още в началото буса започна да ми вдига зверски температурата!Спрях източих водата от пробката и сипах нова (добре,че имах защото цялата система е 5 литра)!И от там на татък ми се разгони фамилията!Трябваше да стигна до едно село след Правец и единственото,което ме спаси беше наклона на Витиня!Изключих от скорост,загасих двигателя и тя истина!Абе с две думи стигнах!Обаче връщането беше истинско приключение,защото трябваше да мина пак през Витиня!Спирал съм около 7-8 пъти да точа и доливам!Питането ми е знае ли някой от вас като се сипе водата(антифриза) в радиатора как да го обезвъздуша,защото мисля че има въздух и от там идва цялата работа!?

 

Проблема е откъде идва въздуха? :icon_hmm:

Гарнитура на главата, водна помпа, спукано водно съединение, термостат, датчик....?

Прегледай детайлно колата и после ще мислим за обезвъздушаване.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гарнитура на главата, водна помпа, спукано водно съединение, термостат, датчик....?

 

Точно така мисля и аз............ :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм имал два такива буса и никога не ми се е налагало да ги обезвъздушавам. Би трябвало да нямаш проблеми, след като си напълнил радиатора догоре. Чувал съм, че не е хубаво да се точи водата при прегрял двигател и да се налива студена, защото може да пукнеш главата от рязката промяна на температурата. В такива случаи се оставя двигателя да се охлади сам и тогава можеш да му смениш водата. Със сигурност имаш някакъв проблем в охлаждащата система - възможно е датчика на вентилатора да се е прецакал, или термостата да не е наред.

Моля колегите да ме поправят, ако поста ми не е съвсем точен.

Този модел не е с датчик,а вентилатора е постоянно зацепен с ремък ако не се лъжа с водната помпа!Това което си чул за горещ двигател да не се сипва е масло,а за водата няма проблем плюс това тя ми загря изведнъж и от там се започна с проблемите!Днес ходих при един познат и той ми подхвърли мухата,че може да е от вискокуплунга който се намира в центъра на перката!Когато се вдигнела температурата той се нагрявал и перката започвала да се движи по-бързо!Момчето е монтьор в Юнитреид и каза че за аудитата този вискокуплунг е около 50лв.А и той би трябвало да върви с перката!Както и да е утре ще ходя до СБАто на панчарево,ако се сещате за по-добър сервиз и четете това преди 01.00ч. казвайте! :confused1:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако е гарнитура, което е най-лошото можеш да я познаеш по балончетата в разширителния съд или радиатора

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако е гарнитура, което е най-лошото можеш да я познаеш по балончетата в разширителния съд или радиатора

В разширителния съд излиза доста вода,но това е нормално имайки предвид температтурата(влиза в червено на таблото)!По това поне разбрах че капачката на радиатора е здрава щом клапана отваря :D!Но само това ми е келепира от тай повреда!А и между другото ако някой е чувал за L300 на части кажете моля!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...