Премини към съдържание

Outlander 2.0 DI-D търся съединител


Препоръчано мнение

Привет на всички,

2008 си купих Outlander 2.0 DI-D, и още в началото започнаха проблемите със съединителя :(

На 5000 км изгоря оригиналния LUK. След което ми го смениха в Балканстар с друг боклук правен в унгария със OE номер 2300А003, то само като ги видиш как изглеждат тези съединители ти става ясно. Сега след 40 000 км го усещам, че пак е за смяна :(. Карам и Мазда с японсли двигател и не съм пипал съединителя. Преди това смяних Хонди карана над 100 000 км, т.е. проблема не е до начина на шофиране

Дайте цени и инфо за хубав комплект съединител и претисквателен диск и добър сервиз където могат да ги сменят, по възможност да не е LUK

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Привет на всички,

2008 си купих Outlander 2.0 DI-D, и още в началото започнаха проблемите със съединителя :(

На 5000 км изгоря оригиналния LUK. След което ми го смениха в Балканстар с друг боклук правен в унгария със OE номер 2300А003, то само като ги видиш как изглеждат тези съединители ти става ясно. Сега след 40 000 км го усещам, че пак е за смяна :(. Карам и Мазда с японсли двигател и не съм пипал съединителя. Преди това смяних Хонди карана над 100 000 км, т.е. проблема не е до начина на шофиране

Дайте цени и инфо за хубав комплект съединител и претисквателен диск и добър сервиз където могат да ги сменят, по възможност да не е LUK

Твоя съединител е доста скъпичък ,защото демпферите са на маховика, а както се сещаш се сменя и той..............с други думи ти трябва притискател, лагер ,фер. диск и маховик..............общата сума надхвърля 1800 лв.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Твоя съединител е доста скъпичък ,защото демпферите са на маховика, а както се сещаш се сменя и той..............с други думи ти трябва притискател, лагер ,фер. диск и маховик..............общата сума надхвърля 1800 лв.

Не са на маховика, остана ми стария комплект от балканстар ето линк със съединителя http://www.autoteile-online.biz/auto/mitsubishi/6233/outlander_2,0_di-d_kupplung_anbauteile_kupplungssatz_22491.shtml

Но този не ми харесва, няма и 40 000 и вече сдава багажа :(

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не са на маховика, остана ми стария комплект от балканстар ето линк със съединителя http://www.autoteile-online.biz/auto/mitsubishi/6233/outlander_2,0_di-d_kupplung_anbauteile_kupplungssatz_22491.shtml

Но този не ми харесва, няма и 40 000 и вече сдава багажа :(

За първи път чувам Аутлендър D-ID да е с нормален съединител, но може и да бъркам........колко е диаметъра на стария ви ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За първи път чувам Аутлендър D-ID да е с нормален съединител, но може и да бъркам........колко е диаметъра на стария ви ?

240 мм с 23 канала

По тази спецификация търсих и намерих за Ауди А3 става и за VW ето линк. Изглежда здрав http://www.clutchdistributors.co.uk/product_info.php?pName=audi-a3-ii-8p--2-16v-tdi-140-sachs-only-0603-1

Обаче не ми отговарят на имейлите дали става за Митсубиши :(

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не са на маховика, остана ми стария комплект от балканстар ето линк със съединителя http://www.autoteile-online.biz/auto/mitsubishi/6233/outlander_2,0_di-d_kupplung_anbauteile_kupplungssatz_22491.shtml

Но този не ми харесва, няма и 40 000 и вече сдава багажа :(

На маховика са демпферите , и колегата ти отговори точно за цената заедно със труда , лук и закс имат със сигурност за теб , валео не знам дали вече педлагат до преди година нямаха , на по старите мотори на ваг групата има вариант да замениш депфера с твърд маховик (обикновен) и си решаваш проблема завинаги , но за ПД(помпа дюза) моторите такова животно нема .Успех и дано се оправиш по скоро :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На маховика са демпферите , и колегата ти отговори точно за цената заедно със труда , лук и закс имат със сигурност за теб , валео не знам дали вече педлагат до преди година нямаха , на по старите мотори на ваг групата има вариант да замениш депфера с твърд маховик (обикновен) и си решаваш проблема завинаги , но за ПД(помпа дюза) моторите такова животно нема .Успех и дано се оправиш по скоро :mitsu-smiley:

Колега мерси за отговора. Значи с две думи положението е зле т.е. ваген груп :(

Само не разбрах има или няма вариант за твърд маховик?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега мерси за отговора. Значи с две думи положението е зле т.е. ваген груп :(

Само не разбрах има или няма вариант за твърд маховик?

Ако е помпа-дюза мотора - никакъв шанс .....просто си ставяш колата в сервиза и като стане готова, носиш 2-3 хилки и си готов..........това е Ваген груп колеги........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако е помпа-дюза мотора - никакъв шанс .....просто си ставяш колата в сервиза и като стане готова, носиш 2-3 хилки и си готов..........това е Ваген груп колеги........

Помпа дюза е :icon_doh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Помпа дюза е :icon_doh:

Колега, ако не е тайна - на колко хиляди е колата, и колко си минал с един съединител?

Карам същия мотор и ми е интересно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ако не е тайна - на колко хиляди е колата, и колко си минал с един съединител?

Карам същия мотор и ми е интересно.

Ами колега, в първият пост всичко си пише, само трябва да го прочетеш ..:icon_thumbup:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами колега, в първият пост всичко си пише, само трябва да го прочетеш ..:icon_thumbup:

За четене - чел съм го, но както написах по-горе карам същия двигател от края на 2007 и вече съм на 130 000 без да пипам нищо по колата, направо не мога да повярвам, че за 45 000 чупи 2 съединителя.

Извинения, ако постовете ми приличат на спам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За четене - чел съм го, но както написах по-горе карам същия двигател от края на 2007 и вече съм на 130 000 без да пипам нищо по колата, направо не мога да повярвам, че за 45 000 чупи 2 съединителя.

Извинения, ако постовете ми приличат на спам.

Вероятно има голямо значение стила на каране на колата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За четене - чел съм го, но както написах по-горе карам същия двигател от края на 2007 и вече съм на 130 000 без да пипам нищо по колата, направо не мога да повярвам, че за 45 000 чупи 2 съединителя.

Извинения, ако постовете ми приличат на спам.

Ако е дефектен маховика и в БС не го смениха пъривя път :(

Това не е първата кола или джип която карам. Хонда, Мазда никакви проблеми.... е все бяха made in Japan... :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако е дефектен маховика и в БС не го смениха пъривя път :(

Това не е първата кола или джип която карам. Хонда, Мазда никакви проблеми.... е все бяха made in Japan... :icon_rock:

Да, така може, много вероятно да има някъде дефектна част, която да те вкарва в това приключение.

Моята специално е правена в Япония, това може да се провери по номера на шасито. След 2008 мисля, че Outlander започват да се сглобяват в Холандия. Може да има все пак някакви разлики във влаганите части в Япония и тези които се сглобяват в Европа.

Поздрави.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

Моята специално е правена в Япония, това може да се провери по номера на шасито. След 2008 мисля, че Outlander започват да се сглобяват в Холандия. Може да има все пак някакви разлики във влаганите части в Япония и тези които се сглобяват в Европа.

 

Това няма никакво значение в случая.. И за Япония и за Европа съединителите ги правят само Люк и Закс ..
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, поразпитай собствениците на Октавия с ПД мотора. Там проблемът с демпферните маховици е един от най-често срещаните. И което е по-важното, има някакво решение за миграция към твърд маховик. Освен това имаше опция да се занитят пружините, с което въпросът приключва завинаги, без да се налага да плащаш 2 бона...

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, поразпитай собствениците на Октавия с ПД мотора. Там проблемът с демпферните маховици е един от най-често срещаните. И което е по-важното, има някакво решение за миграция към твърд маховик. Освен това имаше опция да се занитят пружините, с което въпросът приключва завинаги, без да се налага да плащаш 2 бона...

Наистина ако се намери някакво по-евтино решение, ще е супер. Заслужава си човек да се поразпита и да сподели това, което е разбрал с колеги. Лично аз ще направя такова усилие. Моля всички колеги с такива мотори да се включат в издирването на най-добре балансираното решение цена/качество, по отношение смяна на съединител, и да споделят с нас.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Наистина ако се намери някакво по-евтино решение, ще е супер. Заслужава си човек да се поразпита и да сподели това, което е разбрал с колеги. Лично аз ще направя такова усилие. Моля всички колеги с такива мотори да се включат в издирването на най-добре балансираното решение цена/качество, по отношение смяна на съединител, и да споделят с нас.

Имам някакви ужасно смътни спомени, че в някакъв магазин специализиран за Шкода някъде по Симеоново ли беше, Драгалевци ли, близо до околовръстното семейна фирма продавала по поръчка въпросните китове за този мотор, но без демпферни маховици... Със сигурност знам, че на октавия това е базов проблем.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имам някакви ужасно смътни спомени, че в някакъв магазин специализиран за Шкода някъде по Симеоново ли беше, Драгалевци ли, близо до околовръстното семейна фирма продавала по поръчка въпросните китове за този мотор, но без демпферни маховици... Със сигурност знам, че на октавия това е базов проблем.

Това е интересно и наистина си заслужава да се провери. :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Това е интересно и наистина си заслужава да се провери. :icon_blush:

Колега за ПД мотора вариант с твърд маховик няма , не си прави труда да търсиш , номера на китайката става само за стария мотор тди преди 2000 година , !!!!!!!!!!!!!!!!!диаметрите са едни и същи но броя на шлеците не отговаря!!!!!!!!!!! , Цена на комплекта около 1200 лева влиза маховик ,съединител , лагер помпа и притескателен диск , за труд според майстора :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...