stoyanm Публикувано 30 септември 2010 Сподели Публикувано 30 септември 2010 Привет на всички,2008 си купих Outlander 2.0 DI-D, и още в началото започнаха проблемите със съединителя :(На 5000 км изгоря оригиналния LUK. След което ми го смениха в Балканстар с друг боклук правен в унгария със OE номер 2300А003, то само като ги видиш как изглеждат тези съединители ти става ясно. Сега след 40 000 км го усещам, че пак е за смяна :(. Карам и Мазда с японсли двигател и не съм пипал съединителя. Преди това смяних Хонди карана над 100 000 км, т.е. проблема не е до начина на шофиране Дайте цени и инфо за хубав комплект съединител и претисквателен диск и добър сервиз където могат да ги сменят, по възможност да не е LUK Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 30 септември 2010 Сподели Публикувано 30 септември 2010 Привет на всички,2008 си купих Outlander 2.0 DI-D, и още в началото започнаха проблемите със съединителя :(На 5000 км изгоря оригиналния LUK. След което ми го смениха в Балканстар с друг боклук правен в унгария със OE номер 2300А003, то само като ги видиш как изглеждат тези съединители ти става ясно. Сега след 40 000 км го усещам, че пак е за смяна :(. Карам и Мазда с японсли двигател и не съм пипал съединителя. Преди това смяних Хонди карана над 100 000 км, т.е. проблема не е до начина на шофиране Дайте цени и инфо за хубав комплект съединител и претисквателен диск и добър сервиз където могат да ги сменят, по възможност да не е LUKТвоя съединител е доста скъпичък ,защото демпферите са на маховика, а както се сещаш се сменя и той..............с други думи ти трябва притискател, лагер ,фер. диск и маховик..............общата сума надхвърля 1800 лв. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stoyanm Публикувано 30 септември 2010 Автор Сподели Публикувано 30 септември 2010 Твоя съединител е доста скъпичък ,защото демпферите са на маховика, а както се сещаш се сменя и той..............с други думи ти трябва притискател, лагер ,фер. диск и маховик..............общата сума надхвърля 1800 лв.Не са на маховика, остана ми стария комплект от балканстар ето линк със съединителя http://www.autoteile-online.biz/auto/mitsubishi/6233/outlander_2,0_di-d_kupplung_anbauteile_kupplungssatz_22491.shtmlНо този не ми харесва, няма и 40 000 и вече сдава багажа :( Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 30 септември 2010 Сподели Публикувано 30 септември 2010 Не са на маховика, остана ми стария комплект от балканстар ето линк със съединителя http://www.autoteile-online.biz/auto/mitsubishi/6233/outlander_2,0_di-d_kupplung_anbauteile_kupplungssatz_22491.shtmlНо този не ми харесва, няма и 40 000 и вече сдава багажа :(За първи път чувам Аутлендър D-ID да е с нормален съединител, но може и да бъркам........колко е диаметъра на стария ви ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stoyanm Публикувано 30 септември 2010 Автор Сподели Публикувано 30 септември 2010 За първи път чувам Аутлендър D-ID да е с нормален съединител, но може и да бъркам........колко е диаметъра на стария ви ?240 мм с 23 каналаПо тази спецификация търсих и намерих за Ауди А3 става и за VW ето линк. Изглежда здрав http://www.clutchdistributors.co.uk/product_info.php?pName=audi-a3-ii-8p--2-16v-tdi-140-sachs-only-0603-1Обаче не ми отговарят на имейлите дали става за Митсубиши :( Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
junakov Публикувано 1 октомври 2010 Сподели Публикувано 1 октомври 2010 Не са на маховика, остана ми стария комплект от балканстар ето линк със съединителя http://www.autoteile-online.biz/auto/mitsubishi/6233/outlander_2,0_di-d_kupplung_anbauteile_kupplungssatz_22491.shtmlНо този не ми харесва, няма и 40 000 и вече сдава багажа :(На маховика са демпферите , и колегата ти отговори точно за цената заедно със труда , лук и закс имат със сигурност за теб , валео не знам дали вече педлагат до преди година нямаха , на по старите мотори на ваг групата има вариант да замениш депфера с твърд маховик (обикновен) и си решаваш проблема завинаги , но за ПД(помпа дюза) моторите такова животно нема .Успех и дано се оправиш по скоро :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stoyanm Публикувано 1 октомври 2010 Автор Сподели Публикувано 1 октомври 2010 На маховика са демпферите , и колегата ти отговори точно за цената заедно със труда , лук и закс имат със сигурност за теб , валео не знам дали вече педлагат до преди година нямаха , на по старите мотори на ваг групата има вариант да замениш депфера с твърд маховик (обикновен) и си решаваш проблема завинаги , но за ПД(помпа дюза) моторите такова животно нема .Успех и дано се оправиш по скоро :mitsu-smiley:Колега мерси за отговора. Значи с две думи положението е зле т.е. ваген груп :(Само не разбрах има или няма вариант за твърд маховик? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 1 октомври 2010 Сподели Публикувано 1 октомври 2010 Колега мерси за отговора. Значи с две думи положението е зле т.е. ваген груп :(Само не разбрах има или няма вариант за твърд маховик?Ако е помпа-дюза мотора - никакъв шанс .....просто си ставяш колата в сервиза и като стане готова, носиш 2-3 хилки и си готов..........това е Ваген груп колеги........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stoyanm Публикувано 1 октомври 2010 Автор Сподели Публикувано 1 октомври 2010 Ако е помпа-дюза мотора - никакъв шанс .....просто си ставяш колата в сервиза и като стане готова, носиш 2-3 хилки и си готов..........това е Ваген груп колеги........Помпа дюза е :icon_doh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cankoff Публикувано 2 октомври 2010 Сподели Публикувано 2 октомври 2010 Помпа дюза е :icon_doh:Колега, ако не е тайна - на колко хиляди е колата, и колко си минал с един съединител?Карам същия мотор и ми е интересно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 2 октомври 2010 Сподели Публикувано 2 октомври 2010 Колега, ако не е тайна - на колко хиляди е колата, и колко си минал с един съединител?Карам същия мотор и ми е интересно.Ами колега, в първият пост всичко си пише, само трябва да го прочетеш ..:icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cankoff Публикувано 3 октомври 2010 Сподели Публикувано 3 октомври 2010 Ами колега, в първият пост всичко си пише, само трябва да го прочетеш ..:icon_thumbup:За четене - чел съм го, но както написах по-горе карам същия двигател от края на 2007 и вече съм на 130 000 без да пипам нищо по колата, направо не мога да повярвам, че за 45 000 чупи 2 съединителя.Извинения, ако постовете ми приличат на спам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 3 октомври 2010 Сподели Публикувано 3 октомври 2010 За четене - чел съм го, но както написах по-горе карам същия двигател от края на 2007 и вече съм на 130 000 без да пипам нищо по колата, направо не мога да повярвам, че за 45 000 чупи 2 съединителя.Извинения, ако постовете ми приличат на спам. Вероятно има голямо значение стила на каране на колата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stoyanm Публикувано 4 октомври 2010 Автор Сподели Публикувано 4 октомври 2010 За четене - чел съм го, но както написах по-горе карам същия двигател от края на 2007 и вече съм на 130 000 без да пипам нищо по колата, направо не мога да повярвам, че за 45 000 чупи 2 съединителя.Извинения, ако постовете ми приличат на спам.Ако е дефектен маховика и в БС не го смениха пъривя път :(Това не е първата кола или джип която карам. Хонда, Мазда никакви проблеми.... е все бяха made in Japan... :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cankoff Публикувано 4 октомври 2010 Сподели Публикувано 4 октомври 2010 Ако е дефектен маховика и в БС не го смениха пъривя път :(Това не е първата кола или джип която карам. Хонда, Мазда никакви проблеми.... е все бяха made in Japan... :icon_rock:Да, така може, много вероятно да има някъде дефектна част, която да те вкарва в това приключение.Моята специално е правена в Япония, това може да се провери по номера на шасито. След 2008 мисля, че Outlander започват да се сглобяват в Холандия. Може да има все пак някакви разлики във влаганите части в Япония и тези които се сглобяват в Европа.Поздрави. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 4 октомври 2010 Сподели Публикувано 4 октомври 2010 Моята специално е правена в Япония, това може да се провери по номера на шасито. След 2008 мисля, че Outlander започват да се сглобяват в Холандия. Може да има все пак някакви разлики във влаганите части в Япония и тези които се сглобяват в Европа. Това няма никакво значение в случая.. И за Япония и за Европа съединителите ги правят само Люк и Закс .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 4 октомври 2010 Сподели Публикувано 4 октомври 2010 Колега, поразпитай собствениците на Октавия с ПД мотора. Там проблемът с демпферните маховици е един от най-често срещаните. И което е по-важното, има някакво решение за миграция към твърд маховик. Освен това имаше опция да се занитят пружините, с което въпросът приключва завинаги, без да се налага да плащаш 2 бона... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cankoff Публикувано 4 октомври 2010 Сподели Публикувано 4 октомври 2010 Колега, поразпитай собствениците на Октавия с ПД мотора. Там проблемът с демпферните маховици е един от най-често срещаните. И което е по-важното, има някакво решение за миграция към твърд маховик. Освен това имаше опция да се занитят пружините, с което въпросът приключва завинаги, без да се налага да плащаш 2 бона...Наистина ако се намери някакво по-евтино решение, ще е супер. Заслужава си човек да се поразпита и да сподели това, което е разбрал с колеги. Лично аз ще направя такова усилие. Моля всички колеги с такива мотори да се включат в издирването на най-добре балансираното решение цена/качество, по отношение смяна на съединител, и да споделят с нас. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 4 октомври 2010 Сподели Публикувано 4 октомври 2010 Наистина ако се намери някакво по-евтино решение, ще е супер. Заслужава си човек да се поразпита и да сподели това, което е разбрал с колеги. Лично аз ще направя такова усилие. Моля всички колеги с такива мотори да се включат в издирването на най-добре балансираното решение цена/качество, по отношение смяна на съединител, и да споделят с нас.Имам някакви ужасно смътни спомени, че в някакъв магазин специализиран за Шкода някъде по Симеоново ли беше, Драгалевци ли, близо до околовръстното семейна фирма продавала по поръчка въпросните китове за този мотор, но без демпферни маховици... Със сигурност знам, че на октавия това е базов проблем. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stoyanm Публикувано 4 октомври 2010 Автор Сподели Публикувано 4 октомври 2010 Имам някакви ужасно смътни спомени, че в някакъв магазин специализиран за Шкода някъде по Симеоново ли беше, Драгалевци ли, близо до околовръстното семейна фирма продавала по поръчка въпросните китове за този мотор, но без демпферни маховици... Със сигурност знам, че на октавия това е базов проблем.Това е интересно и наистина си заслужава да се провери. :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
junakov Публикувано 14 октомври 2010 Сподели Публикувано 14 октомври 2010 Това е интересно и наистина си заслужава да се провери. :icon_blush:Колега за ПД мотора вариант с твърд маховик няма , не си прави труда да търсиш , номера на китайката става само за стария мотор тди преди 2000 година , !!!!!!!!!!!!!!!!!диаметрите са едни и същи но броя на шлеците не отговаря!!!!!!!!!!! , Цена на комплекта около 1200 лева влиза маховик ,съединител , лагер помпа и притескателен диск , за труд според майстора Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.