nedim Публикувано 22 септември 2010 Сподели Публикувано 22 септември 2010 (редакция) Здравейте, отскоро притежавам галант 98 2.5 v6 автоматик ... Естествено, очаква се тази кола да харчи доста- но мисля, че извън градско 15,16 литра е прекалено много... Никой не можа да ми каже, какъв е проблема. Дали е в сондите или някъде другаде, Затова реших да сложа газов инжекцион,.чисто нов, но разхода е същият, може би и малко повече. Неравномерно работи колата, мисля, че я няма тази мощ ,която трябва да притежава този автомобил. Някой някакви съвети ? Редактирано 22 септември 2010 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 22 септември 2010 Сподели Публикувано 22 септември 2010 Разкажи какво е проверявано по автомобила, как е обслужван, от колко време го имаш и т.н.Компресия мерена ли е? Масла сменяни ли са? Симптоми други има ли? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 23 септември 2010 Сподели Публикувано 23 септември 2010 Закарай го за диагностика. Ще ти проверят работата на датчиците. Ако катализаторът е запушен нищо няма да отчете. Вероятно е също ЕГР-клапана. Него не знам дали го хваща диагностиката. Също така понякога ЕКУ-то дава сигнали да се пуска повече гориво, но пък тогава колата върви, а ти казваш, че не върви ... Защо се получава така, не знам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedim Публикувано 23 септември 2010 Автор Сподели Публикувано 23 септември 2010 (редакция) Проверявани са сондите, иначе колата си е обслужена. Компресия не е мерена, но мисля че проблема не е от там, а е някакъв "софтуерен". Днес откачих и 4-те сонди и просто мога да кажа сега, че колата литна... на бензин. Та си мисля това - ако те са заминали подават грешна информация на ECU-то и от там идва цялото объркване. И сега като ги откачих колата си върви перфектно и може би ако се сменят с нови ще си върви освен перфектно, а също така ще има нормалния разход! А отделно съм сменял свещи, кабели, капачка, палец. Редактирано 23 септември 2010 от Brigadiro Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sezgo Публикувано 30 септември 2010 Сподели Публикувано 30 септември 2010 Проблемът продължава да съществува дори и след сменени сонди. Колата глъхне при студен старт!!! Може ли от центровка да е ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 30 септември 2010 Сподели Публикувано 30 септември 2010 Колега, закарай си колата да я тестват на компютър. Откачайки сондите, колата минава в режим "Go home", тръгва да върви, но и харчи много гориво. Може да имаш проблем и с дебитомера или кой знае какво... само компютъра може да открие причината. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BOXERA Публикувано 19 ноември 2010 Сподели Публикувано 19 ноември 2010 Здрасти голега и аз имам този проблем :( разликата е ,че аз съм с 2.0 и ми дава този разход :( :( Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmizov Публикувано 19 ноември 2010 Сподели Публикувано 19 ноември 2010 Разхода Ви е нормален.........ако карате с над 180! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.