Премини към съдържание

Съединителя го няма


asoto

Препоръчано мнение

Помогнете! Не мога да гледам като паметник тази хубавица!!! Само от 10 дена е.

Редактирано от Emil Dimitrov
Колега моля не пишете само с главни букви.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Помогнете! Не мога да гледам като паметник тази хубавица!!! Само от 10 дена е.

Ами оправете си я тази помпа .........дай повече инфо за колата, коя година е, кой мотор и т.н...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Помогнете! Не мога да гледам като паметник тази хубавица!!! Само от 10 дена е.

 

Много изчерпателно. И какво очакваш - да ти сменим помпата или да я закараме в сервиз? А колата е ...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много изчерпателно. И какво очакваш - да ти сменим помпата или да я закараме в сервиз? А колата е ...

Mitsubishi Spase Star 1.9 did е моделът. Съвет искам за обезвъздушаване на помпата! И дали не е станала по голяма беля

Редактирано от rosko
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А помпата преди това ремонтирахте ли я?

 

На долната помпа трябва да има едно като болтче - напомпвате хубаво и докато е натиснат педала развивате да излезне въздуха, после стягате и пак помпите и така докато се обезвъздуши. Става и с едно маркуче, ако е топнато в съд със спирачна течност. Ама първо помпата трябва да се ремонтира.

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Mitsubishi Spase Star 1.9 did е модела ---------------------1 съвет искам за обезвъздушаване на помпата !!и дали не е станала по голяма бела

Проблема е ,че за да оправиш тази помпа ,трябва да я свалиш и смениш с 1нова, а това пък става със сваляне на ск. кутия ..........и долната помпа върви заедно с акс. лагер .......гадно ,нали....... :icon_censored: Това само французина може да го направи............ :icon_censored:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е ,че за да оправиш тази помпа ,трябва да я свалиш и смениш с 1нова, а това пък става със сваляне на ск. кутия ..........и долната помпа върви заедно с акс. лагер .......гадно ,нали....... :icon_censored: Това само французина може да го направи............ :icon_censored:

Абе не е само Французина ..:P Даже Марсел Марсо го научи този номер с лагер помпата от Форд и Опел ..:D
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе не е само Французина ..:P Даже Марсел Марсо го научи този номер с лагер помпата от Форд и Опел ..:D

[/quot

 

Много дебела взе да става работата!!!! И как да разбера дали е повредена помпата? Има и друго зло - в Гърция съм

Редактирано от rosko
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Оххх, и твойта хич не е лесна. В много лош филм си се вкарал. Туй са едни от най-гадните за ремонт съединители. Помпата е заедно с лагера. Преписал съм едно ръководство /не помня откъде/, дано ти помогне. Но не претендирам, че е точно :rolleyes:

 

И така: Трябва ти канал, стойка за закрепяне на двигателя. Откачаш акумулатора, развиваш четири болта, които държат стойката на акумулатора. Развиваш двата болта, които държат кутията с въздушния филтър, има една пластмасова скоба, и нея откачаш. Изваждаш гумения маркуч, който влиза в капака на двигателя, той идва от въздушния филтър. Развиваш скобата която стяга гумения въздуховод, от въздушния филтър. Откачаш буксата за дебитомера. Изваждаш комплекта възушен филтър. Кутията с въздушния филтър не я отваряш. Развиваш и махаш тампона отгоре. Откачаш долната помпа на съединителя - държи се с два болта. На лявата гума, развиваш централната гайка, разхлабваш четирите гайки, вдигаш на крик, и махаш гумата. Развиваш двата болта които захващат предния амортисьор в носача. Долния шарнирен болт, си остава така. След като оставиш да виси, амортисьора, с накланяне изваждаш полуоската от шлиците. Започваш да развиваш болтовете, които захващат скоростната кутия, към двигателя, развиваш горните болтове. Развиваш и двата болта, които са за стартера. Стартера не го вадиш, и не му откачаш кабелите, а го издърпваш назад. Слага се стойката и се закрепя двигателя да не пропада надолу. Слизаш в канала, махаш предпазните кори отдолу, и от дясната страна. Откачаш скоростния лост. Изваждаш щифта, който е за дясната полуоска, на карето. Развиваш двата болта, които държат тампоните на скоростната кутия. Самите стойки на тампоните си остават там, тях не ги буташ. Двигателя вече е закрепен, и развиваш четири големи болта, които държат напречната опора на скоростната кутия. Може и да се върже скоростната кутия, към тая стойка, която държи двигателя. Напречната опора, излиза заедно с двата тампона. Развиваш долните болтове за захващането на скоростната кутия. Започваш да отлепяш кутията от двигателя, и с почукване от дясно - преди дясното каре. Мястото след щифта. Дясната гума и окачването, си остава така. Кутията я отлепяш и издърпваш. Може вече да се извади аксиалния лагер от вилката. Развиваш болтовете, на притескателния диск, след като го свалиш, феродовия диск излиза от шлиците. Гледаш дали е надран огледалния диск, после започваш да сглобяваш.

Успех :good: :good: :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Оххх, и твойта хич не е лесна. В много лош филм си се вкарал. Туй са едни от най-гадните за ремонт съединители. Помпата е заедно с лагера. Преписал съм едно ръководство /не помня откъде/, дано ти помогне. Но не претендирам, че е точно :rolleyes:

 

И така: Трябва ти канал, стойка за закрепяне на двигателя. Откачаш акумулатора, развиваш четири болта, които държат стойката на акумулатора. Развиваш двата болта, които държат кутията с въздушния филтър, има една пластмасова скоба, и нея откачаш. Изваждаш гумения маркуч, който влиза в капака на двигателя, той идва от въздушния филтър. Развиваш скобата която стяга гумения въздуховод, от въздушния филтър. Откачаш буксата за дебитомера. Изваждаш комплекта възушен филтър. Кутията с въздушния филтър не я отваряш. Развиваш и махаш тампона отгоре. Откачаш долната помпа на съединителя - държи се с два болта. На лявата гума, развиваш централната гайка, разхлабваш четирите гайки, вдигаш на крик, и махаш гумата. Развиваш двата болта които захващат предния амортисьор в носача. Долния шарнирен болт, си остава така. След като оставиш да виси, амортисьора, с накланяне изваждаш полуоската от шлиците. Започваш да развиваш болтовете, които захващат скоростната кутия, към двигателя, развиваш горните болтове. Развиваш и двата болта, които са за стартера. Стартера не го вадиш, и не му откачаш кабелите, а го издърпваш назад. Слага се стойката и се закрепя двигателя да не пропада надолу. Слизаш в канала, махаш предпазните кори отдолу, и от дясната страна. Откачаш скоростния лост. Изваждаш щифта, който е за дясната полуоска, на карето. Развиваш двата болта, които държат тампоните на скоростната кутия. Самите стойки на тампоните си остават там, тях не ги буташ. Двигателя вече е закрепен, и развиваш четири големи болта, които държат напречната опора на скоростната кутия. Може и да се върже скоростната кутия, към тая стойка, която държи двигателя. Напречната опора, излиза заедно с двата тампона. Развиваш долните болтове за захващането на скоростната кутия. Започваш да отлепяш кутията от двигателя, и с почукване от дясно - преди дясното каре. Мястото след щифта. Дясната гума и окачването, си остава така. Кутията я отлепяш и издърпваш. Може вече да се извади аксиалния лагер от вилката. Развиваш болтовете, на притескателния диск, след като го свалиш, феродовия диск излиза от шлиците. Гледаш дали е надран огледалния диск, после започваш да сглобяваш.

Успех :good: :good: :good:

Много ти благодаря, колега, дано не се бъзикаш.... Аз мисля да се оттърва по-лесно, това е за майстори, аз не се наемам

Редактирано от rosko
Градски, постарай се малко повече с правописа! Няма нередактиран пост, не излагай Сините камъни!
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Стига бе, как да се бъзикам при твойто положение. Това е просто да имаш в предвид на какво си се натресъл. Има и малко по оптимистичен вариант - ремонтен комплект за помпите. Горната е по-лесна, а за долната прочете как се сваля. Сменат се гумичките. Дано е това :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Стига бе, как да се бъзикам при твойто положение. Това е просто да имаш в предвид на какво си се натресъл. Има и малко по оптимистичен вариант - ремонтен комплект за помпите. Горната е по-лесна, а за долната прочете как се сваля. Сменат се гумичките. Дано е това :)

 

 

Разминах се със обезвъздушаването...!!

Благодарение на Вашите съвети - за които благодаря!!!

:good: засега ще карам така/ :drive: като се прибера в БГ ще има Ремонт!! :mitsu-smiley:

Редактирано от valboss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да си вземеш едно голямо шише с течност, че пак ще изтърве, като вече е изтървало. Предполагам никакви ремонти по помпите не са правени?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами то за да се направи ремонт трябва да се знаят номерата на частите......vladimirov ако не е проблем можеш ли да дадеш номерата на ремонтните комплекти за горната и долната помпа на DI-D-то. Да си ги намери човека и да си ги смени.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тия номера не е ли по-редно да ги даде дилъра от който ще ги купи? Аз и да ги намеря няма гаранция, че 100% ще са същите или че няма да излезнат няколко номера за една част. Съветвам го ако ще тръгва на дълъг път така, да се подготви за евентуално повторение на проблема.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тия номера не е ли по-редно да ги даде дилъра от който ще ги купи? Аз и да ги намеря няма гаранция, че 100% ще са същите или че няма да излезнат няколко номера за една част.

Владимиров,НЯМА И ДА ГИ НАМЕРИШ- така че ти давам гаранция че няма да излезнат няколко номера..

Но въпреки това, не е лошо да започнеш да ги търсиш, така поне ще си зает и няма да пишеш из темите за работи които не са ти ясни ..:icon_thumbup:

Върни се по нагоре в темата и прочети няколко пъти съобщение №6 и може да ти просветне за какво става дума ..

Тогава ще се сетиш, зашо Милен те кара да ги намериш тези номера на ремонтни комплекти, които НЕ СЪЩЕСТВУВАТ а ти караш човека да ги търси и да ги сменя..:icon_doh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Никъде не съм написал да търси ремонтен комплект или номера му, ама пак ме почнахте. Не че не е възможно да има такъв неоригинален, гумички или пък за рено например, ако въпросната помпа подлежи на разглобяване и ремонт разбира се. В една друга тема някой се беше похвалил например, че от някаква фирма за хидравлични елементи му намерили (или направили) гумичките за съединителя. Горната помпа ако не е на :mitsu-smiley:, при рендетата имало такава дефектна, при която буталото не може да взима нова течност от съда и от там произлиза подобен проблем с обезвъздушаването.

 

Всъщност Peter G беше споменал за ремонтни комплекти. Аз само съм посъветвал да се подготви за евентуално повторение на проблема, след като не е правено нищо по помпите освен обезвъздушаването.

 

 

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не бе, Владимиров, не сме те почнали, щото не сме те оставяли, щото не се спираш и си като развален грамофон.....

Първо - Кой знае колко такива са минали през ръцете на Марин, Милен и Пламен, мислиш ли, че нямаше да знаят, ако съществува вариант за отремонтирането, а? Щяха да знаят и щяха да кажат.

Второ - форумът е за да помогнем на колега, както се е случвало, случва се и ще се случва. И подобни подвеждащи мнения, хипотези, ако-та - само объркват хората и когато потребителят е нов и не знае кой е с познания и кой само предполага и си чеше пръстите по клавиатурата - може да си довлече и проблеми някога, да си изгуби време, средства и пр.

 

Та Марин ти го е казал правилно - като не ти е ясно нещо - не се обаждай, че да не объркаш другите. Вслушвай се в това, което пишат хората с опит. Щото понякога ако-то цапа и мирише!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Никъде не съм написал да търси ремонтен комплект или номера му, ама пак ме почнахте.

 

 

А това да не би да съм го написал аз ? ..
Става и с едно маркуче, ако е топнато в съд със спирачна течност. Ама първо помпата трябва да се ремонтира.

 

Или пък това ..

Предполагам никакви ремонти по помпите не са правени?

И въпреки че ти казахме че не подлежат на ремонт, пак продължаваш

Не че не е възможно да има такъв неоригинален

:icon_doh:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е правен ремонт все още!! Ама май ще се наложи - аз викам да ги сменя тези прословути помпи

с нови -ама колко ли парички и бягяне ме чака... Само Бог и този форум знаят::: :icon_crying:

Някой опарен да ми сподели цената, ако може

Редактирано от rosko
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 11 месеца ...

МАЙ.....И добре,че ви има и си пишете.На мен какво ми се случи!!!-Педала на съединителя започна да ПРОПАДА,да има свободен ход в горната част,докато ми остана съвсем малък ход,колкото едвам да вкючвам скоростите.!!!!!!!!!Ходих на майстор,който ми го оправи,като извади маркучето от ГОРНАТА ПОМПА на съединителя и го НАДУ(демек,насила ми избута КЛАПАНА на помпата) след което съединителя се оправи.Майстора ми каза,че мога да карам така "до другия път,но и той не знае кога ще е".Радоста ми небеше за дълго време,след около един месец,ПАК ми пропадна.***Сега незнам,какво да правя! § Майстора каза да се стягам за нова помпа на съединителя,КОЯТО се намира В скоростната кутия и е ГАДНА смяната И.Питах по моргите за двигател 1.9ДИД 102кс. ,цена втота ръка 80лв. КАЖЕТЕ МНЕНИЕ!!! PLS

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Човече не се шашкай.При мен се случи същото миналата година.Проблема се оказа горната помпа.Помпата е на бош.Ремонтния комплект излизаше около 60лв ама ми се видяха много и смених само гумички. Размера го пише на самата помпа.По спомен мисля че беше 23мм.4бр по 1,50лв =6лв и си готов.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Човече не се шашкай.При мен се случи същото миналата година.Проблема се оказа горната помпа.Помпата е на бош.Ремонтния комплект излизаше около 60лв ама ми се видяха много и смених само гумички. Размера го пише на самата помпа.По спомен мисля че беше 23мм.4бр по 1,50лв =6лв и си готов.

Неговата кола е доста по различна от твоята..........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Неговата кола е доста по различна от твоята..........

Сега се върнах от майстора,пак ми оправи (временно)съединителя,НО,тръгвам по магазините на Плевен,за търся ремонтен комплект (гумички ли,пружинки ли или каквото продават),ако ще и помпа да е.НО!!!(((КОЗАТА,СИ САКА ПРЪЧ,А "МИШО" СИ ИСКА РЕМОНТ)))!!!

МОМЧЕТА,БЛАГОДАРЯ ВИ,ЧЕ СТЕ ОТЗИВЧИВИ!!!

Знайте,че много хора са ви благодарни,независимо,че не ви познават!

Редактирано от krupieto
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...