asoto Публикувано 21 септември 2010 Сподели Публикувано 21 септември 2010 (редакция) Помогнете! Не мога да гледам като паметник тази хубавица!!! Само от 10 дена е. Редактирано 21 септември 2010 от Emil Dimitrov Колега моля не пишете само с главни букви. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 21 септември 2010 Сподели Публикувано 21 септември 2010 Помогнете! Не мога да гледам като паметник тази хубавица!!! Само от 10 дена е.Ами оправете си я тази помпа .........дай повече инфо за колата, коя година е, кой мотор и т.н........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 21 септември 2010 Сподели Публикувано 21 септември 2010 Помогнете! Не мога да гледам като паметник тази хубавица!!! Само от 10 дена е. Много изчерпателно. И какво очакваш - да ти сменим помпата или да я закараме в сервиз? А колата е ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
asoto Публикувано 22 септември 2010 Автор Сподели Публикувано 22 септември 2010 (редакция) Много изчерпателно. И какво очакваш - да ти сменим помпата или да я закараме в сервиз? А колата е ...Mitsubishi Spase Star 1.9 did е моделът. Съвет искам за обезвъздушаване на помпата! И дали не е станала по голяма беля Редактирано 23 септември 2010 от rosko Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 22 септември 2010 Сподели Публикувано 22 септември 2010 А помпата преди това ремонтирахте ли я? На долната помпа трябва да има едно като болтче - напомпвате хубаво и докато е натиснат педала развивате да излезне въздуха, после стягате и пак помпите и така докато се обезвъздуши. Става и с едно маркуче, ако е топнато в съд със спирачна течност. Ама първо помпата трябва да се ремонтира. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 22 септември 2010 Сподели Публикувано 22 септември 2010 Mitsubishi Spase Star 1.9 did е модела ---------------------1 съвет искам за обезвъздушаване на помпата !!и дали не е станала по голяма белаПроблема е ,че за да оправиш тази помпа ,трябва да я свалиш и смениш с 1нова, а това пък става със сваляне на ск. кутия ..........и долната помпа върви заедно с акс. лагер .......гадно ,нали....... :icon_censored: Това само французина може да го направи............ :icon_censored: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 22 септември 2010 Сподели Публикувано 22 септември 2010 Проблема е ,че за да оправиш тази помпа ,трябва да я свалиш и смениш с 1нова, а това пък става със сваляне на ск. кутия ..........и долната помпа върви заедно с акс. лагер .......гадно ,нали....... :icon_censored: Това само французина може да го направи............ :icon_censored:Абе не е само Французина ..:P Даже Марсел Марсо го научи този номер с лагер помпата от Форд и Опел ..:D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
asoto Публикувано 23 септември 2010 Автор Сподели Публикувано 23 септември 2010 (редакция) Абе не е само Французина ..:P Даже Марсел Марсо го научи този номер с лагер помпата от Форд и Опел ..:D[/quot Много дебела взе да става работата!!!! И как да разбера дали е повредена помпата? Има и друго зло - в Гърция съм Редактирано 23 септември 2010 от rosko Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 23 септември 2010 Сподели Публикувано 23 септември 2010 Оххх, и твойта хич не е лесна. В много лош филм си се вкарал. Туй са едни от най-гадните за ремонт съединители. Помпата е заедно с лагера. Преписал съм едно ръководство /не помня откъде/, дано ти помогне. Но не претендирам, че е точно :rolleyes: И така: Трябва ти канал, стойка за закрепяне на двигателя. Откачаш акумулатора, развиваш четири болта, които държат стойката на акумулатора. Развиваш двата болта, които държат кутията с въздушния филтър, има една пластмасова скоба, и нея откачаш. Изваждаш гумения маркуч, който влиза в капака на двигателя, той идва от въздушния филтър. Развиваш скобата която стяга гумения въздуховод, от въздушния филтър. Откачаш буксата за дебитомера. Изваждаш комплекта възушен филтър. Кутията с въздушния филтър не я отваряш. Развиваш и махаш тампона отгоре. Откачаш долната помпа на съединителя - държи се с два болта. На лявата гума, развиваш централната гайка, разхлабваш четирите гайки, вдигаш на крик, и махаш гумата. Развиваш двата болта които захващат предния амортисьор в носача. Долния шарнирен болт, си остава така. След като оставиш да виси, амортисьора, с накланяне изваждаш полуоската от шлиците. Започваш да развиваш болтовете, които захващат скоростната кутия, към двигателя, развиваш горните болтове. Развиваш и двата болта, които са за стартера. Стартера не го вадиш, и не му откачаш кабелите, а го издърпваш назад. Слага се стойката и се закрепя двигателя да не пропада надолу. Слизаш в канала, махаш предпазните кори отдолу, и от дясната страна. Откачаш скоростния лост. Изваждаш щифта, който е за дясната полуоска, на карето. Развиваш двата болта, които държат тампоните на скоростната кутия. Самите стойки на тампоните си остават там, тях не ги буташ. Двигателя вече е закрепен, и развиваш четири големи болта, които държат напречната опора на скоростната кутия. Може и да се върже скоростната кутия, към тая стойка, която държи двигателя. Напречната опора, излиза заедно с двата тампона. Развиваш долните болтове за захващането на скоростната кутия. Започваш да отлепяш кутията от двигателя, и с почукване от дясно - преди дясното каре. Мястото след щифта. Дясната гума и окачването, си остава така. Кутията я отлепяш и издърпваш. Може вече да се извади аксиалния лагер от вилката. Развиваш болтовете, на притескателния диск, след като го свалиш, феродовия диск излиза от шлиците. Гледаш дали е надран огледалния диск, после започваш да сглобяваш. Успех :good: :good: :good: 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
asoto Публикувано 23 септември 2010 Автор Сподели Публикувано 23 септември 2010 (редакция) Оххх, и твойта хич не е лесна. В много лош филм си се вкарал. Туй са едни от най-гадните за ремонт съединители. Помпата е заедно с лагера. Преписал съм едно ръководство /не помня откъде/, дано ти помогне. Но не претендирам, че е точно :rolleyes: И така: Трябва ти канал, стойка за закрепяне на двигателя. Откачаш акумулатора, развиваш четири болта, които държат стойката на акумулатора. Развиваш двата болта, които държат кутията с въздушния филтър, има една пластмасова скоба, и нея откачаш. Изваждаш гумения маркуч, който влиза в капака на двигателя, той идва от въздушния филтър. Развиваш скобата която стяга гумения въздуховод, от въздушния филтър. Откачаш буксата за дебитомера. Изваждаш комплекта възушен филтър. Кутията с въздушния филтър не я отваряш. Развиваш и махаш тампона отгоре. Откачаш долната помпа на съединителя - държи се с два болта. На лявата гума, развиваш централната гайка, разхлабваш четирите гайки, вдигаш на крик, и махаш гумата. Развиваш двата болта които захващат предния амортисьор в носача. Долния шарнирен болт, си остава така. След като оставиш да виси, амортисьора, с накланяне изваждаш полуоската от шлиците. Започваш да развиваш болтовете, които захващат скоростната кутия, към двигателя, развиваш горните болтове. Развиваш и двата болта, които са за стартера. Стартера не го вадиш, и не му откачаш кабелите, а го издърпваш назад. Слага се стойката и се закрепя двигателя да не пропада надолу. Слизаш в канала, махаш предпазните кори отдолу, и от дясната страна. Откачаш скоростния лост. Изваждаш щифта, който е за дясната полуоска, на карето. Развиваш двата болта, които държат тампоните на скоростната кутия. Самите стойки на тампоните си остават там, тях не ги буташ. Двигателя вече е закрепен, и развиваш четири големи болта, които държат напречната опора на скоростната кутия. Може и да се върже скоростната кутия, към тая стойка, която държи двигателя. Напречната опора, излиза заедно с двата тампона. Развиваш долните болтове за захващането на скоростната кутия. Започваш да отлепяш кутията от двигателя, и с почукване от дясно - преди дясното каре. Мястото след щифта. Дясната гума и окачването, си остава така. Кутията я отлепяш и издърпваш. Може вече да се извади аксиалния лагер от вилката. Развиваш болтовете, на притескателния диск, след като го свалиш, феродовия диск излиза от шлиците. Гледаш дали е надран огледалния диск, после започваш да сглобяваш. Успех :good: :good: :good:Много ти благодаря, колега, дано не се бъзикаш.... Аз мисля да се оттърва по-лесно, това е за майстори, аз не се наемам Редактирано 23 септември 2010 от rosko Градски, постарай се малко повече с правописа! Няма нередактиран пост, не излагай Сините камъни! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 23 септември 2010 Сподели Публикувано 23 септември 2010 Стига бе, как да се бъзикам при твойто положение. Това е просто да имаш в предвид на какво си се натресъл. Има и малко по оптимистичен вариант - ремонтен комплект за помпите. Горната е по-лесна, а за долната прочете как се сваля. Сменат се гумичките. Дано е това Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
asoto Публикувано 24 септември 2010 Автор Сподели Публикувано 24 септември 2010 (редакция) Стига бе, как да се бъзикам при твойто положение. Това е просто да имаш в предвид на какво си се натресъл. Има и малко по оптимистичен вариант - ремонтен комплект за помпите. Горната е по-лесна, а за долната прочете как се сваля. Сменат се гумичките. Дано е това Разминах се със обезвъздушаването...!!Благодарение на Вашите съвети - за които благодаря!!! :good: засега ще карам така/ като се прибера в БГ ще има Ремонт!! :mitsu-smiley: Редактирано 24 септември 2010 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 24 септември 2010 Сподели Публикувано 24 септември 2010 Да си вземеш едно голямо шише с течност, че пак ще изтърве, като вече е изтървало. Предполагам никакви ремонти по помпите не са правени? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 24 септември 2010 Сподели Публикувано 24 септември 2010 Ами то за да се направи ремонт трябва да се знаят номерата на частите......vladimirov ако не е проблем можеш ли да дадеш номерата на ремонтните комплекти за горната и долната помпа на DI-D-то. Да си ги намери човека и да си ги смени. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 24 септември 2010 Сподели Публикувано 24 септември 2010 Тия номера не е ли по-редно да ги даде дилъра от който ще ги купи? Аз и да ги намеря няма гаранция, че 100% ще са същите или че няма да излезнат няколко номера за една част. Съветвам го ако ще тръгва на дълъг път така, да се подготви за евентуално повторение на проблема. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 24 септември 2010 Сподели Публикувано 24 септември 2010 Ами поне се опитаи да ги намериш де....... Особенно на долната помпа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 25 септември 2010 Сподели Публикувано 25 септември 2010 Тия номера не е ли по-редно да ги даде дилъра от който ще ги купи? Аз и да ги намеря няма гаранция, че 100% ще са същите или че няма да излезнат няколко номера за една част.Владимиров,НЯМА И ДА ГИ НАМЕРИШ- така че ти давам гаранция че няма да излезнат няколко номера..Но въпреки това, не е лошо да започнеш да ги търсиш, така поне ще си зает и няма да пишеш из темите за работи които не са ти ясни ..:icon_thumbup:Върни се по нагоре в темата и прочети няколко пъти съобщение №6 и може да ти просветне за какво става дума ..Тогава ще се сетиш, зашо Милен те кара да ги намериш тези номера на ремонтни комплекти, които НЕ СЪЩЕСТВУВАТ а ти караш човека да ги търси и да ги сменя..:icon_doh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 25 септември 2010 Сподели Публикувано 25 септември 2010 (редакция) Никъде не съм написал да търси ремонтен комплект или номера му, ама пак ме почнахте. Не че не е възможно да има такъв неоригинален, гумички или пък за рено например, ако въпросната помпа подлежи на разглобяване и ремонт разбира се. В една друга тема някой се беше похвалил например, че от някаква фирма за хидравлични елементи му намерили (или направили) гумичките за съединителя. Горната помпа ако не е на :mitsu-smiley:, при рендетата имало такава дефектна, при която буталото не може да взима нова течност от съда и от там произлиза подобен проблем с обезвъздушаването. Всъщност Peter G беше споменал за ремонтни комплекти. Аз само съм посъветвал да се подготви за евентуално повторение на проблема, след като не е правено нищо по помпите освен обезвъздушаването. Редактирано 25 септември 2010 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 25 септември 2010 Сподели Публикувано 25 септември 2010 Не бе, Владимиров, не сме те почнали, щото не сме те оставяли, щото не се спираш и си като развален грамофон..... Първо - Кой знае колко такива са минали през ръцете на Марин, Милен и Пламен, мислиш ли, че нямаше да знаят, ако съществува вариант за отремонтирането, а? Щяха да знаят и щяха да кажат. Второ - форумът е за да помогнем на колега, както се е случвало, случва се и ще се случва. И подобни подвеждащи мнения, хипотези, ако-та - само объркват хората и когато потребителят е нов и не знае кой е с познания и кой само предполага и си чеше пръстите по клавиатурата - може да си довлече и проблеми някога, да си изгуби време, средства и пр. Та Марин ти го е казал правилно - като не ти е ясно нещо - не се обаждай, че да не объркаш другите. Вслушвай се в това, което пишат хората с опит. Щото понякога ако-то цапа и мирише! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 25 септември 2010 Сподели Публикувано 25 септември 2010 Никъде не съм написал да търси ремонтен комплект или номера му, ама пак ме почнахте. А това да не би да съм го написал аз ? .. Става и с едно маркуче, ако е топнато в съд със спирачна течност. Ама първо помпата трябва да се ремонтира. Или пък това .. Предполагам никакви ремонти по помпите не са правени?И въпреки че ти казахме че не подлежат на ремонт, пак продължаваш Не че не е възможно да има такъв неоригинален:icon_doh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
asoto Публикувано 25 септември 2010 Автор Сподели Публикувано 25 септември 2010 (редакция) Не е правен ремонт все още!! Ама май ще се наложи - аз викам да ги сменя тези прословути помпис нови -ама колко ли парички и бягяне ме чака... Само Бог и този форум знаят::: :icon_crying: Някой опарен да ми сподели цената, ако може Редактирано 25 септември 2010 от rosko Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krupieto Публикувано 17 септември 2011 Сподели Публикувано 17 септември 2011 МАЙ.....И добре,че ви има и си пишете.На мен какво ми се случи!!!-Педала на съединителя започна да ПРОПАДА,да има свободен ход в горната част,докато ми остана съвсем малък ход,колкото едвам да вкючвам скоростите.!!!!!!!!!Ходих на майстор,който ми го оправи,като извади маркучето от ГОРНАТА ПОМПА на съединителя и го НАДУ(демек,насила ми избута КЛАПАНА на помпата) след което съединителя се оправи.Майстора ми каза,че мога да карам така "до другия път,но и той не знае кога ще е".Радоста ми небеше за дълго време,след около един месец,ПАК ми пропадна.***Сега незнам,какво да правя! § Майстора каза да се стягам за нова помпа на съединителя,КОЯТО се намира В скоростната кутия и е ГАДНА смяната И.Питах по моргите за двигател 1.9ДИД 102кс. ,цена втота ръка 80лв. КАЖЕТЕ МНЕНИЕ!!! PLS Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
watt82 Публикувано 17 септември 2011 Сподели Публикувано 17 септември 2011 Човече не се шашкай.При мен се случи същото миналата година.Проблема се оказа горната помпа.Помпата е на бош.Ремонтния комплект излизаше около 60лв ама ми се видяха много и смених само гумички. Размера го пише на самата помпа.По спомен мисля че беше 23мм.4бр по 1,50лв =6лв и си готов. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 17 септември 2011 Сподели Публикувано 17 септември 2011 Човече не се шашкай.При мен се случи същото миналата година.Проблема се оказа горната помпа.Помпата е на бош.Ремонтния комплект излизаше около 60лв ама ми се видяха много и смених само гумички. Размера го пише на самата помпа.По спомен мисля че беше 23мм.4бр по 1,50лв =6лв и си готов.Неговата кола е доста по различна от твоята.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krupieto Публикувано 19 септември 2011 Сподели Публикувано 19 септември 2011 (редакция) Неговата кола е доста по различна от твоята..........Сега се върнах от майстора,пак ми оправи (временно)съединителя,НО,тръгвам по магазините на Плевен,за търся ремонтен комплект (гумички ли,пружинки ли или каквото продават),ако ще и помпа да е.НО!!!(((КОЗАТА,СИ САКА ПРЪЧ,А "МИШО" СИ ИСКА РЕМОНТ)))!!! МОМЧЕТА,БЛАГОДАРЯ ВИ,ЧЕ СТЕ ОТЗИВЧИВИ!!! Знайте,че много хора са ви благодарни,независимо,че не ви познават! Редактирано 19 септември 2011 от krupieto Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.