Премини към съдържание

Активно окачване


daniel87

Препоръчано мнение

Здравейте колеги!.Имам един въпрос за по компетентни хора от мен,във връзка с активното окачване.Колата ми е "Галант" ГТИ,1992,хечбег.Амортесиорите са сменени и окачването дефакто е изключено.Интересуваме , окачването свързано ли е с "ЕСУ"то,и да ли има някакво значение.Имам и друго запитване относно "ЕКУ"то.В много теми чета,че се сменяват някакви кондензатори,по какво се познава,имали заминал кондензатор/и.Мерси предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги!.Имам един въпрос за по компетентни хора от мен,във връзка с активното окачване.Колата ми е "Галант" ГТИ,1992,хечбег.Амортесиорите са сменени и окачването дефакто е изключено.Интересуваме , окачването свързано ли е с "ЕСУ"то,и да ли има някакво значение.Имам и друго запитване относно "ЕКУ"то.В много теми чета,че се сменяват някакви кондензатори,по какво се познава,имали заминал кондензатор/и.Мерси предварително.

 

Кондензаторите се сменят профилактично, преди да заминат. Заминалият кондензатор изтича и по това се познава, че е тръгнал, но обикновено вече е късно. Течността е електролит, силно агресивен, и унищожава пистите на платката, а често и други елементи.Тогава се казва, че е заминало ЕКУ-то :icon_bye: . Огледай ги внимателно, ако има леко потичане, или са "подути" - сменяй бързо. Успех :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Даа, работата при изтеклите кондензатори е малко като при инфаркта - симптомите се появяват, когато е вече късно. :D Нужна е профилактика.

Извинявам се за черния хумор! :icon_devil:

Редактирано от somalietsa
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Даа, работата при изтеклите кондензатори е малко като при инфаркта - симптомите се появяват, когато е вече късно. :D Нужна е профилактика.

Извинявам се за черния хумор! :icon_devil:

А симптоми те са.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А симптоми те са.

Зависи кои магистрали(артерии) е засегнал електролита(тромба) и какви поражения е нанесъл. :D

Нека някой от "докторите" да разясни...

Редактирано от somalietsa
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Зависи кои магистрали(артерии) е засегнал електролита(тромба) и какви поражения е нанесъл. :D

Нека някой от "докторите" да разясни...

Мерси колега.Къде мога да я закарам да ги сменят и да я закача на компютър,и колко ще ми срува.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Свържи се с ТОЗИ КОЛЕГА за диагностика и смяна на кондензаторите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги!.Имам един въпрос за по компетентни хора от мен,във връзка с активното окачване.Колата ми е "Галант" ГТИ,1992,хечбег.Амортесиорите са сменени и окачването дефакто е изключено.Интересуваме , окачването свързано ли е с "ЕСУ"то,и да ли има някакво значение.Имам и друго запитване относно "ЕКУ"то.В много теми чета,че се сменяват някакви кондензатори,по какво се познава,имали заминал кондензатор/и.Мерси предварително.

Кондензаторите на този тип ЕКУ-та са свързани в група от повечко неща ,които заедно работят...........освен ел. кондензатори ,има и стабилизатор,ценер и т.н. които участват в стабилизиране на напрежението............ел. кондензатори не е задължително да са протекли ,когато е станала белята, тъй като още преди да се разтечат, те спират да извършват функцията си и съответно цялата верига не работи както трябва , следователно вече има риск голям от повреда в другите елементи от ЕКУ-то .........С други думи ,не е задължително да са протекли те, за да има повреда и ако има повреда , не е задължително да са само те повредените ............честите повреди ,които аз съм срещал: не може да управлява моторчето на празен ход, криви сигналите от различните датчици,тъй като АЦП-то се захранва именно от тази група и е от голямо значение дали ще работи правилно и т.н.

Често ,когато включа тестера ми показва че има натрупани грешки от почти / или всички датчици,което ще рече че проблема е именно в ЕКУ-то , а не в самите тях, а това пък ще рече ,че тази захранваща група не работи както трябва.........проблема се задълбочава всеки ден и накрая мотора спира да работи..........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Кондензаторите на този тип ЕКУ-та са свързани в група от повечко неща ,които заедно работят...........освен ел. кондензатори ,има и стабилизатор,ценер и т.н. които участват в стабилизиране на напрежението............ел. кондензатори не е задължително да са протекли ,когато е станала белята, тъй като още преди да се разтечат, те спират да извършват функцията си и съответно цялата верига не работи както трябва , следователно вече има риск голям от повреда в другите елементи от ЕКУ-то .........С други думи ,не е задължително да са протекли те, за да има повреда и ако има повреда , не е задължително да са само те повредените ............честите повреди ,които аз съм срещал: не може да управлява моторчето на празен ход, криви сигналите от различните датчици,тъй като АЦП-то се захранва именно от тази група и е от голямо значение дали ще работи правилно и т.н.

Често ,когато включа тестера ми показва че има натрупани грешки от почти / или всички датчици,което ще рече че проблема е именно в ЕКУ-то , а не в самите тях, а това пък ще рече ,че тази захранваща група не работи както трябва.........проблема се задълбочава всеки ден и накрая мотора спира да работи..........

Мерси на всички колеги за информацията.За сега нямам още проблеми,но профилактиката,ще покаже.Само не разбрах от темата,свързано ли е окачването към,ЕКУ-то.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мерси на всички колеги за информацията.За сега нямам още проблеми,но профилактиката,ще покаже.Само не разбрах от темата,свързано ли е окачването към,ЕКУ-то.

Не е свързано..........има си отделен блок.........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е свързано..........има си отделен блок.........

Имам само последно въпросче.Инжекторите на Галант 4г63 ГТИ 16в 147коня еднакви ли сас тези на Еклипс 150коня,и ако се различават по какво.Мерси предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имам само последно въпросче.Инжекторите на Галант 4г63 ГТИ 16в 147коня еднакви ли сас тези на Еклипс 150коня,и ако се различават по какво.Мерси предварително.

Еднакви са ..:icon_thumbup:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги!.Имам един въпрос за по компетентни хора от мен,във връзка с активното окачване.Колата ми е "Галант" ГТИ,1992,хечбег.Амортесиорите са сменени и окачването дефакто е изключено.Интересуваме , окачването свързано ли е с "ЕСУ"то,и да ли има някакво значение.Имам и друго запитване относно "ЕКУ"то.В много теми чета,че се сменяват някакви кондензатори,по какво се познава,имали заминал кондензатор/и.Мерси предварително.

Извинете ме за нахалството,но имам още едно въпросче свързано този път с окачването.Интересуваме диаметарът на моите предните дискове и да ли стават от Галант 1988 4г63 2000кубика ,малкия мотор, 8 клапановият.Мерсии.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Извинете ме за нахалството,но имам още едно въпросче свързано този път с окачването.Интересуваме диаметарът на моите предните дискове и да ли стават от Галант 1988 4г63 2000кубика ,малкия мотор, 8 клапановият.Мерсии.

Диаметъра ти е 256 мм и стават от всички Галанти от 84- до 92 г..

Стават също и от Спейс Вагон, Рънър, Тредия 1.8 и Еклипс 1G, а също така и от Каризма 1.8 ГДИ ..

Питай ме някое друго въпросче ..:D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Диаметъра ти е 256 мм и стават от всички Галанти от 84- до 92 г..

Стават също и от Спейс Вагон, Рънър, Тредия 1.8 и Еклипс 1G, а също така и от Каризма 1.8 ГДИ ..

Питай ме някое друго въпросче ..:D

А може ли аз да те попитам за числата от тотото тази седмица? 6 от 49... ако има значение :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Диаметъра ти е 256 мм и стават от всички Галанти от 84- до 92 г..

Стават също и от Спейс Вагон, Рънър, Тредия 1.8 и Еклипс 1G, а също така и от Каризма 1.8 ГДИ ..

Питай ме някое друго въпросче ..:D

 

Има една серия Галанти от 1988-90 година с дискове 266 мм

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А може ли аз да те попитам за числата от тотото тази седмица? 6 от 49... ако има значение :)

Може ..1,2,3,4,5,6, 7, и така до 49 ..:lol:

 

 

Има една серия Галанти от 1988-90 година с дискове 266 мм

Коя е тази серия бе Веско ?...Дай малко подробности .. Да не е VR4, че тях не ги знам с какви са ? ...:icon_hmm:

Иначе има и една серия (моят B)) с 276 мм. ...:icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може ..1,2,3,4,5,6, 7, и така до 49 ..:lol:

 

 

Коя е тази серия бе Веско ?...Дай малко подробности .. Да не е VR4, че тях не ги знам с какви са ? ...:icon_hmm:

Иначе има и една серия (моят B)) с 276 мм. ...:icon_dance:

 

 

Говоря за Галант Е3 изцяло - Е32,33, 38 и 39 и лично като опит от моя. Всички които са от 88 до 05.90 са с дискове 266 мм, след тази дата са с 256 и друг вид накладки, които остават и при Е5.

 

Моят Галант беше с първият вид, но се износиха осите и си намерих апарати от вторият вид и всичко беше ОК, но греда дисковете са по- малки. Яд ме беше защото си бях купил нови дискове и бяха на 2-3000 км.

 

Ето линк към първият вид: накладки и дискове:ТУК

 

И ето вторият вид:ТУК

 

Данните специално за тези неща тук са точни, което обаче не е характерно за сайта като цяло.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Диаметъра ти е 256 мм и стават от всички Галанти от 84- до 92 г..

Стават също и от Спейс Вагон, Рънър, Тредия 1.8 и Еклипс 1G, а също така и от Каризма 1.8 ГДИ ..

Питай ме някое друго въпросче ..:D

Грешиш, както каза Веско, има и 266 мм дискове от серията Е33А..........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Грешиш, както каза Веско, има и 266 мм дискове от серията Е33А..........

Че аз не съм казал че няма ..:) Просто ми стана интересно, защото повечето са на 256 мм..

Сега вече видях от къде идва разликата.. Едните са със спирачна система Акебоно, другите със Сумитомо..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...