daniel87 Публикувано 21 септември 2010 Сподели Публикувано 21 септември 2010 Здравейте колеги!.Имам един въпрос за по компетентни хора от мен,във връзка с активното окачване.Колата ми е "Галант" ГТИ,1992,хечбег.Амортесиорите са сменени и окачването дефакто е изключено.Интересуваме , окачването свързано ли е с "ЕСУ"то,и да ли има някакво значение.Имам и друго запитване относно "ЕКУ"то.В много теми чета,че се сменяват някакви кондензатори,по какво се познава,имали заминал кондензатор/и.Мерси предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 21 септември 2010 Сподели Публикувано 21 септември 2010 Здравейте колеги!.Имам един въпрос за по компетентни хора от мен,във връзка с активното окачване.Колата ми е "Галант" ГТИ,1992,хечбег.Амортесиорите са сменени и окачването дефакто е изключено.Интересуваме , окачването свързано ли е с "ЕСУ"то,и да ли има някакво значение.Имам и друго запитване относно "ЕКУ"то.В много теми чета,че се сменяват някакви кондензатори,по какво се познава,имали заминал кондензатор/и.Мерси предварително. Кондензаторите се сменят профилактично, преди да заминат. Заминалият кондензатор изтича и по това се познава, че е тръгнал, но обикновено вече е късно. Течността е електролит, силно агресивен, и унищожава пистите на платката, а често и други елементи.Тогава се казва, че е заминало ЕКУ-то :icon_bye: . Огледай ги внимателно, ако има леко потичане, или са "подути" - сменяй бързо. Успех Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 21 септември 2010 Сподели Публикувано 21 септември 2010 (редакция) Даа, работата при изтеклите кондензатори е малко като при инфаркта - симптомите се появяват, когато е вече късно. :D Нужна е профилактика.Извинявам се за черния хумор! :icon_devil: Редактирано 21 септември 2010 от somalietsa Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daniel87 Публикувано 21 септември 2010 Автор Сподели Публикувано 21 септември 2010 Даа, работата при изтеклите кондензатори е малко като при инфаркта - симптомите се появяват, когато е вече късно. :D Нужна е профилактика.Извинявам се за черния хумор! :icon_devil:А симптоми те са. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 21 септември 2010 Сподели Публикувано 21 септември 2010 (редакция) А симптоми те са.Зависи кои магистрали(артерии) е засегнал електролита(тромба) и какви поражения е нанесъл. :D Нека някой от "докторите" да разясни... Редактирано 21 септември 2010 от somalietsa Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daniel87 Публикувано 21 септември 2010 Автор Сподели Публикувано 21 септември 2010 Зависи кои магистрали(артерии) е засегнал електролита(тромба) и какви поражения е нанесъл. :D Нека някой от "докторите" да разясни...Мерси колега.Къде мога да я закарам да ги сменят и да я закача на компютър,и колко ще ми срува. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
charislav Публикувано 21 септември 2010 Сподели Публикувано 21 септември 2010 Свържи се с ТОЗИ КОЛЕГА за диагностика и смяна на кондензаторите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 21 септември 2010 Сподели Публикувано 21 септември 2010 Здравейте колеги!.Имам един въпрос за по компетентни хора от мен,във връзка с активното окачване.Колата ми е "Галант" ГТИ,1992,хечбег.Амортесиорите са сменени и окачването дефакто е изключено.Интересуваме , окачването свързано ли е с "ЕСУ"то,и да ли има някакво значение.Имам и друго запитване относно "ЕКУ"то.В много теми чета,че се сменяват някакви кондензатори,по какво се познава,имали заминал кондензатор/и.Мерси предварително.Кондензаторите на този тип ЕКУ-та са свързани в група от повечко неща ,които заедно работят...........освен ел. кондензатори ,има и стабилизатор,ценер и т.н. които участват в стабилизиране на напрежението............ел. кондензатори не е задължително да са протекли ,когато е станала белята, тъй като още преди да се разтечат, те спират да извършват функцията си и съответно цялата верига не работи както трябва , следователно вече има риск голям от повреда в другите елементи от ЕКУ-то .........С други думи ,не е задължително да са протекли те, за да има повреда и ако има повреда , не е задължително да са само те повредените ............честите повреди ,които аз съм срещал: не може да управлява моторчето на празен ход, криви сигналите от различните датчици,тъй като АЦП-то се захранва именно от тази група и е от голямо значение дали ще работи правилно и т.н.Често ,когато включа тестера ми показва че има натрупани грешки от почти / или всички датчици,което ще рече че проблема е именно в ЕКУ-то , а не в самите тях, а това пък ще рече ,че тази захранваща група не работи както трябва.........проблема се задълбочава всеки ден и накрая мотора спира да работи.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daniel87 Публикувано 23 септември 2010 Автор Сподели Публикувано 23 септември 2010 Кондензаторите на този тип ЕКУ-та са свързани в група от повечко неща ,които заедно работят...........освен ел. кондензатори ,има и стабилизатор,ценер и т.н. които участват в стабилизиране на напрежението............ел. кондензатори не е задължително да са протекли ,когато е станала белята, тъй като още преди да се разтечат, те спират да извършват функцията си и съответно цялата верига не работи както трябва , следователно вече има риск голям от повреда в другите елементи от ЕКУ-то .........С други думи ,не е задължително да са протекли те, за да има повреда и ако има повреда , не е задължително да са само те повредените ............честите повреди ,които аз съм срещал: не може да управлява моторчето на празен ход, криви сигналите от различните датчици,тъй като АЦП-то се захранва именно от тази група и е от голямо значение дали ще работи правилно и т.н.Често ,когато включа тестера ми показва че има натрупани грешки от почти / или всички датчици,което ще рече че проблема е именно в ЕКУ-то , а не в самите тях, а това пък ще рече ,че тази захранваща група не работи както трябва.........проблема се задълбочава всеки ден и накрая мотора спира да работи..........Мерси на всички колеги за информацията.За сега нямам още проблеми,но профилактиката,ще покаже.Само не разбрах от темата,свързано ли е окачването към,ЕКУ-то. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 23 септември 2010 Сподели Публикувано 23 септември 2010 Мерси на всички колеги за информацията.За сега нямам още проблеми,но профилактиката,ще покаже.Само не разбрах от темата,свързано ли е окачването към,ЕКУ-то.Не е свързано..........има си отделен блок......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daniel87 Публикувано 24 септември 2010 Автор Сподели Публикувано 24 септември 2010 Не е свързано..........има си отделен блок.........Имам само последно въпросче.Инжекторите на Галант 4г63 ГТИ 16в 147коня еднакви ли сас тези на Еклипс 150коня,и ако се различават по какво.Мерси предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 24 септември 2010 Сподели Публикувано 24 септември 2010 Имам само последно въпросче.Инжекторите на Галант 4г63 ГТИ 16в 147коня еднакви ли сас тези на Еклипс 150коня,и ако се различават по какво.Мерси предварително.Еднакви са ..:icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daniel87 Публикувано 27 септември 2010 Автор Сподели Публикувано 27 септември 2010 Здравейте колеги!.Имам един въпрос за по компетентни хора от мен,във връзка с активното окачване.Колата ми е "Галант" ГТИ,1992,хечбег.Амортесиорите са сменени и окачването дефакто е изключено.Интересуваме , окачването свързано ли е с "ЕСУ"то,и да ли има някакво значение.Имам и друго запитване относно "ЕКУ"то.В много теми чета,че се сменяват някакви кондензатори,по какво се познава,имали заминал кондензатор/и.Мерси предварително.Извинете ме за нахалството,но имам още едно въпросче свързано този път с окачването.Интересуваме диаметарът на моите предните дискове и да ли стават от Галант 1988 4г63 2000кубика ,малкия мотор, 8 клапановият.Мерсии. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 27 септември 2010 Сподели Публикувано 27 септември 2010 Извинете ме за нахалството,но имам още едно въпросче свързано този път с окачването.Интересуваме диаметарът на моите предните дискове и да ли стават от Галант 1988 4г63 2000кубика ,малкия мотор, 8 клапановият.Мерсии.Диаметъра ти е 256 мм и стават от всички Галанти от 84- до 92 г..Стават също и от Спейс Вагон, Рънър, Тредия 1.8 и Еклипс 1G, а също така и от Каризма 1.8 ГДИ ..Питай ме някое друго въпросче ..:D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 27 септември 2010 Сподели Публикувано 27 септември 2010 Диаметъра ти е 256 мм и стават от всички Галанти от 84- до 92 г..Стават също и от Спейс Вагон, Рънър, Тредия 1.8 и Еклипс 1G, а също така и от Каризма 1.8 ГДИ ..Питай ме някое друго въпросче ..:D А може ли аз да те попитам за числата от тотото тази седмица? 6 от 49... ако има значение Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Веско Публикувано 27 септември 2010 Сподели Публикувано 27 септември 2010 Диаметъра ти е 256 мм и стават от всички Галанти от 84- до 92 г..Стават също и от Спейс Вагон, Рънър, Тредия 1.8 и Еклипс 1G, а също така и от Каризма 1.8 ГДИ ..Питай ме някое друго въпросче ..:D Има една серия Галанти от 1988-90 година с дискове 266 мм Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 27 септември 2010 Сподели Публикувано 27 септември 2010 А може ли аз да те попитам за числата от тотото тази седмица? 6 от 49... ако има значение Може ..1,2,3,4,5,6, 7, и така до 49 ..:lol: Има една серия Галанти от 1988-90 година с дискове 266 ммКоя е тази серия бе Веско ?...Дай малко подробности .. Да не е VR4, че тях не ги знам с какви са ? ...:icon_hmm:Иначе има и една серия (моят B)) с 276 мм. ...:icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 27 септември 2010 Сподели Публикувано 27 септември 2010 Ти си тунингован Със специална изработка, лимитед едишън Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Веско Публикувано 27 септември 2010 Сподели Публикувано 27 септември 2010 Може ..1,2,3,4,5,6, 7, и така до 49 ..:lol: Коя е тази серия бе Веско ?...Дай малко подробности .. Да не е VR4, че тях не ги знам с какви са ? ...:icon_hmm:Иначе има и една серия (моят B)) с 276 мм. ...:icon_dance: Говоря за Галант Е3 изцяло - Е32,33, 38 и 39 и лично като опит от моя. Всички които са от 88 до 05.90 са с дискове 266 мм, след тази дата са с 256 и друг вид накладки, които остават и при Е5. Моят Галант беше с първият вид, но се износиха осите и си намерих апарати от вторият вид и всичко беше ОК, но греда дисковете са по- малки. Яд ме беше защото си бях купил нови дискове и бяха на 2-3000 км. Ето линк към първият вид: накладки и дискове:ТУК И ето вторият вид:ТУК Данните специално за тези неща тук са точни, което обаче не е характерно за сайта като цяло. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 27 септември 2010 Сподели Публикувано 27 септември 2010 Диаметъра ти е 256 мм и стават от всички Галанти от 84- до 92 г..Стават също и от Спейс Вагон, Рънър, Тредия 1.8 и Еклипс 1G, а също така и от Каризма 1.8 ГДИ ..Питай ме някое друго въпросче ..:DГрешиш, както каза Веско, има и 266 мм дискове от серията Е33А.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 27 септември 2010 Сподели Публикувано 27 септември 2010 Грешиш, както каза Веско, има и 266 мм дискове от серията Е33А..........Че аз не съм казал че няма .. Просто ми стана интересно, защото повечето са на 256 мм..Сега вече видях от къде идва разликата.. Едните са със спирачна система Акебоно, другите със Сумитомо.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.