BAlexandrov Публикувано 17 септември 2010 Сподели Публикувано 17 септември 2010 Едни примитивни сметки правя, че на двигател 2 литра му трябва 1 литър въздух на оборот. При 5000 оборота това са 5000 литра/минута или около 170 cfm /куб. фута в минута/Има такива 120 мм вентилатори за 150 фута http://www.svc.com/ffb1212eh-f00.htmlВъпросът е, че това е по-малко и от необходимото за 5000 оборота, да не говорим нагоре и другия проблем е - това е колкото си трябва на двигателя по принцип, за да има положителен ефект трябва да вдигаме над това поне 20-30% Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BallAtriX Публикувано 17 септември 2010 Сподели Публикувано 17 септември 2010 Не не , казах го по горе , с вентилатор не става - не може да нагнетява въздуха . Иска се турбинно колело и високи обороти .Вентилатор не може да създаде налягане което е нужно , даже би пречил на свободното всмукване Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 17 септември 2010 Сподели Публикувано 17 септември 2010 Абе вие сериозно ли ги дъвчете тия вентилатори още? Като е така не си играйте на дребно ами ползвайте кислородна бутилка за водолази. Те са нагнетени на 200 атмосфери налягане :D Аз с такава бутилка си надувах гумите на балканчето, за частица от секундата като маркуча само го нахлузвах на гумата за да изскочи - иначе докато затворя крана ще взривя гумата :D Това направо ще спече мотора според мене :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BallAtriX Публикувано 17 септември 2010 Сподели Публикувано 17 септември 2010 Абе вие сериозно ли ги дъвчете тия вентилатори още? Като е така не си играйте на дребно ами ползвайте кислородна бутилка за водолази. Те са нагнетени на 200 атмосфери налягане :D Аз с такава бутилка си надувах гумите на балканчето, за частица от секундата като маркуча само го нахлузвах на гумата за да изскочи - иначе докато затворя крана ще взривя гумата :D Това направо ще спече мотора според мене :icon_dance: :D то при това налягане може и само на сгъстен въздух да караш :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jovany1 Публикувано 18 септември 2010 Автор Сподели Публикувано 18 септември 2010 Идеята на темата беше повече за втория линк,сиреч този:http://www.bullpower.nl/chiptuning/benzine/mitsubishi.html Но как да разберем дали наистина става,а може и както Росен предложи да направим,стига да има мераклии. :icon_rock: :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 19 септември 2010 Сподели Публикувано 19 септември 2010 Идеята на темата беше повече за втория линк,сиреч този:http://www.bullpower...mitsubishi.html Но как да разберем дали наистина става,а може и както Росен предложи да направим,стига да има мераклии. :icon_rock: :mitsu-smiley: Няма смисъл, Ванка за тия пари може да се сложи програмируема електроника. Още 1500 лв. за валове, олекотяване на мзаховика, изпускателна система и по-голям дросел и толкова... Което е безсмислено, щото първо ВР4-ките донори вече са относително евтини, второ печалбата няма да е съществена... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.