Премини към съдържание

Препоръчано мнение

Не подценявайте скайлайна на Михо , защото е доста задобряло момчето :icon_dance: Иначе не си ме разбрал - миналата седмица бях с галанта , само че в неделя ходих , а тази ще сме или със сива мазда 3 / като тази с която вие сте били предполагам /или с нея и галанта,ако сме повече хора . На колегата bonevsy съм му обещал да се запознаем , ако идвате в съботата драснете да знам да се оглеждам за повече хора или направо да се разберем нещо :icon_rock:

Аз 99 % ще съм там ,но за съжаление няма да мога да дойда с VR4-ката :icon_crying:

Ще се придвижваме с друга кола че няма $ .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 51
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Аз 99 % ще съм там ,но за съжаление няма да мога да дойда с VR4-ката :icon_crying:

Ще се придвижваме с друга кола че няма $ .

Аз в крайна сметка ще съм си с това от аватара :rulez: Оглеждай се за брадясало едро момче с къса коса и шапка на :mitsu-smiley: :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ама като гледам времето тази вечер , кофти хубаво състезание ще стане :icon_blush:

Трябва да ударим едни молби за слънце :D Дано да спре дъждът до утре , че ще убие голяма част от шоуто .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

To беше ясно :) Поне беше ли интересно?

Единствената утеха е , че номер 555/Ево 6/ даде най-доброто време . Ако японският капитан беше подбрал колите правилно на тайм-атака европейските кочини нямаха никакъв шанс . На драга най-ме изкефи широкото като се счупи и евото го би и на един приятел гаджето кат се извика с нежния си глас : "На духай!" :D :D :D и всички около нас леш .И освен това пистата за дрифта беше крайно неудобна за скайлайна , който беше единствения ни шанс там .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Единствената утеха е , че номер 555/Ево 6/ даде най-доброто време . Ако японският капитан беше подбрал колите правилно на тайм-атака европейските кочини нямаха никакъв шанс . На драга най-ме изкефи широкото като се счупи и евото го би и на един приятел гаджето кат се извика с нежния си глас : "На духай!" :D :D :D и всички около нас леш .И освен това пистата за дрифта беше крайно неудобна за скайлайна , който беше единствения ни шанс там .

 

Ами не може да се говори за "подбор". В случая имаше силен дефицит. За тайм атака не се явиха 2-ма участници, за драга май един. Всичко това трябваше да се попълни с желаещи от публиката.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами не може да се говори за "подбор". В случая имаше силен дефицит. За тайм атака не се явиха 2-ма участници, за драга май един. Всичко това трябваше да се попълни с желаещи от публиката.

Това с неявяването обяснява работите , но имаше много по-назобани импрези за тайм-атака , но явно собствениците им не си ползват колите по предназначение .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми то единствено малко ни отсрами на дрифта , Михо със " жълтия оризник" , за другите нисани ...... има мноого да учат още, еле пък с червения . Нищо лошо не искам да кажа за шофьорите , но просто не бяха готови за дрифт .

Както и да е важното е представлението , което го имаше . То се видя че БМВ-истите са доста напред с матр'яла от към техника на шофиране :)

Между другото PA4820 твоята ли беше s_mitko ?

 

 

 

Редактирано от BallAtriX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми то единствено малко ни отсрами на дрифта , Михо със " жълтия оризник" , за другите нисани ...... има мноого да учат още, еле пък с червения . Нищо лошо не искам да кажа за шофьорите , но просто не бяха готови за дрифт .

Както и да е важното е представлението , което го имаше . То се видя че БМВ-истите са доста напред с матр'яла от към техника на шофиране :)

Между другото PA4820 твоята ли беше s_mitko ?

 

 

 

Пича с червения нисан му беше за пръв път. :) Иначе към края като се пуснаха жълтия и черния нисани ми напълниха душата, за мене това беше най-качествения дрифт в цялото състезание.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всичко беше нагласено според мен.От организаторите,до определянето на капитани и в следствие на това и записаните коли в трите дисциплини.

Целта на всичко това беше да няма добре подготвени японки.

Как ще се обясни например ,че може би най-добрия дрифт пилот с БМВ в БГ присъстваше а Дунев не?

Как може на Дрифт да се пуска момче което никога не е карало досега?

Как може на Тайм Атак да се състезава Nisan Silvia от 1986 година която е 122 коня!!!!!!!!!!!!!!!Че то миналата седмица на Japan Fest караха МНОГО по -добри коли на Тайм Атак.

Всичко това и още много причини ме карат да мисля ,че малко или много всичко е било предначертано.

Единственото свежо нещо от цялата пародия на битка беше Mazda-та подготвена от HEED.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз в крайна сметка ще съм си с това от аватара :rulez: Оглеждай се за брадясало едро момче с къса коса и шапка на :mitsu-smiley: :D

За съжаление този пост не успях да го прочета предния ден.

Днес точно преди да си тръгнем ви видях като се товарехте в колата (мисля че бяхте 3 момчета и едно момиче) и даже се поспрях но не бях сигурен че сте вие.Ако бях прочел написаното щях да се обадя.Още повече че видях PA рагистрация.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ти пък! Така се е случило. Как може да си мислиш такива работи? Според мен няма нищо нагласено. С каква цел? Да не правим интриги от всичко.

 

Може би проблемът е, че се организира от дрифт клуб и дрифтинг форума, а той си е нещо като алтернативен БМВ форум. По разбираеми причини БМВ-тата са доста повече и ползвани платформи за дрифт. Както и да е - били са, голяма работа. Ние си знаем, че няма да заменим нашите с нищо по-западно :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

Може би проблемът е, че се организира от дрифт клуб и дрифтинг форума, а той си е нещо като алтернативен БМВ форум. По разбираеми причини БМВ-тата са доста повече и ползвани платформи за дрифт. Както и да е - били са, голяма работа. Ние си знаем, че няма да заменим нашите с нищо по-западно :)

Е аз какво пиша-точно ,че всичко идва от организаторите!Аз цял ден слушам от екипа на организаторите ,които се мотаха на пистата, как немските возила победили японските.И то с едни усмивки.Който не е бил няма как да го разбере това.

И как на финала ,където бяха събрани всички участници след дрифт-а,победителя със силен глас и ирония(подигравка)викаше че немците са наказали ,смачкали и какво ли още не.И всички от екипа организатори се надпреварваха да се увъртат като к...и около него.

Не че момчето с БМВ не кара.Даже е може би един от най-добрите в БГ.

Но не бива по този начин да се обслужват нечии интереси.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали са канили Тодор Дунев изобщо, но ако той беше дошъл мисля, че дрифта щеше да е наш :)

 

Ами Иво (капитана) му е мрънкал цяла седмица, ама накрая Тошко си измисли някво пътуване до Гърция и се отказа. :( То не е само той, има много на брой добри пилоти с добри японски бегачки, просто интересът към събитието от тяхна страна беше слаб.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми то единствено малко ни отсрами на дрифта , Михо със " жълтия оризник" , за другите нисани ...... има мноого да учат още, еле пък с червения . Нищо лошо не искам да кажа за шофьорите , но просто не бяха готови за дрифт .

Както и да е важното е представлението , което го имаше . То се видя че БМВ-истите са доста напред с матр'яла от към техника на шофиране :)

Между другото PA4820 твоята ли беше s_mitko ?

 

 

Да , моята е била :)

Иначе , bonevsy , пак ние сме били трябваше да се обадиш . Аз преди да тръгна се позабавих , че си проверих маслото :D

Между впрочем знае ли някой каква кола държи рекорда на пистата ? И ми е много чудно как така баварците са дали по-добри времена на тайм атака , при положение , че евото беше много напред в тренировките .

Редактирано от s_mitko
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да , моята е била :)

Иначе , bonevsy , пак ние сме били трябваше да се обадиш . Аз преди да тръгна се позабавих , че си проверих маслото :D

Между впрочем знае ли някой каква кола държи рекорда на пистата ? И ми е много чудно как така баварците са дали по-добри времена на тайм атака , при положение , че евото беше много напред в тренировките .

Рекорда за автомобил на пистата се държи от Ево 8 или Ево 9.

А иначе абсолютния рекод е с мотоциклет.

Редактирано от bonevsy
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Рекорда за автомобил на пистата се държи от Ево 8 или Ево 9.

А иначе абсолютния рекод е с мотоциклет.

Благодаря за отговора . А някой да знае синият Ево 6 с колко коня е и какво му е правено , защото ми се вижда доста добре подготвен ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора . А някой да знае синият Ево 6 с колко коня е и какво му е правено , защото ми се вижда доста добре подготвен ?

Черното Ево 9 което участваше на драга беше по добро ,но както и много други не се пусна на тайм атак.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Привет, колеги!

 

Без да коментирам качеството на Battle-a мога да споделя малко снимки за тези, които са го пропуснали:

http://picasaweb.google.com/100141948029306964692/TheBattle#

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...