Премини към съдържание

Дядо Галант


IVAN VR4x4

Препоръчано мнение

Незнам какво се случи, но снощи на прибиране от морето- за София - той умря :icon_crying: .

 

Разбрах за6то тромавее и между другото го и оправих- на който му се случи нещо такова да знае, че трябва да си погледне маркучето което излиза от едно такова тяло /като хидравликата на волана/ и влиза в двигателя и трябва да го продуха. То е специално и вътре е с някакви клапички, което не позволява връщането на въздух. Момента с подаван бензин а тя не усеща - изчезна, но наи интересното е че към сливен се разтрака тази кола от към двигателя- помислих че е някоя ролка! Но не така на прав поглед е наред. Карайки на някоя скорост трака, като освободя - гасне колата. Спрях на пътя да видя какво става- но - пусто нищо и не разбирам. Реших да стигна поне до Тамошния шел. Щом се дотътрих до него /шелът/ вдигнах капака и що да видя- една ситна дупчица от радиаторът. Та така!!!!

 

До дърпах го до Казанлък, а тази събота , ще го додърпам и до София.

Щом го разглобя ще кажа за какво става въпрос.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Незнам какво се случи, но снощи на прибиране от морето- за София - той умря :icon_crying: .

 

Разбрах за6то тромавее и между другото го и оправих- на който му се случи нещо такова да знае, че трябва да си погледне маркучето което излиза от едно такова тяло /като хидравликата на волана/ и влиза в двигателя и трябва да го продуха. То е специално и вътре е с някакви клапички, което не позволява връщането на въздух. Момента с подаван бензин а тя не усеща - изчезна, но наи интересното е че към сливен се разтрака тази кола от към двигателя- помислих че е някоя ролка! Но не така на прав поглед е наред. Карайки на някоя скорост трака, като освободя - гасне колата. Спрях на пътя да видя какво става- но - пусто нищо и не разбирам. Реших да стигна поне до Тамошния шел. Щом се дотътрих до него /шелът/ вдигнах капака и що да видя- една ситна дупчица от радиаторът. Та така!!!!

 

До дърпах го до Казанлък, а тази събота , ще го додърпам и до София.

Щом го разглобя ще кажа за какво става въпрос.

 

Моите съболезнования за Дядо Галант. Само дето почти нищо друго не можах да разбера от поста ти... моля погледни правилата на форума и пиши правилно и без правописни грашки (btw това е апел към всички!)

 

Трябва да се разбираме един друг, а ако всеки пише на неговия си "български" това просто няма как да стане.

Поздрави и успех с Галанта

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Додърпах го до София, но утре ще му бъде разглобен двигателя и ще е ясно какво става!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Двигател ще да е. Нещо отвътре трака много ужасяващо. Но не са клапаните, проблема явно е по-дълбок, но утре ще е ясно. Мислех да не е ниакой от валовете или да е изгорял клапан, но не- здрави са били!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 6 месеца ...

Ето вече е готов! Направих му разходка до Копривщица, но не съм вдигал повече от 100 /така трябва първите няколко хиляди километра/ въпреки че има невероятен ряз! В следствие на ремонтите открих една странна система!!!

 

И ЗАДНИТЕ ГУМИ ЗАВИВАТ!!!- това що за чудо ще да е и всъщност каква роля играе!? :icon_n_oops:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:mitsu-smiley: Е как така завиват :icon_doh: ? Ти как го установи това? Такова нещо съм виждал само на документален филм още през Татово време. Някакви хорица (естествено японци) бяха направили такъв автомобил, който се паркираше много лесно настрани. Ама сериен автомобил не съм виждал... :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз не мисля че точно за това става въпрос - не съм сигурен как е при Галант-а, но при някой Пежо го има това - при по-голямо странично усилие поддава един тапмон и позволява задните да се завъртат с няколко градуса. Това е с цел по-голяма стабилност в завой :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз не мисля че точно за това става въпрос - не съм сигурен как е при Галант-а, но при някой Пежо го има това - при по-голямо странично усилие поддава един тапмон и позволява задните да се завъртат с няколко градуса. Това е с цел по-голяма стабилност в завой :good:

 

Вярно е за Пежото,

обаче когато се поизноси окачването на задния мост

и си на заледен път ........най-много с 30 км/ч.

Краско

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето вече е готов! Направих му разходка до Копривщица, но не съм вдигал повече от 100 /така трябва първите няколко хиляди километра/ въпреки че има невероятен ряз! В следствие на ремонтите открих една странна система!!!

 

И ЗАДНИТЕ ГУМИ ЗАВИВАТ!!!- това що за чудо ще да е и всъщност каква роля играе!? :icon_n_oops:

Това не е новост, но е новост при такъв модел коли, Галант...........иначе в спортните коли и купетата си го има от едно време, Хонда Прелюд, Еклипс, Нисан Силвия, и др. модели я има тази екстра на Хондата системата се казва ALB или нещо такова беше. :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами как го установих- ходих в Рубин да я закачат на компютара и да огледат какво още е за смяна! И като я вдигнахме на крика открихме голямото чудо :icon_angel: !

 

Но как работи и за какво е- идея си нямам- отзад е с кормилни щанги /поне така ми се стори/ много бързах и не успях да разуча чудото до край /кой знай, ако трябва да и правя реглаж как ще стане/!

 

Никога не съм обръщал внимание на Colt-a, но там такова чудо нямаше май!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Но как работи и за какво е- идея си нямам- отзад е с кормилни щанги /поне така ми се стори/ много бързах и не успях да разуча чудото до край /кой знай, ако трябва да и правя реглаж как ще стане/!

Ето намерих как работи туй чудо на Хонда - 4WS и Мазда - 4WS

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:icon_hmm: странно- имам чувство, че тази система си е доста опасна за екстремно каране!?

Значи би трябвало да имам компютър, който да предвижда спрямо скороста на къде да завиват гумите :mitsurally:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е това са си истински 4 управляващи колела :icon_thumbup:

Защо да е опасна за екстремно каране - точно обратно - дава ти по-голяма стабилност при висока скорост B)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

и аз съм виждал галант 95-96г., с четири завиващи колела, задните са доколкото разбрах на рейки или нещо такова, галанта беше 4x4, и резачка, в някакъв руски сайт преди време бях прочел, че и галант VR-4, 4x4, също е с четири завиващи колела!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Съдейки по картинките имам чувство, че завоите ще ги взима по-остро! Не успях да го тествам по подбалканските завои, за да дам мнение- нали е след основен ремонт трябва да карам с не повече от 100 и обороти максимум 3000 :icon_crying: ! :no2:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А по-новите Галанти, да кажем 2000-2001 г. имат ли таквоз чудо - 4 завиващи колела?! Знае ли някой? И всъщност всички галанти ли го имат или е някаква екстра? :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По новите май го нямат за съжаление! Аз исках акулата и само да е 4х4, но и това май само в австралия го има и то с обратен волан :icon_crying: !

Може би и vr4-те, но и аз незнам, а и тук много много информация не се изкопчи

 

Аз ги гледах моите ама да завиват толкова сериозно, както си го представям не забелязах :icon_hmm: , а и незнам как точно и кога работи това нещо!!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз ги гледах моите ама да завиват толкова сериозно, както си го представям не забелязах :icon_hmm: , а и незнам как точно и кога работи това нещо!!!!

Трудно ще го забележиш - на VR4 :first: максималният ъгъл на завиване на задните колела е 1.5 градуса, и на твоя ще е там някъде. :rulez:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...