IVAN VR4x4 Публикувано 25 април 2006 Сподели Публикувано 25 април 2006 Незнам какво се случи, но снощи на прибиране от морето- за София - той умря :icon_crying: . Разбрах за6то тромавее и между другото го и оправих- на който му се случи нещо такова да знае, че трябва да си погледне маркучето което излиза от едно такова тяло /като хидравликата на волана/ и влиза в двигателя и трябва да го продуха. То е специално и вътре е с някакви клапички, което не позволява връщането на въздух. Момента с подаван бензин а тя не усеща - изчезна, но наи интересното е че към сливен се разтрака тази кола от към двигателя- помислих че е някоя ролка! Но не така на прав поглед е наред. Карайки на някоя скорост трака, като освободя - гасне колата. Спрях на пътя да видя какво става- но - пусто нищо и не разбирам. Реших да стигна поне до Тамошния шел. Щом се дотътрих до него /шелът/ вдигнах капака и що да видя- една ситна дупчица от радиаторът. Та така!!!! До дърпах го до Казанлък, а тази събота , ще го додърпам и до София.Щом го разглобя ще кажа за какво става въпрос. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Минтов Публикувано 26 април 2006 Сподели Публикувано 26 април 2006 Незнам какво се случи, но снощи на прибиране от морето- за София - той умря :icon_crying: . Разбрах за6то тромавее и между другото го и оправих- на който му се случи нещо такова да знае, че трябва да си погледне маркучето което излиза от едно такова тяло /като хидравликата на волана/ и влиза в двигателя и трябва да го продуха. То е специално и вътре е с някакви клапички, което не позволява връщането на въздух. Момента с подаван бензин а тя не усеща - изчезна, но наи интересното е че към сливен се разтрака тази кола от към двигателя- помислих че е някоя ролка! Но не така на прав поглед е наред. Карайки на някоя скорост трака, като освободя - гасне колата. Спрях на пътя да видя какво става- но - пусто нищо и не разбирам. Реших да стигна поне до Тамошния шел. Щом се дотътрих до него /шелът/ вдигнах капака и що да видя- една ситна дупчица от радиаторът. Та така!!!! До дърпах го до Казанлък, а тази събота , ще го додърпам и до София.Щом го разглобя ще кажа за какво става въпрос. Моите съболезнования за Дядо Галант. Само дето почти нищо друго не можах да разбера от поста ти... моля погледни правилата на форума и пиши правилно и без правописни грашки (btw това е апел към всички!) Трябва да се разбираме един друг, а ако всеки пише на неговия си "български" това просто няма как да стане.Поздрави и успех с Галанта Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVAN VR4x4 Публикувано 30 април 2006 Автор Сподели Публикувано 30 април 2006 Додърпах го до София, но утре ще му бъде разглобен двигателя и ще е ясно какво става! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Guest EvoFen Публикувано 30 април 2006 Сподели Публикувано 30 април 2006 Двигател или електроника ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVAN VR4x4 Публикувано 30 април 2006 Автор Сподели Публикувано 30 април 2006 Двигател ще да е. Нещо отвътре трака много ужасяващо. Но не са клапаните, проблема явно е по-дълбок, но утре ще е ясно. Мислех да не е ниакой от валовете или да е изгорял клапан, но не- здрави са били!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVAN VR4x4 Публикувано 19 ноември 2006 Автор Сподели Публикувано 19 ноември 2006 Ето вече е готов! Направих му разходка до Копривщица, но не съм вдигал повече от 100 /така трябва първите няколко хиляди километра/ въпреки че има невероятен ряз! В следствие на ремонтите открих една странна система!!! И ЗАДНИТЕ ГУМИ ЗАВИВАТ!!!- това що за чудо ще да е и всъщност каква роля играе!? :icon_n_oops: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jolly_roger Публикувано 20 ноември 2006 Сподели Публикувано 20 ноември 2006 :mitsu-smiley: Е как така завиват :icon_doh: ? Ти как го установи това? Такова нещо съм виждал само на документален филм още през Татово време. Някакви хорица (естествено японци) бяха направили такъв автомобил, който се паркираше много лесно настрани. Ама сериен автомобил не съм виждал... :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 20 ноември 2006 Сподели Публикувано 20 ноември 2006 Аз не мисля че точно за това става въпрос - не съм сигурен как е при Галант-а, но при някой Пежо го има това - при по-голямо странично усилие поддава един тапмон и позволява задните да се завъртат с няколко градуса. Това е с цел по-голяма стабилност в завой :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 20 ноември 2006 Сподели Публикувано 20 ноември 2006 Аз не мисля че точно за това става въпрос - не съм сигурен как е при Галант-а, но при някой Пежо го има това - при по-голямо странично усилие поддава един тапмон и позволява задните да се завъртат с няколко градуса. Това е с цел по-голяма стабилност в завой :good: Вярно е за Пежото,обаче когато се поизноси окачването на задния мости си на заледен път ........най-много с 30 км/ч.Краско Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 20 ноември 2006 Сподели Публикувано 20 ноември 2006 Ето вече е готов! Направих му разходка до Копривщица, но не съм вдигал повече от 100 /така трябва първите няколко хиляди километра/ въпреки че има невероятен ряз! В следствие на ремонтите открих една странна система!!! И ЗАДНИТЕ ГУМИ ЗАВИВАТ!!!- това що за чудо ще да е и всъщност каква роля играе!? :icon_n_oops:Това не е новост, но е новост при такъв модел коли, Галант...........иначе в спортните коли и купетата си го има от едно време, Хонда Прелюд, Еклипс, Нисан Силвия, и др. модели я има тази екстра на Хондата системата се казва ALB или нещо такова беше. :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jolly_roger Публикувано 20 ноември 2006 Сподели Публикувано 20 ноември 2006 :mitsu-smiley: А каква точно й е функцията тази система? :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVAN VR4x4 Публикувано 20 ноември 2006 Автор Сподели Публикувано 20 ноември 2006 Ами как го установих- ходих в Рубин да я закачат на компютара и да огледат какво още е за смяна! И като я вдигнахме на крика открихме голямото чудо :icon_angel: ! Но как работи и за какво е- идея си нямам- отзад е с кормилни щанги /поне така ми се стори/ много бързах и не успях да разуча чудото до край /кой знай, ако трябва да и правя реглаж как ще стане/! Никога не съм обръщал внимание на Colt-a, но там такова чудо нямаше май! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Къната Публикувано 20 ноември 2006 Сподели Публикувано 20 ноември 2006 Но как работи и за какво е- идея си нямам- отзад е с кормилни щанги /поне така ми се стори/ много бързах и не успях да разуча чудото до край /кой знай, ако трябва да и правя реглаж как ще стане/! Ето намерих как работи туй чудо на Хонда - 4WS и Мазда - 4WS Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVAN VR4x4 Публикувано 20 ноември 2006 Автор Сподели Публикувано 20 ноември 2006 :icon_hmm: странно- имам чувство, че тази система си е доста опасна за екстремно каране!?Значи би трябвало да имам компютър, който да предвижда спрямо скороста на къде да завиват гумите :mitsurally: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 21 ноември 2006 Сподели Публикувано 21 ноември 2006 Е това са си истински 4 управляващи колела :icon_thumbup: Защо да е опасна за екстремно каране - точно обратно - дава ти по-голяма стабилност при висока скорост B) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thedivine Публикувано 21 ноември 2006 Сподели Публикувано 21 ноември 2006 и аз съм виждал галант 95-96г., с четири завиващи колела, задните са доколкото разбрах на рейки или нещо такова, галанта беше 4x4, и резачка, в някакъв руски сайт преди време бях прочел, че и галант VR-4, 4x4, също е с четири завиващи колела! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVAN VR4x4 Публикувано 21 ноември 2006 Автор Сподели Публикувано 21 ноември 2006 Съдейки по картинките имам чувство, че завоите ще ги взима по-остро! Не успях да го тествам по подбалканските завои, за да дам мнение- нали е след основен ремонт трябва да карам с не повече от 100 и обороти максимум 3000 :icon_crying: ! :no2: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Delianpet Публикувано 24 ноември 2006 Сподели Публикувано 24 ноември 2006 А по-новите Галанти, да кажем 2000-2001 г. имат ли таквоз чудо - 4 завиващи колела?! Знае ли някой? И всъщност всички галанти ли го имат или е някаква екстра? :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVAN VR4x4 Публикувано 24 ноември 2006 Автор Сподели Публикувано 24 ноември 2006 По новите май го нямат за съжаление! Аз исках акулата и само да е 4х4, но и това май само в австралия го има и то с обратен волан :icon_crying: ! Може би и vr4-те, но и аз незнам, а и тук много много информация не се изкопчи Аз ги гледах моите ама да завиват толкова сериозно, както си го представям не забелязах :icon_hmm: , а и незнам как точно и кога работи това нещо!!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Къната Публикувано 24 ноември 2006 Сподели Публикувано 24 ноември 2006 Аз ги гледах моите ама да завиват толкова сериозно, както си го представям не забелязах :icon_hmm: , а и незнам как точно и кога работи това нещо!!!!Трудно ще го забележиш - на VR4 :first: максималният ъгъл на завиване на задните колела е 1.5 градуса, и на твоя ще е там някъде. :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.