angelvarna Публикувано 27 юни 2010 Сподели Публикувано 27 юни 2010 Здравейте!Вчера ми се случи нещо много неприятно с Каризмата и съм като болен. Карах на магистрала "Черно море" с около 120 км/ч. Светна ми индикацията на компютъра и колата загуби рязко мощност. Докато спра, защото карах в средна лента, съм прегрял двигателя. Оказа се, че се е счупила скобата, която държи маркуча към радиатора и антифризът е изтекъл за секунди. Спрях, налях вода, смених скобата, но не успях да запаля колата. Предполагам, че двигателят за нищо не става. Дайте мнение. какво може да е станало и възможно ли е двигателят да не става за нищо. А БЕШЕ ПЕРФЕКТЕН. Ужас. Става дума за бензин 1.6 GLX Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 27 юни 2010 Сподели Публикувано 27 юни 2010 Докато не се отвори ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angelvarna Публикувано 27 юни 2010 Автор Сподели Публикувано 27 юни 2010 Докато не се отвори ...Така е, но искам да зная какво да очаквам отивайки при майстора. И се чудя дали да не почна да търся направо нов двигател Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 27 юни 2010 Сподели Публикувано 27 юни 2010 Ако върти на стартер и звука не е дрънчащ - може и да го бъде. Но не го мъчи - по добре е майстор доа го отвори. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angelvarna Публикувано 27 юни 2010 Автор Сподели Публикувано 27 юни 2010 Ако върти на стартер и звука не е дрънчащ - може и да го бъде. Но не го мъчи - по добре е майстор доа го отвори.Да, върти на стартер и не се чуват лоши шумове. и маслото изглежда добре Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Falko Публикувано 27 юни 2010 Сподели Публикувано 27 юни 2010 Зависи колко си прегрял двигателя и сигурно ще трябва да се шлайфа главата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 28 юни 2010 Сподели Публикувано 28 юни 2010 Спрях, налях вода, смених скобата, но не успях да запаля колата.А изчака ли двигателя да истине, преди да налееш водата ?..Ако не си, може да си спукал главата или блока и някой цилиндър да се е напълнил с вода.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gepito-vt Публикувано 28 юни 2010 Сподели Публикувано 28 юни 2010 На мен преди месец някъде ми се случи същото,от същото място.Добре че постоянно си следя уредите на таблото.След като видях че вдига температурата спрях и огледах положението веднага.Дано не е станала голяма поразията. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angelvarna Публикувано 28 юни 2010 Автор Сподели Публикувано 28 юни 2010 А изчака ли двигателя да истине, преди да налееш водата ?..Ако не си, може да си спукал главата или блока и някой цилиндър да се е напълнил с вода..Двигателят го пробвах около час и половина след инцидента. Интересното уе, че маслото е нормално. Струва ми се, обаче, че няма никаква компресия, защото я бутнахме на скорост. Възможно е да се наложи да търся нов мотор. А беше перфектен. Тъй че някой ако има 1.6 GLH да свирка Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dancho Публикувано 28 юни 2010 Сподели Публикувано 28 юни 2010 Двигателят го пробвах около час и половина след инцидента. Интересното уе, че маслото е нормално. Струва ми се, обаче, че няма никаква компресия, защото я бутнахме на скорост. Възможно е да се наложи да търся нов мотор. А беше перфектен. Тъй че някой ако има 1.6 GLH да свиркаДано не се наложи, но ако се стигне до смяна на двигателя, мога да ти предложа такъв на 69000 английски мили и в перфектно състояние.Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angelvarna Публикувано 28 юни 2010 Автор Сподели Публикувано 28 юни 2010 (редакция) Дано не се наложи, но ако се стигне до смяна на двигателя, мога да ти предложа такъв на 69000 английски мили и в перфектно състояние.Поздрави!Ами май-ще се наложи. Дай си телефон. Моят е 0878127247 Редактирано 28 юни 2010 от angelvarna Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dancho Публикувано 28 юни 2010 Сподели Публикувано 28 юни 2010 Ами май-ще се наложи. Дай си телефон. Моят е 0878127247Телефонът не си го давам, но съм ти изпратил номера му с лично съобщение. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 28 юни 2010 Сподели Публикувано 28 юни 2010 Колега, щом си с 1.6 двигател, доколкото съм запознат може да е само 4Г92 мотора. Виж тази обява . Ако този колт е 1.6 то значи мотора е 4Г92. Вероятно обаче ще ти трябва и ЕКУ-то, защото след 2000 г. 4Г92 мотора става 102 к.с. По този въпрос ще говориш с Milen_Z. В обявата пише, че двигателя е на 45 000. Аз съм купувал някой елементи от тази кола със съдействието на колежка от форума (благодаря ти отново) и търговеца е коректен. И все пак преди всякакви действия нека майстор да види твоя мотор. Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angelvarna Публикувано 28 юни 2010 Автор Сподели Публикувано 28 юни 2010 Колега, щом си с 1.6 двигател, доколкото съм запознат може да е само 4Г92 мотора. Виж тази обява . Ако този колт е 1.6 то значи мотора е 4Г92. Вероятно обаче ще ти трябва и ЕКУ-то, защото след 2000 г. 4Г92 мотора става 102 к.с. По този въпрос ще говориш с Milen_Z. В обявата пише, че двигателя е на 45 000. Аз съм купувал някой елементи от тази кола със съдействието на колежка от форума (благодаря ти отново) и търговеца е коректен. И все пак преди всякакви действия нека майстор да види твоя мотор. Поздрави!Много, много благодаря. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ицо71 Публикувано 28 юни 2010 Сподели Публикувано 28 юни 2010 Колега по-добре звънни да я прослушам и тогава вземай решение.Пиши ако искаш съдействие. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BallAtriX Публикувано 30 юни 2010 Сподели Публикувано 30 юни 2010 Двигателят го пробвах около час и половина след инцидента. Интересното уе, че маслото е нормално. Струва ми се, обаче, че няма никаква компресия, защото я бутнахме на скорост. Възможно е да се наложи да търся нов мотор. А беше перфектен. Тъй че някой ако има 1.6 GLH да свирка Ако се стигне до смяна на моторя , защо не потърсиш 1.8 - 115 к.с , мисля трябва да пасне на твоя .Предполагам и ЕКУ-то трябва да се смени , но като гледам 4G92 и 4G93 на външен вид са идентични .Така ще навървява доста повече Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.