Премини към съдържание

Двигателят ми прегря


Препоръчано мнение

Здравейте!

Вчера ми се случи нещо много неприятно с Каризмата и съм като болен. Карах на магистрала "Черно море" с около 120 км/ч. Светна ми индикацията на компютъра и колата загуби рязко мощност. Докато спра, защото карах в средна лента, съм прегрял двигателя. Оказа се, че се е счупила скобата, която държи маркуча към радиатора и антифризът е изтекъл за секунди. Спрях, налях вода, смених скобата, но не успях да запаля колата. Предполагам, че двигателят за нищо не става. Дайте мнение. какво може да е станало и възможно ли е двигателят да не става за нищо. А БЕШЕ ПЕРФЕКТЕН. Ужас. Става дума за бензин 1.6 GLX

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Докато не се отвори ...

Така е, но искам да зная какво да очаквам отивайки при майстора. И се чудя дали да не почна да търся направо нов двигател

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако върти на стартер и звука не е дрънчащ - може и да го бъде. Но не го мъчи - по добре е майстор доа го отвори.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако върти на стартер и звука не е дрънчащ - може и да го бъде. Но не го мъчи - по добре е майстор доа го отвори.

Да, върти на стартер и не се чуват лоши шумове. и маслото изглежда добре

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Спрях, налях вода, смених скобата, но не успях да запаля колата.

А изчака ли двигателя да истине, преди да налееш водата ?..

Ако не си, може да си спукал главата или блока и някой цилиндър да се е напълнил с вода..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На мен преди месец някъде ми се случи същото,от същото място.Добре че постоянно си следя уредите на таблото.След като видях че вдига температурата спрях и огледах положението веднага.Дано не е станала голяма поразията.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А изчака ли двигателя да истине, преди да налееш водата ?..

Ако не си, може да си спукал главата или блока и някой цилиндър да се е напълнил с вода..

Двигателят го пробвах около час и половина след инцидента. Интересното уе, че маслото е нормално. Струва ми се, обаче, че няма никаква компресия, защото я бутнахме на скорост. Възможно е да се наложи да търся нов мотор. А беше перфектен. Тъй че някой ако има 1.6 GLH да свирка

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Двигателят го пробвах около час и половина след инцидента. Интересното уе, че маслото е нормално. Струва ми се, обаче, че няма никаква компресия, защото я бутнахме на скорост. Възможно е да се наложи да търся нов мотор. А беше перфектен. Тъй че някой ако има 1.6 GLH да свирка

Дано не се наложи, но ако се стигне до смяна на двигателя, мога да ти предложа такъв на 69000 английски мили и в перфектно състояние.

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дано не се наложи, но ако се стигне до смяна на двигателя, мога да ти предложа такъв на 69000 английски мили и в перфектно състояние.

Поздрави!

Ами май-ще се наложи. Дай си телефон. Моят е 0878127247

Редактирано от angelvarna
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами май-ще се наложи. Дай си телефон. Моят е 0878127247

Телефонът не си го давам, но съм ти изпратил номера му с лично съобщение.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, щом си с 1.6 двигател, доколкото съм запознат може да е само 4Г92 мотора. Виж тази обява :link:. Ако този колт е 1.6 то значи мотора е 4Г92. Вероятно обаче ще ти трябва и ЕКУ-то, защото след 2000 г. 4Г92 мотора става 102 к.с. По този въпрос ще говориш с Milen_Z. В обявата пише, че двигателя е на 45 000. Аз съм купувал някой елементи от тази кола със съдействието на колежка от форума (благодаря ти отново) и търговеца е коректен. И все пак преди всякакви действия нека майстор да види твоя мотор. Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, щом си с 1.6 двигател, доколкото съм запознат може да е само 4Г92 мотора. Виж тази обява :link:. Ако този колт е 1.6 то значи мотора е 4Г92. Вероятно обаче ще ти трябва и ЕКУ-то, защото след 2000 г. 4Г92 мотора става 102 к.с. По този въпрос ще говориш с Milen_Z. В обявата пише, че двигателя е на 45 000. Аз съм купувал някой елементи от тази кола със съдействието на колежка от форума (благодаря ти отново) и търговеца е коректен. И все пак преди всякакви действия нека майстор да види твоя мотор. Поздрави!

Много, много благодаря.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега по-добре звънни да я прослушам и тогава вземай решение.Пиши ако искаш съдействие.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Двигателят го пробвах около час и половина след инцидента. Интересното уе, че маслото е нормално. Струва ми се, обаче, че няма никаква компресия, защото я бутнахме на скорост. Възможно е да се наложи да търся нов мотор. А беше перфектен. Тъй че някой ако има 1.6 GLH да свирка

 

Ако се стигне до смяна на моторя , защо не потърсиш 1.8 - 115 к.с , мисля трябва да пасне на твоя .

Предполагам и ЕКУ-то трябва да се смени , но като гледам 4G92 и 4G93 на външен вид са идентични .

Така ще навървява доста повече :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...