Премини към съдържание

ГИ Пауър Джет за галант 2,5/V6


Препоръчано мнение

А ако падне в пропаст или пък се блъсне някой отзад с прилична скорост? Ако е бензин най-много да се разлее, газта или ще гръмне (ще се пръсне) или ще изтрови хората вътре. Или може би имаш предвид обезвредена от към спонтанен взрив.

Нищо подобно колега, бутилката изхвърча просто ако стане така, че се отвори капака, а дори и да не изхвърчи - то има достатъчно място да се сгъсти газта ...........т.е. това значи че трябва тя да се смачка поне на половина от обема й, за да гръмне ..........а това ,повярвай ми , за да стане , то тази кола и хората ,пътуващи с нея ще са умрели още преди да гръмне авентуално............

Преди 3-4 години станах свидетел на една такава катастрофа около Пирдоп, колите буквално бяха изпомачкани и не се знаеше какви марки бяха ,но една бутилка беше паднала на около 10-ина метра от тях и изпускаше газ като и самата бутилка се въртеше ...............това при бутилките Виале няма как да стане .............

Практиката и статистиката в Европа показва, че има много повече случаи с гръмнал или запалил се резервоар ,отколкото гръмнала бутилка при катастрофа при отва статистиката е "пропорционална"...............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

и аз да напиша нещо относно безопасността на АГУ и бутилките:

 

1. Никога не позволявайте пълначното устройство да се монтира вътре в купето (багажника), с времето то започва да изпуска, и се създават предпоставки за загазяване и опасност от взрив.

2. Бутилките се изпробват фабрично на 23,5 bar, като приетото работно налягане за инсталации на Пропан-Бутан в България е 16 bar.

3. При евентуален удар и наличие на газ в бутилката в 90 % от случаите не се случва нищо друго, освен да и се обели боята (налягането вътре в бутилката противодейства на удара и тя запазва формата си).

4. На бутилката има монтирана газова арматура (евро сонда), тя има няколко основни задачи:

а. не позволява напълване на бутилката повече от 80% от обема и. За това никога не отстранявайте поплавъка и клапана срещу препълване (няма да спечелите кой знае колко допълнителен обем, но за сметка на това рискувате живота си) . Прекратявайте зареждането веднага след като се чуе чаткане от клапана, не чакайте да спре газовата колонка.

б. на входящата линия има монтиран възвратен клапан, неговата задача е при евентуално скъсване на пълнещия тръбопровод при удар да прекрати изтичането от бутилката.

в. на изходящата линия е монтиран ел. магнитен вентил и скоростен клапан (отсекател), скоростния клапан също предпазва от изтичане на газ при скъсване на тръбопровод.

г. в евро сондата също така има и предпазен клапан, който отваря на 17,65 bar , за това е особено важно прозрачния пластмасов капак винаги да е на мястото си, както и гофрираната тръба в която е поместен изходящия тръбопровод да бъде сигурно закрепена към кутията и изведена извън купето. Зареждащия тръбопровод трябва да е уплътнен отлично към кутията с подходящ маншон.

5. Поддържайте в отлично състояние газовата уредба, при установени напукани маркучи, смачкани и пречупени тръби, незабавно ги заменете с нови.

6. За монтаж, ремонт и поддръжка се обръщайте само към доказани сервизи притежаващи съответните сертификати, а не към бай Едикойси.

 

Надявам се, че съм Ви бил полезен в изясняването на безопасността на Газовите Уредби.

 

И знайте, че зад всяко законово изискване за необходимото оборудването и неговата изправност стоят загубени човешки животи!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

и аз да напиша нещо относно безопасността на АГУ и бутилките:

 

1. Никога не позволявайте пълначното устройство да се монтира вътре в купето (багажника), с времето то започва да изпуска, и се създават предпоставки за загазяване и опасност от взрив.

2. Бутилките се изпробват фабрично на 23,5 bar, като приетото работно налягане за инсталации на Пропан-Бутан в България е 16 bar.

3. При евентуален удар и наличие на газ в бутилката в 90 % от случаите не се случва нищо друго, освен да и се обели боята (налягането вътре в бутилката противодейства на удара и тя запазва формата си).

4. На бутилката има монтирана газова арматура (евро сонда), тя има няколко основни задачи:

а. не позволява напълване на бутилката повече от 80% от обема и. За това никога не отстранявайте поплавъка и клапана срещу препълване (няма да спечелите кой знае колко допълнителен обем, но за сметка на това рискувате живота си) . Прекратявайте зареждането веднага след като се чуе чаткане от клапана, не чакайте да спре газовата колонка.

б. на входящата линия има монтиран възвратен клапан, неговата задача е при евентуално скъсване на пълнещия тръбопровод при удар да прекрати изтичането от бутилката.

в. на изходящата линия е монтиран ел. магнитен вентил и скоростен клапан (отсекател), скоростния клапан също предпазва от изтичане на газ при скъсване на тръбопровод.

г. в евро сондата също така има и предпазен клапан, който отваря на 17,65 bar , за това е особено важно прозрачния пластмасов капак винаги да е на мястото си, както и гофрираната тръба в която е поместен изходящия тръбопровод да бъде сигурно закрепена към кутията и изведена извън купето. Зареждащия тръбопровод трябва да е уплътнен отлично към кутията с подходящ маншон.

5. Поддържайте в отлично състояние газовата уредба, при установени напукани маркучи, смачкани и пречупени тръби, незабавно ги заменете с нови.

6. За монтаж, ремонт и поддръжка се обръщайте само към доказани сервизи притежаващи съответните сертификати, а не към бай Едикойси.

 

Надявам се, че съм Ви бил полезен в изясняването на безопасността на Газовите Уредби.

 

И знайте, че зад всяко законово изискване за необходимото оборудването и неговата изправност стоят загубени човешки животи!!!

Подкрепям те с двете си ръце.....ако това е налице, то практически риска е сведен до мининум................

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега ето при мен как е: http://picbg.net/u/6986/21471/thumbs/444215_fr.jpg

http://picbg.net/u/6986/21471/thumbs/444213_fr.jpg

http://picbg.net/u/6986/21471/thumbs/444214_fr.jpg

http://picbg.net/u/6986/21471/thumbs/444216_fr.jpg

при теб маи не са се постарали много :)

карам я така от около 3000км и ми дава 12 градско газ :) от извънградското не съм много доволен, но не са и правени настроики с лаптоп в движение и тук е момента да питам някои дали случайно има направена карта за компютъра на газта или да имате познат които я има и би ми я качил на колата срещу заплащане ако трябва ... :) която да е направена при всички режими на двигателя ?!

Колега разход 12/100 в София ли го постигаш? Защото на мен във Варна ми харчи 15/100, а 12/100 ми е извънградското при 150км/ч.?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега разход 12/100 в София ли го постигаш? Защото на мен във Варна ми харчи 15/100, а 12/100 ми е извънградското при 150км/ч.?

12 градско в София с двулитров галант трудно се постига, а с 2.5 ...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:) не знам явно моя галант е по спешъл нещо :) с каране до около 2500рпм в софия ми дава 12 само че не карам примерно всеки ден по центъра, а работата ми е сравнително близо, но ако карам в повече задръствания пак няма да надхвърли 13.5 предполагам. Вече няколко пъти пълня бутилката с 40 литра газ и минавам 350км, а извънградското не съм сигурен ама мисля че e oкoлo 10 (при нормална скорост де ), та за това ще видя какъв ми е компютъра и ако някои може да помогне с по добри настроики на газовата ще съм благодарен :)
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако колата ти върви добре и ти харчи толкова малко, това са най-добрите настройки. Дори бих те помолил да погледна настройките ти.

Редактирано от Nickky
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нямаш грижи :)

само да кажа че след 200 набира бавно да знаеш :) два пъти ги вдигах за малко на едно широко място та общо взето и откъм вървене съм доволен ... :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...