Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Нов палец и капачка за делко на Галант 1999,2.5


Препоръчано мнение

Наскоро ходих на диагностика и се оказа,че трябва да сменя капачката и палеца на делкото на Галанта ми .Той е 2.5,1999г.Аз съм от Варна.Тук мога ли да намеря тези части и колко ще струват.Благодаря Ви предварително

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Чудно ми е как са преценили, че е от това проблема ;) и всъщност има ли проблем?

Аз лично преди година търсих целия дистрибутор и ценита варираха от 100 до 400лв на старо в БГ. По-интернет на старо под 100лв :). Нов не помня точно 1200 или 1300лв или повече :) цената ме шашна и побързах да я забравя.

Обаче не знам капачката му с палеца, колко ще струват нови.

Редактирано от zexer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Чудно ми е как са преценили, че е от това проблема http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/bigwink.gif и всъщност има ли проблем?

 

Ами погледнали са ги и са видели, че не е останал метал, респ. пъпчици на капачката и от вътрешната страна на палеца. Сиреч физически са били увредени, а капачката може и напукана да е била...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Наскоро ходих на диагностика и се оказа,че трябва да сменя капачката и палеца на делкото на Галанта ми .Той е 2.5,1999г.Аз съм от Варна.Тук мога ли да намеря тези части и колко ще струват.Благодаря Ви предварително

 

В кой сервиз ходи на диагностика във Варна?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За доставка на части във Варна виж това: http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=17242

 

Цените при тях преди 3 месеца :

капачка (MD619511) 113лв, палец (MD619512) 61.8лв, уплътнение на капачката (MD619127) 8.2лв. Тогава долара беше 1.37, сега ще е по-скъпо респективно, можеш да си сметнеш долу горе с колко.

 

 

Иначе ако имаш нерви и възможност за внос от вън, онлайн в USA капачката е $34+ доставка, в Германия палеца е ~13 EUR+ доставка, аз си ги поръчах така, защото имаше кой да ми ги донесе и излезе доста по-евтино. Същото важи и за свещите между другото, там пък разликата е $6.2 вместо 34лв за 1бр.!

 

 

Тези номера са за моя Галант, който е отпреди фейслифта,но предполагам едва ли ще са различни при теб, все пак провери.

 

Успех.

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какви са тези 200 лева за капачка, палец и уплътнение... :icon_doh: . Ти си луд ако дадеш толкова пари.

 

Любо, какво казваш - че свещите са по 6,2$/бройката ли? Или разликата е толкова спрямо тукашните цени?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бройката, бройката, за Denso PK20PR11 говоря :) Тук при последно запитване беше 34лв/брой. Капачката и палеца също виждаш каква разлика има - $34 вместо 120лв и 13eur вместо 62лв, не мога да разбера от къде идва това, дори и мито и ддс да сложиш, пак е доста, а тамошните сайтове и те печелят все пак... говоря за оригинални капачка и палец.

 

Edit: Сега видях, че свещите даже са паднали малко и са по $5.66 в момента, набутал съм се :) Ей от тука ги взех: http://www.rockauto.com/catalog/raframecatalog.php

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е, откъде идва... Тук е внедрен принципът "Just in time", или в превод – "Всичко точно на време". Принципът се състои в това, че складовата база се свежда до минимум. Складирането струва много пари. Пускането на производство на 1000 капачки и палци ще струва на Мицубиши повече пари, отколкото ако произведе 10 000 бройки. Знаеш, че цената пада с увеличаване на количеството. По-точно производителят може да си позволи по-ниска цена за търговеца на едро. Той си слага 20-30% надценка и продава на посредник, след това този посредник препродава на друг, който също си слага надценка. Така капачката и палеца достигат до нас потребителите (мразя тази дума!).

 

Ето няколко основни правила за цените на резервните части (без консумативи, т.е. често сменящите се):

- Колкото по-малко шансове има да се счупи дадена част, толкова по-скъпа е когато се счупи.

- Още по-скъпи са частите които се губят при сглобяване и разглобяване и като цяло частите, които въобще не се чупят. Например болтчето за реглажа на инжекциона (например, нещо такова) трудно се чупи, но лесно се губи. А 30 долара за болтче са си шамар по портфейла.

- Колкото по-стар е автомобилът, толкова по-скъпи са частите, когато въобще ги има.

 

Трябва да те помоля и на мен да вземеш! Ще сменям ремъка с ролките в най-близко време (щото нямам свободно такова в момента) и поне и свещите да се подменят, че е сума разглобяване за тия свещи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е само от там разликата, погледни следния линк:

http://www.rockauto....o.php?pk=944648

 

Това е подробната информация при търсене на номер MD619511, та там ясно си е написано, че това е алтернативна част, така че сравнението на OEM Mitsubishi с каквато и да е алтернативна част като цена не е коректно.

 

В другия сайт който си дал https://www.mitsubis....com/index.html, пък абсолютно нищо не е написано за това какви части предлагат - пише че частите са нови и оргинални, но това не означава, че са OEМ части, а ОЕМ частите по принцип са с по-високи цени, дори и да ги сравниш с цените на частите, които са произведени от съответния ОЕМ доставчик на съответната марка автомобили.

Миро, тук силно си се объркал. От американския доставчик пазарувам от години, купил съм стотици части, всичките ОЕМ, почти всичките много по-евтини отколкото в официални вносители в България.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз го бях написал, обаче после реших че не е важна информацията и я изтрих. Сайта на РокАуто съм го дал като място от където съм купил свещи, може би има и капачка и други части, но не съм гледал. За капачката и палеца съм дал линкове от къде съм ги взел, и като казвам оригинални, имам предвид че си дойдоха в кутийки на Митсубиши с лепенки с оригиналните номера отгоре и с друга лепенка с името на дилъра, на самата пластмаса на капачката и палеца си имаше трите диаманта и на външен вид и материал бяха абсолютно еднакви с тези, които свалих от колата. Още си пазя кутииките (прибрал съм старите в тях), така че мога да ги покажа, но мисля че не е нужно. С тази информация която давам изобщо не целя да кажа нещо лошо за политиката на Ратола, напротив, на мнение съм, че цените в Ратола са наистина много добри, особено ако сравним с БГ дилъри на други японски марки са направо перфектнии.

Относно свещите, да, не са от дилър тези от $6, но в каталога за колата излиза като опция MD322771 PK20PR11, а това си е истинско Денсо PK20PR11, макар и да не пише Митсубиши на кутийката. Същите свещи, но вече като оригинален Митсубиши парт при американския дилър са по ~$9, което е >$6, но пак е далеч от 34лв както и да го погледнеш. За това просто се чудя защо така се получава.

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...