Премини към съдържание

Сгреших ли много?


Препоръчано мнение

Здравейте момчета. Регистриран съм от доста време, но не съм участвал активно във форума, защото все още не съм не съм се сдобил с машината, която искам и която отговаря на този форум.

Искам да помоля по-незапознатите за мнение (то малко след дъж качулка, ама...)

Харесах си един доста евтин Стелт туин турбо в Англия. С нормален волан (то Стелтове с десен воланняма де).Обявено беше, че колата има проблем с електрониката или нещо от сорта, защото като й се подаде газ и се сговнясва. Дотук добре. Пробега е обявен на 100 000, но двигателят отгоре е адски олющен и един приятел с такава ми каза, че това трудно ще стане, ако колата е на толкова км. Имаше и някои други неща, които ме накараха да се усъмня в продавача, като например, че на почти всички такива шофьорската им седалка е изтъркана отстрани, защото в такива коли като влизаш винаги я търкаш. Салонът обаче бе обявен като перфектен, но снимки имаше само на пасажерската. С докарването колата ми стъпваше на 8000лв и в крайна сметка решух, че щом състоянието й е добро като цяло, този проблем, какъвто и да е и колкото излезе, колата пак си е оферта. Пратих парите на едни момчета, които карат коли и организирах докарването.

НО

днес момчетата бяха там и се оказа съвсем друга история. Колата работи много криво, като според техните предположения може да има прогорял клапан или прескочил ангренаж. Енджин чека естествено свети, но предполагам че това е заради електрическия проблем. Той обаче не е единствения. Двигателя никак не работи добре, а същевременно ми казаха, че задния диференциал тече. Като цяло мнението им беше, че колата е много занемарена и при положение, че няма как да се пробва и да се види дали турбини, скорости и т.н. са добре, тя просто не си струва. Буквално ми казаха - такъв тип кола в такова състояние не се купува. И понеже трябваше да им кажа на момента дали да я взимат или не - не множах хубаво да си помисля им казах да я оставят, като в крайна сметка само се набутах с около 500лв. И сега още се чудя, сгреших ли в крайна сметка или не. Защото тези коли си вървят по 20, а аз все пак тази за тези пари щях да я направя доста добра. Все пак обаче ядовете нямаше да са малко, а и не знам дали щях да намеря хора, които да се справят с всичко. А и така и не се знае какво би било това "всичко". Адски много се бях настроил да я взема и много ми харесваше и цвета на купето и този на салона. И сега всичко пропадна, а аз нямам пари за момента да взема перфектна. Според вас сгреших ли много или съм постъпил правилно? Знам, че вече е свършен факт, но просто това ме гложди зверски и направо ще се побъркам.

Редактирано от rumen1
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами обявата я няма в момента, но така или иначе на снимките колата не беше снимана много отблизо и не се виждаше много. То външния вид е бил добре, с изключение на джантите, които според момчетата са били адски изпилени отстрани. А на двигателя имаше само една и освен че беше много мръсен, само това правеше впечатление, че е много излюпена боята от капака. Межжду другото продавача твърди, че я има от 17 години и е втори собственик, но няма сервизна книжка - казва, че така и не я е получил от щатския собственик, а и в Англия нямало нужда от нея, което също ме усъмни доста.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега това по капака на двигателя е било бял кахър. На всички DSM-и са така. Все пак това е 16-17 годишен автомобил. Аз лично моят си го боядисах прахово срещу 20лв и сега е перфектен.

За теча от дифа- това е типичен проблем за ДСМ-ите. Аз също карам автомобил 4Х4 и знам какво е. Просто трябва по-редовно да се проверява.

За другото вече не може да се гадае. Щом чека е светил, проблема може да е бил и дребен, може и както казваш сериозен. Просто е трябвало според мен хората които отиват да го гледат да разбират малко повече от турбо автомобили.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, на мен не ми бе проблем това, че е излющен, а това, че според моя човек щом е излющен така зверски, значи е напъвана колата и не е на 100 000. А за диференциала - ами ако го е карал така доста време няма ли вариант да го е прецакал, щото той се оказа че само я е експлоатирал тая кола.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всяко зло за добро са казали хората. :good: Сега и да го мислиш нищо няма да промениш,а и не се е знаело в какво състояние е щяло да се окаже,че е двигателя.Пий по бира(2,3) и търси друга кола. :drinks:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всяко зло за добро са казали хората. :good: Сега и да го мислиш нищо няма да промениш,а и не се е знаело в какво състояние е щяло да се окаже,че е двигателя.Пий по бира(2,3) и търси друга кола. :drinks:

 

Именно :good:

Пиеш по бира и се мяташ да търсиш друга.

А това за капака.. и 100-те хиляди... Колега нали ти е ясно че няма 16-годишен автомобил на 100 хиляди километра. Даже и само до магазина да е ходил с него, пак ще е на повече.

 

Ако наистина си тръгнал на лов за точно такава кола, другия път гледай на първо място турбините и двигателя. Ако турбините никога не са били пипани, то бъди сигурен че няма да са в цветущо състояние за толкова години. Трансмисията също така е доста важна. Друго всичко се оправя. Просто седалките и километража трябва да са последното нещо което да гледаш.

Аз лично когато избирах моята кола, много държах да няма модификации и да е карана на "сток бууст" само. Просто така шанса ди да случиш на нещо по-читаво е доста по-голям.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, на мен не ми бе проблем това, че е излющен, а това, че според моя човек щом е излющен така зверски, значи е напъвана колата и не е на 100 000. А за диференциала - ами ако го е карал така доста време няма ли вариант да го е прецакал, щото той се оказа че само я е експлоатирал тая кола.

За този ли става въпрос http://cgi.ebay.co.uk/1991-MITSUBISHI-3000-DODGE-STEALTH-WHITE-LHD-/180511401739?cmd=ViewItem&pt=Automobiles_UK&hash=item2a0751670b

:icon_doh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами ако е този не изглежда зле чак толкова. Той човека си е написал проблема - misfire!

Може да е от всичко- кабели, свещи, но доколкото съм запознат при DSM-ите най често се дължи на проблем в ЕКУ-то.

 

По снимките се вижда и че колата си е пълен сток - турбо пътищата са си оригиналните, най вероятно и турбините също. Незнам, ако аз си търсех такава кола, може би бих се пробвал...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ако е тази колата 100 процента си е заслужавало да се пробва

изглежда читава ляв волан и сток

какво повече да искаш за проект автомобил

че и хубава кожа

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми явно не става въпрос за същата понеже предния капак си е много добре.И въoбще за тези пари е добре та даже ако е размислил да се обажда на човека и ето ти нова зделка :drinks:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Точно това е колата, но както ви казах на живо няма НИЩО ОБЩО. Моите хора са я гледали и най-вече слушали. Оставете го тоя какво пише - то се оказа пълен лъжец. Смянаваше цената на няколко пъти и в предишния търг, както и описанието. А и това misfire ако е обяснение.. Според моите хора, които не са от най-незнаещите, колата има поне прогорял клапан. А и както казах - имайки предвид колко е експлоатирана, не се знае какво се случва при турбините, скоростите и т.н. Електрическия проблем е ОТДЕЛНО. Кожата изобщо не е читава, познайте защо е снимал само пасажерската седалка, колата е пръскана на места и т.н. и т.н. Общо взето той самия каза, че нищо не е правил по нея, а само е наливал масло. Лъжец пълен е този човек. Мислех, че повечето англичани са свестни, но се оказа, че има и адси големи цигани. Последния ми мотор си го купих оттам и всичко се оказа точно така, както ми бе описано и затова си мислех, че и тук случая ще е такъв, но уви.

Редактирано от rumen1
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:yes3:

Точно това е колата, но както ви казах на живо няма НИЩО ОБЩО. Моите хора са я гледали и най-вече слушали. Оставете го тоя какво пише - то се оказа пълен лъжец. Смянаваше цената на няколко пъти и в предишния търг, както и описанието. А и това misfire ако е обяснение.. Според моите хора, които не са от най-незнаещите, колата има поне прогорял клапан. А и както казах - имайки предвид колко е експлоатирана, не се знае какво се случва при турбините, скоростите и т.н. Електрическия проблем е ОТДЕЛНО. Кожата изобщо не е читава, познайте защо е снимал само пасажерската седалка, колата е пръскана на места и т.н. и т.н. Общо взето той самия каза, че нищо не е правил по нея, а само е наливал масло. Лъжец пълен е този човек. Мислех, че повечето англичани са свестни, но се оказа, че има и адси големи цигани. Последния ми мотор си го купих оттам и всичко се оказа точно така, както ми бе описано и затова си мислех, че и тук случая ще е такъв, но уви.

Аха ясно.Е защо ли не съм изненадан от това което казваш. Да повечето са пълни лъжци , даже в този ред мисли си мсиля , че учат в някакъв колеж за ЛЪЖИ :yes3: и 99% от населението е завършило в този колеж :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така или иначе подобна кола в подобно състояние е за "проект", което значи още два пъти по толкова да вкараш. Сам прецени дали ги имаш и дали си струва за теб.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Приятелю незнам какъв опит имаш с пазаренето в УК,

но за тази цена какво очакваш немога да разбера,

ляв волан на поносима цена с доволен външен вид

взимаш и почваш

и в УК няма будали ако е перфектна за тези пари досега някои литовски щангист да я е отнесал

или щеше да е драгаджиика в Полско:)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Опит имам - 3 мотора съм си купил оттам. А какво очаквам ли - очаквам поне МАЛКО коректност, защото дори в БГ не ми се е случвало описанието да е чак толкова далече от реалността. Ето това очаквам. А за цената - в Италия изпуснах уникална и тотално ревизирана кола за 6500 евро. Както и да е де, аз я капарирах и сега чакам да отидат да я вземат, просто защото реших да си купя едно митсубиши 3000гт десняк малко по-късно и да сменя абсолютно всичко. Имам двама приятели с такава кола и точно това ме накара да я взема, защото те могат да ми помогнат поне с информация. Въпроса беше, че аз принципно предпочитах да взема някоя по-скъпа с лош външен вид примерно, но с добра механика, защото ми е писнало от майстори нещастници и изобщо не знам къде ще се прави тази кола. В БГ читав майстор аз досега не съм виждал. Но ще видим. Нека дойде първо, че аз докато не я видя тая кола пред мене, няма изобщо какво да говоря.

Редактирано от rumen1
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

О-о-о относно Италия мисля че не си прав. Там да намериш читава кола е МНОГО трудно. Незнам как е в Англия наистина, но съм бил в Италия и ми е познато как карат хората там и с какво мислене са за колите си. Вярно- аз моята я купих от Италия, но просто случих. Не беше перфектна, но все пак както каза колегата по-горе това е кола за проект. И с течение на времето мога да се похваля че почти не ходя на майстори. Всичко си правя сам. Има достатъчно информация изписана из интернет за нашите коли. Просто ако не си схванат в ръцете дотолкова доколкото знаеш накъде се завива и накъде се отвива един болт, почти всичко можеш да си направиш сам, в най-лошия случай с помощ от приятел. :)

Така и не разбрах каква кола си взел, тази от линка или друга, пожелавам ти успех! И когато решиш да я сервизираш, определено не я поверявай на случайни майстори. Ако не можеш да се справиш сам и имаш нужда от помощ, препоръчвам ти да се запознаеш по-обстойно с форума и ще разбереш на кого може да се довериш и кои са доказаните хора за нашите коли. :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами според мен има хора и хора навсякъде. Ежедневната ми кола е от Италия и е най-добре поддържаната кола, която накога съм си купувал.

 

Иначе да - тази от линка взех. Чисто и просто тъпака намалява стартовата цена на търга 3 (ТРИ!) пъти и аз я купих пак :icon_doh: Абе от цялата работа в крайна сметка съм около 300-400лв напред, въпреки, че пътната помощ трябва да се разкарва втори път, а всяко ходене е 130 паунда. А първия път я бяхме спазарили без търг. Все още не са я взели от него, но вече знам какво да очаквам. Всъщност съм се подготвил за най-лошото, но както казах - плана ми е по-нататък да взема 3000гт десняк (много читав обаче) и да прехвърля всичко необходимо. За майсторите - на НИКОЙ не бих я оставил в момента, но ще видим. Нека първо дойде тая кола, че както казах - не съм суеверен, ама докато не я пипна, няма да повярвам, че всичко с покупката е завършило. Иначе когато започна да действам по нея (което няма да е скоро, защото най-малкото трябва да си продам мотора, преди да купя втора) ще си пишем често предполагам. А засега само си чета, както преди. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега, само незнам, защо тръгна с наи лошите очаквания?

вземи си колата, покараи я виж и кусурите и ако наистина са толкова много търси десняк за трансплантации.

Между другото с такива автомобили винаги е добре да имаш една резервна за части

така, че ако изпадне десняк зимаи,докато си мераклия,щот после няма да ти са дават кинти за глупости(собствен опит)

Честито пак и се надявам да не е толкова зле колкото очакваш :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Здравейте отново. Колата взе, че дойде (след 2 месеца чакане). Днес я погледнахме със сканмастера и изчистихме едната грешка, която беше нещо от рода на "injector circuit" и в следствие на това колата вече може да се форсира и работи по-добре. Има обаче още една грешка, която й пречи да работи както трябва - "engine speed sensor". Ще поработим върху нея, да видим дали в сензора е проблема или в някакви връзки или знам ли и аз какво и ще видим дали това са основните проблеми или все пак ще трябва да се отваря двигателя. След това вече ще започнем да гледаме и другите неща, но това ще стане след около месец и нещо, че сега трябва да се почива малко. Иначе колата не е удряна, въпреки че ербега свети, но това според мен е някоя връзка или датчик, защото гледахме отвсякъде и наистина не изглежда да е удряна.

Направих две снимки, обаче с моя кирлив телефон нищо не стана, даже излязоха и черно бели.

 

http://img85.imageshack.us/img85/2262/img0002af.jpg

http://img64.imageshack.us/img64/3310/img0003ae.jpg

 

 

Поздрави на всички

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А добре дошъл в гилдията Mitsubishi 3000gt and STEALTH тя нее много голяма но... :icon_clap: :rulez: :drinks: :good: :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честито. Дано всичко друго й е наред.

 

Какъв е този датчих Engine Speed Sensor? Това да не е датчика на коляновия вал или CAS (не знам дали 3KGT има и двата датчика).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Здравейте, доста време не писах, но ми се случиха един милион неща от последния път. Същевременно посвърших доста неща по колата , смених доста гарнитури и почти всички болтове по коша, и също така боядисах прахово около 15-ина детайла (винаги съм бил педантичен до болест) но за съжаление нещата не се оправят. Смених дюзите, свещите, кабелите на свещите, CAS сензора и въздушния филтър, но колата отново работи по същия начин и чек енджина продължава да свети... Очевидно ще трябва да я прочетат някъде професионално, та въпроса ми е къде мога да я закарам, за да я видят наистина качествено, че вече започвам да се ядосвам, защото нищо не се получава. На всичкото отгоре ми изпаднаха едни джанти 19", които взех, боядисах, сложих им хубави гуми и накрая се оказа, че предните опират в спирачните апарати. :bang: Ще ми се да я регистрирам колкото се може по-бързо, но ме е страх да работи по този начин дори и само за 10 мин в КАТ, че знам ли и аз какво може да стане... Поздрави на всички!

Редактирано от rumen1
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...