MB200ce Публикувано 14 февруари 2012 Автор Сподели Публикувано 14 февруари 2012 Колега искаш ли да снимаш и да качиш снимка на двигателя, поточно частта около дебитомера "плочката" на газта и детонационната клапа.Това не го разбрах колега.Искаш да кача снимка на плочката за газта така ли?И детонационна клапа не знам да има. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lancer4x4 Публикувано 14 февруари 2012 Сподели Публикувано 14 февруари 2012 (редакция) Това не го разбрах колега.Искаш да кача снимка на плочката за газта така ли?И детонационна клапа не знам да има.Мога ти гарантирам, че липсата на такава клапа ти изяде главата :D Според мен това е много немарлив монтаж!!!П.П. Ако за това си дал пари просто нямам думи :icon_doh: Ето снимка от форума на правилен монтаж на комбинирана смесителни плочки с предпазна клапа правилен монтаж. Редактирано 14 февруари 2012 от lancer4x4 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MB200ce Публикувано 14 февруари 2012 Автор Сподели Публикувано 14 февруари 2012 Предпазна клапа(кихалка) нямам.Не знам колко е правилен монтажа на снимката,но с тоя пречупен смукател на атмосферен мотор избегаха няколко коня...Така и никой не ми отговори при развален дебитомер или направо откачен дали работи автомобила по какъвто и да е начин.Газовото не съм го монтирал,преди 2-3г. така дойде автомобила.Кихалката не е проблем,за 10лв веднага се сдобивам с такава. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StDOBREV Публикувано 14 февруари 2012 Сподели Публикувано 14 февруари 2012 По мое скромно мнение (а пък аз хал-хабер си нямам от дебитомери), ако ти е развален дебитомера, колата трябва да запали (мисля, че така четох някъде из форума преди време); чрез дебитомера двигателят работи оптимално, защото дебитомерът мери и подава точното количество въздух към двигателя... сега вече, ако е вързан към ЕКУ-то, не знам (най-вероятно е). Но, за да не иска колата да не пали - или има проблем по запалителната система, или помпата е прецакана... А след като пали на газ, значи причините за проблема на бензин се свеждат до: подаването на бензин . По-скоро пиша този коментар, за да предизвикам по-знаещите, тъй като сигурно пак написах милион глупости Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MB200ce Публикувано 14 февруари 2012 Автор Сподели Публикувано 14 февруари 2012 Не си написал глупости.Така си е.Знам каква е работата на дебитомера,просто не знам дали е пряко свързано с подаването на гориво.При други автомобили при повреден дебитомер автомобила "работи" все пак.Не знам при мицубиши как са го замислили.Гориво няма.Извадих маркуча,за обратно гориво от клапана за налягането на бензина,дадох на контакт 2-3 пъти,пробвах да запаля и капчица не капна от там.И пак продължавам да си мисля,че помпата е заминала.Сега,ако някой има скици някакви за демонтаж или поне да ме ориентира от къде да я извадя,да я почвам докато е топло.Нова помпа струва около 80лв. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAFIA Публикувано 14 февруари 2012 Сподели Публикувано 14 февруари 2012 "Докато е топло" каза... http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/rofl.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lancer4x4 Публикувано 14 февруари 2012 Сподели Публикувано 14 февруари 2012 (редакция) Изчетох на ново темата сега видях че на газ си работи! 1 Сега проблема ми е с бензина.Постепенно започваше да пали все по-трудно на бензин.Сега не иска да запали на бензин,освен това като я форсирам на газ примерно до 2-3000об/мин. и превключа на бензин направо си угасва.За да бъда още по-конкретен мисля,че бензиновата помпа не се чува. 2 Преди време както я изгасях имаше случаи,когато се чуваше някакво виене на помпата след 30-тина мин. 3 Като махах въздушният открих,че при някаква детонация половината филтър е изгорял и направо липсва.Освен това имаше някакви алуминиеви ламели като от радиатор вътре в кутията и направо се чудя от къде са попаднали там. 4 И може ли от детонацията ако е заминал дебитомера да не иска да запали? 1 Помпата си е отишла. Виж този pdf http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Mitsubishi/Colt_Mirage_Lancer/Manuals/1996-2000%20Colt%20Lancer%20Rukovodstvo%20po%20remontu/PWME9511_COLT_LANCER96_CHASSIS_13F.pdf за местоположение на помпата Сигурно не е прекъсната с реле :icon_hmm: 2 Тая аномалия не мога да знам от каде е. 3/4 1000% дебитометара е издухан.Познай парчетата от къде са Решението е нова помпа, друг дебитометър предпазна клапа, реле за помпата.П.П. Ако беше с предпазна клапа и реле за помпата не ще се да се вкарваш в тоя филм.За мен това е напълно не мърлив монтаж от който идва всичките ти проблеми! Редактирано 14 февруари 2012 от lancer4x4 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dido80 Публикувано 14 февруари 2012 Сподели Публикувано 14 февруари 2012 Колега свали реэервоара и ште я видиш тя е отгоре Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TKolev Публикувано 14 февруари 2012 Сподели Публикувано 14 февруари 2012 3/4 1000% дебитометара е издухан.Познай парчетата от къде са От решетката преди дебитомера :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MB200ce Публикувано 14 февруари 2012 Автор Сподели Публикувано 14 февруари 2012 Пичове,обърнахте темата на голяма веселба.Застраховани няма.... :rolleyes: Колкото до тая клапа даже правилното и място не е там където е монтирана на снимката.За да върши работа трябва да е монтирана върху всмукателните колектори.Както и да е,това е друга тема...Дебитомер за 300-400лв няма да купувам.Това е 1/3 от автомобила.Помпата,ако не може да се поправи ще си купувам друга.Иначе мерси за ПДФ-а. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lancer4x4 Публикувано 14 февруари 2012 Сподели Публикувано 14 февруари 2012 (редакция) Колкото до тая клапа даже правилното и място не е там където е монтирана на снимката.За да върши работа трябва да е монтирана върху всмукателните колектори.Както и да е,това е друга тема...За една и съща снимка ли говорим?http://img91.imageshack.us/img91/8484/lpg1ib3.jpg Редактирано 14 февруари 2012 от lancer4x4 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vanjo Публикувано 14 февруари 2012 Сподели Публикувано 14 февруари 2012 ...Нова помпа струва около 80лв... Цена-УБИЕЦ :icon_doh: Остава и да те убедят, че не е китайска, турска, или "италианска"....и да се услушат за гаранцията... :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 14 февруари 2012 Сподели Публикувано 14 февруари 2012 Почти 2 години по-късно се налага пак да си пиша в темата.Не отварям нова,че да не пълним форума с излишни такива.Сега проблема ми е с бензина.Постепенно започваше да пали все по-трудно на бензин.Сега не иска да запали на бензин,освен това като я форсирам на газ примерно до 2-3000об/мин. и превключа на бензин направо си угасва.За да бъда още по-конкретен мисля,че бензиновата помпа не се чува.Преди време както я изгасях имаше случаи,когато се чуваше някакво виене на помпата след 30-тина мин.Днес сменях горивният филтър.Като махах въздушният открих,че при някаква детонация половината филтър е изгорял и направо липсва.Освен това имаше някакви алуминиеви ламели като от радиатор вътре в кутията и направо се чудя от къде са попаднали там.Проверил съм всички предпазители.Къде се намира помпата за да я проверя?И може ли от детонацията ако е заминал дебитомера да не иска да запали?На газ си работи перфектно.Алуминиевите ламели са от МАФ-а , на входа му има такива, за да не се завихря въздуха,а това се прави за по точно отчитане на датчика.......Помпата се намира в резервоара .......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 14 февруари 2012 Сподели Публикувано 14 февруари 2012 Цена-УБИЕЦ :icon_doh: Остава и да те убедят, че не е китайска, турска, или "италианска"....и да се услушат за гаранцията... :icon_dance: :good: :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MB200ce Публикувано 15 февруари 2012 Автор Сподели Публикувано 15 февруари 2012 :good: :good:Вие какво очаквате,филе "Елена" за 3лв/кг. :icon_clap: Като ползвам и малко намаления ще я взема за 50-60лв.И при условие,че се кара основно на газ не виждам смисъл да дам 200-300лв за помпа,на която на етикета и пише на драсканици и не се знае пак в кой гараж е сглобявана. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 15 февруари 2012 Сподели Публикувано 15 февруари 2012 Даже и 80лв. са много. Какво има в една помпа толкова, и то за ниско налягане? Аз си взех за 50лв. от USA, 1:1 с оригиналната, без никакви надписи обаче и по помпата и по кутийката. Познайте какво става с тези голи китайчета - бият им надписи и лепенки - кеф ти Лукас, кеф ти Бош, мош ;)Търкалям я 3 години всеки божи ден, работи перфектно без грам шум или виене! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MB200ce Публикувано 15 февруари 2012 Автор Сподели Публикувано 15 февруари 2012 Даже и 80лв. са много. Какво има в една помпа толкова, и то за ниско налягане? Аз си взех за 50лв. от USA, 1:1 с оригиналната, без никакви надписи обаче и по помпата и по кутийката. Познайте какво става с тези голи китайчета - бият им надписи и лепенки - кеф ти Лукас, кеф ти Бош, мош ;)Търкалям я 3 години всеки божи ден, работи перфектно без грам шум или виене! :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dido80 Публикувано 15 февруари 2012 Сподели Публикувано 15 февруари 2012 Имам такав колт на части ако мога да помогна пиши Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MB200ce Публикувано 22 март 2012 Автор Сподели Публикувано 22 март 2012 Здравейте отново.Днес се сдобих с бензинова помпа от колта ,който беше предният модел.Тоя твърдеше ,че бил 98-ма година първа регистрация пък моя е 97-ма и е следващият модел :wacko: странна работа.Като и да е.Въпросът ми е дали става помпата преди да съм свалил резервоара и сам да установя.Благодаря предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 23 март 2012 Сподели Публикувано 23 март 2012 Здравейте отново.Днес се сдобих с бензинова помпа от колта ,който беше предният модел.Тоя твърдеше ,че бил 98-ма година първа регистрация пък моя е 97-ма и е следващият модел :wacko: странна работа.Като и да е.Въпросът ми е дали става помпата преди да съм свалил резервоара и сам да установя.Благодаря предварително.Става колега........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MB200ce Публикувано 23 март 2012 Автор Сподели Публикувано 23 март 2012 Благодаря много за отговора.След малко ще се опитам да сваля резервоара пред блока,ако не успея ще ходя на някой сервиз. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MB200ce Публикувано 23 март 2012 Автор Сподели Публикувано 23 март 2012 Помпата я смених,обаче проблема не е там.Няма напрежение до помпата.Някой знае ли къде се намира релето или модула,който управлява помпата?Иначе ще трябва да и правя нова инсталация с друго реле.Пък не ми се иска да побългарявам нещата.Странното е,че преди време като изгася колата и помпата се чуваше след 1-2 мин да сработва. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 23 март 2012 Сподели Публикувано 23 март 2012 Напрежение на помпата трябва да имаш само когато въриш на стартер или колата работи. Иначе няма. Релето на повечето е отпред в дясно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MB200ce Публикувано 24 март 2012 Автор Сподели Публикувано 24 март 2012 Къде мога да намеря документация за този автомобил,че не мога да го открия това реле? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MB200ce Публикувано 26 март 2012 Автор Сподели Публикувано 26 март 2012 Никой ли не знае кое точно релето за помпата? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.