Премини към съдържание

Колта "умря"


Препоръчано мнение

Колега искаш ли да снимаш и да качиш снимка на двигателя, поточно частта около дебитомера "плочката" на газта и детонационната клапа.

Това не го разбрах колега.Искаш да кача снимка на плочката за газта така ли?

И детонационна клапа не знам да има.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 56
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Това не го разбрах колега.Искаш да кача снимка на плочката за газта така ли?

И детонационна клапа не знам да има.

Мога ти гарантирам, че липсата на такава клапа ти изяде главата :D

Според мен това е много немарлив монтаж!!!

П.П. Ако за това си дал пари просто нямам думи :icon_doh:

 

 

 

 

Ето снимка от форума на правилен монтаж на комбинирана смесителни плочки с предпазна клапа :link: правилен монтаж.

Редактирано от lancer4x4
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Предпазна клапа(кихалка) нямам.Не знам колко е правилен монтажа на снимката,но с тоя пречупен смукател на атмосферен мотор избегаха няколко коня...

Така и никой не ми отговори при развален дебитомер или направо откачен дали работи автомобила по какъвто и да е начин.

Газовото не съм го монтирал,преди 2-3г. така дойде автомобила.Кихалката не е проблем,за 10лв веднага се сдобивам с такава.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По мое скромно мнение (а пък аз хал-хабер си нямам от дебитомери), ако ти е развален дебитомера, колата трябва да запали (мисля, че така четох някъде из форума преди време); чрез дебитомера двигателят работи оптимално, защото дебитомерът мери и подава точното количество въздух към двигателя... сега вече, ако е вързан към ЕКУ-то, не знам (най-вероятно е). Но, за да не иска колата да не пали - или има проблем по запалителната система, или помпата е прецакана... А след като пали на газ, значи причините за проблема на бензин се свеждат до: подаването на бензин :). По-скоро пиша този коментар, за да предизвикам по-знаещите, тъй като сигурно пак написах милион глупости :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не си написал глупости.Така си е.

Знам каква е работата на дебитомера,просто не знам дали е пряко свързано с подаването на гориво.При други автомобили при повреден дебитомер автомобила "работи" все пак.Не знам при мицубиши как са го замислили.

Гориво няма.Извадих маркуча,за обратно гориво от клапана за налягането на бензина,дадох на контакт 2-3 пъти,пробвах да запаля и капчица не капна от там.И пак продължавам да си мисля,че помпата е заминала.

Сега,ако някой има скици някакви за демонтаж или поне да ме ориентира от къде да я извадя,да я почвам докато е топло.

Нова помпа струва около 80лв.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Изчетох на ново темата сега видях че на газ си работи!

 

 

1 Сега проблема ми е с бензина.Постепенно започваше да пали все по-трудно на бензин.Сега не иска да запали на бензин,освен това като я форсирам на газ примерно до 2-3000об/мин. и превключа на бензин направо си угасва.

За да бъда още по-конкретен мисля,че бензиновата помпа не се чува.

 

2 Преди време както я изгасях имаше случаи,когато се чуваше някакво виене на помпата след 30-тина мин.

 

3 Като махах въздушният открих,че при някаква детонация половината филтър е изгорял и направо липсва.Освен това имаше някакви алуминиеви ламели като от радиатор вътре в кутията и направо се чудя от къде са попаднали там.

 

4 И може ли от детонацията ако е заминал дебитомера да не иска да запали?

 

1 Помпата си е отишла. Виж този pdf http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Mitsubishi/Colt_Mirage_Lancer/Manuals/1996-2000%20Colt%20Lancer%20Rukovodstvo%20po%20remontu/PWME9511_COLT_LANCER96_CHASSIS_13F.pdf за местоположение на помпата

Сигурно не е прекъсната с реле :icon_hmm:

 

2 Тая аномалия не мога да знам от каде е.

 

3/4 1000% дебитометара е издухан.Познай парчетата от къде са :)

 

Решението е нова помпа, друг дебитометър предпазна клапа, реле за помпата.

П.П. Ако беше с предпазна клапа и реле за помпата не ще се да се вкарваш в тоя филм.

За мен това е напълно не мърлив монтаж от който идва всичките ти проблеми!

Редактирано от lancer4x4
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

3/4 1000% дебитометара е издухан.Познай парчетата от къде са :)

 

От решетката преди дебитомера :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пичове,обърнахте темата на голяма веселба.Застраховани няма.... :rolleyes:

Колкото до тая клапа даже правилното и място не е там където е монтирана на снимката.За да върши работа трябва да е монтирана върху всмукателните колектори.Както и да е,това е друга тема...

Дебитомер за 300-400лв няма да купувам.Това е 1/3 от автомобила.

Помпата,ако не може да се поправи ще си купувам друга.

Иначе мерси за ПДФ-а.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колкото до тая клапа даже правилното и място не е там където е монтирана на снимката.За да върши работа трябва да е монтирана върху всмукателните колектори.Както и да е,това е друга тема...

За една и съща снимка ли говорим?

http://img91.imageshack.us/img91/8484/lpg1ib3.jpg

Редактирано от lancer4x4
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...

Нова помпа струва около 80лв...

 

Цена-УБИЕЦ :icon_doh:

Остава и да те убедят, че не е китайска, турска, или "италианска"....и да се услушат за гаранцията... :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Почти 2 години по-късно се налага пак да си пиша в темата.Не отварям нова,че да не пълним форума с излишни такива.

Сега проблема ми е с бензина.Постепенно започваше да пали все по-трудно на бензин.Сега не иска да запали на бензин,освен това като я форсирам на газ примерно до 2-3000об/мин. и превключа на бензин направо си угасва.

За да бъда още по-конкретен мисля,че бензиновата помпа не се чува.

Преди време както я изгасях имаше случаи,когато се чуваше някакво виене на помпата след 30-тина мин.

Днес сменях горивният филтър.Като махах въздушният открих,че при някаква детонация половината филтър е изгорял и направо липсва.Освен това имаше някакви алуминиеви ламели като от радиатор вътре в кутията и направо се чудя от къде са попаднали там.

Проверил съм всички предпазители.

Къде се намира помпата за да я проверя?

И може ли от детонацията ако е заминал дебитомера да не иска да запали?

На газ си работи перфектно.

Алуминиевите ламели са от МАФ-а , на входа му има такива, за да не се завихря въздуха,а това се прави за по точно отчитане на датчика.......

Помпата се намира в резервоара ..........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Цена-УБИЕЦ :icon_doh:

Остава и да те убедят, че не е китайска, турска, или "италианска"....и да се услушат за гаранцията... :icon_dance:

:good: :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:good: :good:

Вие какво очаквате,филе "Елена" за 3лв/кг. :icon_clap:

Като ползвам и малко намаления ще я взема за 50-60лв.

И при условие,че се кара основно на газ не виждам смисъл да дам 200-300лв за помпа,на която на етикета и пише на драсканици и не се знае пак в кой гараж е сглобявана.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Даже и 80лв. са много. Какво има в една помпа толкова, и то за ниско налягане? Аз си взех за 50лв. от USA, 1:1 с оригиналната, без никакви надписи обаче и по помпата и по кутийката. Познайте какво става с тези голи китайчета - бият им надписи и лепенки - кеф ти Лукас, кеф ти Бош, мош ;)

Търкалям я 3 години всеки божи ден, работи перфектно без грам шум или виене!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Даже и 80лв. са много. Какво има в една помпа толкова, и то за ниско налягане? Аз си взех за 50лв. от USA, 1:1 с оригиналната, без никакви надписи обаче и по помпата и по кутийката. Познайте какво става с тези голи китайчета - бият им надписи и лепенки - кеф ти Лукас, кеф ти Бош, мош ;)

Търкалям я 3 години всеки божи ден, работи перфектно без грам шум или виене!

:icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Здравейте отново.

Днес се сдобих с бензинова помпа от колта ,който беше предният модел.Тоя твърдеше ,че бил 98-ма година първа регистрация пък моя е 97-ма и е следващият модел :wacko: странна работа.

Като и да е.Въпросът ми е дали става помпата преди да съм свалил резервоара и сам да установя.

Благодаря предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново.

Днес се сдобих с бензинова помпа от колта ,който беше предният модел.Тоя твърдеше ,че бил 98-ма година първа регистрация пък моя е 97-ма и е следващият модел :wacko: странна работа.

Като и да е.Въпросът ми е дали става помпата преди да съм свалил резервоара и сам да установя.

Благодаря предварително.

Става колега...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много за отговора.След малко ще се опитам да сваля резервоара пред блока,ако не успея ще ходя на някой сервиз.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Помпата я смених,обаче проблема не е там.Няма напрежение до помпата.Някой знае ли къде се намира релето или модула,който управлява помпата?

Иначе ще трябва да и правя нова инсталация с друго реле.Пък не ми се иска да побългарявам нещата.

Странното е,че преди време като изгася колата и помпата се чуваше след 1-2 мин да сработва.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Напрежение на помпата трябва да имаш само когато въриш на стартер или колата работи. Иначе няма. Релето на повечето е отпред в дясно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...