Премини към съдържание

галанта ми губи антифриз


Препоръчано мнение

Здравейте колеги , имам много неадекватен проблем. Галант 2,0 тди 90 кн , има не малко теми за това но според мен съм е,,,,ти случая ! Губи ми по литър на ден антифриз без видим теч , на място в движение няма значение , просто си отива , нито в купето нито на земята нито в ауспуха нито в маслото. Просто не знам ако някой може да бъде полезен ????

Редактирано от mario64
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

здравейте колеги , имам много неадекватен проблем галант 2,0 тди 90 кн , има не малко теми за това но спорет мен съм е,,,,ти случая ! губи ми по литър на ден антифриз без видим теч , на място в движение няма значение , просто си отива , нито в купето нито на земята нито в ауспуха нито в маслото просто незнам ако някой може да бъде полезен ????

Почти съм сигурен че го гори...........правено ли е нещо по колата?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги , имам много неадекватен проблем. Галант 2,0 тди 90 кн , има не малко теми за това но според мен съм е,,,,ти случая !

Ами ако ги прочетеш тези теми, ще разбереш че водата ти я гори, я от спукана глава, я от гарнитура..

Трябва да се отваря и да се види причината ..Не я карай така, защото от водата се прецакват буталата и цилиндрите и после ремонта става по сложен..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами ако ги прочетеш тези теми, ще разбереш че водата ти я гори, я от спукана глава, я от гарнитура..

Трябва да се отваря и да се види причината ..Не я карай така, защото от водата се прецакват буталата и цилиндрите и после ремонта става по сложен..

И моя има такъв проблем но съм почти сигурен че нито е гарнитура нито глава.Минал съм почти 45 000 км.с този проблем.Ако беше глава да беше се скапала до сега нали?Сигурно има някъде невидим теч.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И моя има такъв проблем но съм почти сигурен че нито е гарнитура нито глава. Минал съм почти 45 000 км.с този проблем. Ако беше глава да беше се скапала до сега нали?Сигурно има някъде невидим теч.

Колега, не си ли се запитвал защо само на дизелите се получава този "невидим теч". Вече двама специалисти си казаха мнението, което аз мисля за правилно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И моя има такъв проблем но съм почти сигурен че нито е гарнитура нито глава.Минал съм почти 45 000 км.с този проблем.Ако беше глава да беше се скапала до сега нали?Сигурно има някъде невидим теч.

 

Караш толкова километри,защото си си купил изключително дуракоустойчив дизелелов автомобил. Но с всеки изминат ден,шансът ти да отидеш при майстор с големи главоболия расте. Ако добре прочетеш темите,ще видиш само единия от клубните ни корифеи, колко глави на дизелови Галанти е ремонтирал.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Караш толкова километри,защото си си купил изключително дуракоустойчив дизелелов автомобил. Но с всеки изминат ден,шансът ти да отидеш при майстор с големи главоболия расте. Ако добре прочетеш темите,ще видиш само единия от клубните ни корифеи, колко глави на дизелови Галанти е ремонтирал.

Исках да кажа че Да има някаква нередност но нормално ли е според вас да мина толкова километри ако беше гарнитура или глава?Но е вярно че май доста се среща такъв проблем което наистина е лошо.Но съм сигурен че не е задължително да е гарнитура или глава.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

... има някаква нередност... и е вярно че май доста се среща такъв проблем... но съм сигурен че не е задължително да е гарнитура или глава.

Аз пък съм сигурен, че имаш пукната глава, затова мотора гори водата. Нима имаш друго обяснение?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Почти съм сигурен че го гори...........правено ли е нещо по колата?

мой е от две седмици не знам какво е правено, тоя плъх дет ми го даде ако го питаш не спира да повтаря колко читав автомобил ми е дал , мисля че е рано да отварям глава оглеждам го по цял ден днес и смених капачката та утре сутринта ше вида дали има ефект Редактирано от evala_na_holdinga
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И моя има такъв проблем но съм почти сигурен че нито е гарнитура нито глава.Минал съм почти 45 000 км.с този проблем.Ако беше глава да беше се скапала до сега нали?Сигурно има някъде невидим теч.

да ама от друга стран аза 45 000 сметни колко пари ше дам за антифриз , пък и не мога да се примира и ще требва да разбера дори и да е теч

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вероятно пкнатината е много малка ,и за това не се прецаква мотора, защото количеството е нищожно..............

http://media.snimka.bg/5335/016925623.jpg

Ето тук съм дал една снимка, която се вижда глава на Галант ЕА6А която имаше загуба на вода от порядъка на 200-300мл. на седмица.....................беше спукана във леглото на изпускателния клапан на втори цилиндър................в началото се подведох ,тъй като никъде не се виждаше пукнатини, но пна водна проба си каза от къде е, тъй като я разглобих изцяло,вкл. и водачите на клапаните свалих ( 2-3 се прецакаха ,но няма как.......) и като се наду главата и си показа от къде тече...............кофтито беше , че е е на кофти място и се наложи да се реже главата от вън,за да се стигне до пукнатината..............така че.............

И задължително нова осн. гарнитура и основни болтове,след пробег от 1000 км главата да се пренатегне................

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Почти съм сигурен че го гори...........правено ли е нещо по колата?

То ако го гори нема ли да има поне един симптом. според мен е правена само скоростна щот си личи силикона м/у нея и двигателя .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То ако го гори нема ли да има поне един симптом. .....................

Много трудно е да различиш нещо необичайно, освен в случаите ,когато ти гори 1л на ден.............тогава мотора ще прекъсва и тресе ,и пак не е 100% сигурнно че проблема е точно в това................

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Другия вариант ще видя утре колко ще ме ядосва колата и може да се наложи да те посетя, само че ще ти звънна, да се разберем за кога, нали става?

Редактирано от SLX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

След смяната на капачката на радиатора значително намаля но немога да се похваля, че е спрял теча май ще прибягам и до добавка ....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Добавката изобщо няма да помогне. Не си давай излишно парите на вятъра. :nono:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добавката изобщо няма да помогне. Не си давай излишно парите на вятъра. :nono:

 

... ами иди най-накрая при Пламен, за да ти оправи колата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

След смяната на капачката на радиатора значително намаля но немога да се похваля, че е спрял теча май ще прибягам и до добавка ....

Да, пробвай и с добавка... Той този дето ти е продал колата, сигурно "изобщо" не се е сетил за добавки...

Сложи сега и ти, даже 2 добавки му шибни (за по сигурно), та да си задръстиш по качествено охладителната система ...

Вместо да се занимаваш с глупости, иди в някой сервиз да ти направят анализ на охладителната система, за наличие на газове..

Процедурата струва колкото една добавка... :) Но поне ще разбереш със сигурност, дали проблема е в главата, или в задръстване на системата... :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Използвам темата на колегата да споделя наблюдение по темата и да потърся съвет.

Галанта е бензин, 2.0, '97г. и от зимата започна да ми "харчи" охладителна течност - около 0,5 л на месец. Доливам и карам, но се замислям за евентуална причина за ситуацията. Възможно ли е да се изпарява охладителната течност или антифриза си е намерил "изход" от системата? След като забелязах проблема, от началото на годината до сега съм долял 2 л антифриз, купен от бензиностанция, и сега нивото в казанчето пак е на минимума, т.е. пак е за доливане.

Отговорите няма да ми спестят диагностика при специалист, но могат евентуално да ме насочат къде да търся проблема до тогава.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Използвам темата на колегата да споделя наблюдение по темата и да потърся съвет.

Галанта е бензин, 2.0, '97г. и от зимата започна да ми "харчи" охладителна течност - около 0,5 л на месец. Доливам и карам, но се замислям за евентуална причина за ситуацията. Възможно ли е да се изпарява охладителната течност или антифриза си е намерил "изход" от системата? След като забелязах проблема, от началото на годината до сега съм долял 2 л антифриз, купен от бензиностанция, и сега нивото в казанчето пак е на минимума, т.е. пак е за доливане.

Отговорите няма да ми спестят диагностика при специалист, но могат евентуално да ме насочат къде да търся проблема до тогава.

Ако си с АГУ, 90% е от там проблема, но ако ли не си, то тогава е малко по кофти проблема, но все пак трябва да се види дали не тече по малко и то не винаги ( може да тече само в "преходния " режим на загряване на мотора от студено към топло и обратно) и то да се изпарява още преди да стигне до земята...........

А ако не тече от вън,значи сигурно си поне за смяна на гарнитура,,,,,,,,,,,,.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Гледам, че си пуснал за продажба Галанта ( http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11278150491048696&f1=details ).

Не става ли да се завари главата или е направо за смяна?

 

П.С Въпроса ми е към evala_na_holdinga!

Редактирано от svemar
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

След смяната на капачката на радиатора значително намаля но немога да се похваля, че е спрял теча май ще прибягам и до добавка ....

 

Колега преди известно време на братовчеда Галанта, внезапно си повиши температурата на работа - което не е нормано за Галант. После видя теч в купето, но в крайна сметка се оказа гарнитура. Щом нямаш външен теч, значи е вътрешен.. 1 литър никак не е малко. Бих те посъветвал да си погледнеш гарнитурата и при въсможност да идеш да ти снимат главата. С тия добавки най-много да останеш някъде на пътя. За нашите двигатели има добри отзиви.. и все пак не ти препоръчвам да експериментираш.

Успех и дано нямаш сериозни поражения!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гледам, че си пуснал за продажба Галанта ( http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11278150491048696&f1=details ).

Не става ли да се завари главата или е направо за смяна?

 

П.С Въпроса ми е към evala_na_holdinga!

 

Evro 07 - Водна помпа ... GMB-95лв ... и всичко е наред продавам за да освободя пари :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...