evala_na_holdinga Публикувано 1 Май 2010 Сподели Публикувано 1 Май 2010 (редакция) Здравейте колеги , имам много неадекватен проблем. Галант 2,0 тди 90 кн , има не малко теми за това но според мен съм е,,,,ти случая ! Губи ми по литър на ден антифриз без видим теч , на място в движение няма значение , просто си отива , нито в купето нито на земята нито в ауспуха нито в маслото. Просто не знам ако някой може да бъде полезен ???? Редактирано 2 Май 2010 от mario64 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 1 Май 2010 Сподели Публикувано 1 Май 2010 здравейте колеги , имам много неадекватен проблем галант 2,0 тди 90 кн , има не малко теми за това но спорет мен съм е,,,,ти случая ! губи ми по литър на ден антифриз без видим теч , на място в движение няма значение , просто си отива , нито в купето нито на земята нито в ауспуха нито в маслото просто незнам ако някой може да бъде полезен ????Почти съм сигурен че го гори...........правено ли е нещо по колата? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 2 Май 2010 Сподели Публикувано 2 Май 2010 Здравейте колеги , имам много неадекватен проблем. Галант 2,0 тди 90 кн , има не малко теми за това но според мен съм е,,,,ти случая ! Ами ако ги прочетеш тези теми, ще разбереш че водата ти я гори, я от спукана глава, я от гарнитура..Трябва да се отваря и да се види причината ..Не я карай така, защото от водата се прецакват буталата и цилиндрите и после ремонта става по сложен.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dan23 Публикувано 2 Май 2010 Сподели Публикувано 2 Май 2010 Ами ако ги прочетеш тези теми, ще разбереш че водата ти я гори, я от спукана глава, я от гарнитура..Трябва да се отваря и да се види причината ..Не я карай така, защото от водата се прецакват буталата и цилиндрите и после ремонта става по сложен..И моя има такъв проблем но съм почти сигурен че нито е гарнитура нито глава.Минал съм почти 45 000 км.с този проблем.Ако беше глава да беше се скапала до сега нали?Сигурно има някъде невидим теч. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 2 Май 2010 Сподели Публикувано 2 Май 2010 И моя има такъв проблем но съм почти сигурен че нито е гарнитура нито глава. Минал съм почти 45 000 км.с този проблем. Ако беше глава да беше се скапала до сега нали?Сигурно има някъде невидим теч. Колега, не си ли се запитвал защо само на дизелите се получава този "невидим теч". Вече двама специалисти си казаха мнението, което аз мисля за правилно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 2 Май 2010 Сподели Публикувано 2 Май 2010 И моя има такъв проблем но съм почти сигурен че нито е гарнитура нито глава.Минал съм почти 45 000 км.с този проблем.Ако беше глава да беше се скапала до сега нали?Сигурно има някъде невидим теч. Караш толкова километри,защото си си купил изключително дуракоустойчив дизелелов автомобил. Но с всеки изминат ден,шансът ти да отидеш при майстор с големи главоболия расте. Ако добре прочетеш темите,ще видиш само единия от клубните ни корифеи, колко глави на дизелови Галанти е ремонтирал. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dan23 Публикувано 2 Май 2010 Сподели Публикувано 2 Май 2010 Караш толкова километри,защото си си купил изключително дуракоустойчив дизелелов автомобил. Но с всеки изминат ден,шансът ти да отидеш при майстор с големи главоболия расте. Ако добре прочетеш темите,ще видиш само единия от клубните ни корифеи, колко глави на дизелови Галанти е ремонтирал.Исках да кажа че Да има някаква нередност но нормално ли е според вас да мина толкова километри ако беше гарнитура или глава?Но е вярно че май доста се среща такъв проблем което наистина е лошо.Но съм сигурен че не е задължително да е гарнитура или глава. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 2 Май 2010 Сподели Публикувано 2 Май 2010 ... има някаква нередност... и е вярно че май доста се среща такъв проблем... но съм сигурен че не е задължително да е гарнитура или глава. Аз пък съм сигурен, че имаш пукната глава, затова мотора гори водата. Нима имаш друго обяснение? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evala_na_holdinga Публикувано 2 Май 2010 Автор Сподели Публикувано 2 Май 2010 (редакция) Почти съм сигурен че го гори...........правено ли е нещо по колата? мой е от две седмици не знам какво е правено, тоя плъх дет ми го даде ако го питаш не спира да повтаря колко читав автомобил ми е дал , мисля че е рано да отварям глава оглеждам го по цял ден днес и смених капачката та утре сутринта ше вида дали има ефект Редактирано 2 Май 2010 от evala_na_holdinga Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evala_na_holdinga Публикувано 2 Май 2010 Автор Сподели Публикувано 2 Май 2010 И моя има такъв проблем но съм почти сигурен че нито е гарнитура нито глава.Минал съм почти 45 000 км.с този проблем.Ако беше глава да беше се скапала до сега нали?Сигурно има някъде невидим теч.да ама от друга стран аза 45 000 сметни колко пари ше дам за антифриз , пък и не мога да се примира и ще требва да разбера дори и да е теч Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 2 Май 2010 Сподели Публикувано 2 Май 2010 Вероятно пкнатината е много малка ,и за това не се прецаква мотора, защото количеството е нищожно..............http://media.snimka.bg/5335/016925623.jpgЕто тук съм дал една снимка, която се вижда глава на Галант ЕА6А която имаше загуба на вода от порядъка на 200-300мл. на седмица.....................беше спукана във леглото на изпускателния клапан на втори цилиндър................в началото се подведох ,тъй като никъде не се виждаше пукнатини, но пна водна проба си каза от къде е, тъй като я разглобих изцяло,вкл. и водачите на клапаните свалих ( 2-3 се прецакаха ,но няма как.......) и като се наду главата и си показа от къде тече...............кофтито беше , че е е на кофти място и се наложи да се реже главата от вън,за да се стигне до пукнатината..............така че.............И задължително нова осн. гарнитура и основни болтове,след пробег от 1000 км главата да се пренатегне................ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evala_na_holdinga Публикувано 2 Май 2010 Автор Сподели Публикувано 2 Май 2010 Почти съм сигурен че го гори...........правено ли е нещо по колата?То ако го гори нема ли да има поне един симптом. според мен е правена само скоростна щот си личи силикона м/у нея и двигателя . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 2 Май 2010 Сподели Публикувано 2 Май 2010 То ако го гори нема ли да има поне един симптом. .....................Много трудно е да различиш нещо необичайно, освен в случаите ,когато ти гори 1л на ден.............тогава мотора ще прекъсва и тресе ,и пак не е 100% сигурнно че проблема е точно в това................ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evala_na_holdinga Публикувано 2 Май 2010 Автор Сподели Публикувано 2 Май 2010 (редакция) Другия вариант ще видя утре колко ще ме ядосва колата и може да се наложи да те посетя, само че ще ти звънна, да се разберем за кога, нали става? Редактирано 3 Май 2010 от SLX Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evala_na_holdinga Публикувано 4 Май 2010 Автор Сподели Публикувано 4 Май 2010 След смяната на капачката на радиатора значително намаля но немога да се похваля, че е спрял теча май ще прибягам и до добавка .... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 4 Май 2010 Admin Сподели Публикувано 4 Май 2010 Добавката изобщо няма да помогне. Не си давай излишно парите на вятъра. :nono: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 5 Май 2010 Сподели Публикувано 5 Май 2010 Добавката изобщо няма да помогне. Не си давай излишно парите на вятъра. :nono: ... ами иди най-накрая при Пламен, за да ти оправи колата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 6 Май 2010 Сподели Публикувано 6 Май 2010 След смяната на капачката на радиатора значително намаля но немога да се похваля, че е спрял теча май ще прибягам и до добавка ....Да, пробвай и с добавка... Той този дето ти е продал колата, сигурно "изобщо" не се е сетил за добавки...Сложи сега и ти, даже 2 добавки му шибни (за по сигурно), та да си задръстиш по качествено охладителната система ...Вместо да се занимаваш с глупости, иди в някой сервиз да ти направят анализ на охладителната система, за наличие на газове..Процедурата струва колкото една добавка... Но поне ще разбереш със сигурност, дали проблема е в главата, или в задръстване на системата... :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
наката Публикувано 18 юни 2010 Сподели Публикувано 18 юни 2010 Използвам темата на колегата да споделя наблюдение по темата и да потърся съвет. Галанта е бензин, 2.0, '97г. и от зимата започна да ми "харчи" охладителна течност - около 0,5 л на месец. Доливам и карам, но се замислям за евентуална причина за ситуацията. Възможно ли е да се изпарява охладителната течност или антифриза си е намерил "изход" от системата? След като забелязах проблема, от началото на годината до сега съм долял 2 л антифриз, купен от бензиностанция, и сега нивото в казанчето пак е на минимума, т.е. пак е за доливане.Отговорите няма да ми спестят диагностика при специалист, но могат евентуално да ме насочат къде да търся проблема до тогава. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 18 юни 2010 Сподели Публикувано 18 юни 2010 Използвам темата на колегата да споделя наблюдение по темата и да потърся съвет. Галанта е бензин, 2.0, '97г. и от зимата започна да ми "харчи" охладителна течност - около 0,5 л на месец. Доливам и карам, но се замислям за евентуална причина за ситуацията. Възможно ли е да се изпарява охладителната течност или антифриза си е намерил "изход" от системата? След като забелязах проблема, от началото на годината до сега съм долял 2 л антифриз, купен от бензиностанция, и сега нивото в казанчето пак е на минимума, т.е. пак е за доливане.Отговорите няма да ми спестят диагностика при специалист, но могат евентуално да ме насочат къде да търся проблема до тогава.Ако си с АГУ, 90% е от там проблема, но ако ли не си, то тогава е малко по кофти проблема, но все пак трябва да се види дали не тече по малко и то не винаги ( може да тече само в "преходния " режим на загряване на мотора от студено към топло и обратно) и то да се изпарява още преди да стигне до земята...........А ако не тече от вън,значи сигурно си поне за смяна на гарнитура,,,,,,,,,,,,. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svemar Публикувано 4 юли 2010 Сподели Публикувано 4 юли 2010 (редакция) Гледам, че си пуснал за продажба Галанта ( http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11278150491048696&f1=details ).Не става ли да се завари главата или е направо за смяна? П.С Въпроса ми е към evala_na_holdinga! Редактирано 4 юли 2010 от svemar Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 4 юли 2010 Сподели Публикувано 4 юли 2010 След смяната на капачката на радиатора значително намаля но немога да се похваля, че е спрял теча май ще прибягам и до добавка .... Колега преди известно време на братовчеда Галанта, внезапно си повиши температурата на работа - което не е нормано за Галант. После видя теч в купето, но в крайна сметка се оказа гарнитура. Щом нямаш външен теч, значи е вътрешен.. 1 литър никак не е малко. Бих те посъветвал да си погледнеш гарнитурата и при въсможност да идеш да ти снимат главата. С тия добавки най-много да останеш някъде на пътя. За нашите двигатели има добри отзиви.. и все пак не ти препоръчвам да експериментираш.Успех и дано нямаш сериозни поражения! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evala_na_holdinga Публикувано 6 юли 2010 Автор Сподели Публикувано 6 юли 2010 Гледам, че си пуснал за продажба Галанта ( http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11278150491048696&f1=details ).Не става ли да се завари главата или е направо за смяна? П.С Въпроса ми е към evala_na_holdinga! Evro 07 - Водна помпа ... GMB-95лв ... и всичко е наред продавам за да освободя пари Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.