milflover Публикувано 19 април 2010 Сподели Публикувано 19 април 2010 Здравейте, колеги. Имам следния въпрос - митсубишито ми е колт 1.3 94 год. и засега нямам проблеми с него, но почти всеки пък като тръгна да излизам от града, и си карам с равномерна скорост, ми светва лампата check engine. След като разкача едната клема и веднага я закача, се оправя и така да следващия път. В града не ми го прави, забелязъл съм и, че когато заредя и тръгна нанякъде извън града, пак го прави.Моля за Вашите мнения. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 19 април 2010 Сподели Публикувано 19 април 2010 Катализатора да си свалял? Вероятно сондата ти прави чакмаци... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milflover Публикувано 19 април 2010 Автор Сподели Публикувано 19 април 2010 Ами не знам, така я взех, нищо не съм махал, ако предния собственик е пипал-не знам. Тая ламбда голям проблем ли е, понеже на автомобила нищо му няма, върви си добре, харчи сравнително малко и т.н.? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter P Публикувано 19 април 2010 Сподели Публикувано 19 април 2010 Ами не знам, така я взех, нищо не съм махал, ако предния собственик е пипал-не знам. Тая ламбда голям проблем ли е, понеже на автомобила нищо му няма, върви си добре, харчи сравнително малко и т.н.? Сондата регулира горивната смес и когато има проблем с нея, се качва и разхода на гориво, автомобилът не върви добре. Няма да те остави на път ако е от сондата, но е хубаво да се провери от къде идва проблемът, може да не е от нея. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milflover Публикувано 19 април 2010 Автор Сподели Публикувано 19 април 2010 Ами да ти кажа, добре си върви според мен и харчи около 6 извън града (бензин) и около 8,5 в града. Има ли вероятност да си трупа грешки по някакъв начин и тогава да светва лампата? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 20 април 2010 Сподели Публикувано 20 април 2010 По принцип ако има скапан датчик нещо, чека ще си светне и няма да си угасва. А както казваш да светва само на извън градско, на мен ми изглежда на сонда. А и ако караш нормално 100-110 извънградско този мотор трябва да ти свали под 6. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milflover Публикувано 20 април 2010 Автор Сподели Публикувано 20 април 2010 Абе да ти кажа, сваля си под 6 на сто разход, засичал съм го. Искам да питам, ако е от ламда сондата проблема, мога ли така да карам или трябва да я оправя? Също къде мога да си направя сносна диагностика, понеже доколкото знам в Сливен няма компютър за Колт. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter P Публикувано 20 април 2010 Сподели Публикувано 20 април 2010 Абе да ти кажа, сваля си под 6 на сто разход, засичал съм го. Искам да питам, ако е от ламда сондата проблема, мога ли така да карам или трябва да я оправя? Също къде мога да си направя сносна диагностика, понеже доколкото знам в Сливен няма компютър за Колт. По-горе съм ти писал, прочети го пак, проблемът ако е от сондата ще се прояви в по-висок разход на гориво и по-лош "вървеж" на колата. НЯМА да те остави на пътя! Може да пишеш едно ЛС на колегата Mitsubishi, той е от Ямбол и предполагам, ще може да те насочи за диагностика в района. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milflover Публикувано 20 април 2010 Автор Сподели Публикувано 20 април 2010 Ясно, и предполагам не може да се каже горе-долу какъв може да е проблема, без да се закачи?Да не би да е от некачествен бензин Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djbunny Публикувано 27 април 2010 Сподели Публикувано 27 април 2010 самнявам се ако искаш може да я погледна имам познати в един сервиз ,мойта е без катализатор и прави същият проблем Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milflover Публикувано 27 април 2010 Автор Сподели Публикувано 27 април 2010 самнявам се ако искаш може да я погледна имам познати в един сервиз ,мойта е без катализатор и прави същият проблем Проблема е, че аз съм от Сливен, иначе като разкачиш клемата на акумулатора и после я закачиш, предполагам се оправя твоята кола? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djbunny Публикувано 27 април 2010 Сподели Публикувано 27 април 2010 еми да оправя се защото така зануляваш компюлтара на колата .... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rado_85 Публикувано 28 април 2010 Сподели Публикувано 28 април 2010 Здравейте, колеги. Имам следния въпрос - митсубишито ми е колт 1.3 94 год. и засега нямам проблеми с него, но почти всеки пък като тръгна да излизам от града, и си карам с равномерна скорост, ми светва лампата check engine. След като разкача едната клема и веднага я закача, се оправя и така да следващия път. В града не ми го прави, забелязъл съм и, че когато заредя и тръгна нанякъде извън града, пак го прави.Моля за Вашите мнения. Колега , имах подобен проблем с лампата check engine , ламбда сондата ми стоеше в ниските граници.... Отидох на един канал и викам да поогледам отдолу и се оказа от дупка в меката връзка от мотора към тръбите назад , която дупчица дърпа въздух и бърка сондата и оттам светва и лампата.Като цяло едва ли проблема ти е оттам , но все пак споделям за моя проблем и решението му. Надявам се да съм помогнал на някого.Поздрави. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milflover Публикувано 8 юни 2010 Автор Сподели Публикувано 8 юни 2010 Колеги, да питам, възможно ли е чек-а да светва заради изгорял габарит? Вчера го смених и сега ще наблюдавам, ама реших междувременно да попитам Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 8 юни 2010 Сподели Публикувано 8 юни 2010 Колеги, да питам, възможно ли е чек-а да светва заради изгорял габарит? Вчера го смених и сега ще наблюдавам, ама реших междувременно да попитам Не, не е възможно. Осветителната уредба на колата няма връзка с чек-енджин иконата. Затова е енджин, защото се отнася до електрониката на ДВГ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 8 юни 2010 Сподели Публикувано 8 юни 2010 Емо, а дали нямат самодиагностика тези колтчета? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milflover Публикувано 8 юни 2010 Автор Сподели Публикувано 8 юни 2010 Емо, а дали нямат самодиагностика тези колтчета? Колега, благодаря за иронията, тя е градивно нещо, но нали този форум е точно за това - да се задават въпроси и получават отговори, които да са полезни на други за в бъдеще. А за диагностиката...тя не е проблем, колкото свободното време, което е кът Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 9 юни 2010 Сподели Публикувано 9 юни 2010 (редакция) Градски, къде видя ирония във въпроса ми? Просто питах Емо понеже е по запознат с този модел. Явно не знаеш точното значение на думата самодиагностика - функция при която ЕКУ-то на автомобила влиза в режим на изобразяване на записаните грешки, обикновенно чрез мигане на чек-а и свързване на светодиод някъде. На Вагон-а се дава първи крак на буксата на маса и броя миганията на чека, после сверявам таблицата и готово.Времето и при мен сега е кът но ако ми остане време ще прочета за твоя модел Колт че за моя не съм се интересувал по обективни причини ;)P.S. - Може да погледнеш тук - http://www.mivec.co.nz/tech/Mitsu_DiagCode.pdf Редактирано 9 юни 2010 от milenjs Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 9 юни 2010 Сподели Публикувано 9 юни 2010 Нямам идея за колт 5 дали има такава опция, но предполагам че НЕ. Все пак Milen_Z сигурно знае и може да сподели. Колт 5 са с новите ЕКУ-та... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milflover Публикувано 9 юни 2010 Автор Сподели Публикувано 9 юни 2010 Градски, къде видя ирония във въпроса ми? Просто питах Емо понеже е по запознат с този модел. Явно не знаеш точното значение на думата самодиагностика - функция при която ЕКУ-то на автомобила влиза в режим на изобразяване на записаните грешки, обикновенно чрез мигане на чек-а и свързване на светодиод някъде. На Вагон-а се дава първи крак на буксата на маса и броя миганията на чека, после сверявам таблицата и готово.Времето и при мен сега е кът но ако ми остане време ще прочета за твоя модел Колт че за моя не съм се интересувал по обективни причини ;)P.S. - Може да погледнеш тук - http://www.mivec.co.nz/tech/Mitsu_DiagCode.pdf Ами наистина не знаех това, така че извинявай. Аз помислих, че се бъзикаш :drinks: . Както и да е, веднага щом мога, ще закарам звяра на диагностика, само че да питам дали трябва да свети чек-а, или няма значение това? Нали като свети, грешката си е налице... :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 9 юни 2010 Сподели Публикувано 9 юни 2010 Щом чек-енджин иконата ти свети, значи има регистриран проблем. Отиди на диагностика, за да ти кажат каква е грешката. Може да е сонда... А да си махал катализатора? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milflover Публикувано 9 юни 2010 Автор Сподели Публикувано 9 юни 2010 Щом чек-енджин иконата ти свети, значи има регистриран проблем. Отиди на диагностика, за да ти кажат каква е грешката. Може да е сонда... А да си махал катализатора? За катализатора не знам, ако предния собственик го е махал, но се съмнявам да си седи още...А чек-а не свети постоянно, переодично през 5-600 км. светва и се оправя след разкачане на клемата. Не ми е ясно обаче трябва ли да светне, че да се отчете грешката на диагностиката, или и да не си свети, проблема ще се покаже? Мерси Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 9 юни 2010 Сподели Публикувано 9 юни 2010 Веднъж светнал грешката се записва и може да бъде прочетена. Дори след това да не свети вече. Изтрива се след разкачане на акумулатора. Така че след като е светнала не махай клемата на акумулатора и бягай на диагностика, ще разбереш причината поради която светва чек-а. Ама като се замисля къде може да ти прочетат грешките в Сливен...май е при адаша в Пловдив най-близко. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milflover Публикувано 9 юни 2010 Автор Сподели Публикувано 9 юни 2010 Веднъж светнал грешката се записва и може да бъде прочетена. Дори след това да не свети вече. Изтрива се след разкачане на акумулатора. Така че след като е светнала не махай клемата на акумулатора и бягай на диагностика, ще разбереш причината поради която светва чек-а. Ама като се замисля къде може да ти прочетат грешките в Сливен...май е при адаша в Пловдив най-близко. Толкова ли няма къде? Аз си мислях, че на Бош-а евентуално може да стане работата Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 9 юни 2010 Сподели Публикувано 9 юни 2010 И мен ме съмнява да намериш МУТ-2 в Сливен, но все пак ако намериш сподели във форума, ще е полезно за съгражданите ти. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.